لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> آبشارهای اطراف بابلسر؛ جاذبه‌هایی نهان در دل جنگل‌های شمال
آبشارهای اطراف بابلسر

آبشارهای اطراف بابلسر؛ جاذبه‌هایی نهان در دل جنگل‌های شمال

طبیعت بکر و سرسبز شمال همواره مقصد و میزبان مناسبی برای تفریح مسافران از سراسر ایران است. بابلسر نیز با آب و هوای مطبوع ساحلی یکی از شهرهای استان مازندران است که هر ساله مسافران زیادی را به سوی خود فرا می‌خواند. در میان تمام جاذبه‌های طبیعی، آبشارهای اطراف بابلسر دارای مناظری زیبا و شگفت‌انگیز هستند.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد آبشارهای شهر بابلسر، موقعیت قرارگیری، ادرس آبشار بابلسر، اقامت در بابلسر و بسیاری دیگر از ویژگی‌های آنها صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا در مورد این جاذبه‌های دیدنی بابلسر اطلاعاتی بیشتر کسب کنید:

معرفی آبشارهای اطراف بابلسر

بابلسر از آن دست شهرهای ساحلی کشورمان است که از سکونت چند روزه در آن خسته نمی‌شوید. در حقیقت جاذبه‌های طبیعی در این شهر به قدری متنوع هستند که هر روز می‌توانید از یکی از آنها دیدن کنید. همانگونه كه در بالا نیز ذکر کردیم، آبشارها در شکل‌گیری طبیعت سرسبز بابلسر نقش ویژه‌ای دارند. در واقع این آبشارها هستند که در کنار دیگر مناظر طبیعی جلوه‌ای بی‌نظیر به این منطقه داده‌اند. در ادامه برخی از آبشار معروف بابلسر را ذکر می‌کنیم:

آبشار شی‌الیم

آبشار شی‌الیم

یکی از جاهای دیدنی بابلسر آبشار شی‌الیم است. با توجه به قرارگیری این آبشار در دره‌ای زیبا، در هنگام بازدید منظره‌ای زیبا و خارق‌العاده را مشاهده می‌کنید. ارتفاع زیاد (٣٠ متری) این آبشار موجب شده تا با شکوهی بسیار از بالا بر روی سنگ‌ها و صخره‌های پایین‌دست جاری شود. همچنین حوضچه‌های طبقه طبقه‌ای موجود در این آبشار چهره‌ای كم‌نظير و منحصر‌به فرد به آن داده‌اند.

البته این فقط خود آبشار نیست که مسافران زیادی را روانه این مکان می‌کند،  طبیعت سرسبز و بکر اطراف آبشار نیز بر زیبایی این منطقه افزوده است. صدای خروشان و با ابهت آبشار در کنار درختان سر به فلک کشیده و پرندگان بومی منطقه، جلوه‌ای کم‌نظير از طبيعت را خلق كرده‌اند.

آبشار شی‌الیم از بکرترین آبشارهای اطراف بابلسر

لازم به ذکر است که از روستای گازون تا آبشار شی الیم پیاده‌روی تقریبا دو سه ساعتی را در پیش روی خود دارید. پس بهتر است هم در فصلی مناسب مانند بهار و تابستان به این منطقه سفر کنید و هم تجهیزات مناسب پیاده‌روی را با خود به همراه داشته باشید.

  • آدرس و مسیر دسترسی به آبشار شی‌الیم

محبوبیت و شهرت آبشار شی‌الیم موجب شده تا محلی‌های منطقه بابل و بابلسر آدرس آن را به راحتی در اختیار شما قرار دهند. مازندران، بابل، دو کیلومتری جنوب شرقی روستای گاوزن محله، مقصد شما برای دیدن این ابشار معروف بابلسر است. روستای گازون یکی از روستاهای بخش بندپی شرقی شهرستان بابل است.

مسیر رودخانه آبشار شی‌الیم

اگر از بابلسر قصد رفتن به این آبشار را دارید مسافتی ٨٥ کیلومتری را در زمانی دو ساعته باید طی کنید. در ابتدا باید بابلسر را به قصد بابل ترک کنید. سپس در خروجی دوربرگردان کمربندی جنوبی بابل به سمت گلوگاه حرکت کنید. پس از خروج از دوربرگردان مسیر جاده صالحی را در پیش دارید. در نهایت پس از عبور از جاده فیروزجاه گلیران در سمت چب به آبشار شی الیم می‌رسید.

لازم به ذکر است که موقعیت مکانی آبشار شی الیم بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسیر پیش رو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آبشار کیمون

آبشار کیمون

یکی دیگر از جاهای دیدنی شمال آبشار کیمون نام دارد. آنچه آبشار کیمون را از دیگر آبشارهای مازندران متمایز کرده واقع شدن آن در دل جنگلی سرسبز و زیباست. آب جاری از آبشار از رودخانه‌ای واقع در روستای کیمون سرچشمه می‌گیرد. منظره اطراف آبشار با درختان سرسبز و پوشش گیاهی بسیار چشم‌نواز است. به طوری که بسیاری از گردشگران ساعت‌ها در این محل پیاده‌روی، از درختان زيبا عكاسی و در حوضچه‌های پایین دست آبشار آبتنی می‌کنند.

مسیر دسترسی به آبشار کیمون

همچنین خوب است بدانید بهترین فصل بازدید از آبشار کیمون فصل زیبای بهار و ماه اردیبهشت است. در ضمن با توجه به بکر بودن منطقه، در نزدیکی آبشار امکانات رفاهی چندانی برای استفاده گردشگران وجود ندارد. پس بهتر است هر آنچه که به نظرتان ضروری می‌رسد را با خود به همراه داشته باشید.

البته ناگفته نماند روستای کیمون محل قرارگیری این آبشار دارای امکانات رفاهی و همچنین اقامتگاه‌هایی برای اتراق شما گردشگران عزیز است.

آبشار کیمون از آبشارهای نزدیک بابلسر

  • آدرس و مسیر دسترسی آبشار کیمون

روستای کیمون محل قرارگیری آبشار کیمون است. روستای کیمون منطقه‌ای واقع در بندپی شرقی است. بندپی شرقی نیز در بخش جنوبی بابل واقع شده است. در روستای کیمون رودخانه‌ای پرآب وجود دارد. اين رودخانه در طی مسير خود چندین آبشار از جمله كيمون را پدید آورده است.

برای رفتن به آبشار کیمون مسیری ساده و زیبا را در پیش روی خود دارید. بلوار نوشیروانی بابل اولین جایی است که باید خود را به آنجا برسانید. پس از بلوار باید به سمت پل محمد حسن خان حرکت کنید. جاده حبیبی مسیر بعدی است که انتظار شما را می‌کشد.

روستای فیلبند
ادامه مطلب

آبشار کیمون از نزدیک‌ترین آبشارهای اطراف بابلسر

پس از طی این مسیر به سمت جنوب از روستاهای بسیاری مانند بالا سرت، پایین سرست، گتاب، اطاقسرا و… عبور می‌کنید. آخرین روستا صورت است. پس از گذر از روستای صورت روستای زیبای کیمون خود را به شما نشان می‌دهد. در مجموع می‌توان گفت از بابل تا روستای کیمون ٢٥ کیلومتر و از بابلسر تا کیمون چیزی در حدود ٦٢ کیلومتر مسافت در پیش دارید.

علاوه بر تمام این موارد، موقعیت مکانی آبشار کیمون بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسیرهای این آبشار را به شما نمایش می‌دهد.

آبشار درازکش

آبشار درازکش از معروف ترین آبشارهای اطراف بابلسر

آبشار درازكش یکی از آبشارهای اطراف بابلسر و از مناطق بكر شمال برای تفریح در فصل تابستان و بهار است. ارتفاع این آبشار در حدود هفت متر است.  آب اين آبشار در بهار و تابستان بسيار خروشان و زياد است. زيبايی طبيعی اين آبشار و مناظر اطراف مانند درختان سرسبز و زیبا، این آبشار را به یکی از جاهای دیدنی مازندران تبدیل کرده‌اند.

چشم انداز زیبای آبشار و درختان حوالی آن به همراه صدای شرشر آبشار و نغمه‌های گوش‌نواز پرندگان برای ساعتی آرامشی عمیق و احساسی خوشایند در شما ایجاد می‌کند. یکی از تفریحاتی که شما و به خصوص علاقه‌مندان به آبتنی می‌توانید در حوضچه آبشار انجام دهید شنا است. پس از شنا نیز می‌توانید از شاخه‌های خشکیده بر روی زمین برای برافروختن آتشی لذت‌بخش و خشک کردن خود استفاده کنید.

آبشار درازکش

ناگفته نماند در اطراف آبشار درازکش جاذبه‌های طبيعی و تاريخی بسیاری نيز برای بازدید وجود دارد. موزه مردم‌شناسی، پارک جنگلی بابلکنار، روستای فيلبند و سد شياده نمونه‌هايی از اين مناطق دیدنی اطراف آبشار هستند. خلاصه اینکه در آبشار های شهر بابلسر همه چیز برای یک تفریح ناب و لذت‌بخش فراهم است.

علاوه بر موارد ذکر شده با توجه به اینکه مسیر رسیدن به آبشار داری کمی پیاده‌روی است، حتماً وسایلی مانند قمقمه آب، عينک آفتابی، غذای آماده، كفش پیاده‌روی و… را با خود داشته باشید. در ضمن اگر قصد شنا در حوضچه آبشار را دارید لباس اضافه هم با خود داشته باشید.

آبشار زیبای درازکش از بهترین ابشارهای اطراف بابلسر

  • آدرس و مسیر دسترسی به آبشار درازکش

آبشار درازکش در نزدیکی روستای درازکش بابل واقع شده است. برای رفتن به روستای درازکش ابتدا بايد به بابل بروید. پس از بابل باید راهی بخش بندپی شوید. پس از بندپی مسیر گلوگاه را ادامه دهید. بعد از گلوگاه از روی پل سمت چپ جاده به سمت فیروزجاه بروید. در ادامه مسیر یک دوراهی را می‌بینید. در این زمان باید سمت چپ را انتخاب کنید. این مسیر شما را به روستای درازکش می‌برد.

آبشار درازکش آبشاری معروف در نزدیکی بابلسر

پس از رسیدن به درازکش خودروی خود را در محلی پارک و با پای پیاده به سمت آبشار حرکت کنید. جالب است بدانید که در مسیر پیش رویتان، هنگامی که در حال پیاده‌روی به سمت آبشار درازکش هستید چندین آبشار بزرگ و کوچک نیز می‌بینید. همچنین اگر از بابلسر به سمت آبشار درازکش حرکت می‌کنید لازم است مسافتی ٧٠ کیلومتری را در زمانی یک ساعت و ٥٠ دقیقه‌ای طی کنید.

لازم به ذکر است برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این جاذبه و مسیرهای منتهی به آن موقعیت مکانی آبشار درازکش بر روی نقشه را بررسی کنید.

هفت آبشار تیرکن

هفت آبشار تیرکن

آبشار هفتگانه تیرکن یا هفت آبشار تیرکن ابشار معروف بابلسر در استان سرسبز مازندران است. آبشارهای تیرکن دارای قدمتی زیاد هستند. به طوری که ٤٠ میلیون سال عمر را برای آن تخمین زده‌اند. همانگونه که از نام این آبشار مشخص است هفت زنجیره از آبشارها در کنار هم قرار گرفته‌اند. هر کدام از آبشارها دارای ارتفاعی متفاوت است. بلندترین آنها بلندایی در حدود ٩ متر دارد.

هفت آبشار تیرکن

در حقیقت دلیل نام‌گذاری این آبشار وجود هفت آبشار در مسیری پشت سرهم است. دور تا دور این آبشارها را درختانی زیبا و سرسبز احاطه کرده‌اند. پوشش گیاهی و جنگلی اطراف آبشار با نام کالبکوشت شهرت دارد. جنگل لفور تمام این آبشارها را به مانند مادری مهربان در آغوش خود گرفته است. انبوه درختان واقع در این جنگل که بخشی از منطقه عظیم هیرکانی محسوب می‌شود در کنار این آبشارها ساعاتی شما را از زندگی روزمره و دغدغه‌های همیشگی دور می‌کنند.

هفت آبشار تیرکن

از تفریحاتی که می‌توانید در طی بازدید از آبشارها انجام دهید عکاسی، کوهنوردی، آبتنی و در نهایت کمپ زدن در کنار آبشار است. اگر اتراق در چادر و در نزدیکی آبشار را نمی‌پسندید، خانه‌های مسکونی روستای تیرکن با فضای زیبا و روستایی خود آماده پذیرایی از شما برای سپری کردن شبی آرام و دلپذیر هستند.

برای رفتن به این آبشار هم بهتر است با توجه به کوهستانی بودن منطقه اوایل بهار و پاییز را انتخاب کنید. همچنین با توجه به پیاده‌روی زیاد مسیر رسیدن به آبشارها، بهتر است در زمان رسیدن به هر آبشار مدتی را توقف، نفسی تازه کنید و سپس به مسیر خود ادامه دهید.

هفت آبشار تیرکن - مسیر دسترسی به یکی از آبشارهای بکر اطراف بابلسر

  • آدرس و مسیر دسترسی به آبشار هفتگانه تیرکن

هفت آبشار بابل به قدری در میان اهالی این منطقه شهرت دارد که کمتر کسی از این منطقه پیدا می‌شود که نام این آبشار را نشنیده باشد. استان مازندران، شهرستان بابل روستای تیرکن آدرس آبشار بابلسر است.

معرفی هتل میزبان بابلسر - هتلی 5 ستاره در دل شالیزار
ادامه مطلب

برای رسیدن به آبشار هفتگانه تیرکن مسیرهای مختلفی را در پیش روی خود دارید. اما در هر صورت بهتر است ابتدا به بابل بروید. پس از بابل باید به سمت روستای تیرکن حرکت کنید. از این روستا به بعد باید خود را برای یک پیاده‌روی نسبتا طولانی آمده کنید.

هفت آبشار تیرکن - از آبشارهای بکر اطراف بابلسر

لازم به ذکر است اگر از بابلسر به سمت آبشار هفتگانه تیرکن حرکت می‌کنید باید مسافتی در حدود ٧٣ کیلومتر را در زمانی یک ساعت و ٥٠ دقیقه‌ای طی کنید. همچنین موقعیت جغرافیایی هفت آبشار تیرکن بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر از مسیرها را به شما نمایش می‌دهد.

آبشار شیخ موسی

آبشار شیخ موسی

یکی دیگر از آبشارهای مازندران آبشار شیخ موسی نام دارد. این آبشار آبشاری بزرگ، خروشان و مملو از آب ست. آب آبشار در اثر بارش‌های فراوان و ذوب شدن برف‌ها در فصل بهار زیادتر می‌شود. ابشار معروف بابلسر در میان دو کوه و بخش پایین دست روستا واقع شده است. زیبایی‌های کم‌نظیر این آبشار مانند دیوارهای صخره‌ای، درختان سرسبز و پوشش گیاهی متنوع، این آبشار را مقصدی مناسب برای یک طبیعت گردی لذت‌بخش تبدیل کرده است.

آبشار شیخ موسی - از بهترین آبشارهای بابلسر

  • آدرس و مسیر دسترسی به آبشار شیخ موسی

شهرستان بابل، منطقه بندپی شرقی، روستای شیخ موسی محل دقیق این آبشار است. برای عزیمت به این آبشار پس از انتخاب مسیر بابل باید مسافتی ١٥ کیلومتری را طی کنید تا به گلوگاه برسید. پس از گلوگاه مسیری جاده شهید صالحی را با خودرو باید طی کنید. پس از مدتی به مسیر فیروزجاه و در نهایت وارد جاده شیخ موسی می‌شوید.

آبشار شیخ موسی - زیباترین آبشار اطراف بابلسر

از یک جایی به بعد پیمودن مسیر با خودرو ممکن نیست و در حدود ١٠ کیلومتر را باید پیاده‌روی كنيد تا به آبشار شیخ موسی برسید. علاوه بر این اگر از بابلسر به سمت آبشار شیخ موسی حرکت می‌کنید زمانی دو ساعت و نیمی را در مسافتی ١٠٠ کیلومتری باید طی کنید. علاوه بر مسیر گفته شده موقعیت مکانی آبشار شیخ موسی بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر در خصوص این جاذبه در اختیار شما می‌گذارد.

آبشار ترز

آبشار ترز

در دل جنگل‌های زیبای لفور یکی از آبشارهای اطراف بابلسر با نام ترز قرار گرفته است. نام لفور برگرفته از دهستان لفور محل قرارگیری این آبشار است. آبشار ترز و منطقه لفور دارای قدمتی بسیار زیاد است. تا جایی که جنگل لفور به عنوان اثری ارزشمند در فهرست آثار ملی ایران جای داده شده است.

آبشار ترز نمونه‌ای از آبشارهای آهکی و البته دم اسبی به شمار می‌رود. ارتفاع این آبشار در بلندترین قسمت به ١٨ متر می‌رسد. آب آبشار از بلندترین قسمت باشکوه بسیار به صخره‌ها و سنگ‌های زیرین خود برخورد می‌کند و صحنه‌هايی زيبا و چشم‌نواز را خلق می‌کند.

آبشار ترز از بهترین آبشارهای اطراف بابلسر

علاوه بر زیبایی خود آبشار، در اطراف آن نیز تونل، غار، درختان و پوشش گیاهی متنوعی برای دیدن وجود دارد. صدای پرندگانی نظیر جغد، سار، کبوتر و.. نیز لحظاتی لذت‌بخش را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

لازم به ذکر است که بهترین زمان سفر به آبشار ترز بهار است. در این فصل سرسبزی درختان هیرکانی و بو و عطر پوشش گیاهی منطقه شما را شگفت‌زده می‌کند. همچنین با توجه به پیاده‌رو بودن بخشی از مسیر بهتر است در کوله بار خود کفش راحت پیاده‌روی، بطری آب، داروهای ضروری و مواد غذایی سالم و سبک همراه داشته باشید.

ناگفته نماند علاوه بر بازدید از آبشار، در اطراف آن نیز جاذبه‌های زیادی مانند سد البرز، جنگل‌های لفور، دهستان لفور و کوه ترز برای تفریح  گشت و گذار وجود دارد.

مسیر آبشار ترز

  • آدرس و مسیر دسترسی آبشار ترز

استان مازندران، شهرستان سوادکوه شمالی، منطقه لفور جایگاه ابشار معروف بابلسر است. بابل شهری است که باید در ابتدای سفر انتخاب کنید. برای رفتن به این آبشار باید خودتان را برای عبور از جنگل لفور و رود بابلرود آماده کنید. پس از ورود به جنگل لفور مسیری پیاده و ٤٠ دقیقه‌ای را باید طی کنید.

این مسیر پستی و بلندی زیادی ندارد و تقریبا هموار است. پس از مدتی پیاده‌روی، رودخانه زیبای بابلرود را خواهید دید. برای رسیدن به آبشار ترز باید برخلاف جریان آب رودخانه بابلرود حرکت کنید؛ چرا که آب آبشار ترز به این رودخانه می‌ریزد.

آبشار ترز - آبشارهای معروف بابلسر

در این هنگام باید از پل چوبی قدیمی با قسمت کم عمق رودخانه عبور کنید. از این پس صدای شرشر آب آبشار ترز شما را به سوی خود راهنمایی می‌کند. لازم به ذکر است اگر بخواهید از بابلسر راهی این آبشار شوید مسیری یک ساعت و ٢٠ دقیقه‌ای را در مسافتی ٥٦ کیلومتری باید طی کنید. موقعیت جغرافیایی آبشار ترز بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر از مسیرهای پیش رو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آبشار رضی

آبشار رضی

در مسیر آبشار ترز و قبل از آن آبشاری با نام رضی قرار گرفته است. این آبشار یکی از آبشارهای اطراف بابلسر محسوب می‌شود. این آبشار داری حوضچه‌ای زیبا برای آبتنی گردشگران در فصل تابستان است. در مسیر رسیدن به این آبشار که به صورت پیاده طی می‌کنید، سرسبزی درختان جنگل لفور شما را حیرت زده خواهد کرد.

آبشار عروس؛ آبشاری خروشان در دل طبیعت لرستان
ادامه مطلب

در هنگام گذر از این جنگل آرام و شنیدن صدای زیبای پرندگان احساسی لذت‌بخش كسب می‌کنید كه به مانند خاطره‌ای زيبا تا سال‌های سال در ذهن شما باقی می‌ماند. همچنین برای اقامت در اطراف این آبشار کلبه‌های جنگلی منطقه لفور آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز هستند.

  • آدرس و مسیر دسترسی به آبشار رضی

مسیری که برای رفتن به آبشار ترز طی می‌کنید در حقیقت همان مسیر دسترسی به آبشار رضی است. آبشار رضی پس از آبشار ترز و ماقبل آبشار اسپه قرار گرفته است. مسیر پیمایش این آبشار در دل جنگل‌های لفور در حدود نيم ساعت به طول می‌انجامد. همچنين اگر از بابلسر عازم این آبشار هستید خوب است بدانید مسافتی ٥٨ کیلومتری در زمانی یک ساعت و ٢٠ دقیقه‌ای انتظار شما را می‌کشد. لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی آبشار رضی بر روی نقشه اطلاعات بیشتری از مسیر و نحوه رسیدن به شما ارائه می‌دهد.

آبشار گزو

آبشار گزو از بکرترین آبشارهای اطراف مازندران

آبشار گزو یکی دیگر از ده‌ها جاذبه موجود در استان مازندران است. این آبشار بلند بالا در میان جنگل‌های سرسبز و اصیل هیرکانی به مانند نگینی با ارزش خودنمایی می‌کند. آبشار گزو متشکل از دو آبشار کوچک و بزرگ است. آبشار اول ارتفاعی پنج متری و آبشار دوم که آبشار اصلی نیز محسوب می‌شود ارتفاعی ٤٣ متری دارد.

مسیر آب آبشار گزو

این ارتفاع زیاد موجب شده که این آبشار را در رده آبشارهای بلند قامت ایران جای دهند. بهار با طراوت و پاییز رنگارنگ فصولی هستند که می‌توانید برای رفتن به ابشار معروف بابلسر انتخاب کنید. در اطراف آبشار نیز جاذبه‌های زیادی مانند امامزاده گزو، سد البرز، آلاشت، دریاچه شورمست و.. برای بازدید و تفریح وجود دارد.

همچنین مسیر دسترسی به آبشار گزو و خود آبشار جلوه‌ای بی‌نظیر از طبیعت را در مقابل چشم گردشگران قرار می‌دهند.

  • آدرس و مسیر دسترسی به آبشار گزو

آبشار گزو محلی زیبا در سوادکوه مازندران است. در واقع این آبشار تا شیرگاه ١٥ کیلومتر و  تا شهر زیرآب ٢٥ کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به آبشار گزو دو مسیر در پیش روی شما است:

آبشار گزو از زیباترین آبشارهای اطراف مازندران

مسیر اول: اگر از تهران راهی این آبشار می‌شوید باید وارد جاده فیروزکوه شوید. مسیر را تا شیرگاه ادامه دهید. پس از گذر از شیرگاه جاده لفور و کار سنگ را در پیش روی خود دارید. از این پس ١٨ کیلومتر جاده خاکی را باید طی کنید.

پس از طی این مسیر به ابتدای جنگل لفور می‌رسید. با توجه به اینکه مقداری از مسیر را باید با پای پیاده طی کنید بهتر است خودروی خود را در پارکینگ امامزاده گزو پارک کنید و سپس شروع به پیاده‌روی کنید. مسیر پارکینگ تا آبشار گزو چیزی در حدود ٣٠ دقیقه به طول می‌انجامد.

آبشار گزو مازندران از بهترین آبشارهای اطراف بابلسر

مسیر دوم: مسیر دوم شباهت به مسیر اول دارد. فقط پس از رسیدن به پنج کیلومتری زیرآب از راه جاده جمشید آباد به جاده لفور و کار سنگ می‌رسید. لازم به ذکر است که از بابلسر تا آبشار گزو مسافتی ١١٣ کیلومتری در زمانی دو ساعت و نیمه را باید طی کنید. ناگفته نماند موقعیت مکانی آبشار گزو بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر و جزئی‌تر را به شما نشان می‌دهد.

اقامت در بابلسر

اقامت در بابلسر - هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

برای بازدید از آبشارهای شهر بابلسر نیازمند اقامتی چند روزه هستید. هتل های بابلسر با تنوع زیاد انتخاب را برای شما عزیزان راحت کرده‌اند. هتل پنج ستاره میزبان بابلسر واقع در کیلومتر سه کمربندی با امکانات عالی و محیطی دلنشین تمام سلایق را راضی نگه می‌دارد.

هتل ساحلی میزبان بابلسر نیز نمونه‌ای دیگر از چندين هتل و اقامتگاه موجود در بابلسر است. این هتل نیز با امکانات رفاهی مناسب اقامتی کم‌هزینه تر را برای مهمانان به همراه دارد. این هتل در بابلسر، بلوار شیرعلیزاده، ورودی شیلات، پارکینگ نهم واقع شده است.

اما در بین هتل های نام برده بالا هتل چهار ستاره میزبان بابلسر هم برای اقامت با امکانات عالی و هزینه کمتر وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام از این اقامتگاه ها را برای سکونت چند روزه و دلنشین در بابلسر زیبا انتخاب و رزرو کنید.

جمع بندی

جاهای دیدنی شمال کشور عزیزمان ایران با تنوعی زیاد هر ساله طبیعت‌گردان زیادی را به خود جذب می‌کنند. آبشارهای اطراف بابلسر نمونه‌هایی زیبا و بکر از ده‌ها آبشار موجود در خطه مازندران هستند. در این مقاله تعدادی از ابشار معروف بابلسر را به اختصار شرح دادیم. هر چند صحبت در مورد ویژگی‌های این آبشارها زیاد است و در چند صفحه نمی‌گنجد اما امیدواریم توانسته باشیم شما را با برخی از این آبشارها و ادرس ابشار بابلسر آشنا کنیم.

5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر