لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 50 مورد از غیرعادی ترین هتل های جهان( قسمت 1)
50 مورد از غیرعادی ترین هتل های جهان( قسمت 1)

50 مورد از غیرعادی ترین هتل های جهان( قسمت 1)

این مقاله راهنمایی برای معرفی نامتعارف و یا صرفا عجیب و غریب ترین مکان ها برای اقامت در سرتاسر دنیاست که شامل بهترین خانه های درختی به شکل سفینه فضایی، سوییت های یخی، هتل های زیر آب و کلبه های اسکیمویی شیشه ای می باشد.

Treehotel، شهر هارادز، کشور سوئد
واقع در جنگل کاج اطراف شهر هارادز، هفت اتاق درختی منحصر بفرد ساخته شده است (تعداد بیشتری قرار است در آینده نزدیک افتتاح شود). خانه های درختی شامل کابین های شیشه ای کپسول مانند، اتاق هایی با ظاهری شبیه لانه¬ی پرندگان، اتاق های مکعبی آینه ای منعکس کننده¬ی نور خارق العاده¬ و اتاق سفینه¬ی فضایی (در تصویر) است که مهمانان را به یاد سکانس پایانی فیلم E.T می اندازد. یک سونای درختی نیز موجود است.

Crane Hotel Faralda، شهر آمستردام، هلند
این یک هتل دیوانه وار در بخش رو به پیشرفت نُورد در شهر آمستردام است. این ملک سه سوییته در یک جرثقیل تغییر شکل یافته قرار گرفته و مناظر فوق العاده ی شهر را به تصویر می کشد. این هتل که غنی و به همان اندازه گنگ و مبهم است، مکانی ایده آل برای افرادی است که به دنبال چیزی متفاوت هستند، اما بهتر است اگر از سرگیجه رنج می برید از آن دوری کنید.
هتل های غیرعادی
No Man’s Fort، بخش سولنت، شهر پورتزموث
این هتل که دژی نظامی به سبک دوره¬ی ویکتوریایی است، در اصل بین سال های 1867 و 1880 برای محافظت از شهر پورتزموث از یکی از حملات ناپلئون سوم ساخته شد که حال به یک هتل لوکس با 22 اتاق خواب، یک سوییت پنتهاوس به شکل فانوس دریایی، باشگاه شبانه، استخر آب داغ و زمین بازی لیزر تگ تبدیل شده است.
هتل های غیرعادی
SiloStay، شهر لیتل ریور، نیوزیلند
این هتل واقع در شهر لیتل ریور، تنها در 320 متری از مسیر راه آهن کرایست چرچ به لیتل ریور، اقامتگاهی خلاقانه و سازگار با محیط زیست را در ساحل شبه جزیره¬ی نیوزیلند¬ ارائه می دهد. با وجود نواحی اطراف که هیچ جاذبه¬ی توریستی ای را عرضه نمی کند، صاحبان SiloStay امیدوارند شکل مدور سیلوها و محیط آرامش بخش اطراف آن به مهمانان شانس داشتن تمرکز و درون بینی را بدهد. سیلو ها به صورت دو طبقه و با تمام تجهیزات از جمله آشپزخانه، بالکن و تلویزیون مجهز شده اند. وعده های غذایی فوری و بیرون بر فورا پس از تقاضا فراهم می شود.
هتل های غیرعادی
Palacio de Sal، شهر یوایونی، بولیوی
Palacio de Sal (کاخ نمکی) روی سطوح نمکین شهر یوایونی و بطور کامل از نمک ساخته شده است که شامل اکثر اسباب و مبلمان هست. یک لابی فوق العاده، بار و 16 اتاق با حمام های اختصاصی، گرمایش مرکزی و تاسیسات برقی وجود دارد. غذای مخصوص رستوران چیست؟ طبیعتا مرغ نمکی.
هتل های غیرعادی
The Dog Bark Park Inn، شهر آیداهو، آمریکا
Dog Bark Park Inn (کاروانسرای پارک “پارس سگ”) ، معنای عبارت “عشق سگ” را به سطحی بالاتر برده است. این مهمانخانه که توسط هنرمندان گروه chainsaw مدیریت می شود، داخل یک سگ پاکوتاه 12 فوتی قرار گرفته است. مهمانان از طریق سکوی طبقه دوم وارد بدنه¬ی سگ پاکوتاه می شوند (مهمانخانه چهار اتاقه است). این هتل همچنین سازگار با حیوانات خانگی است.
هتل های غیرعادی
Magic Mountain Hotel، ذخیره گاه طبیعی هویلو هویلو، شیلی
Magic Mountain Hotel (هتل کوهستان جادویی) در ذخیره گاه طبیعی هویلو هویلو که 60 هزار هکتار از جنگل های والیدیوین را پوشش می دهد واقع شده است و دارای چشمه های آبگرم طبیعی، دریاچه های بکر و دسترسی مستقیم به آتش فشان موچو کوشونکو دارد.
این اقامتگاه، شامل اتاق های ساختمان اصلی با نمای آبشار و همچنین کلبه های جنگلی مجزا می باشد.
هتل های غیرعادی
Icehotel، شهر جوکاسکاروی، سوئد
بیست سال پیش اولین هتل یخی جهان در شهر جوکاسگاروی در سوئد افتتاح شد. هر نوامبر، یخ رودخانه¬ی یخ زده¬ی تورن با برف ترکیب شده تا هتل دوباره مرمت و بازسازی شود. سوییت هایی با اشکالی جدید هر سال طراحی می شوند. تیم سازنده¬ی هتل در سال 2017 اولین هتل دائمی خود را به نام ICEHOTEL 365 روبروی هتل اصلی افتتاح کرده اند.
هتل های غیرعادی
V8 Hotel، شهر اشتوتگارت، آلمان
عاشقان خودرو شیفته¬ی هتل V8 در اشتوتگارت می شوند. همه¬ی اتاق ها با طرح هایی پیرامون خودرو طراحی شده اند، با ویژگی هایی از قبیل خودروهای کلاسیک و مسابقه¬ ای و سینماهای پذیرای خودروها.
هتل های غیرعادی
Das Park Hotel، شهر لینز، اتریش
چه کسی فکر می کرد که بتن بتواند احساس راحتی بدهد؟ این لوله های فاضلاب بازساخته، خوشبختانه تمیز و کاربردی هستند و قرار گرفتن در ساحل رود دانوب آنها را تبدیل به حفره هایی فرا صنعتی و عالی نموده است.
هتل های غیرعادی
Hotel Marqués De Riscal، شهر لاریوخا، اسپانیا
هتل Marqués De Riscalاولین و تنها پروژه¬ی هتلی توسط معمار فرانک گری می باشد که در “ال سیِگو” در قلب منطقه¬ی شراب سازی ریوخا قرار گرفته است. از دیگر پروژه های او می توان به گوگنهایم در شهر بیلبائو و ساختمان لوئیس ویتون در پاریس اشاره کرد، این سازه در نگاه اول با روبان های تیتانیومی که نما را از تاکستان های اطراف متمایز می کند آوانگارد (پیشرو) بنظر می رسد. رستوران و بار این هتل درجه یک هستند و یک بخش مجزای چشمه آب معدنی نیز در هتل وجود دارد.
هتل های غیرعادی
El Cosmico، شهر مارفا، تگزاس، آمریکا
El Cosmico در شهر مارفا ایالت تگزاس خود را بعنوان “هتل عشایری” معرفی می کند. انواع “سرپناه ها” شامل تریلرهای قدیمی، چادرهای سفری، خیمه های مدل سرخپوستی، خیمه های کروی شکل مغولی و اردوگاه های چادری موجود است. اگرچه این خیلی شوخ طبعانه بنظر نمی رسد: طراحی، وجه تمایز El Cosmico است. مالک آن، لیز لمبرت است که صاحب دو هتل بوتیکی در شهر آستین و یکی در سن آنتونیو است.
هتل های غیرعادی
Hotel Central & Café، شهر کوپنهاگ، دانمارک
هتل Central & Café در کوپنهاگ معنی هتل بوتیکی را به مرحله ای جدید برده است. این کافه هتل تنها یک اتاق خواب به ابعاد 8 در 10 فوت دارد. با وجود نبود فضا، باز هم یک تخت دو نفره، حمام، تلویزیون، محل قرارگیری آیپاد و یک مینی بار موجود است و فقط چند قدم تا گرفتن قهوه برای صبحانه فاصله است.
هتل های غیرعادی
Sheraton Huzhou Hot Spring Resort، شهر هوژو، چین
اقامتگاهSheraton Huzhou Hot Spring ملقب به “هتل دوناتی”، بر روی رودخانه¬ی تایهو بین شهرهای نانجینگ و شانگهای قرار گرفته است. این هتل آهنربایی شکل توسط معمار ما تانسونگ طراحی شده که در لندن با زاها حدید همکاری کرده و مسئول طراحی برج های موج دار در شهر میسیساگا کانادا بوده است. با 27 طبقه بالای سطح آب و دو طبقه در زیر (برای شکل دادن یک بیضی کامل) هتل دارای دکوراسیونی لوکس شامل یک لابی با کف پوشی از سنگ یشم از افغانستان و استخوان چشم ببر از برزیل است.
هتل های غیرعادی
Quinta Real Zacatecas، شهر زاکاتکاس، مکزیک
ساخته شده در پیرامون رینگ گاوبازی قرن نوزدهمی سن پدرو، هتل Quinta Real Zacatecas حال یک هتل لوکس است. آخرین مسابقات گاوبازی در سال 1975 انجام شد. رستوران هتل نمایی رو به رینگ قدیمی دارد.
هتل های غیرعادی
Inntel Amsterdam Zaandamn، شهر آمستردام، هلند
نمای خارجی این هتل از تجمعی از حدود 70 خانه ساخته شده است. از خانه های روستایی کارگری تا خانه های شهری، که همه الگویی از خانه های شهر آمستردام هستند. اتاق ها با الهام از تاریخچه¬ی محلی طراحی شده و همچنین یک حوضچه¬ی آب معدنی و یک استخر شنا، حمام بخار ترکی و سونای فنلاندی موجود است.
هتل های غیرعادی
Capsulevalue Kanda، شهر توکیو، ژاپن
هتل کپسولی را می توان مفهومی محبوب در ژاپن دانست. با توجه به قرار گرفتن کپسول ها در کنار هم و بر روی یکدیگر برای استفاده حداکثر از فضا، شما باید حدود 30 یورو برای هر شب پرداخت کنید. این ایده حتی به اروپا نیز رسیده است، فرودگاه هلسینکی محفظه های خواب خود را به زودی رونمایی خواهد کرد.
هتل های غیرعادی
Arctic TreeHouse Hotel، شهر روانیمی، ناحیه لاپلند فنلاند
ساخته شده بر دامنه¬ی تپه های مدار قطب شمال، هتل Arctic TreeHouse یک اقامتگاه با کلبه های ییلاقی مکعبی شکل با پنجره های رو به شمال است که راه حلی هوشمندانه برای ترکیب راحتی و آسودگی با امکان تماشای شفق شمالی است، همانطور که پایگاهی عالی برای دنبال کردن دیگر مناظر قطبی می باشد.
هتل های غیرعادی
Ariau Amazon Towers، شهر مانائوس، برزیل
مهمانان در این مکان دوستدار محیط زیست و به دور از شهر با صدای بلند مردم قبایل نخستین و پرنده های بهشتی خیره کننده بیدار می شوند، مکانی که بر بالای درختان آمازون قرار گرفته است. اتاق ها دارای بالکن های اختصاصی است که از آنها می توان با حیرت به جنگل های استوایی نگریست. دیگر امکانات شامل استخرهای شنای بالای درختی، رستوران ها، بارها و مسیر های پیاده روی سایبان کشیده شده است.
هتل های غیرعادی
Good Hotel London، شهر لندن، انگلستان
یک بازداشتگاه سیار سابق آلمانی در لندن لنگر انداخته است. داخل آن می توان فرهنگ زندانیان و سرپیچی کنندگان از قانون را آموخت: تصور کنید کاخی بتنی با اثاث و مبلمان بازیافت شده، جایی که مهمانان با هدفون های بزرگ با آیپاد های مجانی موسیقی گوش می دهند و در ظرف هایشان بامیه و چیپس میل می کنند. انتظار نمایی شگفت انگیز از رودخانه¬ی تِیمز را بر روی پشت بام این هتل داشته باشید.
هتل های غیرعادی
The Caves، شهر نگریل، جامائیکا
هتل The Caves (غارها)، مکانی فوق العاده و لذت بخش در منطقه¬ی صخره ای نگریل است. اقامتگاه ها شامل 12 کابین با طراحی متنوع و مجزا در باغ های جنگلی در بالای پرتگاه است. خود غارها برای غذا خوری اختصاصی زیر نور شمع استفاده می شوند. تجربه ای که در زندگی فقط یک بار خواهید داشت.

هتل های غیرعادیاز این نمونه هتل های صخره ای در ایران می توان به هتل لاله کندوان اشاره کرد که در قلب روستای تاریخی و بسیار زیبای کندوان واقع شده است و از جاذبه های توریستی تبریز به شمار می رود.
Jumbo Stay، فرودگاه آرلاندا شهر استکهلم، سوئد

این جامبو جت سابق که قدمت آن به حدود سال 1976 باز می گردد، به یک اقامتگاه تغییر شکل داده شده است. از بین اتاق های سوییت مانند، خوابگاه اقتصادی یا اتاق های دو نفره یکی را انتخاب کنید. بهترین اتاق آن یک سوییت کابین خلبانی لوکس کامل شده با نمای پانورامایی است، حتی می توانید بعضی هواپیماها که در فرودگاه آرلاندا می نشینند را مشاهده کنید.
هتل های غیرعادی
Crazy Bear، شهر بیکنز فیلد، بریتانیا
اتاق های منحصر بفرد هتل Crazy Bear از مولین روژ، لاس وگاس و سیاره مریخ الهام گرفته اند و در قدیمی ترین و تاریخی ترین ساختمان شهر بیکنزفیلد جای گرفته اند. دیگر مشخصه های عجیب این هتل شامل یک پلکان تزئین شده با شاخ و برگ درختان رنگ آمیزی شده با طلای 24 عیار، پوست اسب ایرانی روی دیوارهای بار هتل، شمعدانی های قطره ای شکل، یک اتاق استراحت عجیب و غریب پر از آینه و یک دستشویی که عمدا بدون علامت و راهنما است.
هتل های غیرعادی

تجربه ای ناب در بالی-چگونه بیشترین استفاده را از این بهشت ببریم؟
ادامه مطلب

4/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر