لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش
مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش

مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش

مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش را در ادامه مطلب می‌خوانید. حتما آوازه جزیره کیش به گوشتان خورده است. جزیره کیش که در جنوب ایران و در خلیج‌فارس واقع شده است، از دیدنی‌ترین نقاط ایران بوده که باید برای یک‌بار هم که شده آن را ببیند. سواحل زیبا، مکان‌های تاریخی و مراکز خرید شیک و جذابی که در این جزیره واقع شده، باعث شده تا این مکان، به مکانی ایده‌آل برای بازدید تبدیل شود.

اگر چند روز تعطیل در تقویم دارید و قصد دارید سفری خاطره‌انگیز داشته باشید، حتما سفر به کیش را در برنامه خود قرار دهید. آمارها نشان‌دهنده آن است که هر ساله حدود دو میلیون گردشگر به این جزیره خاص سفر می‌کنند. برای اقامت نیز می‌توانید اقدام به رزرو هر یک از این هتل های کیش که ذر ادامه به شما معرفی می‌کنم نمایید.

1- هتل 5 ستاره پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 امکانات این هتل 5 ستاره

پرسنل بسیار حرفه‌ای هتل 5 ستاره پارمیس کیش با برخورد مناسب و همراه با خونگرمی در کنار ارائه بهترین امکانات رفاهی خاطره‌ای خوش برای مسافران فراهم می‌کنند. تمامی گردشگرانی که در هنگام سفر به این جزیره برای اقامتشان هتل پارمیس را انتخاب می‌کنند، از کیفیت خدمات هتل پارمیس رضایت کامل داشته‌ و تمایل به انتخاب این هتل در سفر به کیش دارند. همچنین پارکینگ این مجموعه ظرفیت ۲۴۰ خودرو را داشته و در اختیار مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

اتاق های هتل پارمیس

برای مسافران در لابی تلویزیون تعبیه‌شده است. همینطور مسافران این امکان را دارند تا به‌صورت رایگان و نامحدود از اینترنت وای فای استفاده کنند. آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل تعبیه‌شده است. در کنار تمام این‌ها، برای خریدهای مسافران فروشگاه در لابی تعبیه‌شده است. برای آن دسته از مسافرانی که دارای مشکلات حرکتی و جسمانی هستند، خدمات و امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد.

معرفی هتل مدینه الرضا مشهد | مشخصات این هتل ۵ ستاره
ادامه مطلب

برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران اتاق چمدان در لابی وجود دارد که برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از خدمات تور و گردشگری استفاده کنید. براساس قوانین رایج در این هتل امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را میهمانان به همراه خود ندارند.

منوی رستوران و صبحانه هتل پارمیس

منوی رستوران و صبحانه هتل پارمیس

به‌صورت سلف‌سرویس صبحانه رایگان همه‌روزه در رستوران هتل 5 ستاره پارمیس کیش ارائه می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که در این هتل تعدادی رستوران به‌طور هم‌زمان فعالیت می‌کنند. مسافران این امکان را دارند تا جهت صرف وعده‌های غذایی دیگر به یکی از این رستوران‌ها مراجعه کنند. همچنین کافی‌شاپ هتل پارمیس از جمله بهترین گزینه‌هاست جهت صرف میان وعده که انواع نوشیدنی‌های مختلف و آبمیوه‌های طبیعی را ارائه می‌دهد.

قیمت غذا در هتل پارمیس

منوی رستوران هتل 5 ستاره پارمیس کیش شامل غذاهای متنوعی است که قیمت های متفاوتی دارد.

قیمت استخر هتل پارمیس

مسافران هتل به‌صورت رایگان می‌توانند از امکانات تفریحی و سلامتی هتل 5 ستاره پارمیس کیش همچون استخر، سونا و جکوزی استفاده نمایند.

فاصله هتل پارمیس کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل مجلل پارمیس تا دریا 4 دقیقه است.

بازارهای نزدیک به هتل پارمیس کیش

موقعیت مکانی هتل پارمیس به دسترسی آسان آن به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2 و کارتینگ کمک کرده است.

آدرس و شماره تلفن هتل

آدرس: کیش-میدان پردیس

تلفن پشتیبانی: 02191005105

برای آشنایی بیشتر با این هتل پیشنهاد می کنم حتما مقاله معرفی هتل پارمیس کیش را مطالعه کنید.

2- هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

امکانات هتل 5 ستاره شایگان کیش

در ادامه مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش به هتل شایگان می‌پردازیم. دسترسی به اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل شایگان رایگان است. بخشی از این هتل به سالن‌های متنوعی همچون سالن اجتماعات و همایش مربوط می‌باشد. آن دسته از مسافرانی که برای تجارت عازم جزیره کیش می‌شوند، می‌توانند با انتخاب این هتل جلساتشان را با امکانات صوتی و تصویری عالی برگزار نمایند.

مقایسه هتل اسپیناس پالاس با هتل اسپیناس
ادامه مطلب

رستوران هتل شایگان کیش

مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش را در این مقاله بخوانید.

هتل شایگان از یک مرکز تجاری برخوردار بوده که نیازهای مسافران را رفع می‌کند. همینطور قسمتی از هتل هم به عکاس‌خانه اختصاص داشته که می‌توانید آنجا عکس یادگاری ثبت کنید. لابی هتل شایگان از ظرفیت ۷۰ نفر برخوردار می‌باشد و دارای مبلمان، محل نشیمن و میز است. در این هتل موسیقی زنده نواخته می‌شود. مهمانان از پذیرش این هتل برای درخواست انواع خدمات نظیر خدمات باربری، روم سرویس ۲۴ ساعته، اتو، خشک‌شویی، فکس، پرینت، فتوکپی، خدمات برای معلولین می‌توانند کمک بگیرند.

به صورت ۲۴ ساعته پرسنل مجرب آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم هستند. در این هتل تمامی پرسنل خوش‌برخورد بوده و همگی به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند.

همچنین به صورت شبانه‌روزی تاکسی‌سرویس نیز فعالیت دارد و مسافران جهت بازدید از جاذبه‌های دیدنی می‌توانند به بخش مربوطه مراجعه نمایند. همینطور در لابی هتل سالن آرایشی و زیبایی دایر شده‌است تا مسافران در صورت نیاز به این بخش مراجعه کنند.

منوی رستوران و صبحانه هتل شایگان

shayegan hotel kish 4 min jpg

مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در هتل شایگان فعالیت می‌کند. در طبقه اول رستوران فود کلاب قرار دارد که ظرفیت ۲۸۰ نفر را داشته و ارائه‌دهنده انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، دریایی و گریل است. همچنین این رستوران روم سرویس ۲۴ ساعته دارد. در هتل شایگان چایخانه سنتی به نام باغ گاردن وجود دارد که در فضای دنجش انواع غذاهای اصیل ایرانی نظیر آبگوشت، آش و کباب سرو می‌شود.

می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نیز سفارش دهید. از دیگر کافه‌های این هتل که انواع نوشیدنی، کیک و دسر را سرو می‌کند، کافی‌شاپ لانژ نام داشته و در لابی قرار دارد. تراس نیز کافی‌شاپ دیگری است در طبقه چهارم و آماده میزبانی از میهمانان هتل می‌باشد.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران؛ شکوهی بی انتها فراتر از رویا
ادامه مطلب

فاصله هتل 5 ستاره شایگان کیش تا دریا 4 دقیقه است.

رستوران هتل شایگان کیش

بازارهای نزدیک به هتل شایگان کیش

با اقامت در هتل 5 ستاره شایگان کیش به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2، هایپر مارکت، مرکز تجاری کیش و ساحل دسترسی خوبی دارید.

آدرس و شماره تلفن این هتل 5 ستاره

آدرس هتل 5 ستاره شایگان کیش : جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی

تلفن پشتیبانی: 02191005105

برای آشنایی بیشتر با این هتل پیشنهاد می کنم حتما مقاله معرفی هتل شایگان کیش را مطالعه کنید.

سوالات متداول

فاصله هتل پارمیس کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل 5 ستاره پارمیس کیش تا دریا 4 دقیقه است.

بازارهای نزدیک به هتل شایگان کیش کدامند؟

با اقامت در هتل 5 ستاره شایگان کیش به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2 دسترسی مطلوبی خواهید داشت.

جمع‌بندی

جزیره کیش به عنوان یک مقصد پر طرفدار در ایران دارای امکانات متنوع و مناسب برای گردشگران در سطوح مختلف است. این جزیره مرجانی بیضی شکل، نگین خلیج فارس بوده که در 90 کیلومتری بندرلنگه و 250 کیلومتری بندرعباس واقع شده است. موقعیت جغرافیایی که جزیره کیش دارد، به صورتی است که جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی‌اش آن را به دنیایی خیالی از انواع جاذبه‌های گردشگری تبدیل نموده است.

کیش هر ساله برای تجارت و تفریح هزاران بازدیدکننده را به خود جذب می کند. ما در این مقاله به مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش پرداختیم. امیدواریم با اقامت در هریک از این هتل‌ها تجربه اقامتی بی‌نظیری داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر