لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل پانوراما کیش، اقامتی ایده آل
هتل پانوراما کیش، اقامتی ایده آل

هتل پانوراما کیش، اقامتی ایده آل

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا نمود که از جذابیت های جزیره زیبای کیش باخبر نباشد. یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران جزیره کیش است که سفر به آن حتی در اوج گرمای فصل تابستان نیز طرفدار دارد. سواحل نقره فام، تفریحات دریایی و آب و هوای دلپذیر تنها برخی از دلایلی است که گردشگران را به این جزیره می کشاند. با در نظر گرفتن این حجم از مسافران کیش، پروژه های زیادی دراین جزیره در حال ساخت هستند که به اقامت هرچه بهتر مهمانان کمک می کند. یکی از بهترین هتل های کیش، هتل پانوراما کیش است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.
این هتل در زمینی به مساحت 13000 متر مربع و زیربنای 24000 متر مربع در فروردین ماه سال 1398 به بهره برداری رسید. هتل پانوراما دارای 15 طبقه است و با برخورداری از 300 واحد اقامتی همراه با امکانات رفاهی مدرن، انتخابی عالی برای اقامت در جزیره کیش خواهد بود. قرارگیری هتل پنج ستاره پانوراما کیش در بلوار ساحل و در جنب هتل تماشا، موجب سهولت در تردد گردشگران به مناطق مختلف جزیره می شود. شایان ذکر است هتل پانوراما عضو گروه هتل های هلیا نیز می باشد.
ازجمله امکانات و خدماتی که هتل لوکس پانوراما ارائه می دهد می توان به رستوران، كافی شاپ، سالن صبحانه خوری، سالن بدنسازی، استخر، جكوزی، سونا، حمام سنتی، آرايشگاه ، آژانس مسافرتي، هماهنگ کننده تور، اجاره ماشين بدون راننده و غیره اشاره نمود. بدون شک انتخاب محل اقامت یکی از مهم ترین مسائل هنگام سفر به جزیره زیبای کیش است و با انتخاب هتل پانوراما می توان از انتخاب خود مطمئن بود.
هتل پانوراما کیش

هتل در حال ساخت پانوراما

نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر