لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل سارینا مشهد | اقامتگاهی متفاوت در مرکز شهر
معرفی هتل سارینا مشهد

معرفی هتل سارینا مشهد | اقامتگاهی متفاوت در مرکز شهر

شهر مشهد یکی از پرمسافرترین شهرهای ایران است که تقریبا در تمامی فصول سال گردشگران خاص خود را دارد. تمامی افرادی که به مشهد سفر می‌کنند در وهله اول به دنبال هتل خوب برای اقامت هستند. نزدیک‌ بودن هتل و محل اقامت به حرم مطهر رضوی نیز یکی دیگر از ملاک‌های زائران شهر مشهد است. هتل سارینا مشهد به دلیل نزدیک بودن به حرم و امکانات بسیار خوبی که دارد؛ همیشه یکی از گزینه‌های اول گردشگران برای اقامت می‌باشد.
این هتل نسبتا نوساز بوده و به دلیل خدمات بسیار خوبی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد؛ همیشه جزو محبوب‌ترین هتل های مشهد محسوب می‌شود. هتل‌های 4 ستاره زیادی در شهر مشهد وجود دارند اما به جرات می‌توان گفت که هتل سارینا مشهد یکی از بهترین‌هاست. اگر شما هم به دنبال اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

همه چیز در مورد هتل سارینا مشهد

هتل سارینا اولین بار در سال 1398 فعالیت خود را به عنوان یک هتل 4 ستاره آغاز کرد. این هتل 6 طبقه و 212 اتاق و سوئیت مجزا و متنوع دارد که در بخشی جداگانه به آنها می‌پردازیم. هتل سارینا در چهارراه بیسیم و در خیابان جهاد 5 و در نزدیکی بیمارستان سینا واقع شده و نزدیک‌ترین ورودی حرم به این هتل، بست شیخ طوسی می‌باشد.
هتل سارینا مشهد دارای 3 رستوران و سالن غذا خوری مجزا به نام‌های یاقوت، فیروزه، الماس کافی شاپ با ظرفیت 20 نفر و به صورت 24 ساعته، پارکینگ مسقف رایگان در دو طبقه منفی یک و منفی دو، سالن همایش با ظرفیت 150 نفر، اینترنت رایگان، سرویس رایگان به حرم در ساعات مختلف روز، خدمات ترانسفر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهرو و … می‌باشد.

فاصله حرم امام رضا (ع) تا هتل سارینا مشهد چقدر است؟

طبقه همکف  هتل سارینا مشهد فاصله هتل سارینا تا بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) حدود 5 دقیقه با ماشین و حدود 15 دقیقه به صورت پیاده است. معمولا گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند، مهم‌ترین دغدغه آنها نزدیک بودن محل اقامت‌شان به حرم است. همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم، هتل ترانسفر رایگان به حرم در ساعات مختلف روز برای مهمانان خود در نظر گرفته است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
اگر برای انجام فریضه نماز حتما بایستی در حرم باشید، می‌توانید در هر سه نوبت با سرویس‌های هتل خود را به حرم برسانید و نماز خود را به جا آورید. در هنگام برگشت نیز، در ساعات مشخص مجددا می‌توانید با سرویس به صورت رایگان به هتل بازگردید و یا اینکه قدم زنان در حالی که مغازه‌های اطراف حرم را مشاهده می‌کنید، به هتل برگردید.

فاصه هتل سارینا مشهد با دیگر اماکن تاریخی و مراکز خرید مشهد چقدر است؟

سالن کنفرانس هتل سارینا مشهد هتل سارینا در مرکز شهر مشهد قرار داشته و با فرودگاه، راه آهن و همینطور ترمینال مسافربری فاصله بسیار کمی دارد. اگر شما به هر طریقی وارد شهر مشهد شوید، خیلی سریع می‌توانید به محل اقامت خود برسید. چنانچه خیابان‌ها خلوت باشند، تخمین زمانی مکان‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تا هتل سارینا درست خواهد بود.
فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حدود 12 دقیقه
فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن مشهد حدود 7 دقیقه
فاصله هتل تا پایانه مسافربری مشهد حدود 7 دقیقه
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد حدود 25 دقیقه
فاصله هتل تا شهربازی و پارک ملت مشهد حدود 20 دقیقه
فاصله هتل تا سرزمین موجهای‌ آبی مشهد حدود 25 دقیقه
فاصله هتل تا پاک کوهسنگی مشهد حدود 10 دقیقه
فاصله هتل تا برج زیست خاور مشهد حدود 5 دقیقه
فاصله هتل تا برج آرمیتاژ مشهد حدود 15 دقیقه
فاصله هتل تا پاساژهای 17 شهریور حدود 12 دقیقه
فاصله هتل تا سرزمین موج‌های خروشان حدود 25 دقیقه
فاصله هتل تا شاندیز و طرقبه حدود 30 دقیقه
مشهد تنها یک شهر زیارتی نیست و شما می‌توانید از سایر مکان‌های دیدنی و پاساژهای آن نیز بازدید به عمل بیاورید و اوقات خوشی را در آنجا داشته باشید. هتل سارینا برای مهمانان خود تورهای متنوع نیز ترتیب می‌دهد. در صورتی که تمایل داشته باشید در شهر مشهد و یا اطراف آن گردشی داشته باشید، می‌توانید از پذیرش بخواهید تا تورهای مناسب برای شما ترتیب بدهند. البته بایستی در نظر داشته باشید که هزینه این تورها مجزا می‌باشد و بایستی به صورت جداگانه هزینه آن را پرداخت فرمایید.
مراکز خرید مشهد نیز در میان تمام گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، زبانزد است. در شهر مشهد مراکز خرید متنوعی وجود دارند که برخی از آنها تازه تاسیس می‌باشند و کمتر کسی از بین زائران تا به حال از آنجا بازدید کرده است. به عنوان مثال، مرکز خرید آرمیتاژ واقع در بولوار هفت تیر مشهد، یکی از این همین مراکز زیبا، بزرگ با اجناس درجه یک و متنوع است.
اگر به دنبال خرید سیسمونی، لوازم منزل، لباس، اسباب بازی و یا حتی سوغاتی هستید، حتما به این مرکز خرید بزرگ سر بزنید. آدرس دقیق این مجموعه ابتدای بولوار هفت تیر می‌باشد و شما به راحتی با خط یک مترو می‌توانید به آنجا بروید. در ایستگاه هفت تیر پیاده شده و از گردش در این برج فوق‌العاده لذت ببرید.
جالب است بدانید که این مجموعه دارای چندین سالن سینما به روز و مجهز، فود کورت بزرگ با غذاهای متنوع و همینطور کافی شاپ است. اگر می‌خواهید در کنار خرید، تفریح دیگری نیز داشته باشید، حتما از بخش‌های مختلف این مجموعه دیدن کنید. مطمئن باشید که از رفتن به برج آرمیتاژ هرگز پشیمان نمی‌شوید.

اتاق‌ های هتل سارینا مشهد

اتاق دو تخته دبل هتل سارینا مشهد هتل سارینا اتاق های متنوعی برای مهمانان خود آماده کرده است که هر یک از آنها شرایط و قیمت متفاوتی دارند. اتاق یک تخته، اتاق دو تخته بدون ظرفیت نفر اضافه، اتاق سه تخته بدون ظرفیت نفر اضافه، سوئیت یک خوابه برای چهار نفر بدون ظرفیت نفر اضافه و سوئیت دو خوابه برای پنج نفر بدون ظرفیت نفر اضافه، انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه می‌باشند.
همانطور که توجه کردید، امکان اضافه کردن تخت در اتاق‌ها وجود ندارد و شما هنگام رزرو این هتل بایستی از ابتدا تعداد نفرات خود را به درستی وارد نمایید. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دارای بهترین امکانات برای مهمانان هستند. مبلمان شیک و تمیز، تخت های آنکادر شده و مرتب، میز آرایش، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، چراغ خواب و … از جمله این موارد می‌باشند. شما می‌توانید از تمیزی اتاق‌ها به ویژه در ایام کرونا مطمئن باشید؛ زیرا اتاق‌ها به صورت روزانه تمیز و سرویس می‌شوند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
چنانچه می‌خواهید در یک اتاق آرام و تمیز اقامت داشته باشید و طعم واقعی آرامش و سکوت را بچشید، اقامت در هتل 4 ستاره سارینا مشهد را از دست ندهید. اتاق‌های این هتل بسیار راحت هستند و سکوت بسیار خوبی در راهروها و ساختمان هتل حکم فرما است. تمام خستگی‌های راه و گردش‌های روزانه را می‌توانید در تخت‌های بسیار راحتی که در اتاق‌ها تعبیه شده‌اند، به در کنید.
تخت خواب جزو مهم‌ترین امکانات یک اتاق است. مسلما افراد زیادی در طول سال از اتاق‌های هتل استفاده می‌کنند و در این میان ممکن است که تخت‌ها خیلی زود کیفیت خود را از دست بدهند. ابعاد تخت نیز بسیار مهم است. برخی از افراد تمایل دارند تا در تخت خواب‌های با سایز بزرگ حتما بخوابند و آنها را راحت‌تر می‌بینند. این مسئله به الگوی خواب شما بستگی دارد. ابعاد تخت‌های دو نفره دبل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سارینا مشهد 160*90 می‌باشد.

رستوران‌ های هتل سارینا مشهد

رستوران هتل سارینا مشهد هتل سارینا دارای 3 رستوران مجزا و لوکس است که ما در این بخش می‌خواهیم هر یک از آنها را به صورت جداگانه به شما معرفی کنیم. در طبقه‌ی اول هتل دو رستوران یاقوت و الماس قرار دارند که ظرفیت هر کدام از آنها به تنهایی 200 نفر می‌باشد. رستوران فیروزه به همراه کافی شاپ هتل در طبقه همکف قرار گرفته و ظرفیت آن نیز بالغ بر 200 نفر می‌باشد.
فضای کافی‌شاپ هتل سارینا در مقایسه با رستوران‌ها کوچک است و تنها به اندازه 20 نفر ظرفیت دارد؛ اما مزیت مهم آن 24 ساعته بودن است. شما در هر ساعتی از شبانه‌روز که اراده کنید می‌توانید به کافی شاپ مراجعه کرده و از نوشیدنی‌های فوق‌العاده آن نوش جان کنید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌های خوشمزه و تازه و همینطور دسرهای متنوع در کافی‌شاپ سرو می‌شوند.
برخی از شرایط عمومی رستوران فیروزه هتل سارینا:
رستوران فیروزه تنها غذاهای ایرانی برای مهمانان خود سرو می‌کند.
این رستوران فضای روباز ندارد.
سبک معماری رستوران فیروزه، سبک مدرن می‌باشد.
امکان پخش موسیقی زنده در این رستوران وجود ندارد.
منوی رستوران به صورت انتخابی است.
اتاق اختصاصی و VIP ندارد.
رستوران فیروزه فاقد امکانات صوتی و تصویری است.
معروف‌ترین غذاهای رستوران جوجه کباب بون استخوان، کباب برگ، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت و کباب سلطانی است.

استخر هتل سارینا مشهد

استخر هتل سارینا مشهد هتل سارینا 4 ستاره مشهد یک استخر دنج و جمع و جور برای مهمانان خود طراحی کرده است. آبتنی در محیطی تمیز و اختصاصی چیزی است که بعد از گشتن در حرم و یا دیگر جاهای شهر مشهد، بسیار میچسبد. شما می‌توانید با هماهنگی قبلی از استخر هتل استفاده نمایید. تمامی پرسنل هتل سعی دارند تا اقامتی لذت‌بخش را به شما هدیه بدهند.
تصور کنید آبتنی در یک استخر تمیز، گرفتن ماساژ حرفه‌ای، استراحت در جکوزی بعد از یک گردش طولانی روزانه چقدر می‌تواند لذت بخش باشد. قطعا حسی که در فرد ایجاد می‌شود، به این راحتی قابل فراموش شدن نیست. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ساعات استفاده آقایان و بانوان از استخر را بایستی از پذیرش هتل حتما سوال کنید.
رفتار و عملکرد پرسنل هتل سارینا در بالاترین سطح قرار دارد و تمامی آنها در زمینه هتلداری و آداب رفتار با مهمان دوره دیده‌اند. شما بعد از اقامت در این هتل، کمتر می‌توانید مانند پرسنل یا کارمندان این هتل پیدا کنید. تمامی تلاش تیم بر این است که سفری خوش و لذت بخش در ذهن شما ثبت شود.

لابی هتل سارینا مشهد

لابی مجلل هتل سارینا مشهد هنگامی که شما خسته از پرواز یا جاده به محل اقامت خود می‌رسید، قطعا دوست دارید تا در یک لابی راحت و آرام تا آماده شدن اتاق‌ خود استراحت کنید. هتل سارینا یک لابی کوچک اما در عین حال بسیار دنج و آرام دارد که با مبلمانی شیک و راحت آماده استقبال از مهمانان خود است. شما و همراهانتان می‌توانید مادامی که کارهای اداری و مسائل مربوط به چک این اتاق انجام می‌شود در این لابی مجلل و آرام به استراحت بپردازید.
لابی قسمت خیلی مهمی از هتل است؛ زیرا مهمان با اولین جایی از هتل که رو به رو می‌شود، لابی است. در نتیجه، تمیز بودن، آرام بودن و به روز بودن آن بسیار اهمیت دارد. چنانچه فردی در بدو ورود با یک لابی شلوغ و پر سر و صدا رو به رو شود، ذهنیت بدی نسبت به پرسنل و مدیریت هتل پیدا خواهد کرد.

قوانین هتل سارینا مشهد

کافی شاپ هتل سارینا مشهد
قوانین و مقررات هتل های سراسر ایران در بیشتر بندها یکسان بوده و در برخی از موارد در تعدادی از هتل‌ها متفاوت است. در این بخش شما را با قوانین هتل سارینا آشنا می‌کنیم تا در صورت اقامت در این هتل زیبا و مجهز از قبل با شرایط و مقررات آن آشنا باشید.
ساعت تحویل اتاق به مهمانان عزیز ساعت 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق‌ ساعت 12 ظهر می‌باشد.
چنانچه مهمان قبل از ساعت 14 به هتل مراجعه کند، هتل هیچ گونه تعهدی مبنی بر زودتر تحویل دادن اتاق ندارد. البته در صورت امکان، هماهنگی‌های لازم توسط پرسنل انجام می‌شود.
پذیرش خانم و آقا تنها در صورت غیر بومی بودن فرد انجام می‌شود. ارائه مدارک شناسایی اصلی مانند شناسنامه و کارت ملی الزامی می‌باشد.
هنگام تحویل گرفتن اتاق، ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی و یا پاسپورت الزامی است.
هتل به زوجینی که با صیغه‌نامه مراجعه می‌کنند، هیچ گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد. هتل از پذیرش هرگونه صیغه نامه حتی با مهر برجسته معذور است.
هرگونه خسارت وارده به هتل از طرف مسافران بررسی شده و هزینه آن از مسافر هنگام انجام امور اداری خروج از هتل دریافت می‌شود.
در صورتی که کودک شما کمتر از 5 سال داشته باشد، بابت اقامت در هتل سارینا هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. کودکان بالای 5 سال به صورت یک نفر کامل محاسبه می‌شوند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
راهنمای پزشکان مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر