لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل میراژ و هتل امیرکبیر کیش
نمای بیرون هتل میراژ کیش

مقایسه هتل میراژ و هتل امیرکبیر کیش

اگر عازم جزیره رؤیایی کیش هستید و بین رزرو یکی از هتل های کیش بین انتخاب هتل میراژ یا هتل امیرکبیر مانده‌اید، جایی نروید؛ زیرا در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه هتل میراژ و هتل امیرکبیر کیش بپردازیم و قیمت، واحدهای اقامتی و امکانات هر کدام را بررسی می‌کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

رزرو هتل میراژ و هتل امیرکبیر کیش

نمای بیرون هتل میراژ کیش در شب

قبل از این که به سراغ رزرو هتل مجلل میراژ کیش یا هتل امیرکبیر بروید، بد نیست کمی با این دو هتل بیشتر آشنا شوید. هتل میراژ یکی از معروف ترین هتل های کیش است که از زمان افتتاحش تا به امروز حسابی در جلب نظر مهمانان داخلی و خارجی موفق عمل کرده است.

این هتل لوکس در سال 1397 آغاز به کار کرده و جزء مدرن‌ترین هتل های ساحلی کیش به شمار می‌رود. نقطه قوت هتل 5 ستاره میراژ، علاوه بر نزدیکی به دریا، معماری جذاب و دکوراسیون داخلی لوکس آن است.

نمای بیرون هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش یکی دیگر از هتل های نوساز کیش است که با معماری و چیدمان سنتی خود دل شما را خواهد برد. طراحی و ساخت این هتل با الهام از معماری سنتی دوران صفوی انجام شده و سرشار از منبت‌کاری‌های زیبا، گچ‌کاری‌های ظریف و نقش‌ونگارهای دیدنی است.

هتل امیرکبیر در سال 1401 به بهره‌برداری رسیده و به واسطه معماری باشکوه، رفتار خوب پرسنل و تمیزی واحدها توانسته نظرات مشتریان را جلب کند. اگرچه این هتل 5 ستاره کمی از مرکز شهر دور است، اما دسترسی خوبی به برخی از مراکز خرید کیش و پارک ساحلی میرمحنا دارد.

مقایسه قیمت هتل امیرکبیر با هتل میراژ کیش

فضای داخل اتاق های توئین هتل میراژ کیش

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب محل اقامت هنگام مسافرت، قیمت آن است. قیمت یک هتل خوب به عوامل مختلفی از جمله نوع واحد اقامتی، تعداد نفرات، امکانات هتل و موقعیت مکانی آن و مواردی ازاین‌دست بستگی دارد.

هتل نوساز میراژ با وجود این که در لیست لوکس ترین هتل های کیش قرار دارد، اما قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر هتل های 5 ستاره این جزیره دارد. در واقع جزو ارزانترین هتل 5 ستاره کیش به شمار می‌رود. قیمت هتل امیرکبیر نیز به نسبت کیفیت خدمات آن قابل‌قبول است.

معرفی هتل تعطیلات کیش
ادامه مطلب

اگر می‌خواهید اطلاع دقیقی از قیمت این دو هتل داشته باشید، حتماً سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این وب‌سایت تمامی جزئیات و قیمت‌ها به تفکیک نوع واحدها و تعداد نفرات آورده شده و به امکانات هر واحد اشاره شده است.

امکانات هتل میراژ یا هتل امیرکبیر کیش؟ کدام یک بهتر است؟

فضای نشیمن در هتل میراژ کیش

در مقایسه هتل میراژ و هتل امیرکبیر کیش یکی از مسائل مهمی که نمی‌توان از آن گذشت امکانات هر یک از آن‌هاست. اگر دوست دارید با امکانات این دو هتل بیشتر آشنا شوید، این بخش را از دست ندهید.

هتل میراژ کیش امکانات خوبی برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، فروشگاه و غرفه، تراس عمومی، ویلچر، فضای سبز، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، مجموعه ورزشی، زمین بازی کودکان، سالن کنفرانس و خدمات گردشگری اشاره کرد.

همچنین اگر اهل شنا هستید، در این هتل یک مجموعه آبی شامل استخر، جکوزی، سونا قرار دارد که می‌توانید از آن بهره بگیرید. خلاصه اگر می‌خواهید در هتل های استخردار کیش اقامت داشته باشید، هتل مدرن میراژ یکی از گزینه‌های روی میز است.

راستی پکیج‌های ویژه‌ای همچون هانی مون نیز در این هتل برای مهمانان ارائه می‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین هتل های کیش برای ماه عسل نیز هستید، می‌توانید روی هتل میراژ حساب باز کنید.

 امکانات هتل امیرکبیر کیش نیز عبارت است از:

  • ترانسفر فرودگاهی رایگان
  • فضای سبز با میز و صندلی
  • استخر، سونا خشک و بخار، حمام ترکی در حال احداث
  • کارگاه آموزشی مجهز به سیستم صوتی و تصویری
  • مینی‌بار
  • اینترنت در واحدها و محوطه اتاق.

اتاق های هتل میراژ یا هتل امیرکبیر؟ کدام یک بهتر است؟

هتل های خوش‌ساخت میراژ و امیرکبیر همچون بسیاری از بهترین هتل های کیش دارای واحدهای اقامتی متفاوتی هستند. در ادامه به سیر تا پیاز این واحدها اشاره کرده‌ایم.

اتاق های هتل میراژ

فضای داخل اتاق هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش دارای 177 باب واحد اقامتی و حدود 12 نوع اتاق و سوئیت با امکانات مناسب است. از واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق های دبل و توئین و سه نفره استاندارد با چشم‌انداز رو به دریا و جزیره، اتاق استاندارد کابانا دبل و سه نفره استاندارد کابانا در محوطه اشاره کرد.

همچین چند سوئیت لوکس و مثال‌زدنی نیز در این هتل وجود دارند که با رزرو آن‌ها اقامتی راحت را تجربه خواهید کرد. سوئیت دوبلکس حیاط‌دار، سوئیت های بدون تراس سه و چهار تخته با چشم‌انداز جزیره، سوئیت های جونیور تراس‌دار، کابانا دوبلکس در محوطه، سوئیت رویال، پرزیدنتال و سوئیت های لوکس سه و چهار تخته از جمله سوئیت های این مجموعه است.

مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش
ادامه مطلب

اتاق های هتل امیرکبیر

فضای اتاق های هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش دارای 6 طبقه و 154 واحد اقامتی است. این مجموعه دارای 41 اتاق دبل، 100 اتاق تریپل و 13 سوئیت یک خوابه است. اتاق های هتل زیبای امیرکبیر ضمن برخورداری از سیستم تهویه مطبوع دارای چیدمان لوکس و بسیار راحتی هستند.

رستوران هتل امیرکبیر یا هتل میراژ کیش، کدام یک بهتر است؟

بی‌شک رستوران ها و کیفیت و تنوع غذایی آن‌ها مسئله مهمی در انتخاب یک هتل است. در این بخش هر آنچه درباره رستوران های هتل میراژ یا هتل امیرکبیر باید بدانید را آورده‌ایم.

رستوران هتل امیرکبیر

رستوران هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش یک رستوران زیبا با فضایی دنج و سنتی است که یک آب‌نمای تماشایی در آن جا خوش کرده است. این رستوران در طبقه منفی یک قرار گرفته و وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌شود.

منوی صبحانه این رستوران بسیار متنوع و مفصل است و در آن انواع خوراکی‌ها پیدا می‌شود. همچنین یک کافه باصفا به نام کافه شهرزاد نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید در آن خود را مهمان انواع نوشیدنی و دسر کنید.

رستوران هتل میراژ

رستوران هتل میراژ کیش

هتل میراژ دارای دو رستوران بزرگ با منوی متنوع است. این مجموعه از جمله هتل های کیش با ناهار و شام است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی، دریایی، فرنگی و ایتالیایی در آن سرو می‌شود.

رستوران هتل شایان کیش

اگر می‌خواهید در مکانی مجلل، غذایی باکیفیت و خوشمزه نوش جان کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران های هتل میراژ برنید. در رستوران مرکزی این هتل وعده‌های صبحانه و ناهار و در رستوران ماهونی وعده شام سرو می‌شود. رستوران ماهونی تا نیمه‌های شب فعال است و با غذاهای لذیذ و موسیقی زنده شما را همراهی می‌کند.

همچنین یک کافه به نام کافه آمریکایی نیز در این مجموعه دیده می‌شود. کافه آمریکایی علاوه بر فضای دنج و آرامی که دارد با سرو انواع نوشیدنی، دسر و قلیان در خدمت شماست.

فاصله هتل امیرکبیر و هتل میراژ کیش تا مراکز خرید و بازارها

از آنجا که بسیاری از مسافران به قصد خرید و بازارگردی راهی کیش می‌شوند، دسترسی به مراکز خرید کیش اهمیت زیادی دارد. هتل میراژ در مقایسه با هتل امیرکبیر از موقعیت جغرافیایی بهتری برخوردار است و فاصله کمتری با مجتمع‌های تجاری و جاهای دیدنی کیش دارد. در ادامه فاصله این هتل ها از بازارهای کیش را آورده‌ایم.

فاصله هتل امیرکبیر کیش تا مراکز خرید و بازارها

نمای هتل امیرکبیر کیش از بیرون

در این بخش به فاصله هتل امیرکبیر کیش تا مراکز خرید اشاره کرده‌ایم. توجه کنید که این فاصله‌ها حدودی است.

  • مرکز خرید زیتون: 9 کیلومتر.
  • مرکز خرید مروارید: 8 کیلومتر.
  • بازارهای پردیس 1 و 2: 9 کیلومتر.
  • بازار ونوس کیش: 8.5 کیلومتر.
  • مرکز خرید پانیذ: 9 کیلومتر.
  • بازار پارس خلیج: 400 متر.
  • بازار مرجان: 12 کیلومتر.
  • بازار عرب‌ها: 950 متر.
  • بازار پدیده کیش: 9 کیلومتر.
  • مرکز خرید دامون: 5 کیلومتر.
لایت هتل، پروژه ای خاص برای اقامت در جزیره کیش در آینده
ادامه مطلب

فاصله هتل میراژ کیش تا مراکز خرید و بازارها

نمای بیرون هتل میراژ کیش

در این بخش نیز فاصله حدودی هتل میراژ کیش تا مراکز خرید معروف جزیره را آورده‌ایم.

  • مرکز خرید زیتون: 800 متر.
  • مرکز خرید مروارید: 1 کیلومتر.
  • بازارهای پردیس 1 و 2: 1.6 کیلومتر.
  • بازار ونوس کیش: 650 متر.
  • مرکز خرید پانیذ: 1.3 کیلومتر.
  • بازار پارس خلیج: 8.5 کیلومتر.
  • بازار مرجان: 4 کیلومتر.
  • بازار عرب‌ها: 9 کیلومتر.
  • بازار پدیده کیش: 13 کیلومتر.
  • مرکز خرید دامون: 4.5 کیلومتر.

نظرات هتل امیرکبیر کیش

نمای بیرون هتل امیرکبیر در شب

یک راه‌حل منطقی و عاقلانه برای انتخاب هتل های کیش بررسی نظرات مهمانان قبلی درباره تجربه اقامت در این هتل هاست. برای اطلاع از تجربیات سایر افراد کافی است یک سرچ ساده در اینترنت انجام دهید و نظرات دیگران را مطالعه کنید. جزئیات این هتل را در “معرفی هتل امیر کبیر کیش” بخوانید.

نظرات هتل میراژ کیش

میز بیلیارد و فضای نشیمن در هتل میراژ کیش

برای بررسی نظرات درباره هتل میراژ کیش نیز تنها کاری که باید بکنید این است که وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید. سپس نام هتل را جست‌وجو کنید و به بخش نظرات بروید. این بخش همچون یک دائرةالمعارف جامع به شما کمک می‌کند تا تصمیم درست‌تری بگیرید. برای دیدن همه امکانات و جزئیات این هتل “معرفی هتل میراژ کیش” را بخوانید.

جمع‌بندی

در مقایسه هتل میراژ و هتل امیرکبیر کیش فاکتورهایی همچون امکانات، نوع واحدهای اقامتی، قیمت، رستوران ها و موقعیت جغرافیایی حرف اول را می‌زند. در این نوشته ما زیر و بم این هتل ها را درآورده‌ایم تا شما راحت‌تر تصمیم بگیرید کدام یک از آن‌ها برایتان مناسب‌تر است. انتخاب هتل میراژ یا هتل امیرکبیر به بودجه و هدف شما از سفر بستگی دارد.

سوالات متداول:

فاصله هتل میراژ و هتل امیرکبیر کیش تا دریا و ساحل چقدر است؟

فاصله هتل میراژ کیش از دریا 800 متر و فاصله هتل امیرکبیر از ساحل میرمهنا حدود 500 متر است.

آدرس و شماره تلفن هتل امیرکبیر و هتل میراژ کیش

هتل امیرکبیر کیش در بلوار میرمهنا روبه‌روی شمس تبریزی قرار دارد و هتل میراژ نیز در بلوار دریا واقع شده است. برای رزرو هتل شما می‌توانید با شماره تلفن 05191005105 ارتباط برقرار کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر