لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین صبحانه در تهران
بهترین صبحانه های تهران

بهترین صبحانه در تهران

صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در طول روز است که انرژی لازم برای گذراندن روزی پویا را تأمین می‌کند. امروزه رستوران ها و کافه‌های زیادی در پایتخت فعالند که در منوی آن‌ها خوراکی‌های هیجان‌انگیز متنوعی برای وعده صبحانه دیده می‌شود. اگر می‌خواهید بهترین صبحانه در تهران را امتحان کنید یا سری به کله‌پزی‌های پایتخت بزنید، این نوشته را از دست ندهید.

ما در این مقاله از کافه‌های مدرن گرفته تا رستوران های سنتی ارائه‌دهنده صبحانه در تهران را بررسی می‌کنیم و آدرس و مشخصات آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم. خبر خوب این که تعدادی از این رستوران ها در نزدیکی جاهای دیدنی تهران قرار دارند و شما می‌توانید پس از صرف صبحانه برای رفتن به گردشی جانانه برنامه‌ریزی کنید. برای آشنایی با بهترین رستوران های تهران برای وعده صبحانه تا انتها با ما باشید.

بهترین صبحانه تهران در فضای باز

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند صبحانه خود را در فضای باز میل کنند تا احساس رخوت و خواب‌آلودگی زودتر از بدنشان بیرون رود و جایش را به نشاط و انرژی دهد. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید شاید دوست داشته باشید با چند تا از رستوران هایی که در فضای باز صبحانه سرو می‌کنند، آشنا شوید.

1- صبحانه در کافه مان‌زا تهران

صبحانه در کافه مان‌زا تهران

کافه مان‌زا یکی از کافه‌های معروف پایتخت است که در آن می‌توانید بهترین فست فود تهران را سفارش دهید. این کافه در ساختمانی قدیمی برپا شده که دارای یک تراس در طبقه اول و تراسی کوچک در طبقه دوم، دو سالن جمع و جور و حیاطی باصفا است.

کافه رستوران مان‌زا دکوراسیون ساده و در عین حال دلنشین دارد و فضای دوستانه آن با برخورد خوب پرسنل گرم‌تر می‌شود. در این رستوران در روزهای عادی از ساعت 9 تا ساعت 12 و جمعه‌ها تا ساعت 12 صبحانه برقرار است و شما می‌توانید انواع غذاهای گرم و سرد را سفارش دهید.

سینی صبحانه مان‌زا، حلیم، کروسان، بشقاب گرم، فریتاتا، املت گوجه و نیمرو با پنیر و پیاز به همراه چندین نوع نوشیدنی گرم و سرد تنها تعداد محدودی از آیتم‌های جذاب منوی صبحانه این کافه رستوران است. همچنین حیاط کافه مان‌زا بسیار دنج و راحت است و صرف صبحانه در آن تجربه خاطره‌انگیزی را برایتان می‌سازد.

آدرس تهران، نجات‌الهی (ویلا)، خیابان اراک، پلاک 35
شماره تلفن 02188906727
ساعت کاری 9 تا 23
آدرس اینستاگرام @manza.cafe
آدرس سایت Qbar.ir
آدرس کافه مان‌زا روی نقشه گوگل مپ

2- صبحانه در کافه شمرون تهران

صبحانه کافه شمرون - کافه های صبحونه دار تهران

شمرون یکی از محبوب‌ترین کافه‌های تهران است که فعالیت خود را در سال 1389 در یکی از محله‌های شمیران آغاز کرده است و اکنون بیش از 10 شعبه در محله‌های مختلف تهران دارد. این کافه محیطی دلنشین دارد که ترکیب آن با طعم‌های خوشمزه و بی‌نظیر خاطرات شیرینی را برایتان می‌سازد.

در کافه شمرون شما می‌توانید طعم تازه غذاهای فرنگی یا مزه خاطره‌انگیز خوراکی‌های سنتی را امتحان کنید. شعبه باملند این کافه برای جمعه‌های شما نیز برنامه‌های مهیجی تدارک دیده و شما می‌توانید از صبح زود برای خوردن یک صبحانه تمام و کمال راهی آنجا شوید.

شمرون یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صبحانه در تهران است که پس از آن شما می‌توانید از فضاهای تفریحی باملند استفاده کنید و یک جمعه تکرارنشدنی برای خودتان رقم بزنید. منوی این کافه شامل سفره گرم، سفره سرد، فینگرفود، میوه، کیک، دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

آدرس شعبه باملند تهران، دریاچه خلیج‌فارس، باملند، بلوک B3 و B4
شماره تلفن 02140447371 و 02140447342
ساعت کاری 8 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @cafeshemroon
آدرس سایت cafeshemroon.com
آدرس کافه شمرون روی نقشه گوگل مپ

3- صبحانه در تهران با کافه گالری هاگ

صبحانه کافه گالری هاگ - بهترین صبحانه در تهران

کافه گالری هاگ یکی از بهترین کافه رستوران ها برای صرف صبحانه در تهران است. هاگ به معنای به آغوش گرفتن است و شما در این کافه می‌توانید بهترین لحظات خود را در فضای دنج کافه در آغوش بگیرید.

کافه هاگ محیطی هنری دارد که هم می‌توانید از سالن سرپوشیده آن استفاده کنید و هم در دل طبیعت و در فضای باز بهترین صبحانه در تهران را نوش جان کنید. در این کافه هر چند وقت رویدادهای فرهنگی نیز متناسب با حس و حال کافه برگزار می‌شود. صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، نیمرو، املت و انواع نوشیدنی برخی از آیتم‌های موجود در هاگ برای صرف صبحانه در تهران است.

آدرس تهران، نیاوران، امیداوار، نبش پانزدهم
شماره تلفن 02126121280
ساعت کاری 8 تا 23
آدرس اینستاگرام @hugcafegallery
Hug-cafe.com
آدرس کافه گالری هاگ روی نقشه گوگل مپ

4- کافه صبحانه چای بار تهران

صبحانه کافه چای بار تهران

چای بار یکی از زیباترین کافه‌های پایتخت برای وعده صبحانه در تهران است. این کافی‌شاپ بنایی قدیمی دارد و در دل باغ باصفای انجمن خوشنویسان قرار گرفته است. ساختمان کافه چای بار در واقع عمارت کلاه فرنگی باغ است که از دوران قاجار به یادگار مانده است.

در کنار معماری باشکوه و قدیمی ساختمان، دکوراسیون این کافه تلفیقی از مدرنیته و سنت است و فضای بسیار جذاب، دلباز و دوستانه‌ای دارد. در این کافه شما هم می‌توانید در فضای زیبای داخل بنا بهترین صبحانه در تهران را سفارش دهید و هم روی میز و صندلی‌هایی که در باغ قرار گرفته‌اند، بنشینید.

در کافه چای بار، چای همچون گذشته در استکان‌های کمرباریک و نعلبکی سرو می‌شود و انواع خوراکی‌های خوشمزه برای صبحانه انتظارتان را می‌کشد. محیطی آرام و دلباز، منوی متنوع، سرویس‌دهی مناسب و نحوه سرو غذاها از نکات قابل‌توجه در چای‌بار است.

آدرس تهران، اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک 145
شماره تلفن 02122210311
ساعت کاری 9:30 تا 23:15
آدرس اینستاگرام @chaibartehran
آدرس  کافه چای بار روی نقشه گوگل مپ

5- کافه صبحونه تهرون کندوان تهران

کافه تهرون کندوان کافه های صبحونه دار تهران

کافه تهرون در حقیقت یکی از خانه‌های قدیمی و دوست‌داشتنی پایتخت است که امروزه تبدیل به کافه‌ای زیبا شده است. این کافه فضای بسیار دلنشین و آرامی دارد و به زیبایی هر چه تمام‌تر تزئین شده است. دکوراسیون بی‌نظیر و کلاسیک کافه تهرون شما را به سال‌ها قبل می‌برد و یاد خانه‌های قدیمی و خاطرات گذشته را در دلتان زنده می‌کند.

در این کافه حتی ظروفی که برای سرو غذا استفاده می‌شوند خاطره‌انگیزند و حال و هوایتان را عوض می‌کنند. اگرچه منوی کافه تهرون چندان متنوع نیست، اما طعم بی‌نظیر غذاهای آن تا همیشه در خاطرتان ماندگار می‌شود.

زیره پنیر گردو و زیتون، املت، سوسیس تخم‌مرغ، نیمرو، عدسی، خاگینه و لقمه شور و شیرین برخی از گزینه‌های موجود در منوی کافه برای وعده صبحانه است. اگر به دنبال یک صبحانه خوب در تهران هستید و می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت و به یاد ماندنی داشته باشید، حتماً سری به کافه تهرون بزنید.

بهترین رستوران های مشهد
ادامه مطلب
آدرس تهران، انقلاب، روبه‌روی نجات‌الهی (ویلا)، پلاک 19
شماره تلفن 02166737146
ساعت کاری هر روز 9 تا 23:30 و جمعه‌ها 8 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @cafetehroon_kandovan
آدرس سایت Café-tehroon.ir
آدرس کافه تهرون روی نقشه گوگل مپ

سایر کافه های روباز برای صبحانه در تهران

تعداد کافه‌های روباز برای صبحانه در تهران به حدی زیاد است که نمی‌توان همه آن‌ها را در یک نوشته خلاصه کرد. با این حال در این بخش نام تعدادی دیگر از آن‌ها را برایتان آورده‌ایم.

  • کافه نزدیک کتاب
  • کافه ویکولو
  • کافه حیاط شماره 65
  • کافه گودو یاس
  • کافه مجنون
  • کافه باکارا
  • کافه خانه 1307
  • عمارت دیباچه
  • کافه مارکوف.

بهترین کافه برای صبحانه در تهران

اگرچه در بالا شماری از بهترین کافه‌ها با فضای باز برای صرف صبحانه در تهران را معرفی کرده‌ایم، اما در این بخش قصد داریم برخی از معروف‌ترین کافه‌ها برای یک صبحانه خوب در تهران را برایتان بیاوریم. پس اگر به دنبال بهترین کافه‌ها هستید، این بخش را از دست ندهید.

1- صبحانه در تهران با کافه رستوران سبوس

کافه رستوران سبوس - بهترین صبحانه در تهران

سبوس یکی از بهترین کافه رستوران های شمال پایتخت است که علاوه بر موقعیت مکانی خوبش، کیفیت مناسب و سرویس‌دهی خوب، آن را میان هوادارانش محبوب کرده است. این کافه دو طبقه دارد و یک بیکری یا همان نانوایی نیز هر روز در آن کیک و شیرینی‌های تازه پخت می‌کند.

کافه سبوس از معروف‌ترین کافه‌ها برای وعده صبحانه در تهران است. در این کافه شما می‌توانید انواع غذاها را برای صبحانه سفارش دهید و از تازگی و عطر بی‌نظیر نان داغ و کیک و شیرینی آن استفاده کنید.

آیتم‌های صبحانه کافه سبوس تنوع خوبی دارد و شامل سینی صبحانه، خوراک لوبیا، انواع املت، کرپ، فرنچ تست، کروسان و انواع نوشیدنی گرم و سرد می‌شود. البته توجه داشته باشید که کافه سبوس معمولاً شلوغ است و میزهای آن نزدیک به هم چیده شده‌اند؛ بنابراین در این کافه نباید انتظار مکانی خلوت و ساکت را داشته باشید.

آدرس تهران، محمودیه، خیابان الف
شماره تلفن 02122015606 و 02122010039
ساعت کاری 8 تا 23
آدرس اینستاگرام @saboos_bakerycafe
آدرس سایت Sabooscafe.com
آدرس کافه رستوران سبوس روی نقشه گوگل مپ

2- سام کافه صبحانه تهران

سام کافه تهران - بهترین صبحانه در تهران

سام کافه نامی آشنا میان پایتخت‌نشینان است که شعبه‌های آن در نقاط مختلف تهران قرار دارند. این کافه دکوراسیونی مدرن دارد و به زیبایی نورپردازی شده است.

سام کافه را می‌توان از کافه‌های نسل سوم تهران دانست که با هدف نوآوری و نگاهی جدید به کافه‌ها و خدمات آن‌ها در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این کافه محور فعالیت روی سرو قهوه و رست آن توسط باریستای حرفه‌ای در همان محل می‌چرخد.

سام کافه یکی از کافه‌هایی است که برای صبحانه نیز می‌توانید روی آن حساب کنید. در این رستوران انواع کیک و شیرینی به همراه چای و قهوه برای وعده صبحانه سرو می‌شود. نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید شلوغی کافه و وجود میزهای اجتماعی در آن است که ممکن است حریم خصوصی چندانی برایتان باقی نگذارد.

آدرس شعبه اول تهران، فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه اول
شماره تلفن 02186092114
ساعت کاری 8 تا 23
آدرس اینستاگرام @somcoffeeroasters
آدرس رستوران سام کافه فرشته روی نقشه گوگل مپ

3- وی کافه صبحانه در تهران

وی کافه تهران - بهترین صبحانه در تهران

یکی دیگر از کافه رستوران های معروف تهران، وی کافه است. این کافه دو طبقه فضای دلباز و معماری مدرنی دارد که همکف آن به کافه و زیرزمین ساختمان به رستوران اختصاص دارد.

در وی کافه می‌توان انواع کیک و شیرینی تازه را با دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گرم و سرد برای صبحانه سفارش دارد. همچنین چندین غذای گرم مانند صبحانه انگلیسی، انواع املت، ساندویچ تخم‌مرغ، سینی صبحانه ایرانی و… نیز در وی کافه برای سبحانه سرو می‌شود.

در کنار منوی هیجان‌انگیز کافه و رستوران وی کافه، فضای مدرن و دوستانه آن، برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری نیز نقش مهمی در شهرت این کافه ایفا کرده‌اند. شعبه اصلی وی کافه در خیابان فلسطین است که موقعیت مکانی خوبی دارد و برای برگزاری نمایشگاه بسیار مناسب است. اطلاعات این کافه رستوران را در ادامه آورده‌ایم.

آدرس شعبه اصلی تهران، خیابان فلسطین، نبش کوچه نایبی، پلاک 23
شماره تلفن 02166976041
ساعت کاری 8:30 تا 23
آدرس اینستاگرام @vcafe.tehran
آدرس سایت vcafetehran.com
آدرس شعبه اصلی وی کافه روی نقشه گوگل مپ

4- صبحانه خوب در کافه ژوان تهران

کافه ژوان تهران - بهترین صبحانه در تهران

یکی از کافه‌هایی که نامش را در صدر بهترین کافه‌های تهران برای صبحانه می‌توان دید، کافه ژوان است. این کافه محیطی فانتزی و مدرن دارد و انتخاب مناسبی برای صرف صبحانه در تهران به شمار می‌رود.

کافه ژوان دو فضای سرباز و سرپوشیده دارد و اگرچه فضای آن چندان بزرگ نیست، اما طرفداران بی‌شماری دارد. بشقاب مخصوص ژوان، املت بیکن و قارچ، نیمرو، انواع کیک و نوشیدنی گرم برخی از آیتم‌های صبحانه این کافه است.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، ابتدای بلوار دریا، پلاک 75
شماره تلفن 02186128640
ساعت کاری 8 تا 23
آدرس اینستاگرام @zheonecafe
آدرس کافه ژوان روی نقشه گوگل مپ

5- صبحانه سرای دنجه تهران

صبحانه سرای دنجه تهران

همان‌طور که از نام صبحانه سرای دانجه برمی‌آید، این کافه مخصوص سرو صبحانه است که به جزء شنبه‌ها همه روزهای هفته از صبح زود تا ظهر آماده پذیرایی از مهمانان است. این صبحانه‌سرا فضایی دوستانه شبیه به خانه دارد که در آن احساس راحتی خواهید داشت.

از منوی صبحانه دانجه می‌توان به نیمرو سبزیجات، عدسی، املت، نرگسی، نیمرو خامه، کاسه سرشیر، عسل، کره، مربا و نوشیدنی‌هایی همچون چای، قهوه دمی، شیر ایرانی و دوغ و گوشفیل اشاره کرد. همچنین در آخر هفته‌ها برای عصرانه و ناهار چند غذای محدود طبخ می‌شود.

آدرس تهران، کریم‌خان، خیابان ایرانشهر، پلاک 250
شماره تلفن 02188490369
ساعت کاری یکشنبه تا چهارشنبه 6 تا 12، پنج‌شنبه و جمعه 6 تا 14
آدرس اینستاگرام @denjeh
آدرس سایت Dengeh.com
آدرس صبحانه سرای دنجه روی نقشه گوگل مپ

سایر کافه‌های خوب تهران برای صبحانه

شما برای خوردن بهترین صبحانه در تهران گزینه‌های زیادی پیش رو دارید. تهران چندین کافه معروف با فضای زیبا و سرویس‌دهی مناسب دارد که برای صرف صبحانه مناسب هستند. برخی دیگر از این کافه‌ها عبارتند از:

  • رستوران لانجین
  • رستوران باکس کلاسیک
  • رستوران گراف
  • رستوران پیپل
  • کافه روبرتو
  • کافه رستوران ملل
  • کافه مهتاب.
بهترین هتل های تهران که قبل از سفر به پایتخت بایستی بشناسید!
ادامه مطلب

صبحانه با قیمت مناسب در تهران

این روزها هزینه صبحانه در کافه‌ها تفاوت چندانی با سایر وعده‌ها ندارد. اما چنانچه می‌خواهید با هزینه نسبتاً کم یک صبحانه درست و حسابی بخورید و صبحتان را شاد و پرانرژی آغاز کنید، در ادامه چند پیشنهاد برایتان داریم.

1- آشپزخانه برادران تهران

آشپزخانه برادران - کافه صبحانه تهران

آشپزخانه برادران یک کافه کوچک با فضایی دلنشین در پایتخت است که در آن می‌توانید با هزینه مناسب صبحانه‌های خوشمزه جوش جان کنید. این کافه اقتصادی از ساعت 6:30، 7 صبح کار خود را آغاز می‌کند و تا ظهر میزبان مهمانان برای وعده صبحانه است.

آشپزخانه برادران با وجود فضای کوچکش، مشتریان زیادی دارد و گاهی شاید مجبور شوید برای پیدا کردن یک میز خالی دقایقی جلوی رستوران معطل شوید. به همین دلیل در این رستوران نمی‌توان زیاد نشست و باید پس از اتمام غذا رستوران را ترک کرد تا سایرین بتوانند از آن استفاده کنند.

در آشپزخانه برادران توجه ویژه‌ای به ذائقه و سلیقه مشتری می‌شود و پخت غذاهایی همچون نیمرو با توجه به درخواست مشتری صورت می‌گیرد. ساندوچ فوری، چاشت، پاستا، پیش‌غذا، املت گوجه، املت اسفناج و قارچ، نیمرو بیکن و… در کنار نوشیدنی‌های گرم و سرد برخی از آیتم‌های موجود در کافه رستوران برادران است.

آدرس تهران، ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، ابتدای خیابان سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک 9
شماره تلفن 02188044202 و 0218844203
ساعت کاری یک‌شنبه یا پنج‌شنبه از 6:30 تا 15

جمعه و روزهای تعطیل از 7 تا 13

آدرس اینستاگرام @brotherskitchen
آدرس سایت Baradaranfood.com
آدرس آشپزخانه برادران روی نقشه گوگل مپ

2- صبحانه کافه رباعی

کافه رباعی - بهترین صبحانه در تهران

کافه رباعی کافه‌ای با فضای گرم و دوستانه و جمع‌وجور در پایتخت با قیمت منصفانه است. در این رستوران نه‌تنها کیفیت غذا قابل‌قبول است، بلکه رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل نیز شما را ترغیب می‌کند تا باز هم به این کافه برگردید.

کافه رباعی دارای یک فضای داخلی و دو میز کوچک در بیرون از کافه دارد که در فصل بهار و تابستان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در این کافه غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود و اگر حساسیت غذایی خاصی دارید کافی است آن را به پرسنل اطلاع دهید تا اقدامات لازم را انجام گیرد.

در رباعی شما می‌توانید بهترین صبحانه در تهران را سفارش دهید و خود را مهمان بشقاب نیمرو و بیکن، پنیر برشته گیلانی، اسنک کره بادام زمینی با کارامل و میوه، نیمرو و تست و… کنید. همچنین انواع چای، دمنوش و سایر نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در این کافه سرو می‌شود. قیمت غذاها در این کافه به نسبت کیفیت نسبتاً مناسب است.

آدرس تهران، خیابان یوسف آباد 18
شماره تلفن 02188726908
ساعت کاری 9 تا 23
آدرس اینستاگرام @rubai.cafe
آدرس سایت Rubaicafe.com
آدرس کافه رباعی روی نقشه گوگل مپ

صبحانه سنتی در تهران

حال که با بهترین کافه‌های تهران برای صبحانه آشنا شدید، شاید وقت آن رسیده که سری هم به رستوران های سنتی تهران برای صرف صبحانه بزنیم. اگر از طرفداران دیزی و کله‌پاچه هستید، این بخش برای شماست.

1- صبحانه و دیزی‌سرای ولیعصر

دیزی‌سرای ولیعصر - صبحانه خوب در تهران

یکی از رستوران های معروف در پایتخت که به املت‌های بی‌نظیرش شهرت دارد، سرای صبحانه ولیعصر است. در این مکان شما می‌توانید یک صبحانه لذیذ و البته اقتصادی را میل کنید و از طعم و کیفیت غذاها لذت ببرید.

سرای صبحانه ولیعصر فضای کوچکی دارد و دکوراسیون آن نیز چندان شیک نیست، اما کیفیت و قیمت خوب غذاها آن را به یکی از محبوب‌ترین رستوران های سنتی تهران برای صبحانه تبدیل کرده است. ولیعصر به خصوص در روزهای تعطیل میزبان مهمانان بسیاری است که از جاهای دور و نزدیک تهران برای خوردن املت این رستوران راهی مرکز شهر شده‌اند.

منوی صبحانه نیز در سرای صبحانه ولیعصر خیلی تنوع ندارد و شامل املت، نیمرو، عدسی، سوسیس و تخم‌مرغ و نان، پنیر، گردو، عسل و خامه می‌شود. همچنین دیزی نیز از دیگر غذاهای  اصلی این مغازه کوچک و قدیمی است. در رستوران ولیعصر دیزی به روش خانگی و سنتی طبخ می‌شود، به همین دلیل هم این مغازه از بهترین دیزی های تهران به شمار می‌رود.

آدرس تهران، ولیعصر، نبش کوچه دل‌آویز
شماره تلفن 02188728227
ساعت کاری 6تا 15:30
آدرس دیزی سرای ولیعصر روی نقشه گوگل مپ

2- صبحانه با کله پزی ساعی تهران

کله پزی ساعی در صبحانه خوب در تهران

یکی از صبحانه‌های محبوب میان ایرانیان کله‌پاچه است که افراد در برابر آن واکنش صفر یا صدی دارند. اگر شما از طرفداران این غذای چرب و چیلی هستید، طباخی ساعی انتخاب خوبی برای خوردن صبحانه در تهران برایتان است.

در این مغازه کله پاچه و سیراب شیردان پخته و خام ارائه می‌شود و به هر جای تهران که بخواهید ارسال می‌شود. همچنین شما می‌توانید غذای خود را در این مغازه میل کنید و برای روزی شاد و پرانرژی آماده شوید.

آدرس
شماره تلفن 02188780111
ساعت کاری 5 تا 23:30
آدرس طباخی ساعی روی نقشه گوگل مپ

3- صبحونه آش و حلیم دارچین

آش و حلیم دارچین - بهترین صبحانه در تهران

یکی دیگر از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای صبحانه آش و حلیم داغ با کمی نان است. آش و حلیم دارچین یکی از رستوران های ارائه‌دهنده انواع آش مانند آش رشته، شله‌زرد، آش دوغ، شله قلم‌کار، حلیم و همچنین عدسی و سمنو است. این رستوران فعالیت خود را در سال 1385 آغاز کرده و از زمان تا کنون درهای آن همیشه به روی مهمانان باز بوده است.

آش و حلیم دارچین هر روز از کله سحر فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ساعت 24 آماده پذیرایی از مهمانان است. این آشکده علاوه بر مهمانان حضوری، سفارش بیرون‌بر نیز ارائه می‌دهد و جاهای مختلف در تهران ارسال می‌کند. دارچین فضای کوچکی دارد و تنها چند میز و صندلی در داخل و خارج از مغازه آن دیده می‌شود، اما با این حال همیشه شلوغ است و مشتریان بسیاری برای خرید آش در آن صف کشیده‌اند. از مزایای آشکده معروف دارچین می‌توان به قیمت مناسب و عطر و طعم اصیل آش‌ها اشاره کرد.

آدرس تهران، خیابان ستارخان، نبش کوچه آفرند، پلاک 155
شماره تلفن 02166919480
ساعت کاری 4 تا 24
آدرس اینستاگرام @darchin_paytakht
آدرس سایت ashdarchin.com
آدرس آشکده دارچین روی نقشه گوگل مپ

4- آش و حلیم سید مهدی تهران

آش و حلیم سید مهدی - صبحانه در تهران

یکی دیگر از آشکده‌های محبوب و معروف در پایتخت رستوران سید مهدی است. در این رستوران آش‌ها با مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شوند و به همین دلیل کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. در رستوران سید مهدی علاوه بر انواع آش و حلیم، سمنو نیز سرو می‌شود. اگرچه این رستوران فضای چندان مجللی ندارد، اما تمیزی و نظافت آن همان ابتدا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

آدرس تهران، تجریش، ورودی امامزاده صالح، جنب پاساژ رضوی
شماره تلفن 02122697000
ساعت کاری 24 ساعته
آدرس سایت seyedmehdi.co
آدرس آشکده سید مهدی روی نقشه گوگل مپ

 بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران

برخی از رستوران های تهران وعده صبحانه را به صورت سلف سرویس برای مهمانان سرو می‌کنند و شما می‌توانید با پرداخت ورودی از انواع خوراکی که برایتان تدارک دیده شده، استفاده کنید. اگر عاشق چشیدن مزه‌های جدید هستید و خوردن خوراکی‌های لذیذ و گوناگون شما را به وجد می‌آورد، با ما در این بخش همراه باشید.

1- بوفه صبحانه هتل رستوران اسپیناس پالاس

بوفه صبحانه هتل رستوران اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس از معروف‌ترین و باشکوه‌ترین هتل های تهران در سعادت‌آباد است که چندین رستوران دارد. در رستوران لاتون این هتل 5 ستاره هر روز از ساعت 7 تا 10:30 بوفه صبحانه دایر می‌شود که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

در رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس انواع چای با عطرها و اسانس‌های مختلف، غذاهای گرم مانند سوسیس، تخم‌مرغ آبپز، پنکیک، املت و…، غذاهای سرد از جمله پنیر، انواع مربا، کالباس، کره، عسل، بوفه نان و میوه و آب‌میوه برای صبحانه سرو می‌شود.

در این رستوران لاکچری شما می‌توانید متنوع‌ترین صبحانه سلف سرویس در تهران را در حالی که مناظری شگفت‌انگیزی از پایتخت روبه‌رویتان قرار دارد، نوش جان کنید. لاتون در طبقه سوم هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و در آن علاوه بر صبحانه، وعده‌های ناهار و شام نیز سرو می‌شود. با توجه به کیفیت غذا و فضای تجملاتی این رستوران، قیمت غذاها در آن نیز نسبتاً گران است.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان 33، هتل اسپیناس پالاس
شماره تلفن 09124261964
ساعت کاری 7 تا 10:30% 12 تا 16 و 19 تا 23
آدرس سایت espinashotels.com/palace/laton-restaurant
آدرس رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس روی نقشه گوگل مپ

2- بوفه صبحانه رستوران کوبابا جردن تهران

بوفه صبحانه رستوران کوبابا جردن تهران

کوبابا یکی از معروف‌ترین رستوران های پایتخت با چندین شعبه در جاهای مختلف شهر است. این کافه رستوران فضایی بزرگ و دکوراسیون خاص و دلنشینی دارد.

رستوران مدیترانه‌ای کوبابا جردن ارائه‌دهنده انواع غذاهای آسیای شرقی است که در لیست بهترین کبابی های تهران نیز جای دارد. از محبوب‌ترین غذای منوی این رستوران می‌توان به غذای مشهور لبنانی حمص اشاره کرد که با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود.

کوبابا جردن در روزهای آخر هفته ضمن ارائه ناهار و شام، برای وعده صبحانه نیز آماده پذیرایی از مهمانان است. صبحانه در این رستوران به شکل بوفه سرو می‌شود و شما دستتان باز است تا از هر غذای سرد و گرمی که هوس کردید، بچشید. قیمت غذاها در کوبابا متوسط رو به بالاست که با توجه به تنوع، کیفیت و سرویس‌دهی مناسب ارزشش را دارد.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلستان، پلاک 257
شماره تلفن 02126208016
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آخرهفته‌ها 8:30 تا 11، 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آدرس اینستاگرام @kubaba.kitchen
آدرس سایت kubaba.menew.pw
آدرس رستوران کوبابا جردن روی نقشه گوگل مپ

3- سلف سرویس رستوران تهران بین

سلف سرویس رستوران تهران بین صبحانه در تهران

تهران یکی از رستوران های لاکچری تهران در منطقه سعادت‌آباد و دارای متنوع‌ترین بوفه صبحانه تهران است. این رستوران در پنت‌هاوس برج عرفان قرار گرفته است که از آنجا چشم‌اندازی زیبا از پایتخت را مقابلتان می‌بینید.

اگر در آخرهفته‌ها و روزهای تعطیل می‌خواهید صبحانه سلف سرویس در تهران میل کنید، تهران بین یکی از رستوران های لوکس در دسترس است. در این روزها صبحانه به صورت بوفه در این رستوران شیک سرو می‌شود و شما می‌توانید خستگی روزهای هفته را با خوردن یک صبحانه تمام‌عیار در فضایی لاکچری از تنتان بیرون کنید.

در رستوران تهران بین انواع خوراکی‌های گرم و لذیذ مانند املت، تخم‌مرغ بیکن و آبپز، خوراک لوبیا، انواع پنکیک، شیربرنج، فرنی و…، غذاهای سرد مانند گوجه و خیار، پنیر و انواع مربا، کره و عسل، ژامبون مرغ و گوشت و…، سالادهای الویه، اندونزی، روسی و…، میوه، انواع نان و شیرینی، آجیل و میوه‌خشک، چای سبز و سیاه با اسانس‌های مختلف و انواع دمنوش و نوشیدنی‌های سرد و گرم برای صبحانه سرو می‌شود.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، پنت هاس برج عرفان، طبقه 9
شماره تلفن 02122072053 و 02122131981
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 7:30 تا 24، آخر هفته‌ها از 8:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tehranbeen_resturant
آدرس سایت tehranbeenmenu.ir
آدرس رستوران   تهران بین روی نقشه گوگل مپ

4- بوفه صبحانه خوب در رستوران گردان برج میلاد

بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد تهران

اگر می‌خواهید یکی از لاکچری‌ترین بوفه صبحانه تهران را امتحان کنید، رستوران گردان برج میلاد را از یاد نبرید. این رستوران لوکس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران در پایتخت است که در ارتفاع 276 متری از زمین قرار گرفته و از آنجا مناظری بی‌نظیر از پایتخت را می‌توان دید.

رستوران گردان بی‌شک مکانی مناسب برای صرف بهترین صبحانه در تهران است که با پرداخت مبلغ ورودی می‌توانید از بوفه آن استفاده کنید. املت، نیمرو، سوسیس بندری، سوسیس تخم‌‌مرغ، عدسی، شاک شوکا، پیتزا لقمه و… به همراه نوشیدنی‌های گرم و سرد برخی از خوراکی‌ها موجود در منوی این رستوران برای صرف صبحانه در تهران است. در ضمن تهران 360 را می‌توان از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده دانست که نوای دل‌انگیز پیانو فضای دلنشین آن را گرم‌تر می‌کند.

آدرس تهران، خروجی شیخ فضل‌الله نوری بزرگراه همت غرب به شرق، برج میلاد، طبقه 6
شماره تلفن 02172809 و 9- 02188620358
ساعت کاری 7:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tahran360restaurant
آدرس رستوران گردان برج میلاد روی نقشه گوگل مپ

جمع‌بندی

اگر برای وعده صبحانه ارزش زیادی قائل هستید و دوست دارید غذاهای جدیدی را امتحان کنید، این مقاله قطعاً به کارتان می‌آید؛ زیرا در این نوشته از بهترین کافه و رستوران هایی که می‌توانید خوشمزه‌ترین صبحانه در تهران را آنجا پیدا کنید برایتان گفتیم و آدرس و امکانات هر کدام را بررسی کردیم.

انتخاب شما برای صبحانه چیست؟ آیا از طرفداران کله‌پاچه و حلیم هستید یا ترجیح می‌دهید غذایی سبک‌تر برای این وعده میل کنید؟ لطفاً در بخش نظرات از انتخاب‌های خود برای صبحانه برایمان بگویید و نظرتان را درباره بهترین کافه تهران برای صرف صبحانه با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران کجاست؟

رستوران گردان برج میلاد، رستوران مدیترانه‌ای کوبابا، رستوران مجلل تهران بین و رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس.

برای بهترین صبحانه در تهران کجا بریم؟

کافه رستوران سبوس، ژوان، سام کافه، وی کافه، صبحانه سرای دانجه، کافه شمرون، کافه مان‌زا، چای بار و …

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر