لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل هماگ بجنورد نیازمند توجه بیشتر مسئولین
هتل هماگ بجنورد نیازمند توجه بیشتر مسئولین

هتل هماگ بجنورد نیازمند توجه بیشتر مسئولین

اگر سفر به شما آرامش می دهد و از تک تک لحظات سفر لذت می برید، به هرجای ایران که سفر کنید، با کوله باری از حس خوب و روحیه ای مثبت باز خواهید گشت. کویر، جنگل، دریا، روستا و … قسمتی از سفر گردشگران را به خود اختصاص می دهند.
شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی نیز از این قاعده مستثنی نیوده و هر سال میزبان گردشگران و زائران حضرت رضا (ع) بوده است. فراموش نکنید که در سفر به بجنورد از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر نیز دیدن نمایید.
برای اقامت در شهر بجنورد دو هتل در حال حاضر در حال فعالیت هستند. اما پروژه ای عظیم در دست احداث است که با افتتاح آن، صنعت گردشگری رونق خواهد گرفت. این پروژه، مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی هماگ نام دارد.
پروژه هتل هماگ بجنورد در زمینی به وسعت 125 هزار مترمربع در قالب ساخت مرکز تجاری، پارکینگ، هتل پنج ستاره و دی کلینیک در حال اجراست.
ساخت این پروژه در سال 1391 کلید خورد و اکنون ساخت مرکزی تجاری آن از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است. هتل پنج ستاره هماگ بجنورد دارای 17 طبقه خواهد بود و با دارا بودن 140 واحد اقامتی میزبان مهمانان گرامی در آینده خواهد بود.
بخش دی کلینیک نیز با دارا بودن 5 طبقه شامل داروخانه شبانه روزی، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل و … خواهد بود.
امید است با حمایت مسئولین محترم، روند ساخت این پروژه تسریع یابد و به زودی شاهد فعالیت مستمر پروژه های سرمایه گذاری در ایران باشیم.
تصاویری از پروژه هماگ را مشاهده می کنید.

سفر به شهری به وسعت آفتاب و رزرو هتل در بندرعباس
ادامه مطلب

مجتمع تجاری هماگ بجنورد
هتل در حال ساخت هماگ بجنورد

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر