لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های شمال
هتل مروارید خزر نور؛ بهترین هتل شمال

بهترین هتل های شمال

پیدا کردن هتلی از بین بهترین هتل‌ های شمال همیشه دغدغه اکثر مسافران است. چراکه اکثر هتل ها جزو هتل های محبوب و پرطرفدار هستند و همه ساله سال در اکثر ایام سال میزبان مسافران زیادی می‌باشند. آن دسته از افرادی که برای تفریح مناطق شمالی کشور را انتخاب می‌کنند، به دنبال رزرو هتل‌ های مازندران و گیلان برای داشتن اقامتی راحت و خاطره‌انگیز هستند.

هتل ارزان شمال ، هتل های جنگلی شمال ، هتل های ساحلی شمال ، لوکس ترین هتل های شمال جزو انتخاب‌های اصلی گردشگران در سفر می‌باشند. شمال ایران یک مقصد گردشگری منحصر به فرد به شمار می‌آید. برخورداری از زیبایی‌های طبیعی؛ مثل جنگل و کوه تا ساحل و دریا باعث گردشگرپذیر بودن این منطقه شده است. گستردگی شمال از نواری ساحلی گیلان تا گلستان باعث شده که بتوانید به قسمت‌های مختلف شمال ایران در فصول مختلف سفر کنید.

لیست بهترین هتل های شمال

1- هتل پارسیان آزادی رامسر؛ از هتل های با سابقه

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی از هتل های رامسر که آن را با نام هتل پارسیان رامسر نیز می‌شناسند،  از دو بخش مجزا تشکیل شده است. هتل رامسر قدیم دو طبقه دارد که در سال 1312 بنا شد. همچنین هتل جدید دارای سه طبقه است که در سال 1342 به عنوان هتلی 4 ستاره مورد بهره‌برداری واقع شد. هتل پارسیان رامسر بطورکلی دارای 165 باب واحد اقامتی است که با امکانات و خدمات رفاهی کامل ارائه می‌شود. بعضی اتاق ‌های هتل جدید بازسازی شده‌اند.

این هتل در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث شد و مهمانان این امکان را دارند تا از محوطه بسیار زیبای هتل بهره‌مند گردند. هتل هایت رامسر مجموعه‌ای از سلیقه‌های آلمان، ایتالیایی و انگلیسی را در خود گرد آورده‌است. تنوعی که اتاق های هتل پارسیان آزادی رامسر دارد، قابل توجه بوده و جلوه خاص طبیعت بکر، همواره رضایت قلبی مهمانان را  بدست آورده.

2- هتل بام سبز رامسر؛ بهترین هتل جنگلی

هتل بام سبز رامسر؛ بهترین هتل جنگلی

این هتل  که از هتل های جنگلی شمال است، در سال 1389 با تجهیزات کامل تاسیس شد. هتل در ارتفاع 700 متری از سطح دریای خزر واقع شده ‌‌است. ساختمان اصلی بام رامسر 2 طبقه مثبت و چهار طبقه منفی دارد. همچنین در همین ساختمان ایستگاه تله کابین رامسر قرار دارد. واحدهای اقامتی هتل تله کابین رامسر، متشکل از دسته کلبه جنگلی و سوئیت‌های VIP هستند. طراحی آن‌ها به سبک‌های مختلف بوده که مورد پسند مهمانان با هر سلیقه‌ای می‌باشد.

کلبه‌های جنگلی از ساختمان اصلی هتل بام سبز رامسر با فاصله واقع شده‌اند. مهمانان این امکان را دارند تا از مسیر موجود، برای رفت و آمد استفاده نمایند. در طبقات منفی ساختمان اصلی هتل، سوئیت‌های VIP را پیدا می‌کنید. نمای زیبا رو به کوهستان این سوئیت‌ها احساس دل‌انگیزی را در میهمانان بوجود می‌آورند.

برای رفت‌وآمد راحت‌تر، برای کلبه‌های دورتر ماشین‌هایی وجود دارد که آماده خدمت‌رسانی به مهمانان می‌باشند. در ساختمانی دیگر این هتل از هتل های جنگلی شمال سوئیت‌های ماه عسل با فاصله از هتل بام سبز واقع‌ شده‌اند. امکان رفت و آمد تنها از طریق مسیر پلکانی وجود دارد.

مهمترین شهر های دیدنی استان گیلان 2
ادامه مطلب

3- هتل آپارتمان کوثر؛ بهترین هتل آپارتمان ساحلی

هتل آپارتمان کوثر؛ بهترین هتل آپارتمان ساحلی

از هتل های سه ستاره که دارای سابقه درخشانی در صنعت هتلداری است هتل کوثر رامسر می‌باشد. هتل که در سال 1378 مورد بهره‌برداری واقع شد، در سال 1388 جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل از هتل های ساحلی شمال با سه طبقه بطورکلی دارای 107 باب اتاق و سوئیت است.

در نزدیکی دریای خزر هتل آپارتمان کوثر به عنوان هتل ارزان شمال واقع شده است. مهمانان عزیز اوقات فراغت خود را می‌توانند در محوطه و ساحل اختصاصی این مجموعه بگذرانند. خوب است بدانید، هتل کوثر عضو گروه هتل های کوثر هم است.

از امکانات و خدماتی که توسط هتل کوثر رامسر ارائه شده عبارت است از رستوران (واقع در طبقه همکف با گنجایش 400 نفر)، زمین بازی، زمین فوتبال، کافی‌شاپ (واقع در لابی با گنجایش 30 نفر به صورت 24 ساعته)، سالن صبحانه‌خوری در داخل رستوران، فروشگاه و غرفه، صندوق امانات، آسانسور، پینگ پنگ، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری و… .

4- هتل سالار دره ساری؛ هتلی با طبیعت بکر

هتل سالار دره ساری

هتل سالار دره ساری از هتل های 4 ستاره و در دسته لوکس ترین هتل های شمال است که در سال 1352 احداث شد.  در سال 1388  هتل به طور کلی با طراحی لوکس و امکانات پیشرفته بازسازی گشت و در اختیار مسافرین شمال قرار گرفت. این هتل که در 12 کیلومتری شهر ساری واقع شده، از طبیعت زیبای مازندران بهره‌مند بوده و لحظات دلچسبی را به طبیعت‌دوستان ارائه می‌دهد.

هتل چهار ستاره سالار دره ساری با 56 باب اتاق و سوئیت به مسافران خطه سرسبز شمال آماده سرویس‌دهی است. این هتل مجهز، با 4 ستاره طلایی در جنگل‌های زیبای شمال واقع شده است. احداث هتل در فضایی به وسعت ۵۶۰۰ متر مربع و با ۲ هکتار فضای سبز بکر بوده است.

برخی مسافران تصور می‌کنند که هتل سالار دره ساری دارای پنج ستاره می‌باشد. این قضیه درست نیست و در واقع این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ساری می‌باشد. این هتل از هتل های ساری بعد از بازسازی از امکانات بسیار خوبی بهره‌مند شده است.

5- هتل مروارید خزر نور؛ هتلی برای ساحل دوستان

هتل مروارید خزر نور؛ هتلی برای ساحل دوستان

هتل مروارید خزر محمودآباد، به عنوان هتلی 5 ستاره در سال 1385 با 32 سوئیت در سه طبقه و 22 واحد ویلایی احداث شد. این هتل که در سال 1395 بازسازی شد، در یکی از بهترین مناطق ساحلی دریای خزر با فضایی فوق‌العاده در جاده ساحلی محمودآباد و نور قرار دارد.

این هتل فضاهای اقامتی مدرن و متنوعی دارد. چیدمان شکیل و معماری منحصر بفرد واحدها همراه با تمامی تجهیزات رفاهی و اقامتی گوناگون مطابق با سلیقه‌های متفاوت فراهم است. چشم انداز طلوع و غروب خورشید مهر تائیدیست بر بی‌نظیر بودن این هتل.

این ساختمان آسانسور ندارد و واحدهای ویلایی هتل مروارید خزر در محوطه واقع شده‌اند. این واحدها با داشتن امکانات پیشرفته و طراحی به صورت همکف و دوبلکس، از مسافران پذیرایی می‌کنند. همچنین بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کشور در نزدیکی این هتل واقع شده است. نزدیکی به ساحل دریای خزر از دلایل اصلی محبوبیت این هتل است.

غذاهای محلی و لذیذ گیلان
ادامه مطلب

6- هتل نارنج متین چابکسر؛ بهترین هتل شمال برای ماه عسل

هتل نارنج متین چابکسر

در سال 1399 هتل نارنج متین چابکسر در زمینی به مساحت 59000 مترمربع مورد افتتاح واقع شد. این هتل ارزان شمال 52 باب سوئیت ویلایی و 6 بلوک آپارتمانی سه طبقه دارد. این 6 بلوک آپارتمانی سه طبقه از 30 واحد آپارتمان تشکیل می‌شوند. مجتمع اقامتی نارنج چابکسر دارای امکانات و خدمات رفاهی مناسب بوده و برای مهمانان گرامی اقامتی آرام و به یاد ماندنی را فراهم می‌کند.

7- هتل لیلیوم متل قو؛ با دل‌انگیزترین چشم‌انداز

هتل لیلیوم متل قو

هتل لیلیوم متل قو سلمان ‌شهر هتلی 4 ستاره است که در سال 1393 فعالیتش را آغاز نمود. هتل لیلیوم متل قو در 5 طبقه مشتمل بر 22 باب اتاق و سوئیت مجهز به امکانات کامل اقامتی است. فضای سبز هتل و چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها، از جمله بزرگ‌ترین مزایای در هتل لیلیوم متل قو سلمانشهر می‌باشد.

8- هتل ونوس پلاس؛ از زیباترین هتل های 5 ستاره

هتل ونوس پلاس از لوکس ترین هتل های شمال در نمک آبرود چالوس واقع شده است. این هتل از زیباترین هتل های 5 ستاره بوده که در سال 1396 مورد بهره‌برداری واقع شد. هتل در 16 طبقه دارای 150 باب واحد اقامتی مجلل است که نمایی بی نظیر و زیبا از کوه و جنگل دارد. واحدها به تمامی امکانات رفاهی و پیشرفته مجهز هستند.

هتل ونوس پلاس نمک آبرود، دارای چشم اندازی خاص از طبیعت بکر مازندران می‌باشد. هر مسافری در جنگل و قدم زدن در هوای مه آلود فضای سبز هتل متحیر می‌شود. هتل ونوس پلاس از هتل های چالوس با امکانات رفاهی و تفریحی کامل خود نظرات مثبت میهمانان را به خود جلب نموده است.

9- هتل ساحلی میزبان؛ از جدیدترین هتل های مازندران

هتل ساحلی میزبان؛ از جدیدترین هتل های مازندران

هتل ساحلی میزبان بابلسر که به شرکت توسعه گردشگری دریایی بابلسر تعلق دارد، یکی از هتل های بابلسر است که در سال 1401 افتتاح شد. این هتل در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع در پارکینگ نهم شهرستان بابلسر و مجتمع رفاهی شیلات سابق واقع شده است. هدف از افتتاح هتل در این موقعیت مکانی، ایجاد دسترسی مناسب به تفریحات آبی و ساحل بسیار زیبای خزر بود.

در فاز نخست احداث هتل میزبان بابلسر ۲۳ ویلای چوبی به همراه کافی‌شاپ، امکانات کامل روز، رستوران و فودکورت دریایی، مسیر پیاده‌روی ساحلی و تفریحات دریایی و فضایی آرام و دلنشین، ورزش‌های آبی پذیرای میهمانان و گردشگران افتتاح شد.

در فاز دوم نیز اسکله‌ی دریایی احداث شد. ساخت رستوران با سرو غذای دریایی بر روی اسکله، پلاژ آقایان و بانوان، مکانی مجهز و آرام را برای بهره‌مندی از دریای خزر و ساحل زیبای آن فراهم کرده است.

10- هتل ۴ ستاره میزبان بابلسر

هتل ۴ ستاره میزبان بابلسر

در زمینی با متراژ 4800 مترمربع در بابلسر هتل چهار ستاره میزبان بنا شد. هتل میزبان بابلسر از جمله بهترین هتل های بابلسر بوده که از سال 1399 شروع به فعالیت نمود. این هتل با سه طبقه شامل 56 باب اتاق و سوئیت بوده و در کیلومتر 3 جاده بابلسر به فریدونکنار قرار دارد.

طبقه سوم و نیم طبقه سوم، به اتاق های هتل میزبان اختصاص داده شده‌اند. اتاق‌های هتل چهار ستاره میزبان بابلسر از چشم‌اندازی رو به شالیزار برخوردارند و به صورت اتاق های چهارتخته کانکت، دوتخته، چهارتخته، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره و آپارتمان سه‌خوابه پرزیدنت شش نفره، سوئیت دوبلکس دوخوابه شش نفره ارائه می‌شوند.

بهترین بنادر ایران
ادامه مطلب

شایان ذکر است که طراحی تمامی ‌واحدها بسیار زیبا بوده و استفاده از چوب در دکوراسیون به فضای اتاق‌ها گرمای خاصی داده است.

11- هتل ۵ ستاره میزبان؛ از بهترین هتل های شمال

هتل میزبان بابلسر هتلی 5 ستاره jpg

یکی از بهترین هتل ‌های بابلسر هتل پنج ستاره میزبان است که در سال 1399 شروع به فعالیت نمود. هتل پنج ستاره میزبان بابلسر در 13 طبقه دارای 166 باب اتاق و سوئیت است که امکانات و خدمات رفاهی مناسب را ارائه می‌دهد. این مجموعه از بخش‌های تجاری، تفریحی، اقامتی و ورزشی تشکیل شده و در زمینی به مساحت 6.5 هکتار و در نزدیکی هتل 4 ستاره میزبان به بهره‌برداری رسید.

12- هتل سفید کنار بندرانزلی؛ از هتل های ساحلی

هتل سفید کنار بندرانزلی؛ از هتل های ساحلی

هتل سفید کنار بندر انزلی در دسته هتل‌ های ساحلی شمال ایران قرار دارد. این هتل با سابقه در استان گیلان، شهر انزلی با 4 ستاره در سال 1352 در زمینی به وسعت 16 هکتار بنا شده. هتل با چشم‌انداز خاص دریای کاسپین در برخی اتاق‌ها، به میهمانان اقامت رویایی را هدیه می‌دهد. هتل سفید کنار از هتل های بندرانزلی با هدف ارتقا سطح کیفی و ارائه امکانات و خدمات کامل‌تر در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل چهار ستاره سفیدکنار انزلی در 3 طبقه و بطورکلی 123 واحد اقامتی با امکانات مجهز و کامل فعالیت می‌کند. امکانات تجاری و رفاهی متنوع این هتل، باعث استقبال مهمانان از این هتل شد. همچنین در کنار ساحل اختصاصی و فضای بکر و زیبا، جای نشستن و مسیر دوچرخه سواری در آن، هتل سفید کنار انزلی از امکانات تفریحی دیگری نیز برخوردار است.

جمع‌بندی

مازندران و گیلان باتوجه به همجواری با دریای خزر و در عین حال برخورداری از طبیعتی بی‌نظیر از جمله مناطق مهم توریستی کشور هستند. این دو استان همیشه جزو مقاصد اصلی مسافران محسوب می‌شوند. هتل در مازندران همچون هتل در گیلان، بسیار می‌باشد. بطوریکه در یک دهه اخیر ساخت و سازهای زیادی در این منطقه توریست‌پذیر ایران شاهد بودیم.

هتل های ساحلی مثل هتل های جنگلی، طرفداران بسیاری دارد. هتل های گیلان و مازندران در میان اقامتگاه های پر مسافر کشور هستند. به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم به بهترین هتل های شمال بپردازیم تا اگر به دنبال اقامتگاه مناسب هستید، به راحتی پیدا کنید.

سوالات متداول

بهترین هتل شمال برای ماه عسل

از آنجایی که شمال هتل خوب برای ماه عسل کم ندارد، به همین خاطر نمی‌شود یک هتل را به عنوان بهترین هتل برای ماه عسل تعیین کرد. با این حال هر هتلی که مدنظرتان است را می‌توانید با مراجعه به سایت ایران هتل رزرو نمایید.

بهترین هتل های ساحلی و جنگلی شمال

هتل های ساحلی و جنگلی شمال متعدد و زیاد هستند. از جمله آن‌ها شامل هتل سالار دره، هتل بام سبز و هتل مراوارید می‌شود. برای رزرو این هتل ها و هتل های دیگر به سایت ایران هتل مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر