لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> ده مکان برتر برای سفر انفرادی در سال ۲۰۱۹
ده مکان برتر برای سفر انفرادی در سال ۲۰۱۹

ده مکان برتر برای سفر انفرادی در سال ۲۰۱۹

آیا کسی را ندارید که با او در سال ۲۰۱۹ به سفر بروید؟ اما این دلیلی برای ماندن در خانه نیست. امروزه مسافرت های انفرادی در حال افزایش هستند و متصدیان تورها، رزرو هتل ها و خطوط پرواز در حال توسعه سرویس دهی شان برای برآورده کردن تقاضا های فزاینده هستند. در زیر به معرفی ده مکان مناسب برای داشتن تعطیلات مستقل در هر گوشه از جهان در سال ۲۰۱۹ می پردازیم. برخی از این سفر ها لیست ما را تکمیل می کنند چرا که آن ها به طور خاص برای مسافرانی که به تنهایی سفر می کنند طراحی شده اند؛ در حالی که برخی دیگر تخفیف هایی برای محل اقامت مسافران تنها در نظر گرفته اند و یا داشتن هم اتاقی را به آنها پیشنهاد می دهند. بنابراین نیازی نیست که هزینه اضافی برای تنهایی سفر کردن بپردازید پس هوشمندانه سفر کنید.

توجه داشته باشید که تمام سفر ها و تخفیف های اقامتی برای افراد تنها در زمان انتشار در دسترس بودند، اما این تخفیف ها در هر زمان دیگری را بفروش می رسند. اگر شما به این تعطیلات انفرادی علاقمند هستید، بهتر است زودتر ثبت نام کنید.
داشتن یک تعطیلات آشپزی در ایتالیا
آیا چشیدن طعم شراب های محلی، پخت و پز با پنیر موزالای تازه و سبزیجات ارگانیک و همچنین اقامت در یک ویلای تاریخی برای شما جذاب است؟ اگر اینطور است، پس برای داشتن یک تعطیلات با یک گروه کوچک آشپزی در ایتالیا با شرکت بهترین سفر تنها همراه شوید. این شرکت سفر هایی را به مناطق پر طرفداری مانند توسکانی و مناطق کم سفر دیگری مانند پوگلیا به شما پیشنهاد می کند. همه پکیج ها شامل ترکیبی از کلاس های آشپزی، گردش به شهر های اطراف و داشتن زمانی آزاد برای استراحت می باشند. شرکت بهترین سفر های انفرادی، شرکتی است که به طور کل در سازمان دهی سفر های انفرادی تخصص دارد و شما را با یک هم اتاقی همجنس خودتان تطبیق می دهد. تعطیلات آشپزی در بهار، تابستان و پاییز ۲۰۱۹ قابل رزرو هستند .
از کشور ویتنام دیدن کنید
See Vietnam from Top to Bottom
شما می توانید از یک وعده غذایی در یک صومعه بودایی لذت ببرید، یک سفر شبانه با قایق را در خلیج هالونگ داشته باشید و یا با همراهی شرکت Intrepid Travel یک تور موتور سیکلت سواری از هو داشته باشید. این سفر از هانوی شروع می شود و در شهر هو چی مین به پایان می رسد، این سفر ده روزه تنها نسخه انفرادی یکی از محبوب ترین تورهای این شرکت است، بنابراین هرگز احساس یک فرد سوم را ندارید. شما به طور خودکار با هم اتاقی هم جنس خود تان هماهنگ خواهید شد مگر اینکه تصمیم بگیرید که اتاق شخصی خود تان را داشته باشید که فقط ۲۰۰ دلار هزینه دارد. این تور تکی در تاریخ های بین آوریل و نوامبر ۲۰۱۹ در دسترس می باشد.
استراحتگاه رفاهی شیک در شبه جزیره کاستاریکا
Restore Yourself on a Wellness Getaway in Costa Rica
یکی از جذاب ترین جنبه های مسافرت های انفرادی این است که شانس این را دارید که بیشتر به خودتان نزدیک شوید و این کار را فقط در فرار به ریتریت (The Retreat) می توانید انجام دهید، این مکان یک استراحتگاه رفاهی شیک در شبه جزیره نیکویا کاستاریکا می باشد. محبوب ترین پکیج این سفر، تجربه پنج تا شش شبه با برنامه Revive & Renew است که شامل کلاس های یوگای روزانه و پیاده روی در طبیعت، دو کلاس آشپزی، یک ماساژ ۶۰ دقیقه ای، داشتن تمام وعده های غذایی (شامل اسموتی در غروب) و دسترسی به جکوزی، استخر و اتاق بخار می باشد. این تفریحگاه به مسافران انفرادی خوشامد می گوید و پیدا کردن دوست در کلاس و یا در حالی که در کنار استخر نشسته اید کار آسانی است.
تاریخ باستان را در ترکیه کشف کنید
Discover Ancient History in Turkey
از شهر مشهور (تروا) گرفته تا خرابه های باستانی افسوس کننده ایفسوس، گنجینه های باستانی ترکیه از هر نظر برای مسافران انفرادی علاقمند به تاریخ جذاب خواهند بود. اطلاعاتی در مورد گذشته این کشور در یک تور یازده روزه به ترکیه را با شرکت مسافرتی Insight Vacations کسب کنید که در استانبول شروع و به پایان می رسد. فراتر از تجارب تاریخی، این سفر همچنین شامل اقامت در یک هتل غار، نمایش سفالگری و اجرای توسط درویشان می باشد. شرکت Insight Vacations در حال کاهش اقامت های تکی در مقصدهای انتخابی در تابستان و زمستان ۲۰۱۹ می باشد.


ملبورن و رستوران های زنجیره های outback استرالیا را کشف کنید
Discover Melbourne
برخی از جاذبه های مهم استرالیا را در فهرست خود قرار دهید که توسط تور داوزده روزه ملبورن، رستوران های زنجیره های outback و اولورو از شرکت G Adventuresبه شما پیشنهاد می شود. این سفر در شهر فرهنگی ملبورن آغاز می شود، در جاده زیبای اقیانوس آرام امتداد پیدا می کند و مسیر خود را از میانOutback ناهموار به اولورو که یک مکان مقدس برای مردم بومی می باشد ادامه می دهد. این تور کوچک صمیمی نزدیک به ۱۶ نفر را شامل می شود، بنابراین در این تور می توانید بر روی آشنا شدن با مسافران دیگر حساب کنید. اگر شما به تنهایی سفر می کنید،G Adventures شما را با یک هم اتاقی همجنس جفت خواهد کرد، یا اگر ترجیح می دهید که خلوت کوچکی داشته باشید می توانید پول اضافی برای داشتن “اتاق مخصوص من” بدهید. این سفر در سال ۲۰۱۹ در مکان های منتخبی برگزار خواهد شد.
از کوه کیلیمانجارو بالا بروید
Climb Mt. Kilimanjaro
اگر در سال جدید به دنبال یک چالش هستید، پس حتما صعود از مشهور ترین کوه آفریقا را در نظر داشته باشید: کلیمانجارو، یک کوه آتشفشانی خاموش در تانزانیا. تور رادار یک سفر هشت روزه را ارائه می دهد که صعود به کوه از طریق مسیر رونجایی را شامل می شود، که آسان تر و خلوت تر از برخی مسیرهای محبوب دیگر است. این سفر یک اقامت انفرادی را پیشنهاد می دهد اما هزینه اضافی تنها حدود ۱۵ درصد بیشتر از هزینه یک سکونت دوگانه است – که کم تر از سایر اقامت ها در این صنعت است. این سفر از ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.
اکتشاف اروپا در کشتی کروز بر روی رودخانه
Explore Europe on a River Cruise
چه شما به دنبال تور های قلعه ها در کنار رودخانه راین هستید یا نه، شراب محلی را در جنوب فرانسه بچشید و یا فرهنگ غنی مسکو و سن پترزبورگ را کشف کنید یا نه، شرکتUniworld یک سفر تفریحی را برای رسیدن به آنجا به شما پیشنهاد می کند. این شرکت در برخی از برنامه های سفر خود اقامت های انفرادی را کاهش داده که از ۸ تا ۱۲ روز برگزار می شود. کشتی های Uniworld کوچک هستند و برای تمام وعده های غذا دارای صندلی های باز هستند، بنابراین در این سفر آشنایی با دیگر مسافران آسان است. اقامت های انفرادی در تاریخ های منتخبی در سال ۲۰۱۹ در دسترس هستند.
یک سفر تفریحی با کشتی کروز در کابین خودتان داشته باشید
Cruise the Caribbean
اگر بیشتر به خورشید و ماسه ها علاقمند هستید تا به سنگفرش ها و قلعه ها، پس یک کشتی کروز کارائیبی را در شرکت U.K.-based P&O Cruises رزرو کنید. شش تا از کشتی ها دارای اتاق های تکی هستند، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی در مورد پرداخت یک اقامت انفرادی، اتاق خود را داشته باشید. این کشتی که در حال حاضر بیش ترین کابین های تک نفره را دارد، بریتانیا نام دارد و ۱۲ کابین داخلی و ۱۵ بالکن دارد. بریتانیا در ماه های سرد سال ۲۰۱۹ از باربادوس، سنت لوسیا، آروبا و دیگر جزایر دریای کارائیب دیدن خواهد کرد.
یک “ماجراجویی یادگیری” در پرو داشته باشید
Peru
از ماچو پیچو بازدید کنید و فرهنگ رنگارنگ آند را در تور نه روزه Perspectives of Peru کشف کنید. Road Scholar، یک شرکت مسافرتی است که در آن حدود یک چهارم از مهمانان آن مسافران انفرادی هستند و بر یادگیری در تورها تاکید می کند، و این تور نیز از این قضیه مستثنی نیست. برنامه سفر شامل ارائه یک سخنرانی در زمینه سیاست پرو در لیما، یک درس سبد بافی در دره مقدس و بازدید از کوسکو برای یادگیری در مورد آسمان شب کوهستان آند است. این شرکت در حال حاضر از اقامت های تکی در این سفر استفاده می کند و در تاریخ های منتخبی بین ماه های فوریه و دسامبر ۲۰۱۹ شروع می شود.
با زنان سفر کنید
Travel the World with Fellow Women

اگر شما مانند بسیاری از مسافران زن در هنگام مصاحبت با زنان دیگر احساس امنیت بیشتری دارید، رزرو بلیط سفر با کمپانیWomen Traveling Together را در نظر داشته باشید که تور های کوچک و مخصوص زنان را برای سفر به مقصدهای دور دنیا پیشنهاد می دهند. در حدود ۸۰ درصد از مشتریان شرکت به تنهایی سفر می کنند، بنابراین شما مطمئن هستید که زمینه مشترک با مسافران همراه را پیدا خواهید کرد. سفرهای 2019 که هنوز باز هستند شامل یک تور هفت روزه از سیاتل و پارک ملی المپیک، یک سفر ۱۰ روزه از طریق مراکش، یک سفر ۱۱ روزه از سوی مراکش، یک پکیج “مکان های مهم در ایتالیا” و چیزهای دیگر است. شما می توانید تصمیم بگیرید که یک هم اتاقی داشته باشید و یا کمی پول اضافی برای اتاق خودتان پرداخت کنید.

50 مورد از غیرعادی ترین هتل های جهان( قسمت 1)
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر