لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل بین المللی کیش | اقامتگاهی آرامش بخش در قلب جزیره
معرفی هتل بین المللی کیش

معرفی هتل بین المللی کیش | اقامتگاهی آرامش بخش در قلب جزیره

هتل بین المللی کیش هتلی نوساز و 5 ستاره در دل جزیره‌ زیبا و رویایی کیش است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و در قلب جزیره و چند قدمی دریا قرار دارد. این هتل زیر نظر گروه هتل‌های بین المللی مهدسا فعالیت می‌کند و میزبان توریست‌های خارجی و گردشگران داخلی از جمله تجار، سران سیاسی و … است. هتل بین المللی کیش یک هتل مدرن و مجهز است و ما امروز در این مقاله قصد داریم تا این هتل زیبا را به شما بیشتر معرفی کنیم.
اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، قطعا تحقیق در مورد بهترین هتل های کیش ضروری به نظر می‌رسد. محل اقامت یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر است که معمولا قسمت مهمی از هزینه‌های سفر به آن اختصاص پیدا می‌کند؛ در نتیجه، کسب اطلاعات در مورد هتل مورد نظر امری واجب است.

همه چیز در مورد هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یک هتل 5 ستاره در جزیره است که در نزدیکی سواحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این هتل اولین بار در سال 1396 شروع به کار کرد. این هتل 14 طبقه و 342 واحد اقامتی مجزا دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بی المللی متنوع است و متناسب با تعداد نفرات از نظر قیمت و امکانات رفاهی متفاوت می‌باشد.
نکته قابل توجه در مورد اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل این است که امکان اضافه کردن تخت اضافی در داخل اتاق‌ها وجود ندارد و شما بایستی از همان ابتدا باتوجه به تعداد نفرات خود اتاق مورد نظرتان را رزرو نمایید. امکانات رفاهی هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، استخر، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن همایش چند منظوره، مجموعه ورزشی ویژه بانوان، مجموعه بازی مخصوص کودکان، زمین تنیس و … هستند که در ادامه برخی از این امکانات را به صورت مجزا برای شما شرح می‌دهیم.

اتاق‌ ها و سوئیت های هتل بین المللی کیش

اتاق دو تخته هتل بین المللی کیش هتل بین المللی کیش دارای اتاق‌های یک تخته فاقد پنجره، دو تخته رو به جزیره، دو تخته توئین رو به جزیره، دو تخته رو دریا، سه تخته (دبل + یک تخت سینگل) رو به جزیره، سه تخته (3 تخت سینگل) رو به جزیره، سه تخته (دبل + یک تخت سینگل) رو به دریا، سه تخته (3 تخت یک نفره) رو به دریا، اتاق پنج تخته رو به جزیره، اتاق پنج تخته رو به دریا و همینطور سوئیت یک خوابه برای 5 نفر و سوئیت دو خوابه برای 4 نفر رو به جزیره می‌باشد.
اگر اتاق یک تخته رزرو می‌کنید، دقت داشته باشید که این اتاق‌ها فاقد پنجره می‌باشند و هیچ گونه چشم اندازی ندارند. اتاق‌های رو به دریا تنها چشم اندازی از دریا دارند و فاصله آن کمی زیاد است. اگر منظره دریا را دوست ندارید، می‌توانید اتاق‌های رو به جزیره را رزرو نمایید.

رستوران هتل بین المللی کیش

رستوران هتل بین المللی کیش رستوران بخش مهمی از هر هتل به شمار می‌رود؛ زیرا شرط دوم لذت بردن از سفر، بعد از داشتن اقامتگاه بکر و راحت، خوردن غذاهای لذیذ و باکیفیت می‌باشد. خوشبختانه رستوران هتل بین المللی جزیره کیش منوی بسیار متنوعی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین عطر و طعم برای مهمانان و گردشگران عزیز سرو می‌شوند.
سرآشپزهای مجموعه سعی می‌کنند تا رضایت حداکثری مهمانان را با پخت بهترین غذاها جلب نمایند. منظره رستوران رو به دریا است و شما می‌توانید شام خود را در غروب دل انگیز جزیره مرجانی کیش در کنار عزیزان‌تان میل کنید و از دیدن منظره لذت ببرید.

منو صبحانه هتل بین المللی کیش

منوی صبحانه هتل بین المللی کیش صبحانه هتل بین المللی جزیره کیش به صورت رایگان و بوفه آزاد می‌باشد. منوی صبحانه بسیار متنوع بوده و شما انواع مربا، خیار و گوجه، پنیر، کره، ژامبون، املت، تخم مرغ آب پز، نوشیدنی‌های فصل مانند آب پرتغال، آب طالبی و …، همینطور میوه‌های متنوع فصل، چای، پنکیک و … را می‌توانید میل کنید.

استخر هتل بین المللی کیش

استخر هتل بین المللی کیش استخر هتل بین المللی کیش بسیار تمیز و مجهز می‌باشد. خدمات ماساژ، حمام ترکی، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر آب سرد و …. را می‌توانید در مجموعه آبی هتل با بهترین کیفیت و بیشترین ایمنی دریافت نمایید. هتل بین المللی جزیره کیش یکی از به روز ترین و لوکس‌ترین هتل‌های منطقه آزاد کیش می‌باشد و بهترین خدمات را در هر بخش به ویژه در مجموعه آبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

مجموعه ورزشی هتل

بهره‌ مندی از مجموعه ورزشی دغدغه همه‌ی افرادی است که به صورت مرتب و روزانه ورزش می‌کنند. تعداد افرادی که ورزش جز جدایی ناپذیر زندگی آنهاست روز به روز در حال افزایش است. برای این دسته از گردشگران اقامت در هتلی که دارای سالن ورزش مجهز باشد، بسیار مهم و جذاب می‌باشد.
از آنجایی که هتل بین المللی کیش یک هتل 5 ستاره و لوکس می‌باشد و سعی دارد تا رضایت تمامی مهمانان خود را به دست بیاورد، اقدام به ایجاد یک سالن ورزشی مجزا برای خانم‌ها و آقایان کرده است. شما در طول اقامت خود در این هتل به روز و دوست داشتنی می‌توانید از مجموعه ورزشی آن استفاده نمایید.

زمین بازی کودکان هتل

اگر به همراه خانواده به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنید و تمایل دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید، بایستی این خبر خوب را به شما بدهیم که کودکان شما می‌توانند در زمین بازی هتل که از استاندارد و ایمنی بسیار بالایی برخوردار است، ساعت‌ها بازی کنند و سفری خوش و به یاد ماندنی داشته باشند.

فاصله هتل بین المللی کیش تا جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره

چشم انداز هتل بین المللی کیش همانطور که در اول این مقاله نیز اشاره کردیم، هتل بین المللی جزیره کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل در قلب جزیره قرار دارد و مهم‌ترین مزیت آن نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی جزیره مرجانی کیش است؛ به طوری که شما با کمی پیاده‌روی می‌توانید در هر ساعتی از روز که تمایل داشته باشید، به این ساحل بروید.
فاصله هتل تا بوستان آهوان کیش 1.8 کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی حریره 6.9 کیلومتر
فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز 9 کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی 17 کیلومتر
فاصله هتل تا خانه مردم شناسی بومیان کیش 10 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک شهر کیش 1.5 کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی کیش 1 کیلومتر
فاصله تا ساحل کیش 500 متر

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
7 مورد از بهترین هتل های شهر مسکو
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر