لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بهترین اپلیکیشن های سفر
بهترین اپلیکیشن های سفر

بهترین اپلیکیشن های سفر

در گذشته که انسان ها ارتباط نزدیکی داشتند، مردم نیاز به ابزارهای پیشرفته و هوشمند را احساس نمی کردند؛ اما امروزه با توجه به تغییر ساختارهای اجتماعی و زندگی فردی، یکی از نیازهای مبرم انسان دسترسی به ابزارهای هوشمند است. ابزارهایی مانند اینترنت و گوشی های هوشمند بسیاری از نیازهای انسان امروزی را پوشش می دهند و با قابلیت های مختلفی که دارند، می توانند مانند یک همراه قابل اعتماد عمل کنند. استفاده از امکانات مختلف این ابزارها به ما این امکان را می دهد که ارتباطات خود را وسعت بخشیم و با تمام نقاط دنیا مرتبط شویم، مخصوصا گوشی های هوشمند که قابلیت نصب اپلیکشین های مختلفی بر روی آن ها هست و ابزارهای بسیار کارآمدی هستند که با توجه به امکاناتی که در اختیار ما قرار می دهند، می توان آن ها از مفیدترین ابزارهای عصر حاضر نام برد. این ابزار مفید به ما این توانایی را می دهد که از امکانات دنیای مدرن به بهترین و ساده ترین شکل استفاده کنیم، و با توجه به نیاز خود از آن ها بهره ببریم.
این اپلیکیشن ها کاربرد های مختلفی دارند و مانند یک همراه مطمئن به ما خدمت می کنند. استفاده از این ابزارهای کاربردی حتی صنعت گردشگری را نیز متحول کرده است. ما با استفاده از فناوری های نوینی مانند اپلیکیشن های سفر می توانیم مقصد و مسیر سفرمان را انتخاب کرده و با دریافت اطلاعات دقیق با آگاهی و هوشمندانه سفر کنیم. به کمک دنیای مجازی رزرو هتل های ایران یا حتی جهان به سادگی و با سرعت صورت می گیرد و برای گردشگران شرایطی فراهم می شود که بتوانند با کمک سایت ها و مشاوران سفر درباره ی مقصد و امکانات آن اطلاعات کافی به دست آورند. با کمک این ابزارها شما می توانید حتی با نظرات گردشگران و جهانگردان آشنا شوید و آگاهانه تر سفر کنید. این امکان برای سفر به مکان های توریستی بسیار کارآمدتر است.
ایران هتل آنلاین
سایت و اپلیکیشن رزرواسیون ایران هتل آنلاین
سایت رزرواسیون ایران هتل آنلاین با امکان رزرو هتل در مشهد و سایر شهرها قدرت انتخاب شما را بالاتر می برد و شما می توانید با آرامش بیشتری سفر کنید.
حال در این مقاله قصد داریم با معرفی اپلیکیشن های سفر، شما را با اپلیکیشن های به روز و کارآمد دنیای گردشگران بیشتر آشنا کنیم، تا شما هم بتوانید با بهره گیری از آن ها، از خدمات یک راهنمای خوب استفاده کرده و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. این اپلیکشین ها قطعا شما را در پیدا کردن ساده ترین و بهترین راه های سفر کمک خواهد کرد و شما خواهید توانست با استفاده از آن ها سفر رویایی خود را برنامه ریزی و آغاز کنید.
Trip Advisor

تریپ ادوایزرTrip Advisor
تریپ ادوایزر یک وب سایت و اپلیکیشن با محتوای گردشگری است که بوسیله ی آن می توانید اطلاعات خوبی درباره ی مقاصد گردشگری، هتل ها، هاستل ها، رستوران ها، رزرو بلیط هواپیما و هر آن چیزی که برای سفر به آن نیاز است را پیدا کنید یا حتی نظرات افراد مختلف را در مورد جاذبه ها و امکانات مقاصد گردشگری بخوانید، نظر بدهید یا سوالات خود را بپرسید، به این ترتیب به تمام دنیا متصل شوید. در واقع یکی از مهم ترین بخش های سایت تریپ ادوایزر بخش نظرات است. این بخش طرفداران زیادی دارد و می توان گفت از آن جا که بی غرض نوشته شده، اطلاعات خوبی درباره ی کیفیت خدمات و امکانات به ما می دهد. به طور حتم برای آغاز و برنامه ریزی یک سفر مطمئن تریپ ادوایزر مثل یک مشاورخوب عمل کرده و به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

خدمات تندرستی و اسپا با استفاده از واقعیت مجازی در لاس وگاس
ادامه مطلب

ایربی ان بی و بوکینگ دات کام Airbnb and Booking.com
دو برنامه ی بسیار محبوب و پرطرفدار بین المللی که به وسیله ی آن ها می توانید محل اقامت خود را در هر کجای جهان که می خواهید رزرو کنید، رزرو اقامت در هتل، هاستل، اجاره ی خانه یا تخت با این برنامه ها به سادگی امکان پذیر است. راهنمایی و دادن اطلاعات تکمیلی در مورد گشت و گذارهای محلی و تجربه های سفر از مزایای دیگر این برنامه هاست. توجه داشته باشید که برای رزرو از طریق این برنامه ها نیاز به حساب کردیت یا دبیت دارید.
lonely planet
گایدز بای لونلی پلنت Guides by lonley plant
لونلی پلنت یا سیاره ی تنها، یکی از معتبرترین ناشران کتاب راهنمای سفر است. این کتاب با ارائه ی مطالب کامل، دقیق و مبتنی بر تجربه ی راهنمایان سفر یک منبع قابل اعتماد برای تمام جهانگردان به شمار می رود. همچنین لونلی پلنت توانسته با ارائه ی نرم افزارهای متعدد در زمینه ی سفر خود را در این بخش نیز مطرح کند. نرم افزار راهنمای لونلی پلنت که یکی از محبوب ترین نرم افزارهای آن است، مثل یک راهنمای مطمئن شما را در سفرتان همراهی می کند. این برنامه با دادن اطلاعات دقیق شما را با قوانین، ویژگی های فرهنگی و عرفی کشور مورد نظر آشنا می کند و شما به کمک آن می توانید هزینه های سفرتان را تخمین بزنید.
 CouchSurfing
کوچ سرفینگ CouchSurfing یا کاناپه گردی
کوچ سرفینگ یک سایت گردشگری است که به صورت یک شبکه ی اجتماعی است و در آن گردشگران می توانند با میزبانان مهمان نواز هر کشور ارتباط برقرار کنند. این سایت با یک ایده ی ساده شکل گرفت: اقامت رایگان و مجانی، در واقع یعنی بهره بردن از میزبانی مهمان نواز، که به شما تخت یا جای خواب می دهد و شما را همچون یک راهنما در گشت و گذار و آشنایی با جاذبه های شهر همراهی می کند. بی شک یافتن میزبانی که شما را مانند عضوی از اعضای خانواده بپذیرد و شما را در شناخت فرهنگ و زیر و بم یک کشور آشنا کند، شانس بزرگی در یک سفر محسوب می شود. بیشتر میزبانان کوچ سرفینگ خود نیز جهانگرد یا مهاجر بوده اند و قصد دارند با ایجاد شرایط یک سفر امن و مطمئن گردشگران را حمایت کنند. در این سایت شما می توانید اطلاعات شخصی میزبان را بررسی کرده و بازخورد گردشگران دیگر را نسبت به اقامت خود در خانه ی میزبان مطالعه کنید. عضویت در سایت CouchSurfing.com رایگان است و این سایت 15 میلیون عضو و 400 هزار میزبان دارد.
Hostelworld&Hostelbookers
هاستل ورد یا هاستل بوکرزHostelworld&Hostelbookers
این دو برنامه فقط هاستل های جهان را پوشش می دهند. هر دو به شما این امکان را می دهند که به رزرو هاستل بپردازید و با ارائه ی یک حساب کردیت، حتی اگر به نام خودتان هم نباشد، بتوانید اقامتگاه خود را رزرو کنید. هنگام حضور به صورت نقدی هزینه ی آن را پرداخت کنید.
اسکای اسکنرSkyscanner
اسکای اسکنرSkyscanner

بعد از رزرو محل اقامت نوبت به جستجو و خرید آنلاین بلیط هواپیما می رسد، این برنامه ی کاربردی به شما این امکان را می دهد تا میلیون ها پرواز را در ایرلاین ها و آژانس های مختلف بررسی و مقایسه کنید. نمایش روند کاهش یا افزایش قیمت یک بلیط در یک نمودار ماهانه به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم بگیرید بهترین زمان خرید چه موقع است. این اپلیکیشن که یکی از کاربردی ترین برنامه های سفر است، می تواند شما را برای رزرو هتل و اجاره ی اتومبیل نیز یاری کند. اما بخش بزرگی از شهرت آن برای رزرو بلیط هواپیما می باشد.

کایاکKayak
کایاکKayak

بهترین و جامع ترین سامانه ی سفر؛ که به شما امکان رزرو پرواز و هتل و اجاره ی خودرو می دهد و با مجموع این اطلاعات سفر شما را تنظیم می کند. این برنامه ی محبوب علاوه بر این که تخفیف های مخصوص به مشتریانش می دهد، با توجه به برنامه ی سفر شما، منتظر می شود تا قیمت بلیط ها به پایین ترین نرخ برسد و آن را به شما اطلاع می دهد. طبعا ارائه و استفاده از این خدمات در یک سفر خارجی بسیار قابل توجه و مهم است.

چگونه با لباس های بدون چروک سفر کنیم
ادامه مطلب

دسکبل DeskBell
این اپلیکیشن می تواند شما را در انتخاب هتل راهنمایی کند و تمام اطلاعات مورد نیاز میهمانان برای اقامت در هتل را در اختیار آن ها قرار می دهد. گردشگران با نصب این برنامه بر روی تلفن هوشمند خود می توانند انواع رستوران ها و کافی شاپ های هتل و منو و قیمت آن ها را مشاهده کنند. از برنامه ها و سرگرمی های پیشنهادی مطلع شوند و نقشه ی هتل را ببینند و مسیرهای رفتن به مکان های تفریحی را مشاهده کنند و به شماره ی خدمات هتل در هر زمان دسترسی داشته و با مهمانان در یک چت روم آشنا شده و با هم گفتگو کنند.
XE Currency
اپلیکیشن XE Currency
این برنامه با بیش از 150 میلیون دانلود مشهورترین برنامه ای است که نرخ تبادل ارز در بازار را ارائه می دهد، نرخ های تبدیل آن دقیق است و علاوه بر این که تقریبا تمام ارزها را شامل می شود، هر دقیقه نیز به روز رسانی می شود. از مزایای این برنامه این است که در صورت عدم پرداخت هزینه های رومینگ و بدون دسترسی به اینترنت، می توان از حالت آفلاین آن استفاده کرد.

اوبرUber
اوبرUber
اوبر یک برنامه ی درخواست تاکسی است که با ارائه ی نرخ های پایین و یک اپلیکیشن مناسب، برنده ی جایزه ی حمل ونقل جهانی شده است. این برنامه برای داشتن یک سفر راحت و سریع پیشنهاد می شود. شما با رزرو تاکسی و ردیابی مسیر آن یک وسیله ی مطمئن و راحت در اختیار دارید، و با حسابی که در آبر ثبت کرده اید، نیازی به پرداخت هزینه ی تاکسی نیست و این مبلغ به طور خودکار از حساب تان برداشته می شود.
گوگل تریپ
گوگل تریپ Google trip
شما پس از ورود به مقصد سه چیز را برای این برنامه مشخص می کنید: مقصد، فهرست جاذبه های مورد علاقه و تاریخ سفرتان. سپس این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با سازماندهی اطلاعات مورد نیاز سفر، راحت تر به گردش بپردازید. برنامه های سفری که به وسیله ی آن ارائه می شود بسیار جامع و کامل بوده و نقشه ها، مکان های دیدنی و وسایل و لوازم مورد نیازتان در این برنامه ها در نظر گرفته خواهد شد. از مهم ترین ویژگی های این برنامه امکان مشاهده ی برنامه ی مسافرتی به صورت کاملا آفلاین است.
1683375354 735 بهترین اپلیکیشن های سفر
نقشه آفلاین مپزدات می ME-Offlinemaps
این برنامه شما را در مکان های نا آشنا هدایت می کند، مپز دات می با کمک GPS و ارائه ی نقشه درحالت آفلاین محل مورد نظر را پیدا می کند. به کمک این نرم افزار می توانید اطلاعات مربوط به رستوران ها، کافه ها، هتل ها، مکان های تاریخی، سینما و حتی سرویس های بهداشتی عمومی را پیدا کنید. این برنامه که جز کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر دسته بندی می شود دارای ویژگی های شاخصی است، از جمله: دقت، سرعت بالا و جزئیات کامل.

بزرگترین سوپرقایق جهان
ادامه مطلب

گوگل ترنسلیت Google translate
این برنامه می تواند هنگام سفر به کشوری که با زبان ان نا آشنایید مانند یک مترجم کارامد و زبردست به شما کمک کند. شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به حمل کتاب و لغت نامه ندارید و همه جا می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر