لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد
مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد

مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد از جمله هتل‌های ۴ ستاره مشهد می‌باشد که از ۸ طبقه ویژه اتاق‌ها و ۲ طبقه پارکینگ برخوردار است. هتل تارا یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا (ع) به شمار می‌آید که سال ۱۳۷۴ شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۹۷ بازسازی گشت.در این مقاله به مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد می‌پردازیم.

هتل اترک مشهد هتلی ۴ ستاره نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) محسوب می‌شود. این هتل از هتل های مشهد سابقه‌ای حدود نیم‌قرن داشته و در حال میزبانی از گردشگران عزیز شهر مشهد است. در سال ۱۳۵۷ بود که هتل اترک به عنوان اولین هتل ۴ ستاره شهر مشهد افتتاح‌ شد. این هتل یکی از هتل‌هایی است که امکانات به‌روز را در اختیار زائران و مهمانان قرار می‌دهد.

هر آنچه بایستی راجع به هتل اترک مشهد بدانید!

استخر هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد دارای زیر بنای 15000 مترمربع بوده و در سال 1357 افتتاح شد. این هتل در 13 طبقه مشتمل بر 100 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان ساخته شده است. هتل افتخار پذیرایی از زائران حرم مطهر امام رضا (ع) را دارد. در سال 1401 هتل چهار ستاره اترک مشهد جهت ارتقا سطح کیفی امکانات و خدمات بازسازی شد.

بعضی از اتاق‌های طبقه آخر هتل تبدیل به سوئیت‌ و آپارتمان لوکس شدند که امکانات مدرنی نظیر سونا و جکوزی را دارند. آخرین فاز بازسازی هتل در سال 1401 نیز انجام گرفت. طی این بازسازی ۳ طبقه اول و لابی و رستوران ظاهری مدرن و امکاناتی به‌روز را برای هتل به ارمغان آوردند.

بازار گل خیام مشهد
ادامه مطلب

اتاق دبل هتل اترک مشهد

هتل اترک علاوه بر نزدیکی به حرم به بازار رضا و بازار هفده شهریور نیز نزدیک می‌باشد. این بازارها در دسته بازارهای مشهور این شهر به شمار می‌روند. از این رو تنها کافیست با سفر به مشهد و رزرو این هتل خودتان را برای سفری راحت آماده کنید.

گشاده‌رویی و خوش‌برخوردی و حرفه‌ای بودن پرسنل هتل اترک مشهد در میان مسافران زبانزد است. به همین خاطر به‌صورت ۲۴ ساعته قسمت پذیرش آماده ارائه خدمات و تهیه بلیط و تور گردشگری،  ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری هستند.

به‌علاوه، خدمات مرتبط با نظافت و شارژ اتاق‌ها و خدمات لاندری در اسرع وقت صورت می‌پذیرند. هتل اترک از اتاق و سالن جلسه برخوردار می‌باشد که جهت برگزاری جلسات کاری یا سمینار مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته جهت استفاده از این خدمات لازم است هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

رستوران هتل اترک مشهد

در لابی این هتل این امکان را دارید تا از اینترنت محدود و رایگان بهره‌مند گردید. جهت دسترسی به تمامی طبقات نیز آسانسور وجود دارد. در ورودی از دستگاه واکس کفش بهره‌مند خواهید شد. پارکینگ اختصاصی این هتل دارای ظرفیت محدودی بوده و امکان پذیرش ۲۰ خودرو را داراست که در هنگام رزرو اتاق بهتر است به مسئول مربوطه اطلاع دهید.

با اقامت در هتل اترک از امکانات و تسهیلاتی نظیر مجموعه ورزشی و آبی، باشگاه بدن‌سازی مجهز به کامل‌ترین تجهیزات، سونای خشک و بخار، جکوزی مدرن، اتاق ماساژ بهره‌مند خواهید شد. مطمئنا شک نکنید از انتخاب این هتل پشیمان نمی‌شوید.

هر آنچه بایستی راجع به هتل تارا مشهد بدانید!

روف گاردن هتل تارا مشهد

هتل تارا دارای 111 اتاق و نزدیک به ۳۰۰ تخت می‌باشد. این هتل در محدوده طرح ترافیک مشهد واقع شده است با این حال دارای پارکینگ رایگان خودرو بوده که ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد. هتل تارا متشکل از چند رستوران و تالار غذاخوری خاص می‌باشد. در سالن ارغوان باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی توسط بهترین آشپزها سرو می‌شود.

معرفی هتل الماس مشهد و امکانات بی نظیر این هتل 4 ستاره
ادامه مطلب

در طبقه اول هتل تارا، تالار کوروش جای گرفته است که یک تالار غذاخوری لوکس محسوب می‌شود. شما این امکان را دارید هم از منوها و یا بوفه آن غذای موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. تالار کوروش هتل تارا جهت برگزاری انواع مراسم و مجالس جشن نامزدی، ضیافت‌های رسمی و خانوادگی،  تولد، عقد و برگزاری نمایشگاه‌های تجاری، فرهنگی، هنری و صنعتی مناسب است. این سالن می‌تواند بنا به درخواست سفارش‌دهنده تغییر طراحی و چیدمان نیز دهد.

رستوران هتل تارا مشهد

کافی شاپ آتش هتل تارا که در لابی هتل واقع شده است ظرفیت ۷۰ نفر را داراست. هتل مجموعه‌ای از بهترین قهوه‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهد. از ساعت ۸ شب تا ۲ بامداد سالن خرمن هتل تارا مشهد نیز آماده سرو غذاهای ایتالیایی و فست فود به مهمانان می‌باشد.

مجموعه آبی هتل تارا دارای یک استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی بوده و توانسته زمینه استراحت و آرامش میهمانانش را فراهم کند. هتل تارا از یک باشگاه ورزشی و بدنسازی نیز برخوردار است. این ورزشگاه با دارا بودن تجهیزات به روز ورزشی، کمک می‌کند تا به برنامه ورزشی خود برسید.

هتل تارا یک تراس با چشم اندازی فوق‌العاده از شهر مشهد و بارگاه مقدس امام رضا (ع) دارد. در قسمت دیگری از هتل، یک لمکده و چایخانه سنتی واقع شده است. اینگونه در فضایی سنتی و آرامش‌بخش چای و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را می‌توانید میل نمایید.

سوئیت دبل هتل تارا مشهد

هتل تارا قسمتی از فضای خود را به زمین بازی کودکان اختصاص داده است. این زمین کمک زیادی به خانواده‌های مهمان برای سرگرم شدن کودکان در طول روز می‌کند. در هتل تارا یک آرایشگاه و پیرایشگاه مردانه نیز قرار دارد که نیاز مهمانان به پیرایش را رفع می‌کند.

مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

اتاق‌های هتل تارا مشهد نیز از امکاناتی نظیر میزتحریر، چای ساز، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، آب معدنی رایگان، صندوق امانات داخل اتاق، رخت‌آویز، کمد لباس، حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی و تلویزیون است. سیستم اطفا و اعمال حریق هم در همه اتاق‌ها موجود می‌باشد.

هتل اترک و هتل تارا مشهد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

صبحانه هتل تارا مشهد

در هتل تارا اگر سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. اگرسن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد؛‌ اما در هتل اترک چنانچه سن مهمان از 11 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است. اگر سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

فاصله هتل تارا مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل تارا تا حرم فاصله 5 دقیقه‌ای به صورت پیاده دارد. نردیک‌ترین ورودی به این هتل، باب الرضا می‌باشد.

فاصله هتل اترک مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل اترک تا حرم دارای فاصله 2 دقیقه‌ای است. ورودی باب الرضا نزدیک‌ترین ورودی حرم به هتل اترک می‌باشد.

جمع‌بندی

مشهد یکی از شهرهای زیبا و مهم ایران است. این شهر در استان خراسان رضوی واقع شده است و معروف به حرم امام رضا (ع) است. حرم امام رضا (ع) یک مکان مقدس برای مسلمانان است و هر ساله میلیون‌ها زائر از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند.

بازارهای مشهد با صنایع دستی محلی، فرش‌های دستبافت و سوغات‌های خاص خراسان مشهور است. سفر به مشهد تجربه‌ای فرهنگی و مذهبی بسیار مهم است و برای هر زائری ارزشمند و بی‌نظیر خواهد بود. مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد را در این مقاله مطالعه نمودید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر