لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> آیا به اندازه ی کافی شجاع هستید که به تنهایی سفر کنید؟
آیا به اندازه ی کافی شجاع هستید که به تنهایی سفر کنید؟

آیا به اندازه ی کافی شجاع هستید که به تنهایی سفر کنید؟

آیا فایل (رویاهای سفر) در سیستمتان پر از عکس است؟ آیا گذرنامه تان امسال دست نخورده مانده است؟ خوب، وقت آن است که کاری در این باره انجام دهیم. دست به کار شوید و برنامه ریزی کنید تا بتوانید یک سفر انفرادی را شروع کنید. نترسید و ترستان را از سفر انفرادی برطرف کنید زیرا هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد. با یک امنیتتان را تضمین می کند. در اینجا لیستی از ده مقصد امن برای مسافران انفرادی برای رزرو هتل بر اساس گزارش عدالت جهانی ارائه شده است.

1 ایسلند
ایسلند به سرزمین یخ و آتش معروف است، با چشمه های آب گرمی که با مناظر یخی اند بهشت آبگرم طبیعی را ایجاد کرده است. منظره ایسلندی مکان مناسبی را برای فیلمبرداری از بسیاری از صحنه های Game of Thrones فراهم کرده است و تضمین می شود که برایتان نفس گیر باشد. پایتخت ریکیاویک دروازه ی شما به ایسلند است و همچنین مرکز هنر و فرهنگ است. در هر گوشه از شهر کاوش کنید و تماشای صحنه زندگی شبانه و موسیقی پایتخت را فراموش نکنید.

ایسلند – 1 – آیا شما به اندازه کافی شجاع هستید که به تنهایی سفر کنید؟

2 اسکاندیناوی

نروژ، سوئد و دانمارک سه کشوری هستند که به زیبایی مناظرش معروف است، بنابراین فراموش نکنید که دوربینی با حافظه ی خالی بیاورید . دانمارک و نروژ همواره در بین پیشرفته‌ترین کشورها قرار دارند و همچنین در لیست شادترین مکانهای جهان قرار دارند. آنها مهمان نوازی با کیفیتی ارائه می دهند و می توانید دکوراسیون منزل “Scandi” را پیدا کنید که اصیل باشد.

3 نیوزیلند

مناظر طبیعی این کشور واقعاً مستحق توصیف “هیجان انگیز” است. اگرچه از نظر جغرافیایی اندک است، اما این کشور دارای مقصد های مختلفی است که مطمئناً همه را خوشحال می کند. از مدرنیته بزرگترین شهر آن، اوکلند، تا عظمت کوهستان. ویکتوریا در ولینگتون، طبق سنت های فرهنگ بومی مائوری، مسافران انفرادی جادوی نیوزلند را کشف می کنند.
تایلند

4 تایلند

فرهنگ خارق العاده این کشور را کاوش کنید، از کاخ ها و معابد باستانی بازدید کنید، در سواحل سفید ماسه ای قدم بزنید و از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. به ویژه، از دوستی با مردم محلی لذت ببرید. از آنجا که مملو از هم استراحتگاه های ارزان قیمت و هم پنج ستاره است با هزینه ای کم هم برای مسافران متوسط و هم برای مسافران لوکس مناسب است

5 کانادا

شرم آور است که این کشور دوست داشتنی معمولاً مورد غفلت بیشتر مردم قرار می گیرد. این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد: می توانید اسکی کنید، در یک رویداد فرهنگی بی نظیر شرکت کنید، یا از برخی از بهترین قهوه ها و غذاهایی که تا به حال چشیده اید لذت ببرید. تورنتو شهری بین المللی است، با تئاتر درجه یک، هنرهای مختلف، ورزش های حرفه ای و ناهار خوری های خوب. ونکوور در حال تبدیل شدن به یک مرکز غذایی و همچنین بهشت عاشقان خارج از منزل است.

ایرلند

6 ایرلند

این کشور جادویی است و یک مقصد مورد علاقه برای کسانی است که عاشق هنر، موسیقی، تاریخ و بیرون از منزل هستند. دوبلین محبوب ترین شهر و همچنین پایتخت آن است. اسکار وایلد و جیمز جویس را دنبال کنید، در کارخانه آبجو ثبت شده در گینس گشت و گذار کنید، کتاب معروف در جهان Kells را مشاهده کنید، یا در یک قهوه خانه ی قدیمی با افراد محلی در ارتباط باشید. حتماً در خارج از شهر نیز گشت و گذار کنید، جایی که قلعه ها، ابیان باستانی، آبشارها، سواحل شلوغ و البته حیاط های سرسبز که نام مستعار خود را به ایرلند می بخشد، پیدا خواهید کرد، “زمرد “.

7 کاستاریکا

تعداد زیادی مراقبه های یوگا، ماجراجویی در جنگل، منظره اقیانوس ها، سواحل بی سر و صدا و فضای بیرون از خانه مطمئناً روح شما را غنی می کند و به شما انرژی می دهد. سفرهای روزانه از پایتخت سان خوزه شامل چشمه های آب گرم، مشاهده آتشفشان فعال، قایق سواری در آب های شفاف و… است. ساحل غربی بهشت گشت و گذار و ماهیگیری است. ساحل شرقی بیشتر با آبهای اقیانوس آرام و آرامش کارائیب روبرو شده است. در حالی که سرقت های کوچک زیاد است اما جنایات خشونت آمیز بسیار نادر است. بنابراین اگر تردید دارید. این مکان برای شماست. همچنین آنها بهترین قهوه جهان را دارند.
اسلوونی

8 اسلوونی

اگر به دنبال دور شدن از جمعیت هستید، به اروپای مرکزی فکر کنید. این یک شرط مطمئن برای ایمنی شما است. اسلوونی جواهر پنهان اروپا است که بین اتریش، کرواسی، ایتالیا و مجارستان واقع شده است. از آنجا که کمتر کسی از این مقصد زیبا اطلاع دارد، قیمت ها نسبت به سایر کشورها بسیار مقرون به صرفه هستند. شما می توانید بدون تجربه ی شلوغی و هزینه سایر مقاصد اروپایی، از فرهنگ لذت ببرید و معماری خارق العاده ای را مشاهده کنید.

9 سنگاپور

سنگاپور دارای سیستم حمل و نقل دوست داشتنی است که مناطق مختلف این کشور را پیوند می دهد، بنابراین نیازی به تاکسی های گران قیمت نیست. این کشور به دلیل ساختمان های مجللش محبوب است، بنابراین، اگر عاشق زندگی درخشان هستید، برای تجربه کلاس اول به آنجا بروید. سنگاپور، اگرچه یک شهر شلوغ، چند فرهنگی و مرکز مالی جهانی است، اما یکی از پایین ترین میزان جرم در جهان را داراست. همچنین مردم سنگاپور متعهد به حفظ محیط زیست و اماکن تاریخی خود هستند.
ژاپن

10 ژاپن

این کشور به طور مداوم به عنوان یکی از امن ترین مکان های جهان رتبه بندی شده است. هم حومه شهرها و هم شهرها زیبا هستند و شهروندان آنها دوستانه، مودبانه اند و مایل به راهنمایی و توصیه های بازدید کنندگان هستند. گزینه های اسکان با توجه به رفاه حال مسافران مجرد ساخته شده است، بنابراین برای اقامت در اتاق کوچکی آماده باشید. اجازه ندهید که مانع زبان شما را آزار دهد. بسیاری از ژاپنی ها به زبان انگلیسی صحبت می کنند و حتی در مواقعی که نمی دانند مفید هستند.

سفرتان را به تعویق نیاندازید تا زمانی که بتوانید خودتان همراه خودتان باشید مقاصد بسیار خوبی برای کسانی که می خواهند به تنهایی سفر کنند وجود دارد. در حالی که برخی از مناطق محلی به دلیل نرخ جرم بالا یا اختلافات فرهنگی ممکن است برای مسافران انفرادی مناسب نباشند، اما کمی برنامه ریزی می تواند سفری به یادماندنی و بدون استرس را برایتان رقم بزند.

مسافرت با حساسیت به آجیل| همه چیزهایی که باید بدانید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر