لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آتانا تهران – هتلی 4 ستاره در خیابان وال استریت ایران
معرفی هتل آتانا تهران – هتلی 4 ستاره در خیابان وال استریت ایران

معرفی هتل آتانا تهران – هتلی 4 ستاره در خیابان وال استریت ایران

سابقه‌ زندگی در تهران به ۵ هزار سال پیش از میلاد بازمی‌گردد. در حال حاضر تهران بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا محسوب می‌شود که از دهه‌ ۱۳۴۰ تاکنون مهاجران بسیاری از شهرهای متنوع کشور را پذیرفته‌ است. جمعیت تهران تقریبا از مرز ۱۳ میلیون نفر گذشته است. قوم‌های فارسی زبان ساکنان قدیم تهران بوده‌اند و در حال حاضر بیشتر مردم تهران زبان فارسی با لهجه‌ تهرانی را دارند. اگر می‌خواهید به تهران سفر کنید، برای اقامت می‌توانید هتل آتانا تهران را انتخاب کنید.
هتل آتانا از بهترین هتل های تهران بوده که با داشتن کیفیت و قیمت به‌صرفه توانسته نیاز میهمانان را به خوبی برطرف کند. علت چرایی این پیشنهاد را سعی کرده‌ایم تا در این مقاله برای شما شرح دهیم.

رزرو هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران از جمله تازه ترین هتل‌های پایتخت به شمار می‌آيد که در قلب تجاری شهر قرار دارد. این هتل در سال 1398 و طی مراسمی بسیار باشکوه توسط رئیس جمهور افتتاح گشت. هتل در خیابان طالقانی غربی، همان خیابان بزرگی که شریان اصلی تجاری پایتخت محسوب می‌شود، قرار دارد.
خیابان طالقانی غربی )تخت جمشید سابق( به عنوان وال استریت ایران شناخته می‌شود. ساختمان اصلی بانک‌ها گرفته تا وزارت نفت، وزارت کشاورزی، وزارت صنایع و معادن تا سازمان بازرسی و ده‌ها مراکز تجاری و اداری در این خیابان عریض و طویل واقع شده‌اند. این هتل ایده‌آل‌ترین مکان برای افرادی است که به خاطر سفر کاری به پایتخت سفر کرده‌اند.

امکانات هتل آتانا تهران

نمای ساختمان هتل آتانا تهرانهتل ۴ ستاره آتانا تهران با امکاناتی کاملا به روز و بهره گرفتن از مدرن‌ترین تجهیزات و تکنولوژی به میزبانی از مهمانان خود مشغول است. ساختمان هتل متشکل از ۱۴ طبقه در ۸۵ واحد اقامتی که البته نصف این طبقات اختصاص به امکانات هتل دارند.
این موارد شامل سالن آمفی تئاتر، مجموعه ورزشی، سالن سلامت، ۲ رستوران بزرگ، تالارهای مجلل، پارکینگ و حمام ترکی است. ۶ طبقه هتل آتانا تهران هم به بخش اقامتی آن مختص است. این ۸۵ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های یک تا ۲ نفره و همینطور سوئیت در اختیار مسافران عزیز قرار دارد. در اتاق‌های هتل هرآنچه از یک محیط اقامتی شیک و مدرن انتظار دارید واقع شده است.

اتاق های هتل آتانا تهران

سوئیت دو تخته دبل هتل آتانا تهرانمحیط دلباز اتاق‌ها بسته به نوع اتاق با امکانات فوق‌العاده‌ای مجهز گشته‌اند. تمام اتاق‌ها از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، مبلمان، میز، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، چای ساز، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، حمام، لوازم استحمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و رخت آویز برخوردارهستند.
هرچند فضای دنج و راحت تمامی اتاق‌ها می‌تواند آسایش و آرامش مهمانان را تامین کند، با این حال برخی از آن‌ها برای افرادی طراحی شده که اقامت در محیط‌های شکیل را می‌پسندند. برای مثال اتاق‌های دبل کینگ هتل آتانا تهران با برخورداری از تراسی مشجر، وان و چیدمانی باشکوه جهت اقامت‌های خاص بهترین انتخاب می‌باشند. سوئیت‌های هتل با سرویس آشپزخانه مستقل، بالکن گل‌کاری‌شده و وان جکوزی می‌توانند هر لحظه اقامت مهمانان را شیرین کنند.

رستوران هتل آتانا تهران

رستوران هتل آتانا تهران با تم آبی گفتنی است که رستوران ایرانی نگین در طبقه اول هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی لذیذ را آماده می‌کند. کسانی که علاقه داشته باشند می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در جای متفاوتی صرف کنند. رستوران کنتیننتال بام هتل، جایی است که به هنگام صرف غذا می‌توانید از چشم اندازهای زیبای شهر به ویژه در شب بهره‌مند شوید.

آدرس هتل آتانا تهران

هتل در تهران، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۴۰۱ قرار دارد.

فاصله هتل آتانا تا جاهای دیدنی

فاصله هتل آتانا تهران تا میدان ولیعصر حدود ۸۵۰ متر
فاصله هتل آتانا تهران تا دانشگاه تهران تقریبا ‌۱ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا میدان انقلاب حدود ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا موزه هنرهای معاصر تهران تقریبا ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا عمارت مسعودیه تقریبا ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل آتانا تهران تا پل طبیعت حدود ۶.۶ کیلومتر

بوفه صبحانه هتل آتانا تهران

صبحانه هتل آتانا تهراناگه دنبال مکانی باکیفیت و قیمت به‌صرفه حهت صرف صبحانه هستید، باید بدانید بوفه صبحانه هتل جدیدا افتتاح گشت. بوفه صبحانه از فضایی بسیار لوکس و قشنگی برخوردار بوده و فضایی بسیار نو و مرتب دارد.
جمع‌بندی
تهران شهری در دامنه‌ی زیبای رشته کوه البرز است که هر گوشه آن را که نگاه بیندازید، منظره‌ای از قله دماوند را خواهید دید. شهری متفاوت و البته مدرن که با پارک‌ها، رستوران‌ها، کاخ‌ها، موزه‌ها و مهم‌تر از آن مردمان خونگرم و دوست داشتنی‌اش حداقل مسافران را چند روزی در خود نگاه می‌دارد.
تهران ترکیب حیرت‌آوری از یک شهر با ساختار مدرنیته و سنتی و مستحکم می‌باشد. این شهر با اصالت چند هزار ساله‌ای که دارد روزگاری پایتخت سرزمین پارس بوده است. مزایای هتل آتانای تهران را برای آن دسته از مسافران که به پایتخت می‌آیند بطور مفصل شرح دادیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل ویدا کیش - هتلی با استاندارهای روز دنیا
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر