لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 10 تا از گران قیمت ترين نقاط تفريحی در جهان
10 تا از گران قیمت ترين نقاط تفريحی در جهان

10 تا از گران قیمت ترين نقاط تفريحی در جهان

نمی توان تصور كرد كه چقدر حضور در این نقاط پرهزینه می تواند لذت بخش باشد. به هرحال، چه گران باشد چه نباشد،‌ مسافرت تفریحی برای هر كسی مهم است. پس لیست را بررسی کنید تا ببینید از عهده هزینه های كدام یك برخواهید آمد.
1. سِی شلز

افریقا. این كشور متشكل از چندین جزیره در اقیانوس هند است. گردشگری در این كشور از زمانیكه اولین فرودگاه در سال 1971 افتتاح گردید، به صنعتی مهم تبدیل شد. در صورتیكه می توانید از عهده 11000 دلار به ازای یك شب بربیایید،‌ آنگاه می توانید از بهترین امكانات این منطقه بهره مند گردید. به هرجهت اگر می خواهید كه رزرواسیون خود را زودتر انجام دهید، هر چه سریعتر تصمیم بگیرید، چرا كه این ویلاهای 11000 دلاری به ازای یك شب، محدود هستند. تنها 11 ویلا از این دسته كه در بهترین جزایر این مجمع الجزایر قرار گرفته اند، وجود دارد.

2. سفرهای اكتشافی بیابانی در بایسیت لاج
گرانترین هتل های جهان

گرانترین هتل های جهان
رواندا. اگر از دیدن آتشفشان ها شگفت زده می شوید،‌ پس اینجا بهترین مقصد برای شما است. همانند ویلاهای سِی شلز،‌ تعداد كلبه های این منطقه هم محدود می باشند. تنها 6 كلبه اینچنینی موجود بوده و این كلبه ها، شبیه خانه های سنتی رواندایی هستند. در وسط اتاق های نشیمن بخاری هایی وجود دارند. نرخ تمامی اتاق ها از 1100 دلار به ازای هر نفر / شب می باشد. همچنین میهمانان امكان حضور در فعالیت های احیای جنگل و حفظ منابع طبیعی كه برای این ناحیه و نیز گوریل های كوهستانی درخواست شده، دارند.

3. ویلای بالای كوه
گرانترین هتل های جهان

مركز تفرجگاه جزیره لوئاكالا، ‌فیجی. لوئاكالا یك جزیره تحت مالكیت شخصی بوده و در بالاترین نقطه آن یك ویلا قرار دارد. یك شب اقامت در این مكان هزینه ای بسیار زیاد به میزان 44000 دلار دارد. این انتخاب اول افرادی است كه می خواهند در یك شرایط كاملاً خلوت و تنها به استراحت و تفریح بپردازند. این منطقه قبلاً یك جزیره خصوصی با تنها یك جاده منتهی به آن بوده است. و فكر نكنید كه چون پول دارید، می توانید تنها با كشیدن كارت اعتباری خود، به این جزیره سفر كنید. ابتدا بایستی مجوز ورود را از صاحبان آن دریافت كنید.

4. آپارتمان پِنت هاوس
گرانترین هتل های جهان

گرانترین هتل های جهان
هتل جورجس وی در پاریس، ‌فرانسه. آیا علاقه دارید كه منظره ای بدون مانع از برج ایفل داشته باشید؟ بطوریكه انگار فقط شما از این منظره بهره می برید؟ این موضوع غیرممكن نیست، اما می تواند بسیار گرانبها باشد. این همان چیزی است كه آپارتمان پِنت هاوس در یكی از مجلل ترین هتل های جهان در اختیار شما قرار می دهد. این درصورتی است كه بتوانید از عهده پرداخت 26500 دلار به ازای هر شب اقامت بربیایید.

5. جزیره نِكِر
گرانترین هتل های جهان

جزایر دست نخورده بریتانیایی. آیا می خواهید كه همانند یك رئیس جمهور امریكایی سفر كنید؟ در اینصورت این همانجایی است كه شما می خواهید. خیلی كارها مانند غواصی، اسكی روی آب یا سفر دریایی می توانید در چنین مسافرتی انجام دهید. اگر شما بیشتر از آب به جنگل علاقه دارید، باز هم اینجا همان مكانی است كه باید سفر كنید. حیات وحش این منطقه بسیار تماشایی و جذاب است. فقط شروع قیمت ها از 80000 دلار به ازای هر شب است. با وجود این شما می توانید تمامی اعضای خانواده و تعداد زیادی از دوستانتان را با خود همراه كنید، چرا كه به ازای این قیمت، تا 34 میهمان می توانند در این مكان اقامت داشته باشند.

6. قله شالت زرماك
گرانترین هتل های جهان

افزایش جهانی نرخ هتل‌ها در سال 2019
ادامه مطلب

گرانترین هتل های جهان

گرانترین هتل های جهان زرمانت، سوئیس. ظاهراً سوئیس به غیر از شكلات های خوش مزه و خدمات مالی در كلاس جهانی، چیزهای بسیار دیگری هم برای ارائه دارد. زرمات دامنه هایی برای اسكی برای تمام سطوح مهارت داشته و در بالای این رده بندی (به معنای واقعی كلمه و البته به شكلی تصور ناپذیر) یك كلبه ییلاقی 5 ستاره قرار داشته كه گنجایش 13 میهمان را دارد. این كلبه با تمامی مبلمان و اثاثیه مجلل بعلاوه یك سرآشپز بسیار ماهر در داخل كلبه، تجهیز شده است. نرخ این كلبه از 57000 دلار شروع شده و می تواند تا 191000 دلار به ازای یك هفته افزایش یابد.

7. چادر ماهاراجا
گرانترین هتل های جهان

قصر راج در جیپور، ‌هند. واژه طلایی، بهترین واژه برای توصیف این بهشت است. 15000 دلار به ازای یك شب، امكان اقامت در یك آپارتمان 4 طبقه پادشاهانه را برای شما میسر می سازد. یك جكوزی بر روی پشت بام با یك چشم انداز كامل از منطقه جیپور را تصور كنید. در طبقه دوم این ساختمان،‌ یك موزه اختصاصی قرار دارد كه میزبان تاج و تخت و متكاهای خاكور ساهیب می باشد.

8. جزیره موشاجی
گرانترین هتل های جهان

اگرچه این جزایر در داستان های تخیلی تحت مالكیت دیوید كاپرفیلد بوده اند، اما جزایری واقعی هستند كه برای افراد ثروتمند توسعه داده شده اند. در این جزایر هم همانند بسیاری از جزایر می توانید در اعماق آب غواصی كنید،‌ آب در این جزایر شفاف و غیرآلوده است و شما مطمئناً از انزوایی كه در این مكان دارید، لذت خواهید برد. جزیره اصلی كه امكان اقامت 24 میهمان در آن وجود دارد، توسط 3 جزیره كوچكتر دیگر، احاطه شده است.

9. قلعه الانگ الانگ
گرانترین هتل های جهان

كَن، فرانسه. 15 نفر می توانند در این قلعه اختصاصی كه نقطه به نقطه آن لوكس و مجلل است، اقامت داشته باشند. در صورتی كه امكان پرداخت هزینه ای معادل 41000 دلار به ازای یك شب را دارید، در این مكان استخر مختص به خود و پرسنل محافظ در اختیار خواهید داشت.

10. بیابان سفید، عالی ترین سفر به قطب جنوب
گرانترین هتل های جهان

گرانترین هتل های جهان

آیا می خواهید بدانید كه چگونه می توان در طول یك شبانه روز، 195000 دلار پول را هزینه كرد؟ پس به یك سفر تفریحی بروید. بله، یك مسافرت 24 ساعته. كجا؟ قطب جنوب. این سفر در منطقه كِیپ تاون ‌آغاز می گردد، جائیكه میهمانان برای رسیدن به قاره یخی، سوار یك جت شخصی می شوند. گردش اصلی در جزیره سراسر یخی، ‌8 ساعت به طول می انجامد. انتهای مسافرتتان حضور در كافه ای بزرگ و مجلل با نوشیدنی های نامحدود است. واقعاً بزرگ و مجلل.

افزایش جهانی نرخ هتل‌ها در سال 2019
ادامه مطلب

3.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر