لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 7 اقامتگاه برتر در گواتمالا
7 اقامتگاه برتر در گواتمالا

7 اقامتگاه برتر در گواتمالا

وجه اشتراک آتشفشان‌ها، شهرهای مستعمراتی، دریاچه‌های لاجوردی، جنگل‌ها و خرابه‌های باستانی در چیست؟ همه موارد ذکرشده در کشوری به‌نام گواتمالا واقع در امریکای مرکزی یافت می‌شوند. این کشور قلب تمدن مایایی‌هاست، تمدنی که در زمان خود بسیار پیشرفته بوده است.

این کشور در قرن شانزدهم توسط اسپانیایی‌ها فتح شد و در پی آن شهرهای مستعمراتی بسیاری بر جای ماند که جزیره آنتیگوآ از مشهورترین آنهاست. علاوه بر آن می‌توانید از یکی از رنگارنگ‌ترین بازارها دیدن کنید و صنایع دستی مخصوص آنجا را خریداری نمایید. همچنین می‌توانید پس از یک روز پرجنب‌وجوش در اقامتگاه‌های فوق‌العاده آنجا از کنار دریا گرفته تا کنار تپه حسابی استراحت کنید. با استفاده از مطالب زیر در ایران هتل آنلاین می‌توانید هوشمندانه سفر کنید و مناسب‌ترین هتل برای خود را بیابید.


7. هتل سیریلو، جزیره آنتیگوآ، گواتمالا

هتلی به کوچکی هتل سیریلو در آنتیگوآ که زمانی پایتخت مستعمراتی گواتمالا بوده را نمی‌توان پیدا کرد. این بوتیک‌هتل لوکس تنها 7 اتاق دارد، ولی چیزی که این هتل را منحصربه‌فرد می‌کند موقعیت آن است. هتل سیریلو در اطراف خرابه‌های کلیسای قرن شانزدهمی ساخته شده است. مسافران از واژه جادویی برای توصیف این هتل استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از خوردن صبحانه در باغ‌های واقع در میان این خرابه‌ها لذت ببرید. مسیر پیاده‌روی به سمت جاذبه‌های این منطقه برای زوج‌ها گزینه بسیار مناسبی‌ست زیرا کودکان زیر 15 سال اجازه عبور از این مسیر را ندارند.
Bolontiku Hotel Boutique

6. بوتیک‌هتل بولونتیکو

اگر مجذوب و شیفته ناحیه مایایی هستید، بهتر است در بوتیک‌هتل بولونتیکو اقامت کنید. بولونتیکو به معنای «معبد 9 خدای مایایی» است. این هتل مکان مناسبی برای کسب تجربه‌ای منحصربه‌فرد از فرهنگ بومی و باستانی این ناحیه است زیرا این هتل بر روی دریاچه زیبای ایزا و در نزدیکی جنگل واقع شده است. غذاهای رستوران این هتل تهیه شده از همان موادی‌ست که مایایی‌ها برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کرده‌اند. هتل بولونتیکو برای مسافرانی که می‌خواهند با هلیکوپتر به آنجا بروند نیز فضای مخصوص هلیکوپتر در نظر گرفته است.
La Reunion Golf Resort

5. تفرجگاه گلف لاریونیون

برای بازی گلف هیچ کجا بهتر از تفرجگاه گلف لاریونیون با منظره‌ای تماشایی که 30 دقیقه با آنتیگوآ فاصله دارد نیست. ‌زمین گلف فوگو مایا یکی از بهترین زمین‌های گلف دنیاست. دورتادور این زمین چمنِ 18سوراخه که به‌دقت از آن مراقبت می‌شود و توسط پیت و پِری دای طراحی شده جنگل سبز انبوه است. هرچند شهرت اصلی این زمین گلف به چشم‌انداز 4 کوه آتشفشانی‌ست که از آنجا قابل مشاهده است. این کوه‌ها را همچنین می‌توان از بار و رستورانی که روی بام قرار گرفته مشاهده کرد. اتاق‌های هتل دارای ایوان‌های اختصاصی، استخرهای بزرگ و دوش‌‌های فضای باز اختصاصی هستند.

Hotel Candelaria Antigua

4. هتل کاندِلاریا آنتیگوآ

در این هتل می‌توانید با زندگی گواتمالایی آشنا شوید. منتقدان این هتل را هتلی روستایی با فاصله کمی از مرکز تاریخی شهر توصیف می‌کنند ولی هتل کاندِلاریا آنتیگوآ چیزی بیش از این توصیف است. لوازم چوبی این هتل ساخته دست هنرمندان بومی‌ست و دیوارهای هتل مزین به صنایع دستی مربوط به همان ناحیه است. دکوراسیون اتاق‌ها به شیوه مایایی‌ست که در آنها از رنگ‌های آبی، قرمز و ارغوانی استفاده شده است. اگر به‌دنبال چشم‌اندازی خیره‌کننده از آتنشفشان‌ها و مناظر اطراف هستید به تراس و محل مخصوص حمام آفتابی که بر روی پشت بام قرار دارد بروید.
Laguna Lodge Eco-Resort

3. اقامتگاه دوستدار محیط زیست لانگونا لاج

هتل‌های زیادی نیستند که منطقه حفاظت‌شده خود را داشته باشند ولی این اقامتگاه منطقه حفاظت‌شده خود را دارد. این اقامتگاه که بر روی دریاچه آتیتلان در ناحیه کوهستانی واقع شده با قایق قابل دسترسی‌ست. منطقه حفاظت‌شده لانگونا لاج خیلی بزرگ نیست ولی شما می‌توانید در جنگل‌های خشک گرمسیری مرتفع آن قدم بزنید. برای ساخت هتل از سنگ‌های آتشفشانی استفاده شده است که برازنده چشم‌انداز 3 کوه آتشفشانی از هتل است. در اتاق‌ها و قسمت‌های عمومی هتل از این سنگ‌ها و همچنین از لوازم عتیقه بومی استفاده شده است.
 Las Lagunas Boutique Hotel

2. بوتیک‌هتل لاس لاگوناس

وقتی صحبت از سیاحت در دنیای باستانی مایایی‌ها به میان می‌آید این هتل بهترین گزینه است. شما در آنجا گزینه‌هایی مانند بازدید از خرابه‌های باشکوه تیکال، سیاحت در جنگل حفاظت‌شده اختصاصی هتل و یا بهتر، هر دوی آنها را دارید. همچنین می‌توانید از سوئیت لوکس خود پرندگان و یا غروب آفتاب را تماشا کنید. ممکن است سوئیت شما بر فراز آب قرار گرفته باشد ولی فکرش را هم نکنید که در آن آب شنا کنید مگر اینکه از شنا با کروکودیل‌ها نترسید. به‌جای آن می‌توانید در وان گرم اختصاصی خود استراحت کنید.
Casa Palopo

1. کاسا پالوپو
اگر به‌دنبال چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریاچه مشهور آتیتلان هستید، تراس هتل کاسا پالوپو این چشم‌انداز را در اختیارتان قرار می‌دهد. چه در صندلی تاشوی کنار استخر لم داده باشید، چه در حال شنا کردن در استخر باشید، این چشم‌انداز شما را مدهوش خواهد کرد. این هتل همچنین مکان مناسبی برای تماشای پخت ترتیلا(نان ذرت مکزیکی) و پارچه‌بافی مایایی از نزدیک است. بعضی از اتاق‌های این بوتیک‌هتل کوچک دیوارهایی به رنگ آبی دارند که رنگ این دیوارها از ترکیب لیمو، شکر و نمک به‌دست آمده است. در همه جای محوطه داخلی این هتل صنایع دستی مایایی به چشم می‌خورد.

8 هتل برتر در شانگهای چین
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر