لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل فردوسی و هتل اوین تهران
مقایسه هتل فردوسی و هتل اوین تهران

مقایسه هتل فردوسی و هتل اوین تهران

هتل اوین اقامتگاهی خاص و اعیانی با طراحی بسیار شکیل به سبک کاروانسراهایی قدیمی است. هتل تعداد ۱۵۰ واحد اقامتی مدرن و دل‌باز را در فضای دلچسب و بزرگ خود جای داده است. در این مقاله به مقایسه هتل فردوسی و هتل اوین تهران می‌پردازیم.

از جمله هتل‌های بااصالت و 4 ستاره پایتخت، هتل فردوسی می‌باشد. این هتل از باسابقه‌ترین هتل های تهران بوده و در سال 1373 در خیابان فردوسی تاسیس شد و دارای سابقه‌ای طولانی در امور مهمان‌نوازی و مهمانداری می‌باشد.

درباره هتل پارسیان اوین تهران

نمای ساختمان و ورودی هتل پارسیان اوین تهران

۲۲ هتل برگزیده و ممتاز نتیجه کارنامه فوق‌العاده مجموعه هتل‌های پارسیان در این سه دهه فعالیت می‌باشد؛ شرکت معروف و محبوبی که از سال ۱۳۷۴ به‌ عنوان هلدینگ تخصصی هتلداری، تاکنون نام خود را سر زبان‌ها انداخت. هتل توانسته است با ارائه خدماتی کامل براساس استانداردهای جهانی در زمینه گردشگری، تمام انتظارات مسافران را از اقامتگاهی مجهز و استثنائی برآورده کند.

اتاق دو تخته توئین هتل پارسیان اوین تهران

هتل اوین تهران مثالی بارزی از شاهکارهای معماری این شرکت به شمار می‌آید. هتل در محدوده شمار بسیاری از جاذبه‌های دیدنی تهران مثل بوستان باغ ایرانی، درکه، باغ فردوس، پارک پلیس و موزه سینمای ایران واقع شده است.

امکانات رفاهی هتل پارسیان اوین تهران

لابی هتل پارسیان اوین تهران

تمامی امکانات رفاهی هتل‌های ۴ ستاره را هتل اوین دارد: کافی‌شاپ و رستوران، سالن آرایش و زیبایی و فروشگاه، استخر، نمازخانه، تمامی امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی خوش و خاطره‌انگیز در این هتل است. اینگونه مهمانان هتل از هر چیزی بی‌نیاز هستند.

پارک ارم تهران
ادامه مطلب

مزیتی که این هتل دارد و آن را از سایر هتل‌های ۴ ستاره متمایز کرده است، برخورداری از سالن چندمنظوره کوه نور می‌باشد. سالن کوه نور دارای بیش از ۶۸۰ مترمربع وسعت است و در آن می‌توان ضیافت‌هایی با گنجایش معادل با ۲۰۰ تا ۷۰۰ نفره برگزار کرد. سالن میزبان  انواع همایش‌ها، جشن‌ها و کنفرانس‌ها است و خدماتی کاملی را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد.

رستوران هتل پارسیان اوین تهران

از ویژگی‌های فوق‌العاده این سالن، امکان تقسیم شدن به دو بخش می‌باشد. این دو بخش برای برگزاری دو مراسم ۳۵۰ نفره موازی مناسب است. همچنین سالن کوه نور یک طبقه دوم دارد که آن را تبدیل به مکانی بدون ستون و خاص کرده است. شایان ذکر است که هر دو طبقه سالن کوه نور هتل پارسیان اوین از ورودی جداگانه، دو سرویس بهداشتی مجزا و یک اتاق عقد برخوردارند.

درباره هتل فردوسی تهران

فضای داخلی هتل فردوسی تهران

فعالیت طولانی که هتل فردوسی داشته در نهایت، نیاز به بازسازی و به‌روزرسانی امکانات و خدمات را ایجاد کرد. به همین خاطر هتل در سال 1397 بود که مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این اقامتگاه، هتلی 4 ستاره محسوب می‌شود.

تنها مزیت هتل فردوسی تهران در مقایسه با هتل‌های چهار ستاره دیگر شهر، موقعیت مکانی مناسب و قرار گرفتن در نزدیکی جاهای دیدنی و مراکز خرید تهران است. از این رو اگر قصد دارید در نزدیکی جاهای دیدنی تهران اقامت کنید، هتل فردوسی گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل فردوسی

رستوران هتل فردوسی تهران

این هتل دارای رستوران‌هایی متنوع، سالن‌هایی بزرگ و تالارهایی جهت برگزاری جشن‌ها و ضیافت‌ها است. سالن‌های همایش بصورت مدرن بوده و مجهز که به سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته هستند. استخری بزرگ و مجموعه‌های ورزشی و تفریحی هیجان‌انگیز در طول اقامت در پایتخت کشورمان برای میهمانان فراهم است.

معرفی هتل اسپیناس بولوار تهران - هتلی خوشنام در پایتخت
ادامه مطلب

سالن بدن‌سازی و مجموعه ورزشی هتل دارای فضای ۱۰۰ مترمربع بوده و تجهیزات ورزشی پیشرفته مختلفی در آن قرار دارد. این سالن با برخورداری از مربیانی مجرب، امکان انجام فعالیت‌های ورزشی را زیر نظر افرادی کاربلد در این رشته فراهم نموده است.

همچنین هتل بزرگ فردوسی دارای دو تالار بزرگ پذیرایی ویژه جهت برگزار نمودن مراسم و جشن‌های مختلف می‌باشد. تالار عروسی و پذیرایی دیپلمات هتل فردوسی تهران از ظرفیت ۳۰۰ نفری برخوردار است. تالار عروسی و پذیرایی عروس دریا با همین میزان ظرفیت اما با چیدمانی متفاوت از مهمانان در رویدادهای گوناگون پذیرایی می‌کند.

لابی هتل فردوسی تهران

سالن‌ همایش‌‌های گوناگونی با امکاناتی پیشرفته، در محوطه هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی تهران، آماده میزبانی از همایش‌ها و سمینارهای گوناگون می‌باشد. این سالن‌ها عبارت‌اند از: سالن همایش کوه نور که دارای ۳۰۰ نفر ظرفیت است، سالن فراهمایی مدور نگین که دارای ۷۰ نفر ظرفیت می‌باشد، سالن کنفرانس و همایش الماس با ظرفیتی معادل با ۱۴۰ نفر.

داشتن قنادی و شیرینی فروشی در محوطه هتل فردوسی تهران باعث شده تا انواع شیرینی‌ها، دسر‌ها و کیک‌های تازه در مدتی کوتاه برای مهمانان هتل آماده و ارسال شود. همچنین کافی‌شاپ هتل فردوسی در لابی هتل واقع شده است. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قهوه‌هایی خوش‌طعم را این کافی‌شاپ برای احیای قوای جسمی و روحی مهمانان عرضه می‌شود.

میز بار رستوران هتل فردوسی تهران

شایان ذکر است هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی تهران از مجموعه استخر سرپوشیده و سونا  برخوردار است که مساحت ۵۲۰ مترمربع دارد. از دیگر امکانات بخش ورزشی هتل فردوسی تهران سونای خشک و بخار، جکوزی و تونل بخار سرد با سالن بدن‌سازی می‌باشد. بد نیست بدانید استخر هتل دارای جدیدترین فناوری تصفیه آب جهان یعنی سیستم تصفیه اوزون است.

پل طبیعت تهران، شاهکار بی نظیر معماری مدرن
ادامه مطلب

تفاوت اصلی هتل فردوسی و هتل اوین تهران چیست؟

سوئیت هتل پارسیان اوین تهران

 

در هتل فردوسی تهران در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، به عنوان مهمان بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. اما هزینه اقامت در هتل اوین برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است و سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می‌شود.

هتل اوین تهران از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرد و چند ستاره است؟

در سال 1348 هتل اوین تهران فعالیت خود را شروع کرد. در سال 1385 این هتل نوسازی شد. هتل پارسیان اوین از جمله بهترین هتل‌های چهار ستاره پایتخت به شمار می‌آید که در منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا در شمال تهران قرار دارد.

هتل فردوسی تهران در چه سالی تاسیس شد و چند ستاره است؟

هتل بزرگ فردوسی تهران، از هتل‌های 4 ستاره بوده که در سال 1373 واقع در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت 22000 مترمربع افتتاح شد. هتل در سال ۱۳۹۷ با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

جمع‌بندی

هتل 4 ستاره اوین، به خاطر موقعیت مکانی استثنائی و واقع شدن در خوش آب و هواترین منطقه تهران، به برخی از اتوبان‌ها و بزرگراه‌های مهم پایتخت دسترسی کامل دارد. گردشگرانی که مایلند بخش زیادی از بودجه سفر را به تجربه اقامتی دلچسب در هتلی فوق‌العاده و استثنائی اختصاص دهند در انتخاب هتل فردوسی تهران نباید شک کنند. در این مقاله مقایسه هتل فردوسی و هتل اوین تهران را مطالعه کردید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر