لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد
مقایسه هتل تارا و هتل سارینا مشهد

مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد

مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد را در این مقاله می‌خوانید. هتل تارا مشهد از گروه هتل های چهار ستاره شهر مشهد بوده که  با کیفیت بالا در سال 1374 به بهره برداری رسید.

در سال 1398 هتل سارینا مشهد از هتل های مشهد با هدف خدمت‌رسانی به زائران عزیز افتتاح شد. بدست آوردن ۴ ستاره نشان از تعدد و تنوع امکاناتی این هتل به ‌عنوان هتلی ممتاز و برگزیده است. هتل امکانات کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

رزرو هتل تارا مشهد یا هتل سارینا کدام بهتر است؟

امکانات هتل سارینا مشهد

برای رزرو هریک از این دو هتل باتوجه به امکانات کاملی که ارائه می‌دهند، ممکن است دچار مشکل شوید. به همین خاطر ما به مقایسه هر دوی این هتل ها از جنبه‌های مختلف می‌پردازیم.

مقایسه قیمت هتل تارا مشهد با هتل سارینا

هتل تارا و سارینا مشهد در طی مدت فعالیتشان نظرات متعددی را به خود جلب نموده‌اند. قیمت هردوی این هتل ها در بازه‌های زمانی مختلف، باتوجه به تعطیلات، فصل، شلوغی و … متفاوت است. با این حال سایت ایران هتل آنلاین گارانتی بهترین قیمت در فصول مختلف سال می‌باشد. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد” را مطالعه کنید.

كاروانسرای رباط شرف استان خراسان رضوی، شاهكاری در معماری باستانی
ادامه مطلب

امکانات اتاق های هتل تارا مشهد بهتر است یا هتل سارینا؟

اتاق های هتل تارا

اتاق های هتل تارا

هتل تارا متشکل از اتاق و سوئیت است. اتاق ها به‌صورت یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته استاندارد؛ سوپریوم روم و دیلاکس روم به ارائه خواهند شد. سوئیت‌های هتل شامل شایگان، دل آویز و سوپر اگزکیوتیو می‌شوند.

اتاق های هتل تارا

میز تحریر، تلفن، مینی بار، اینترنت، چای ساز، حمام، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش و نیز سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تنها قسمتی از این امکانات می‌باشند. در مجموعه هتل تارا برای میهمانان یک سالن بدنسازی کاملا مجهز، مرکز بازی کودکان، خشکشویی و آرایشگاه مردانه هم در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است، واحد کانسیرج هتل تارا راهنمای مسافران عزیز در تمام زمینه ها است.

اتاق های هتل سارینا

اتاق های هتل سارینا مشهد

هتل آپارتمان سارینا دارای فاصله اندک از حرم رضوی بوده و توانسته امکانات و خدمات رفاهی را به بهترین نحو برای میهمانان فراهم کند از جمله امکانات و خدمات مهم رفاهی هتل سارینا عبارت است از تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، خشکشویی، آسانسور، فروشگاه یخچال، مینی بار، پاور سوئیچ، چشم انداز حرم (برخی از واحدهای اقامتی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم (همراه با هزینه)، ، کافی شاپ، رستوران.

هتل سارینا واحدهای اقامتی خود را به‌صورت اتاق های سینگل، دبل، توئین، تریپل، سوئیت های یکخوابه چهارنفره و دوخوابه پنج نفره به مهمانان ارائه می‌دهد.

مقایسه کافی شاپ و رستوران هتل تارا مشهد با هتل سارینا

منو رستوران هتل تارا مشهد

منو رستوران هتل تارا مشهد

امکاناتی که هتل تارا جهت پذیرایی از مهمانان خود از آن برخوردار است، شامل رستوران، کافی شاپ و روم سرویس می شود. در رستوران خرمن سرو غذاهای ایتالیایی و فست فود برای میهمانان فراهم است.

در سالن ارغوان میهمانان منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارند. همچنین کافی شاپ آتش در طبقه اول هتل واقع شده که با فضای دنج و دسرها و نوشیدنی‌های تازه و متنوع‌اش محیطی راحت را برای قرارهای دوستانه آماده است.

مسجد گوهرشاد مشهد، نگین تمدن ایرانی اسلامی
ادامه مطلب

علاوه بر تمام اینها، تالار باشکوهی به نام کوروش نیز در طبقه اول واقع شده که در آن غذا به روش‌های گوناگون سرو می‌شود. دکوراسیون داخلی این محیط جهت برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها مناسب است.

hotel tara mashhad jpg

بوفه صبحانه هتل تارا 

بوفه صبحانه هتل تارا کامل بوده و هر صبح به میهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل سارینا

رستوران هتل سارینا

هتل های ممتاز و متمایز، مثل سارینا در سرو کردن غذای موردعلاقه مهمانان در محیطی تمیز و باصفای رستوران تبحر دارند. مسئولیتی که هتل سارینا توانسته به‌خوبی از پس انجام آن برآید. زیرا دارای رستورانی بسیار باکیفیت در طبقه همکف خود است. برای اطلاع از جزئیات امکانات این هتل، پیشنهاد می کنم مقاله “معرفی هتل سارینا مشهد | اقامتگاهی متفاوت در مرکز شهر” را مطالعه کنید.

این رستوران به خوبی تمامی نیازهای خوردوخوراک مهمانان را فراهم می‌کند. غذاهای بسیار خوش‌طعم رستوران فیروز، برای گردشگران شهر اقامتی راحت توام با رفاه را رقم زده است. بطوریکه بازگشت دوباره آن‌ها به این هتل را تضمین شده است. همچنین رستوران، دارای کافی‌شاپی دنج مجهز به انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهایی خوش‌طعم و دم‌نوش‌هایی تازه است. تمامی این موارد برای آن است که میهمانان سرحال و شاداب در طول سفر باشند.

 منوی غذای هتل سارینا مشهد

انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در منوی این هتل برای میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل تارا مشهد یا هتل سارینا تا حرم ، کدام نزدیک تر است؟

فاصله هتل تارا مشهد یا هتل سارینا تا حرم

  • فاصله هتل سارینا تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۱٫ کیلومتر می‌باشد.
  • فاصله هتل تارا تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۲.۱ کیلومتر می‌باشد.
پیست اسکی شیرباد مشهد
ادامه مطلب

نظرات هتل تارا و هتل سارینا مشهد

نظرات هتل تارا

در این مقاله به مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد پرداختیم. نظرات در رابطه با هتل سارینا و هتل تارا زیاد و متنوع است. پیشنهاد می‌کنیم به قسمت نظرات هتل های سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این قسمت میهمانان قبلی هر یک از این دو هتل نظراتشان را از اقامت در این هتل ها نوشته‌اند. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل سارینا با هتل کیانا مشهد” را مطالعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل تارا مشهد

آدرس هتل تارا: خراسان رضوی، مشهد ، بين چهارراه شهدا و ميدان شهدا

شماره: 02191005105

آدرس و شماره تلفن هتل سارینا مشهد

 

ادرس هتل سارینا: مشهد، چهار راه بی سیم، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

شماره: 02191005105

مالک هتل تارا و هتل سارینا مشهد چه کسی است؟

مالک هتل تارا حاج جعفر عطار است.

سوالات متداول

فاصله هتل سارینا و هتل تارا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل سارینا و هتل تارا مشهد تا حرم

فاصله هتل سارینا تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۱٫ کیلومتر می‌باشد.

فاصله هتل تارا تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۲.۱ کیلومتر می‌باشد.

شماره تلفن و آدرس هتل تارا مشهد و هتل سارینا

آدرس هتل تارا: خراسان رضوی، مشهد ، بين چهارراه شهدا و ميدان شهدا

شماره: 02191005105

آدرس هتل سارینا: مشهد، چهار راه بی سیم، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

شماره: 02191005105

جمع‌بندی

مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد موضوع این مقاله بود. رزرو هریک از این دو هتل می‌تواند در ساختن خاطره‌ای خوش از سفر برای شما و همسفرانتان نقش پررنگی داشته باشد. اگر عازم این شهر مقدس هستید می‌توانید برای رزرو روی هریک از این دو هتل حساب ویژه‌ای باز کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر