لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> بهترین مقاصد ماه عسل در اروپا
بهترین مقاصد ماه عسل در اروپا

بهترین مقاصد ماه عسل در اروپا

فردی را پیدا کرده اید که می خواهید بقیه عمر خود را با او بگذرانید و اکنون با این فرد ازدواج کرده اید. پس تبریک می گوییم! پس از پاسخگویی به سؤالاتی مانند این که کجا زندگی خواهید کرد، برنامه های شما برای آینده چیست یا چند کودک خواهید داشت، یک سؤال بسیار مهم برای پاسخ دادن باقی می ماند: برای ماه عسل کجا می خواهید بروید؟ با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
در ایران شهرهای بی نظیری برای در نظر گرفتن به عنوان مقصد ماه عسل وجود دارند. یکی از این شهر ها کیش است که با رزرو هتل در کیش می توانید ماه عسل بینظیری را برای خود رقم بزنید.

ماه عسل به طور سنتی به ماه اول ازدواج گفته می شود (ماهی که در آن، روابط شما ظاهرا در شیرین ترین حالتش است!)، اما جدیدا به عنوان تعطیلاتی شناخته می شود که زوج تازه ازدواج کرده، بلافاصله یا کمی بعد از عروسیشان، به عنوان روشی برای جشن گرفتن ازدواجشان سفر می کنند. سبک های مختلفی برای رفتن به ماه عسل برای همه سلیقه ها وجود دارد، از کوهنوردی گرفته تا سفر با کشتی کروز به ساحل های دنج، اما بسیاری از زوج ها در حال انتخاب یک “مینی مون” هستند. در این مقاله با برخی از بهترین مقاصد برای مینی مون در اروپا (در سال 2019) آشنا خواهیم شد:

آیا یک مینی مون گزینه ی مناسبی برای انجام دادن بعد از عروسی است؟
مینی مون چیست؟
اول از همه، ممکن است بپرسید که یک مینی مون دقیقاً چیست؟ در حالی که زمان بیشتر ماه عسل به طور معمول یک هفته یا بیشتر است، برخی از زوج ها تصمیم می گیرند به جای تعطیلات پرشکوه تر، تعطیلات کمتر و کوتاه تر و ساده تری برگزینند. برای برخی، این انتخاب راهی است برای داشتن استراحتی کوتاه در تعطیلاتی کوتاه و ریفرش شدن بین تنش های عروسی و ماه عسل اصلی. برای برخی دیگر، جایگزین ماه عسل طولانی است. اینکه مینی مون برای شما و شریک زندگیتان چه معنی ای دارد کاملاً به عهده شماست!
چرا بهتر است به یک مینی مون یا ماه عسل کوتاه بروید؟
دلایل بسیار زیادی وجود دارد که زوج ها تصمیم می گیرند به یک مینی مون بروند:
با سفر در مدت زمان کوتاه تر، هزینه کمتری صرف سفر خواهید کرد.
اگر نخواهید هزینه ی ماه عسل طولانی تری را بپردازید، ممکن است با رفت به مینی مون بتوانید هزینه هایی مانند اقامت در هتل لوکس یا غذا را بپردازید.
اگر قادر به صرف وقت زیاد و دریافت مرخصی از محل کارتان نیستید، مینی مون به شما اطمینان می دهد که هنوز می توانید ماه عسل را تجربه کنید.
اگر از قبل ماه عسلی بزرگتر و طولانی تر را برنامه ریزی کرده اید، هنوز هم می توانید بلافاصله بعد از عروسی با شریک زندگی جدیدتان به تعطیلات آرامش بخش چند روزه بروید و استراحت کنید.
بهترین مکان ها برای مینی مون اروپا
آمستردام
دوبرونیک
پونتا دلگادا
بوداپست
بروژ
کاپری
آمستردام، هلند
اگر مینی مون برادر کوچک ماه عسل است، احتمالاً آمستردام بهترین گزینه برای انتخاب است. شهری مملو از موزه های مختلف (آیا آرزوی بازدید از گالری هنری ای را دارید که صرفاً به گربه ها اختصاص داده شده است؟ در آمستردام خواهید یافت)، مکان هایی دنج برای گفت و گو و فضاهای باز زیبا و نیمه ی گمشده تان. آمستردام جاییست برای زوج هایی که خودشان را خیلی جدی نگرفته اند.
دوبرونیک، کرواسی

آیا در شب عروسیتان به اندازه کافی نرقصیده اید؟ بازدید از شهر ساحلی دوبرونیک ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که پزشک به شما تجویز می کند. Dubrovnik با وجود همه چیز از کلوپ های شبانه تا کافه های درجه یک، شهری است برای زوج هایی که به دنبال رهایی از استزس و گرفتن جشن جدید ازدواج هستند. این شهرفقط برای رقصیدن و نوشیدن نیست، این شهر قرون وسطایی دارای موزه ها، کافه های زیبا و مکان های هنری و فرهنگی شلوغی نیز است.
بیشتر بخوانید:

از زندگی شبانه، فرهنگ و مناظر Dubrovnik لذت ببرید.
پونتا دلگادا، پرتغال
پونتا دلگادا واقع در جزیره سائو میگوئل در آزورس، یک خوشه کوچک از جزایر ساحلی پرتغال است که ،مقصد مناسبی برای مسافران مینی ماه می باشد که به دنبال دور شدن از روزمرگی ها و لذت بردن از یکدیگر هستند. در خیابان های سنگفرش شده ی شهر گشت و گذار کنید و از فضای سرسبز شهر که در هر جایی از سائو میگوئل که باشید وجود دارد، لذت ببرید. آنها این جزیره را جزیره سبز می نامند!
پونتا دلگادا، پرتغال
فضای سرسبز پنتا دلگادا برای یک مینی مون بسیار مناسب است
بروژ، بلژیک
برای یک مینی ماه کامل، هیچ شهری بهتر از شهر قرون وسطایی بروژ در شمال غربی بلژیک نیست
برای دیدن چشم اندازهای پانوراما از بالای شهر، به بالای برج بلفری بروید، بنشینید و به استراحت بپردازید، و البته تا می توانید تمام شکلات هایی با طعم باورنکردنی بلژیکی را بخورید. این شهر برای پیاده روی بسیار باورنکردنی است، بنابراین می توانید ساعت ها در خیابان های سنگفرش شده اش پیاده روی کنید، با دوچرخه یا حتی با کالسکه ی اسب در آن گشت و گذار کنید!
اگر عشق شما مثل یک افسانه است، سزاوار یک شهر افسانه ای مانند بروژ هستید!
کاپری، ایتالیا

اگر شما و شریک زندگی تان وسواس این را دارید که همه چیز را داشته باشید، این جزیره در خلیج ناپل ایتالیا همه چیز دارد! می توانید از کوه ها صعود کرده و در امتداد صخره های ناهموار ساحلی قدم بزنید، یا می توانید بعد از یک روز طولانی به خرید و خوردن لیمونچلو بپردازید و در ساحل استراحت کنید. البته نیازی به انتخاب یکی از این ها نیست؛ می توانید همه این ها را در کاپری داشته باشید!
قدم زدن در کنار مناظر زیبا در Capri

قدم زدن در کنار مناظر زیبا در Capri
اگر تصمیم گرفته اید با صرف هزینه ی کمتری به مینی مون بروید و تمایل به بازگشت سریع به دنیای واقعیتان دارید و یا به مینی مون به چشم استراحت کوتاه قبل از ماه عسل بزرگتر نگاه می کنید، مینی مون مطمئناً یک تجربه ی باورنکردنی است: مهم این است که با شخصی که تصمیم گرفتید بقیه عمرتان را با او سپری کنید تصمیم گرفته اید به سفر بروید! هنگامی که مقصد مینی مون رویاییتان را انتخاب کردید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که شمارش معکوس روزشمار را شروع کنید.

6 شهر دیواركشی شده توسكانی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر