لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> آمفی تئاتر ویسبادن آلمان، درک عمیق هنر
آمفی تئاتر ویسبادن آلمان، درک عمیق هنر

آمفی تئاتر ویسبادن آلمان، درک عمیق هنر

هنر یک زبان بین المللی است. به عنوان بخشی از فرهنگ یک جامعه و شناسنامه آن به شمار می رود. هنرهای نمایشی و تئاتر به عنوان هفتمین هنر به شمار می روند و آنها را مادر هنر هفتم می خوانند. سالن های نمایش تئاتر ارتباط تنگاتنگی با هنر معماری نیز دارند. بازدید از معماری دوران گذشته و سیری در تاریخ و فرهنگ یک جامعه خیلی از افراد را به سفر می کشاند. آلمان با پیشینه ای عمیق در فلسفه و تئاتر مقصد گردشگران بیشماری است. ویسبادن آلمان نیز به عنوان یک مقصد با سالن آمفی تئاتری بینظیر که در زمره ده سالن برتر آلمان قرار دارد، ارزش سفر کردن را دارد. شما می توانید با برنامه ریزی مناسب، رزرو هتل و تعیین مقاصد سفر خود، سفری پربارتر را تجربه کنید.

در این مقاله تنها به بررسی یکی از جاذبه های منحصر به فرد و تاریخی ویسبادن آلمان پرداخته شده است. حتی اگر شما از علاقه مندان به اپرا و یا تئاتر نباشید باز هم این سالن ارزش بازدید را دارد. صندلی های با مخمل قرمز، گچ بری ها، لوسترهای بزرگ، پله های باشکوه و دکوراسیون بسیار زیبای آن واقعا ستودنی است. تمام این ویژگی ها را در سالن آمفی تئاتر ویسبادن مشاهده می کنید. این سالن تئاتر خیلی بزرگ نیست اما به زیبائی تزئین شده است. شما می توانید ساعت ها در موسیقی زیبای اروپایی غرق شوید. در این سالن مرکز باله مدرن نیز وجود دارد.

ویسبادن پایتخت ایالت هسن است. این شهر با به چشمه های معدنی آن می شناسند. علاوه بر چشمه ها، یکی دیگر از دلایل معروف بودن این شهر سالن تئاتر آن است که در سبک نئوباروک آلمان ساخته شده و بر روی دیوارهای آن نقاشی های خیره کننده ای به چشم می خورد.
Hessisches Staatstheater Wiesbaden

ساختمان آمفی تئاتر با سرمایه گذاری امپراطور ویلهلم دوم توسط معماران معروف وین فردیناند فلنر و هرمان هملر در سبک نئوباروک ساخته شد و در 16 اکتبر 1894 افتتاح شده است. این سالن با افتتاح خود در حدود 120سال پیش جوهر فرهنگی ویسبادن را تجلی بخشید.
آمفی تئاتر ویسبادن (Hessisches Staatstheater Wiesbaden) یکی از مراحل پیشرفت دنیای آلمانی زبان و یکی از ده سالن آمفی تئاتر پربازدید آلمان است. ورود بیش از 300000 علاقه مند به هنر تئاتر در یک فصل به این سالن برای شهری که کمتر از 300 هزار نفر جمعیت دارد، اتفاق منحصر به فردی است.

بیش از 50 اثر هنری متنوع در هر فصل در این سالن به نمایش در می آید. علاوه بر آنها اجرای برنامه های منظم و رویدادهای ویژه مانند جلسات گروهی نیز در این سالن صورت می گیرد. داشتن امکان میزبانی و نمایش همزمان پنج اجرای متفاوت در یک روز از ویژگی های این آمفی تئاتر است زیرا این سالن دارای 5 سن می باشد.
بیشتر بخوانید:

Hessisches Staatstheater Wiesbaden
فضای نشیمن در یک سالن آمفی تئاتر، امکانات آسایشی و تنوع بصری در آن، کیفیت تصویر، تهویه مطبوع و فاکتورهای دیگر سبب می شود که بازدیدکنندگان همواره برای تماشای یک اثر هنری مشتاق تر باشند.
اوو اریک لوافنبرگ از زمان آغاز مدیریت هنری مجموعه در سال 2015 از تمام امکانات این آمفی تئاتر حداکثر استفاده را می نماید. وی این کار را با اجرای نمایش های تئاتر در ژانرهای مختلف، مجسمه سازی معاصر، رقص های باله، امکان اقامت و اجرای گروه های مهمان از کمپانی های رقص معروف، و همچنین تئاترهای هیجان انگیز کودکان و نوجوانان انجام می دهد.
از دوران رنسانس، مضمون تئاترهای آلمان بیشتر اندیشه های فلسفی بوده است. به ویژه در دوره روشنگری که بسیار نزدیک به انقلاب کبیر فرانسه است، دوران شکل گیری تئاتر ملی در آلمان نامیده می شود. بسیاری از افراد که در عرصه تئاتر فعالیت گسترده ای داشتند خود نوعی فیلسوف بودند. نگاهی به تاریخچه تئاتر آلمان ما را با بسیاری از اندیشه های فلسفی آنجا آشنا می کند.
ایالت هسن با توجه به وسعتی که دارد در بین سایر ایالت های آلمان از جنگل های بیشتری برخوردار است. بنابراین فارغ از جنبه تاریخی آن مکان بسیار مناسبی برای استراحت و تجدید قوا نیز هست.

12 شهر زیبای اتریش که باید حتماً از آن ها دیدن کنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر