لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رستوران فیش هات دبی
رستوران فیش هات دبی

رستوران فیش هات دبی

دبی شهر آسمان خراش های باشکوه و سمبل دنیای مدرن، جایی است که دستاوردهای هنر و معماری را با رنگ و بوی دلنشینی در اختیار گردشگران می گذارد. بی تردید بسیاری از مراکزخرید، هتل ها و رستوران های دبی در خاورمیانه و جهان شناخته شده هستند، از این رو تعداد زیادی از گردشگران دبی را برای گذراندن یک تعطیلات رویایی انتخاب کرده و از امکانات بی نظیر آن لذت می برند. دبی این شهر مدرن که با خرسندی دروازه های خود را به روی میهمانان خود گشوده است، در طی سال ها تلاش کرده که خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کرده و بهترین ها را در اختیار میهمانان خود قرار دهد. در میان این جاذبه های رنگارنگ و بی همتای دبی رستوران ها جایگاه ویژه ای دارند. رستوران های بین المللی و لوکسی که با دکوراسیون های خیره کننده گردشگران را مجذوب خود کرده و با غذاهای مخصوص آن ها را به مشتریانی پروپا قرص تبدیل می کنند. اما از آن جا که طرفداران غذاهای ارزان و دریایی در این شهر کم نیست، بد نیست با یکی از بهترین های آن ها نیز آشنا شویم. ایران هتل آنلاین با رزرو هتل های ایران همراه شماست. شما می توانید با رزرو هتل های اصفهان و هتل بزرگ شیراز با خاطری آسوده به آن ها سفر کنید. ایران هتل همواره بهترین ها را برای شما آرزو می کند.

اگر به دنبال غذای دریایی خوشمزه و در عین حال مقرون به صرفه هستید حتما سری به رستوران فیش هات دبی بزنید. این جمله پیشنهادی است که بسیاری از مشتریان پروپا قرص رستوران فیش هات دبی به شما خواهند داد. بدون شک فیش هات همان رستوران محبوبی است که شما را نیز به شدت مجذوب خواهد کرد. این رستوران زنجیره ای که به باور برخی بهترین غذاهای دریایی را در آن می توانید پیدا کنید، معروف ترین شعبه البرشاست و در امتداد خیابان جمیرا و در خیابان ام سقیم واقع شده است.
fishhutdubai
رستوران فیش هات ظاهر جذابی دارد و امکان نشستن در فضای باز و داخل را به شما می دهد. فضای باز نمایی از دریاچه باشکوه جمیرا را در اختیار شما قرار می دهد و فضای داخلی با رنگ های پاستلی و آرام بخش محیط دلنشینی را به وجود آورده است. این محیط دنج و دوست داشتنی با نقاشی هایی که روی دیوار نقش بسته کاملا همخوانی دارد و حس سادگی و آرامش را به شما القا می کند.
fishhutdubai
سرآشپزهای رستوران فیش هات دبی بهترین طعم را در انواع غذاهای دریایی به ارمغان می آورند و آن را به بهترین رستوران غذاهای دریایی دبی تبدیل می کنند. تمام مواد اولیه این رستوران تازه هستند و به طور روزانه تهیه می شوند و برای طبخ غذاها به جای طعم دهنده های مصنوعی از سبزیجات و ادویه های تازه استفاده می شود. وقتی غذاهای دریایی خوشمزه این رستوران که بیشتر آن ها از منوی غذایی مناطق ام القوین، ابوظبی و فجیره برگرفته شده با فضای داخلی آن ترکیب می شود، حس دلپذیری را به شما منتقل می کند که به یاد ماندنی است. منوی رستوران فیش هات مجموعه ای از غذاهای خوشمزه و خلاقانه است.
fishhutdubai
خرچنگ و تاکو از گزینه های خاص این رستوران بوده و سوپ ها و بشقاب های بزرگ غذاهای دریایی از گزینه های دیگر آن هستند. نان زیتون و سالادهای فیش هات هم می توانند به اندازه غذاهای دریایی برای شما دلپذیر باشند، این سالادها با سس های مخصوص یا لیمو تهیه شده و پیش غذای مناسبی به شمار می روند. خرچنگ با سس بالزامیک با چاشنی تره فرنگی همراه با نان مخصوص، خرچنگ نرم با سس خانگی و میگوهای سوخاری شده از غذاهای جالب توجه این رستوران هستند و در منوی آن ماهی حموص، سالمون، کوفر، شری و مالاباری نیز به چشم می خورد. این ماهی ها با ترکیب های بسیار خوشمزه سرو می شوند و حلال هستند.
fishhutdubai
مسلما هنگام خوردن این غذاها طعم دلپذیر گوشت ماهی تازه را به خوبی احساس خواهید کرد. ارائه غذاهای دریایی با قیمت ارزان، محیط عالی، رایحه شگفت انگیز غذاهای دریایی در هوا و برخورد خوب کارکنان، فیش هات را به بهترین رستوران دریایی Oud Metha مبدل کرده است. فیش هات شعبه دیگری در نزدیکی اسماعیل سنتر دارد که غذاهای آن هم دارای کیفیت مطلوبی هستند. رستوران دریایی فیش هات از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز است و برای صرف نهار، عصرانه و شام میزبان شما خواهد بود. این رستوران به صورت آنلاین و تلفنی نیز سفارش قبول می کند و در صورت تمایل می توانید میزی در آن رزرو کنید.
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان ام سقیم

بهترین باغ رستوران های تهران
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر