لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتلهایی در ایرلند که در آنها با شما مثل خاندان سلطنتی رفتار می کنند
هتلهایی در ایرلند که در آنها با شما مثل خاندان سلطنتی رفتار می کنند

هتلهایی در ایرلند که در آنها با شما مثل خاندان سلطنتی رفتار می کنند

دو هتل پنج ستاره که در دوساحل مختلف ایرلند قرار دارند، مهمان نوازی را به درجه اعلا رسانده اند.
اگرچه القاب اشرافی دیگر در ایرلند مدرن وجود خارجی ندارند ولی در جزیره امرالد (نام شاعرانه کشور ایرلند) این امکان وجود دارد تا مانند یک اشراف زاده زندگی کنید. بقایای گذشته ی ویژه و پیچیده ی ایرلند هنوز به شکل قلعه ها، املاک و خانه های بزرگی در سراسر کشور وجود دارد؛ مکانهایی که شما می توانید با پرداخت هزینه در برخی از آنها اقامت کنید. در ایرلند دو هتل مریون در دوبلین و قلعه اشفورد در شهرستان مایو از سرآمدان مهمان نوازی ممتاز و اعلا هستند. یکی از این هتلها برای اقامت شهری و دیگری خلوتگاهی روستایی است. در این مقاله به بررسی این دو هتل می پردازیم.

هتل مریون در دوبلین، خانه ای شهری مملو از آثار هنری
هتل مریون ایرلند

مریون مجموعه ای لوکس از خانه های شهری مرمت شده به سبک دوران جرج پنجم در مرکز شهر دوبلین است. این هتل در میدان مریون واقع شده که قبلا محل زندگی اشرافیان بوده و در حال حاضر به یکی از بهترین مجموعه-های حفاظت شده جهانی در زمینه معماری قرن 18 تبدیل شده است. هرچند این هتل پنج ستاره در دهه 90 میلادی ساخته شده اما مانند قصیده ای در وصف زمان گذشته است. در بیرون این هتل، دربانها با پالتوهای نظامی و کلاه سیلندر، تصویری کلاسیک از انگلستان را به نمایش می گذارند. در داخل هتل، آثار هنری چشم نوازی وجود دارد: پلکان زیبای لابی، چندین اتاق پذیرایی سبک دوران جرج پنجم که مجهز به شومینه اند و به باغی مشرف هستند که استادانه طراحی شده اند، و همچنین یکی از بزگترین مجموعه های هنر قرن 19 و 20 کشور.
حتی اگر برای صرف چای عصرانه به این هتل بیایید، میتوانید دلیل علاقه مندی ستاره های موسیقی راک و اشخاص بزرگ به این هتل را بفهمید. فضای اینجا در عین خودمانی بودن، مجلل و باشکوه است. اتاقهای بزرگش مرتب و دلفریب هستند، هر کدام از اتاقها به صورت انحصاری با استفاده از هنر ایرلندی دیزاین شده است، کارکنان مهربانی دارد و غذا خوردن در این هتل، تجربه ای عالی و خوشایند است. علاوه بر برگر عالی سلار بار (بار زیرزمینی) که در محیطی خودمانی سرو میشود یا برانچ ساده و دلپذیری که در گاردن روم جدید سرو میشود، رستوران پاتریک گیلباد که بتازگی دیزاین مجدد شده و تنها رستوران دو ستاره ی میشلن در ایرلند است، منویی مفصل و مبسوط از مزه ها را ارائه می کند.

بعد از تحویل گرفتن اتاقها
هتل مریون ایرلند

به تور هنری بروید: شما میتوانید از خیابان عبور کنید و به گالری ملی ایرلند بروید یا با استفاده از تور صوتی، خودتان از همه ی هتل بازدید کنید. یا حتی، برای چای بعد از ظهر پائول کلی، سرآشپز شیرینی پزی، حضور داشته باشید؛ کسیکه که از شاهکارهای هتل الهام میگیرد.
هیچ وقت اتاقتان را ترک نکنید: جاذبه های برتر دوبلین فاصله ی چندانی از این هتل ندارند ولی بهتر است در اینجا شبیه اشراف-زادگان گوشه گیر باشید. پنت هاوس مجلل مشرف به باغ، که بزرگترین سوئیت در نوع خود در شهر دوبلین است، محل مناسبی برای پنهان شده از دیگران است.
1683379937 891 هتلهایی در ایرلند که در آنها با شما مثل خاندان
یک قلعه رویایی در ساحل شرقی ایرلند
اگر از این سوی کشور ایرلند به سوی دیگر آن بروید، بعد از عبور از گله های گوسفند و شهرهای کوچک بی جنب و جوش، به قلعه اشفورد خواهید رسید. اینجا مثال نقضی برای دست کم گرفتن هر چیزیست. این خلوتگاه باشکوه، که اخیرا توسط خانواده تلمن (از پیشتازان صنعت مسافرت) بازسازی شده است، یکی از بهترین استراحتگاههای دنیاست. به محض اینکه از پل متحرک قلعه رد شدید، یک نوازنده نی انبان به استقبال شما میاید. در ورودی این هتل کاروانهایی از موتورهای سفارشی و لندرورها پارک شده اند که آماده انتقال مهمانان به رودخانه و دریاچه تحت مالکیت این هتل برای انجام تفریحات مختلف و یا به هر نقطه از این زمین 14164 کیلومتری همیشه سرسبز هستند. داخل این قلعه بیشتر به افسانه پریان شبیه است: سالنهای مجلل، پنجره های سبک گوتیک، شومینه های بزرگ، روزنامه های قرون وسطی، و در اکثر اتاقها که هرکدام به صورت انحصاری دیزاین شده اند، تخت خوابهای چهار دیرکی، عتیقه هایی از حراجهای کریستی و پارچه های باشکوهی که یادآور کتاب “شاهزاده و نخود فرنگی” هانس کریستین اندرسن است، وجود دارند.

وقتی کسی با این شکوه و عظمت دنیای قدیم مواجه میشود، ممکن است از خود بپرسد که چه چیزهایی در این قلعه ی تقریبا 800 ساله به صورت اولیه و اصلی باقی مانده است. برای بیان تاریخچه کامل این بنا به یک تور همراه با راهنما نیاز است ولی باید توجه داشت که این قلعه نرماندی قبل از اینکه در اواسط قرن 20ام به این خانواده هتلدار واگذار شود، برای مدت طولانی، منزل خانواده ی گینس بوده است، خانواده ای که با توجه به لقب بریتانیایی اشرافی که داشته اند، این ملک را توسعه داده اند. میراث این خانواده در سرتاسر این قلعه دیده میشود، مخصوصا در داستانهایی که درباره مهمانهای مسحور کننده ی قدیمی اینجا گفته میشود. مثلا داستان دیدار شاه جرج پنجم که اثرات دیدارش هنوز در قسمت “بار شاهزاده ولز” و یا “اتاق غذاخوری جرج پنجم” احساس میشود. هر چند بسیاری از افراد مشهور و بزرگان از چنین داستانهایی استقبال می کنند ولی این القاب به تنهایی باعث منحصربفرد شدن هتل اشفورد نشده اند. در حقیقت، توجه و مهارت کارکنان آموزش دیده ی این هتل باعث شده تا اقامت در چنین اقامتگاه مجللی تبدیل به یک تجربه شخصی عالی شود.
هتل مریون ایرلند

هتل اشفورد بر اساس آمار
تعداد سگهای شکاری قوی هیکل در این ملک: 2
خاندانهایی که این قصر را تملک کرده اند: 2
زره های جنگی که در قلعه پراکنده شده اند:2
تعداد پنیرهایی که روی چرخ اتاق غذاخوری وجود دارد: 2
مردمی که از زمینهای قلعه مراقبت کرده اند: 10
چلچراغهای شیشه ای مورانو که سالنهای قلعه را مزین کرده اند: 12
شومینه هایی که میتوانید در کنارشان ویسکی بنوشید: 6 عدد عمومی و 12 عدد در اتاقهای خصوصی
تعداد شاهین های هریس در مدرسه شکار با شاهین این هتل: 30
سالهایی که خانواده گینس در این قلعه زندگی کردند: 63
کارکنان قلعه که در همین منطقه بزرگ شده اند: 80
عکسهای قدیمی چهره های مشهور قدیمی در مجله “ونیتی فر” قدیمی: 140
تعداد بطری های شراب در انبار زیرمینی: بیش از 7000
تعداد درختهای کریسمس این قلعه در تعطیلات امسال: درختی 125 فوتی در سالن “اوک” و 20 درخت در اتاقهای خصوصی
برنامه ریزی برای سپری کردن تعطیلات به سبک ایرلندی را به ما واگذار کنید
آیا به کمک بیشتری نیاز دارید تا تعطیلات مجلل خود را برنامه ریزی کنید؟

مقایسه هتل رسپینا با هتل مزرعه قوها لاهیجان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر