لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> سوفیتل در مرکز شهر سنگاپور
سوفیتل در مرکز شهر سنگاپور

سوفیتل در مرکز شهر سنگاپور

با ورود به قلب منطقه تجاری سنگاپور وارد دنیای بی نظیری از تجملات می شوید. هتل 5 ستاره ما بر بلندای ایستگاه ام آر تی Tanjong Pagar مکانی ایده آل برای کشف جاذبه ها و دیدنی های شهر قرار دارد.
سفرتان کاری باشد یا تجاری، در کنار خانواده باشد و یا با دوستان و همکاران فرقی نمی کند مطمئن باشید اگر رزرو هتل خود را به ما بسپارید تحت هر شرایطی از خدمات و تسهیلات درجه یک ما برخوردار می شوید. رستوران، قهوه خانه و یک بار در تمام طول روز به شما سرویس می دهند.
sofitel
اگر میزبانتان ما باشیم مطمئنا در سفر تجاری بعدی باز هم ما را انتخاب می کنید از مجموعه Ensemble ما مناسب ترین اتاق را برای برگزاری ملاقات ها و کنفرانس هایتان انتخاب کنید. جشن های خانوادگی، مناسبت های منحصربفرد و عروسی ها از باشکوه ترین مراسمات برگزار شده در Wallich Ballroom است.
sofitel
دو سالن ورزشی مدرن در سوفیتل قرار دارد، پس مشکلی برای حفظ تناسب اندامتان نخواهید داشت. استخر 30 متری فعالی نیز در این منطقه قرار دارد .
sofitel
به منطقه لوکس شهری در مرکز سنگاپور خوش آمدید. برای سفر تجاری یا تعطیلات خانوادگی اتاق ها و سوییت های مدرن مجهز به مبلمان و امکانات عالی ما را انتخاب کنید. در هتل ما تسهیلات درجه اول در کنار میزبانی زبانزد سوفیتل برای شما فراهم شده است. زندگی در سنگاپور باشکوه است.
sofitel
در هر قسمت از سوفیتل ترکیبی از هنر معماری فرانسوی و پالایندگی محلی دیده می شود. این بخش سرسبز در منطقه تجاری سنگاپور میراث گیاه شناسی Garden City و هندسه بینظیر باغهای فرانسوی را در خود جای داده است.
sofitel
مجسمه بزرگ مملو از برگهای کریستالی یعنی Singapour Je T’aime که نمایانگر پیوند میان پاریس و سنگاپور است به نوعی خوش آمدگویی به ورود شماست. در این ورودی برگهای درخت چنار در برگ درختان باران پیچ خورده است.
1683325870 38 سوفیتل در مرکز شهر سنگاپور
این تم گیاه شناسی در اتاق ها و سوییت ها نیز بکار گرفته شده است . کوسن های رنگی تداعی کننده طبیعت مناطق گرمسیری جلوه زیبایی را به چیدمان اتاق خوابهای منحصربفرد سوفیتل داده است و هنر زیبای گلدوزی زیبنده دیوارهای اتاق ها شده است. امکانات لوکس لانوین در حمام های سنگ مرمری براق شما را به یاد فرانسه می اندازد.
sofitel
گیاهای محلی در Racines، رستوران باشکوه هتل به نمایش گذاشته شده اند. محصولات فصلی که بسیاری از آنها بصورت تازه از مزرعه خودمان جمع آوری می شود، برای تهیه غذاهای آسیایی و فرانسوی بکار گرفته می شود و غذا در فضایی عالی سرو می شود.
.پس پیشنهاد ما به شما این است که هوشمندانه سفر کنید و در صورت سفر به سنگاپور هتل سوفیتل را برای اقامت انتخاب کنید

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مرتفع ترين هتل جهان در دهكده كوچك در سوئيس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر