لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> افتتاح ۱۰ هتل جدید در مالدیو
افتتاح ۱۰ هتل جدید در مالدیو

افتتاح ۱۰ هتل جدید در مالدیو

سال آینده سال پرمشغله‌ای برای صنعت توریسم در مالدیو خواهد بود. تعداد ۱۰ هتل، درهایشان را طی سال ۲۰۱۸ تا ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی بر روی میهمانان باز نموده و به لیست بلندبالای بهترین هتل های مالدیو خواهند پیوست.
مالدیو نیز به خاطر سواحل،‌ تالاب‌های آبی و صخره‌های مرجانی بزرگش در میان توریست‌ها شناخته شده است و تعداد گردشگران در این کشور پیوسته در حال رشد بوده و آمار و ارقام نشان می‌دهد که رزرو هتل در مالدیو سال گذشته رشدی ۷٫۹ درصدی داشته است. از سال ۲۰۱۳ تاکنون تعداد ۲۰ اقامتگاه جدید برای میزبانی از خیل میهمانان افتتاح شده است. ۲۰ اقامتگاه جدید دیگر نیز قبل از این سال افتتاح شده بود.
افتتاح هتل‌های فوشیفارو مالدیوز، ریتی فارو و اقامتگاه مرکیور مالدیوز کودو با با استقبال خوبی روبرو شد. ولی افتتاحیه‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشند عبارت‌اند از: اقامتگاه و اسپای مووپیک کوردهیوارو مالدیوز، اقامتگاه و اسپای امرالد مالدیوز، اقامتگاه و اسپای ساحلی کارپ‌دیم، اقامتگاه باگلیونی به سبک ایتالیایی، هتل فوق‌لوکس والدورف آستوریا مالدیوز، لاکس نورث مالی آتول، و چهار هتل چهارستاره در سَنگالی.

فوشیفارو مالدیو

فوشیفارو مالدیوز که در پایان ماه اکتبر ۲۰۱۷ افتتاح شده چیزی بیش از هتلی با سواحل آفتابی و دریا و شن‌و‌ماسه است. این هتل در حاشیه لاویانی آتول واقع شده است. اقیانوس که این جزیره را در بر گرفته مأمنی برای دوستداران طبیعت و خانه سفره ماهی عقابی خالدار، طوطی‌ماهی و حتی گهگاهی کوسه‌های سرچکشی است. این هتل دارای ویلاهای ساحلی و آبی برای اقامت بوده و جزیره نیز دارای سه رستوران از جمله رستوران راکانی گریل است که غذاهای خوش‌طعم آسیایی و لیست بلندی از غذاهای دریایی را سرو می‌کند. اگر می‌خواهید شام خصوصی‌تری داشته باشید، می‌توانید در هر جای جزیره یا سواحل شنی که مایل بودید غذای خود را میل کنید.

اقامتگاه مرکیور مالدیو کودو

اقامتگاه مرکیور مالدیو کودو

اقامتگاه مرکیور مالدیوز کودو با اتاق‌های کلاس متوسط و شیک، به تازگی در نواحی بکر جنوب مالدیو افتتاح شده و یکی از بهترین گزینه‌های اقامت با قیمتی مناسب است. این اقامتگاه ۶۸ ویلا دارد که شامل ۴۳ ویلای آبی و ۲۵ ویلای ساحلی است. در ساختن آن از مواد محلی با رنگ‌های روشن استفاده شده و دارای وسایل و طراحی داخلی شیک است که همگی منعکس‌کننده فرهنگ سنتی مالدیو و روح مسافرت هستند.

همه چیز درباره هتل ارم قشم و امکانات آن
ادامه مطلب

ریتی فارو

ریتی فارو
ریتی فارو به معنی صخره مرجانی زیباست. این هتل با سواحل شنی سفیدرنگ، درختان نارگیل و پوشش گیاهی سبز و شاداب محاصره شده است. این هتل چهارستاره در کنار خانه‌های زیبای صخره‌ مرجانی، نوید تجربة فضایی دلنشین، سرویس عالی، کلکسیونی از فعالیت‌های روزانه همراه با امکانات عالی و فهرستی از غذاهای خوش‌طعم را به میهمانان می‌دهد. ریتی‌فارو که در جزیره کوچک فیلایدهو در را آتول واقع شده دارای ۱۵۰ ویلای جدا و نیمه‌جدای دنج با اثاثیه کامل است. همه این ویلاها در میان شاخ‌و‌برگ درختان و یا مشرف بر تالاب‌های آبی و با طراحی سنتی ساخته شده‌اند تا با زیبایی طبیعی محیط اطراف در هم بیامیزند.

اقامتگاه باگلیونی مالدیو

اقامتگاه باگلیونی مالدیو
اقامتگاه باگلیونی مالدیوز که مالکی ایتالیایی دارد و در ماگائو در هالو‌آتول واقع شده، قطعه زمینی جزیره‌ای و زیباست که در بهار سال ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود. راحتی و آسایش به شکل‌های مختلفی در این هتل ارائه می‌شود و با ورزش، استراحت و منوی غذای اشتهاآور همراه است. ۹۶ ویلای لوکس به سبک ایتالیایی با اسپای باگلیونی کامل می‌شود که همراه با سالن‌های یوگا، تجربه‌ آرامش‌بخش عمیقی به مهمانان ارائه خواهد داد. محیط تجملی طبیعی با پوشش گیاهی سبز استوایی، زیبایی این اقامتگاه را دوچندان می‌کند. والیبال ساحلی، زمین ورزشی ساحلی، و ورزش‌های آبی متعدد نیز میهمانان فعال را خوشحال نگه خواهد داشت.

لاکس مالی ‌آتول شمالی

لاکس مالی آتول

در پی بازگشایی موفق لاکس آری‌آتول جنوبی در سپتامبر ۲۰۱۶، شرکت اقامتگاه‌های لاکس، افتتاح دومین اقامتگاه خود به نام لاکس نورث مالی آتول را اعلام کرد. این اقامت‌گاه با ایده نوآورانه، دارای صخره‌های مرجانی و حیات دریایی است و قصد دارد با افتتاحش در اوایل سال ۲۰۱۸، مهمان‌نوازی به سبک هتل‌های جزیره‌ای را بازتعریف کند. پس از سفری کوتاه با قایق‌های پرسرعت لوکس از مالی به لاکس نورث مالی‌آتول خواهید رسید که اقامت‌گاه‌های پنت‌هاوس بزرگ را جایگزین ویلاهای سبک سنتی و متصل به هم کرده است. این هتل با منظره‌های اقیانوس و ناوگان قایق‌های لوکس، برای کسانی که به دنبال تعطیلاتی منحصربه‌فرد هستند بسیار مناسب است.

معرفی هتل قصر بوتانیک گرگان - هتلی جذاب با معماری انگلیسی
ادامه مطلب

اقامتگاه و اسپای موونپیک کورِدهیوارو مالدیو

اقامتگاه و اسپای موونپیک

اقامتگاه و اسپای موونپیک مالدیوز، که در جزیره دورافتاده کوردهیوارو در نونوآتول واقع شده، اولین اقامتگاه با این نام در مالدیو خواهد بود که در ابتدای سال ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود. این هتل با ۱۰۲ واحد اقامتی، ۳۲ ویلای ساحلی و ۷۰ ویلای آبی را در اختیار میهمانان قرار خواهد داد که همگی با در نظر داشتن راحتی و لوکس بودن طراحی شده‌اند. اگرچه این اقامتگاه با هدف راحتی و آسایش طراحی شده و فضایی خصوصی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد ولی همه اقسام میهمان‌ها از زوج‌های جوان گرفته تا خانواده‌های ماجراجو را پذیرا خواهد بود. آب‌های اطراف اقامتگاه سرشار از حیات دریایی است و اولین پارک ملی آبی مالدیوز با امکانات عالی برای غواصی، تنها ۱۵ دقیقه با قایق موتوری با این هتل فاصله دارد.

اقامتگاه و اسپای کارپ‌دیم

اقامتگاه و اسپای کارپ‌دیم

کارپ‌دیم که در بهار ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود، اولین اقامتگاه برند کارپ‌دیم مالدیوز است که هم اقامت روی آب و هم خشکی را ارائه خواهد داد. این هتل در را آتول واقع شده که یکی از جزایر سه‌گانه خالی از سکنه در کرانه با‌آتول است. این اقامتگاه دارای ۱۱۵ ویلا با استخر، یک اسپا، کلکسیونی از رستوران‌ها و یک پارک آبی خصوصی با سرسره‌های بادی خواهد بود. نام کارپ‌دیم در صنعت گردشگری به خاطر غواصی و آسایش معروف است و در حال حاضر دارای سه قایق کروز پیشرفته است که هر کدام ۲۰ میهمان را پذیرا هستند.

اُبلو سلکت در رانگالی

اُبلو سلکت در رانگالی

اقامتگاه‌ها و هتل‌های اتمسفر، با افتتاح اُبلو سلکت در سانگالی توسعه خواهد یافت. این هتل که در یک ژولای سال ۲۰۱۸ افتتاح خواهد شد در مالی‌آتول واقع شده و دارای ۱۳۷ ویلا است که هم در امتداد ساحل و هم روی آب خواهند بود. این اقامتگاه برای زوج‌های جوان نیز دارای سوئیت‌های اختصاصی ماه عسل همراه با استخر خواهد بود که در تالاب مجزایی در تالاب سانگلی است. فعالیت‌های گردشگران در اقامتگاه در یک سالن بزرگ ورزشی با امکانات کامل و یک مرکز سرگرمی اتفاق خواهد افتاد.

معرفی هتل سورینت مریم کیش – هتلی با معماری اروپایی باروک
ادامه مطلب

اقامتگاه و اسپای اِمِرالد مالدیو

اقامتگاه و اسپای اِمِرالد مالدیو

اقامتگاه و اسپای امرالد مالدیو که به تازگی افتتاح شده دارای ۶۰ ویلای ساحلی روی آب است که همگی در جزیره فازمندو در را آتول واقع شده و میهمانان با کشتی لوکسی از مالی و پس از طی مدت ۴۰ دقیقه و دیدن مناظر دریایی به آن‌جا خواهند رسید. اقامتگاه و اسپای امرالد مالدیو به جز اسپا و سالن ورزشی دارای رستوران گریل کنار ساحل و استیک‌‌هاوس به سبک آمریکای جنوبی نیز خواهد بود.

والدورف آیتوریا مالدیوز

والدورف آیتوریا
والدورف آستوریا مالدیو که در ۲۳ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی والنا و حدود بیست دقیقه از پایتخت مالدیو یعنی مالی فاصله دارد، بهترین تجربه دریایی و زمینی را ارائه خواهد داد. والدورف آستوریا مالدیو دومین هتل در مالدیو برای برند هیلتون خواهد بود که دارای ۱۰ رستوران خواهد بود که ۹ رستوران آن ویژه بوده و تجربه‌‌ای منحصربه‌فرد ارائه خواهد داد.
به طور کلی شهر های ساحلی در همه جای دنیا مقاصد بسیار مطلوبی برای سرمایه گزاری در زمینه هتل سازی به شمار می رود، همان طور که در کشور ما نیز در سال های اخیر هتل های کیش و قشم رونق مناسبی داشته و چندین هتل پنج ستاره و لوکس همچون هتل زیگورات قشم در شرف تاسیس می باشند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر