لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آفتاب شرق کیش – هتلی سه ستاره با امکانات فوق‌العاده
معرفی هتل آفتاب شرق کیش  - هتلی سه ستاره با امکانات فوق‌العاده

معرفی هتل آفتاب شرق کیش – هتلی سه ستاره با امکانات فوق‌العاده

شما هم قصد دارید برای تعطیلات و کسب تجربه‌های جدید سفر کنید؟ اگر جوابتان بله است، پیشنهاد ما به شما سفر به جزیره کیش است. کیش با داشتن جاده‌های خلوت، امکانات کامل، مراکز خرید و بیمارستان‌های مجهز و… بدون شک سفری بدون دغدغه را به شما هدیه خواهد داد. با این حال پیش از انجام هر کاری بهتر است، محل اقامتتان را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی یک هتل خوب در این جزیره بپردازیم. هتل آفتاب شرق کیش از جمله هتل‌هایی است که ارزش معرفی دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

آدرس هتل آفتاب شرق کیش

از جمله بهترین هتل ‌های کیش، هتل آفتاب شرق کیش می‌باشد. این هتل در یکی از مطلوب‌ترین نقاط این جزیره قرار گرفته است. بدون شک هتل آفتاب شرق از لحاظ میزبانی از مسافران کیش بسیار شایسته و مناسب می‌باشد. این هتل ۳ طبقه، ساختمانی بسیار شکیل دارد.
هتل آفتاب شرق با ۴۷ باب اتاق چشم‌نواز و دنج، شرایط رفاهی و راحتی بسیار خوبی برای مهمانانش پدید آورده است. از این رو با خیال راحت می‌توانید عازم کیش شده و در این هتل اقامت نمایید. از سال ۱۳۸۶هتل آفتاب شرق کیش اقدام به فعالیت نمود؛ با این حال برنامه‌ریزی پرسنل هتل جهت مدرن نمودن محیط، به انجام بازسازی‌هایی برروی این اقامتگاه در سال ۱۳۹۶ منجر شد.
البته خوب است بدانید در سال ۱۳۹۲ هتل آفتاب شرق کیش ستاره سوم خود را اخذ نمود. بازسازی‌های چند سال اخیر این اقامتگاه در جهت کسب ستاره چهارم صورت گرفته است. در کنار سایر امکانات خوب و با کیفیت مطلوب، طراحی قابل ستایش هتل آفتاب شرق از جمله دلایل انتخاب شدن این اقامتگاه است. هتل آفتاب شرق کیش در بلوار جاسک واقع در میرمهنا واقع شده است. دسترسی مناسب و سریع به مراکز خرید و جاهای دیدنی جزیره از جمله ویژگی‌های خوب هتل آفتاب شرق است.

اتاق های هتل آفتاب شرق کیش

سوئیت دو تخته توئین هتل آفتاب شرق کیش تمام اتاق‌های این هتل دارای چشم‌انداز رو به محوطه شیک و دنج هتل می‌باشند. اتاق‌ها از سرویس‌بهداشتی فرنگی برخوردار هستند. دوش حمام به همراه بسته‌های بهداشتی برای استحمام در همه اتاق‌ها قرار داده شده ‌است. هتل دارای بسته‌های بهداشتی شامل شامپو، صابون، حوله و سشوار می‌باشد. این بسته‌ها توسط خدمات خانه‌داری هتل برای شما شارژ می‌گردند.
سه جفت دمپایی در اتاق‌ها، جهت استفاده برای روفرشی، حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد. چنانچه می‌خواهید برای مدت اقامت خود تنقلات خریداری کنید، این امکان را دارید تا آن‌ها را در یخچال اتاقتان نگه دارید. شما هم جزوه آن دسته افرادی هستید که در حین استراحت به تماشای تلویزیون علاقه‌مندید؟ نگران نباشید! تلویزیون LCD با شبکه‌ها و کانال‌های استانی و خبری برای شما از قبل فراهم شده است.
همینطور اتاق‌ها شامل امکاناتی همچون قابلیت شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق، اینترنت وای‌فای رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپیلت و تلفن داخلی نیز هستند. هر روز اتاق‌ها توسط بخش نظافت هتل تمیز می‌گردد. این نظافت شامل ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، مرتب کردن تخت‌ها، پاک نمودن کف اتاق‌ها، شارژ لوازم بهداشتی و همینطور تعویض حوله‌ها است.
هتل آفتاب شرق از اتاق VIP با امکانات اضافه همچون مبلمان، آباژور، دراور، رخت آویز و کمد لباس هم برخوردار می‌باشد. ساعت تحویل اتاق‌های هتل ۱۴:۰۰ بوده و در ساعت ۱۲:۰۰ تخلیه اتاق‌ها صورت می‌پذیرد.

صبحانه هتل آفتاب شرق کیش

سفره خانه سنتی هتل آفتاب شرق کیش از جمله خدماتی که به اتاق‌ها ارائه داده می‌شود صبحانه رایگان و امکان سرو وعده‌های غذایی به شکل روم‌سرویس است. در قسمت دیگر هتل، رستورانی وجود دارد با فضایی پر از آرامش و آسایش. انواع متنوع غذاها از سراسر ایران و جهان در منوی آن قرار داده شده است.
اگر مهمان هتل هستید امکان ندارد هوس خوردن غذا در این رستوران را در سر نپرورانید. هتل از یک سفره خانه سنتی و باصفا هم برخوردار می‌باشد. اینگونه مهمانانی که تمایل دارند، می‌توانند انواع متنوع میان ‌وعده‌های سبک، نوشیدنی‌ها و دسرها و کیک‌ها را میل نمایند.

فاصله هتل آفتاب شرق تا جاذبه‌های توریستی مهم جزیره

فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز ۵ کیلومتر می‌باشد و تقریبا ۱۲ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.
فاصله تا شهر باستانی حریره ۵ کیلومتر می‌باشد و تقریبا ۱۲ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.
فاصله تا کشتی یونانی ۷ کیلومتر می‌باشد و حدودا ۱۴ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.
فاصله تا آب انبار سنتی ۶ کیلومتر می‌باشد و حدودا ۱۲ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

امکانات و خدمات هتل آفتاب شرق

لابی هتل آفتاب شرق کیش بدون شک منظره زیبای محوطه در همان ابتدای ورود به هتل آفتاب شرق نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اگر ساعت تحویل اتاق با ساعت رسیدن شما همخوانی ندارد، چمدان‌هایتان را به باربری تحویل دهید، تا در اتاق چمدان قرار دهد. اینگونه می‌توانید خودتان در لابی یا کافی شاپ هتل استراحت نمایید. سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هتل وجود دارد.
تمام شبکه‌های استانی را تلویزیون LCD لابی پوشش داده و اینترنت لابی به شکل وای‌فای با حجم محدود و رایگان می‌باشد. همینطور چنانچه به استفاده از تلفن نیاز داشتید، برای تماس‌‌های داخلی و خارجی، تلفن لابی باز و قابل استفاده است. از امکانات خوب لابی که باید به آن اشاره کرد شامل خدمات خانه‌داری، دستگاه فتوکپی، فکس، پرینتر، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، خدمات بیدارباش و سیستم تهویه مطبوع می‌باشد.
همینطور هتل امکانات مطلوبی را برای معلولین و جانبازان عزیز در نظر دارد. جهت گشت در جزیره خدمات تاکس‌سرویس هتل وجود دارد. تاکسی‌سرویس هتل با داشتن راننده‌های حرفه‌ای و خوش‌رو آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. با پذیرش شبانه‌روزی، هتل آفتاب شرق و تمامی کادر آن جهت جلب رضایت شما، تلاش خود را کرده‌اند. بدون شک سفری خاطره‌انگیزی را با اقامت در هتل آفتاب شرق جزیره تجربه خواهید کرد.

نظرات هتل آفتاب شرق کیش

در ادامه نظر یکی از مهمانان هتل را می‌خوانیم:
هتلی مناسب با فضایی دل‌چسب به همراه برخورد و رفتار خوب پرسنل. شرایط و امکانات هتل با توجه به قیمت مناسب آن، خوب بود. هتل از نظافت، بهداشت و ملزومات خوبی برخورداره بوده و به مراکز خرید دسترسی مطلوبی داشت.
اگر تمایل دارید تا نظرات بیشتری را در مورد این هتل بدانید، می‌توانید نام هتل آفتاب شرق را در سایت ایران هتل آنلاین جستجو کرده و در صفحه هتل در بخش نظرات، کامنت های بیشتر در مورد این هتل را مطالعه کنید.
جمع‌بندی
تقریبا همه مطالب ذکرشده درباره هتل آفتاب شرق کیش نشان‌دهنده این موضوع می‌باشند که انتخاب این هتل، از جمله تصمیمات مهم در سفر به جزیره کیش است. چراکه تمام آنچه که در اینجا ذکر کردیم، تنها بخشی از مزایای اقامت در این هتل بوده‌است. لذت واقعی حضور در این مکان دنج و راحت را نمی‌شود با خواندن چند جمله پی برد. از این رو به شما پیشنهاد اقامت در این هتل را می‌دهیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل هماگ بجنورد نیازمند توجه بیشتر مسئولین
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر