لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رستوران دینر این د اسکای دبی | Dinner in the sky
رستوران دینر این د اسکای دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی | Dinner in the sky

دبی شهر آسمان خراش ها و معماری اولترا مدرن است، شهری که جاذبه های آن برای بسیاری از مردم دنیا شناخته شده است و گردشگرانی با سلیقه های مختلف را به سمت خود جذب می کند. از آن جا که این شهر مدرن و خیره کننده هر روز جاذبه ی جدیدی را به لیست خود می افزاید، هنوز هم تازگی و جذابیت خود را در میان گردشگران از دست نداده و نام خود را همچنان در فهرست بهترین مقاصد گردشگری حفظ کرده است.

در میان این دیدنی های بی نظیر و جاذبه ها ی رنگارنگ رستوران ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، مخصوصا وقتی مانند دینر این د اسکای امکانات اعجاب انگیزی داشته و گردشگران را با آن ها غافگیر کنند. اگر نام دینر این د اسکای را شنیده باشید، حتما می دانید که این رستوران جالب توجه یکی از رستوران های خارق العاده جهان از دیدگاه مجله فوربز می باشد. از این رو شیفتگان سفر و هیجان، از رفتن به این رستوران لذت وافری خواهند برد. شما هم اگر در جستجوی چیزهای تازه و هیجان انگیز هستید با ما همراه شوید تا با رستوران دینر این د اسکای آشنا شویم. ایران هتل آنلاین با رزرو هتل های کیش و مشهد همراه شماست. ایران هتل همواره می کوشد تا با رزرو هتل های ایران و ارائه بهترین خدمات سفری بی دغدغه و دلپذیر را تجربه کنید.
دینر این د اسکای دبی
دینر این د اسکای به معنای خوردن شام در آسمان است. این رستوران که در محله مارینا قرار دارد، تجربه ای جدید و کاملا متفاوتی را در اختیار شما می گذارد و به شما این امکان می دهد که در حالی که بین زمین و آسمان هستید به صرف ناهار یا شام بپردازید. این رستوران که تنها ظرفیت پذیرایی از 22 نفر را دارد و در واقع شعبه ای از نوعی رستوران بلژیکی است که در بیش از 40 کشور دنیا شعبه دارد. بیشتر این شعب در مناطق لوکس و شناخته شده دنیا قرار دارند و از بین آن ها می توان به ساحل کوپاکابانا در شهر ریودوژانیرو و برج معروف کوالالامپور اشاره کرد. این ایده نو و متفاوت که توسط مجموعه رستوران های دینر این د اسکای مطرح شده است، سرآشپز و آشپز مخصوص ندارد، اما برای تهیه غذا از بهترین رستوران ها و سرآشپزهای دبی استفاده کرده و علاوه بر طرح و فضایی نو، بهترین غذاها را برای مشتریان ماجراجوی خود فراهم می کند.
دینر این د اسکای دبی
میزان امنیت رستوران دینر این د اسکای
شاید برای برخی از شما این سوال مطرح شود که رستورانی با این شرایط و معلق در فضا امنیت کافی دارد یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید به این موضوع اشاره کنیم که طراحی و ساخت بسیاری از بخش های این رستوران منطبق با استانداردهای روز بوده و پس از آن که تحت نظر یک شرکت بلژیکی ساخته شده اند به وسیله شرکت معروف توو راینلند نیز مورد تایید قرار گرفته اند.
رستوران دینر این د اسکای
برای ورود به این رستوران هیچ پله یا دری مشاهده نخواهید کرد، زیرا این رستوران سازه یا برج نیست، بلکه یک صفحه مجهز و بزرگ است که میزی با صندلی های چرمی در آن چیده شده اند. پس از ورود شما باید روی صندلی خود نشسته و کمربند خود را ببندید، چند لحظه بعد یک جرثقیل برجی شما را از روی زمین بلند کرده و تا ارتفاع 50 متری بالا می برد. در این جاست که جرثقیل شما را جایی بین زمین و آسمان رها کرده و شما اوج هیجان را احساس خواهید کرد. با همه این اوصاف شاید صرف غذا در چنین جایی کمی عجیب و غیرعادی به نظر برسد، اما بدون شک ماجراجویانی که عاشق هیجان هستند، شیفته آن خواهند شد.
رستوران دینر این د اسکای
منوی غذایی رستوران دینر این د اسکای
در رستوران دینر این د اسکای ناهار، عصرانه و شام سرو می شود. در منوی ناهار و شام پیش غذا، دسر و انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و حتی چینی ارائه می شود و در منوی عصرانه نیز گزینه هایی چون انواع ساندویچ، نوشیدنی های گرم، کیک و شیرینی به چشم می خورد. از آن جا که دینر این د اسکای یک رستوران متفاوت و پرطرفدار است، زمان بندی های دقیقی در آن اعمال شده و شما در یک بازه زمانی مشخص از آن استفاده خواهید کرد.
Dinner in the sky
همچنین برای استفاده از آن باید 45 دقیقه زودتر در سالن انتظار آن حاضر شوید. در طی این مدت نکات ایمنی ضروری به شما گفته خواهد شد. به خاطر داشته باشید که تائید حضور شما به ایمیل تان ارسال شده و لازم است این تائیدیه را به همراه داشته باشید. در صورت بروز مشکل یا تغییرات جوی، کنسلی از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد و هزینه رزرو به شما بازگردانده خواهد شد. لازم به ذکر است که برای خانم های باردار امکان رزرو صندلی و صرف غذا در این رستوران نیست. دسترسی به این رستوران بسیار آسان است و شما می توانید برای رسیدن به آن از وسایل حمل ونقل عمومی مانند تراموا، مترو، تاکسی و قایق استفاده کنید.
Dinner in the sky
با این که دینر این د اسکای یک رستوران جالب توجه، خارق العاده و در عین حال گرانقیمت به شمار می رود؛ اما این فرصت را به شما خواهد داد تا از تماشای آسمان خراش های شگفت انگیز و مناظر شهر دبی لذت برده و طعم یک وعده غذای فراموش نشدنی را بچشید.
آدرس: امارات متحده، دبی، خیابن السیاحی، اسکای دایو

راهنمای خرید در دبی( 5 مرکز خریدی که نباید از دست بدهید)
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر