لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> صبحانه هتل هما 1 مشهد؛ معرفی آیتم های جذاب این هتل
صبحانه هتل هما 1 مشهد

صبحانه هتل هما 1 مشهد؛ معرفی آیتم های جذاب این هتل

وجود مبارک حرم امام رضا (ع) و دیگر جاذبه‌های گردشگری در مشهد موجب شده تا هر ساله خیل عظیمی از مهمانان و زائران راهی این شهر مقدس شوند. هتل های مشهد با تنوعی بالا و امکاناتی فراوان با افتخار آماده پذیرایی از مسافران این شهر زیارتی هستند. هتل هما 1 مشهد نمونه‌‌ای از ده‌ها هتل موجود در مشهد است.

سرو صبحانه در هتل هما 1

در میان تمام خدمات ارائه شده توسط هتل های مشهد، صبحانه‌ هتل ها از جایگاهی ویژه برخورداراست. هتل هما ١ مشهد نیز از لحاظ پذیرایی صبحانه دارای ویژگی‌های مخصوص و منحصر به فردی است؛ به طوری که بسیاری از ساکنان و مهمانان اهل خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه ناخودآگاه به سوی صبحانه هتل هما 1 مشهد جذب می‌شوند. ما نیز در این مقاله سعی داریم تا در مورد صبحانه این هتل و جزئیات منوی آن با شما صحبت کنیم. امیدواریم در پایان این مقاله با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو این هتل کنید:

رستوران سرو صبحانه در هتل هما ١ مشهد

رستوران سرو صبحانه در هتل هما ١ مشهد

آنچه در ابتدای معرفی هتل هما 1 مشهد توجه شما را به خود جلب می‌کند و برای دیگر مهمانان نیز بسیار با اهمیت است، وجود دو رستوران مختلف در این مجموعه است. از آنجا كه هتل هما 1 مشهد هتلی مجلل و باشکوه است، رستوران‌های آن نیز دارای فضای زیبا برای صرف غذای مهمانان هستند. یکی از رستوران‌ها با نام رستوران تابستانی در محوطه‌ای باز و دلباز از مهمانان به بهترین شکل پذیرایی می‌کند.

مقایسه هتل پارس و هتل زندیه شیراز
ادامه مطلب

رستوران دیگر و مد نظر ما در این مقاله رستوران گلسرخ است. رستوران گل سرخ واقع در طبقه همکف هتل با چیدمانی زیبا از مهمانان در وعده صبحانه پذیرایی می‌کند. ظرفیت این رستوران در حدود ٢٣٠ نفر است.

فضای داخلی رستوران هتل هما ١ مشهد

این ظرفیت بالا و چیدمان مدرن رستوران موجب شده که نام رستوران گل سرخ در میان امکانات هتل هما 1 مشهد به مانند نگینی زیبا بدرخشد. این رستوران‌های زیبا با فضای دلنشین خود در کنار اتاق های هتل هما 1 مشهد و دیگر خدمات به روز و ویژه مانند پارکینگ بزرگ، آرایشگاه، سالن جلسات و… موجب بالا رفتن سطح کیفی این هتل شده‌اند.

در ابتدای ورود به رستوران معماری مدرن و زیبای آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. طراحی رستوران به گونه‌ای است که نور خورشید به آن فضایی زیبا و روشنایی خاصی بخشیده است. میز و صندلی‌های زیبا و تمیز با چشم اندازی رو به محوطه شما را به خوردن یک صبحانه عالی و مغذی دعوت می‌کنند.

رستوران هتل هما 1 مشهد

صبحانه هتل هما احمد آباد مشهد توسط آشپزهای حرفه‌ای این رستوران برای انواع سلیقه‌ها با کیفیت بالا تهیه می‌شود. خلاصه اینکه فضای آرام و دنج این رستوران مناسب خوردن وعده‌ای صبحانه لذیذ برای مهمانان هتل و همراهان آنها است.

علاوه بر فضای بسته سالن گل سرخ فضایی بازی نیز در بیرون از سالن برای صرف صبحانه در نظر گرفته شده است. هوای فرح‌بخش محوطه هتل اشتهای شما را برای خوردن صبحانه دو چندان می‌کند.

فضای داخلی رستوران گلسرخ هتل هما 1 مشهد

اگر از آن دسته مهمانانی هستید که تالار همایش این هتل را برای برگزاری جلسات خود انتخاب کردید، می‌توانید از مهمانان خود برای خوردن صبحانه در این رستوران به صورت تمام عیار پذیرایی کنید.

مجتمع تجارتی اقامتی درمانی آیت الله بروجردی در مشهد
ادامه مطلب

صبحانه هتل هما احمدآباد مشهد

صبحانه هتل هما احمدآباد مشهد

تنوع صبحانه هتل هما 1 مشهد به قدری بالا است که افراد با سلیقه‌ و ذائقه‌های مختلف را به راحتی راضی می‌کند. اگر بخواهیم فهرست تمام خوراک‌های ارائه شده در منوی صبحانه این هتل را نام ببریم به خاطر تنوع زیاد آنها، قطعا باز هم خوراکی‌هایی از قلم می‌افتد.

اما به طور کلی می‌توان گفت در رستوران گلسرخ هتل هما 1 مشهد انواعی از صبحانه‌های سرد و گرم برای انتخاب مهمانان تدارک دیده شده است. صبحانه‌های سرد شامل انواع پنیر، کره‌های مختلف، خامه، رطب، حلوا ارده، ارده، انواع کورن فلکس، مربا، عسل، شیره، حلوا شکری و… می‌شود.

صبحانه هتل هما احمدآباد مشهد

صبحانه‌های گرم هتل نیز با تنوعی بالا طرفداران مخصوص به خود را دارند. انواع املت، خوراک‌های لذیذ مانند عدسی، لوبیا، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، تخم‌مرغ آب پز، هات داگ، سوسیس و تخم مرغ و ساندویچ‌های ژامبون چند نمونه از خوراک‌های گرم طبخ شده توسط آشپزهای هتل هستند.

صبحانه هتل هما احمدآباد مشهد

در کنار خوراک‌های گفته شده، از دیگر مواد غذایی دیگر مانند خیار، گوجه، زیتون، سبزیجات، خیارشور، دسر، شیرینی، انواع نان‌های تازه و… نیز می‌توانید استفاده کنید.

صبحانه هتل هما 1 احمدآباد مشهد

نوشیدنی‌های ارائه شده در منوی صبحانه هتل هما احمد آباد مشهد نیز دارای طیف وسیعی هستند. شیر، چای، قهوه و آب میوه‌هایی مانند آب پرتقال تنها نمونه‌هایی از چندین آب میوه در میز صبحانه هتل هستند.

  • آدرس هتل هما مشهد: بلوار احمد آباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز
  • شماره تماس رستوران هتل هما 1 مشهد: ٠٥١٣١٥٥٧

قیمت صبحانه هتل هما 1 مشهد

قیمت صبحانه هتل هما 1 مشهد

با توجه به باز بودن منوی صبحانه هتل هما 1 مشهد قیمت ارائه شده آن توسط هتل در بهار ١٤٠٣ در حدود ٤٣٦ هزار تومان اعلام شده است.  به عبارت دیگر هر آنچه که در بوفه صبحانه این هتل میل کنید دارای قیمتی یکسان است. لازم به ذکر است با توجه به افزایش قیمت‌ها در موقع استفاده از صبحانه، حتما قیمت روز آن را چک کنید.

  • علاوه بر مهمانان هتل، افراد خارج و غیر مقیم هتل نیز می‌توانند برای صرف صبحانه به رستوران هتل هما 1 مشهد مراجعه کنند.
  • قیمت صبحانه هتل هما مشهد برای افرادی که در هتل اقامت دارند به صورت رایگان حساب می‌شود.
  • برای مهمانان غیر مقیم هتل، صبحانه با پرداخت هزینه سرو می‌شود. برای کودکان همراه و زیر سه سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.
معرفی رستوران های هتل لیلیوم متل قو
ادامه مطلب

ساعت سرو صبحانه در هتل هما 1

ساعت سرو صبحانه در هتل هما 1

ساعت سرو صبحانه در هتل هما ١ مشهد از ساعت ٧ صبح شروع و در ساعت ١٠ صبح به پایان می‌رسد.

جمع بندی

هتل های مشهد با تنوع بالا و امکانات رفاهی فراوان انتخاب را برای انواع سلیقه‌ها آسان کرده‌اند. هتل هما یک نیز نمونه‌ای از هتل های پنج ستاره با کیفیت و امکانات مناسب است. صبحانه هتل هما 1 مشهد با داشتن انواع خوراکی‌ها یک روز پر انرژی را برای شما مهمانان عزیز رقم می‌زند. این منوی جذاب هتل هما 1 را به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل کرده است. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به نحو احسنت در مورد منوی صبحانه این هتل و دیگر جزئیات مربوط به آن توضیح دهیم.

5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر