لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> خدمات تندرستی و اسپا با استفاده از واقعیت مجازی در لاس وگاس
خدمات تندرستی و اسپا با استفاده از واقعیت مجازی در لاس وگاس

خدمات تندرستی و اسپا با استفاده از واقعیت مجازی در لاس وگاس

صدایی به گوش می رسد ” هم اکنون با دقت به اتفاق هایی که در ذهن تان رخ می دهد توجه کنید” ، با شنیدن این صدا و دقت بیشتر ، متوجه شدم که در کیهان شگفت انگیز شناور بوده و از درون جمجمه قطره قطره در حال آب شدن و پیوستن به طبیعت هستم. سیستم عصبی ام پر از تپش است. سیناپس ترق ترق کرده و ذهن و مغزم با استفاده از هدست واقعیت مجازی ، خودش را در محیطی زیبا و خیالی فرو برده است. استفاده از واقعیت مجازی بخشی از خدمات ماساژ و تندرستی اسپا می باشد که برای اولین بار در استخر و اسپا در یکی از مشهور ترین و بهترین هتل های دنیا به نام سیزرز پالاس یا قصرِ قیصر در لاس وگاس در مراسم پنجمین سالگرد تاسیس هتل نوبو رونمایی شد. برج بوتیک در محوطه قصر سزار اولین میزبان سرآشپز مشهور جهان نوبو ماتسوهیسا ( Nobu Matsuhisa ) و دستیارش روبرت د نیرو (Robert De Niro ) بوده است و در 19 اکتبر جشنی در ویلای بام برگزار نمودند تا برنامه و خدمات جدید نوبو گو ( Nobu Go ) را افتتاح نمایند.

گو کلمه ای ژاپنی بوده و به معنی 5 می باشد ، و خدمات درمانی ده دقیقه ای با سیری در واقعیت مجازی ، پنج عنصر اساسی را پاس داشته و بکار می برد. این پنج عنصر اصلی عبارتند از خاک ، آب ، آتش ، هوا و فلز.
این خدمات بر اساس نمونه برنامه های ارائه شده در مرکز ماساژ و تندرستی گردشگری بارسلون با همراهی ناتورا بلیسه (Natura Bissé ) ، مرکز مراقبت از پوست و شرکای هتل های نوبو ، راه اندازی شده است. استفاده از خدمات واقعیت مجازی در کنار خدمات زیبایی پوست و تندرستی ، یک روند رو به رشد در کسب و کار حرفه ای و صنعت گردشگری به شمار می رود.

برنامه ای که گردشگران و مسافران این هتل را به سوی طبیعت بکر هدایت می کند ، مدیتیشن و آرامش ذهن می باشد. در این روش ذهن درون چشم انداز هایی بر گرفته از عناصر ، از طریق باد ها و جنگل های سرسبز ، زمین ترک خورده و سنگ های ذوب شده عبور می کند. در این برنامه کل هستی و جهان در حال تبدیل شدن به عناصر اصلی و خالص می باشند مانند خواب مغناطیسی و تمرکز حافظه ‌ای ، خلاقیت ، رویا بینی شفاف و هیپنوتیزم که در سکانس استار گیت – 2001 : یک ادیسه فضایی ( Star Gate – 2001: A Space Odyssey ) اثر استنلی کوبریک تماشا کرده ایم.
Virtual Reality Spa

افرادی که از این مدیتیشن و خدمات تندرستی در دفعات متعدد استقبال می کنند ، با نسخه های دیگری از ماجراجویی های ذهنی روبرو می شوند. طبق گفته ی درمانگر ماساژ و متخصص زیبایی به نام کوا (Qua ) و آمرا لیر ( Amra Lear ) ، این تجربه برای هر فردی متفاوت و منحصر به فرد می باشد. از نظر او هر فردی با تصویری متفاوت روبرو می شود. در واقع ذهن هر فرد هر آنچه تمایل دارد را خواهد دید. یکی از مشتری های هتل ، تصاویری که موجب اضطراب و نگرانی بود را تجربه کرد. از نظر این متخصص این نیز تجربه ای است تا احساسات را بر انگیزد ، بدن او را برای دریافت احساسات بیدار کند ، همراه با ماساژ بدن که این حس و ارتباط را به ذهن فرد وصل کند. مدیتیشن و آرامش ذهن به ما نشان می دهد که هر آنچه احساس می کنیم در انتظار ما است. مشاهده می کنیم ، دیده ها را پذیرفته و در درون خود رها می کنیم. پس از اینکه ماسک های تندرستی و سلامتی از جلبک های دریایی در پا ها و سراسر پوست و در ستون فقرات افراد بکار رفت ، نوبت به تجربه ی واقعیت مجازی می رسد. این روند همراه با صدایی آرام بخش همراه است که موجب آگاهی اندیشمندانه و ژرفی می شود تا بتواند هر دو گزینه آرامش و احساس را به اوج برساند.

اکنون که متوجه روند شده اید بهتر است که نفس عمیقی بکشید. قدرت و تاثیر این مدیتیشن در لحظاتی با ارزش ، با رایحه هایی خوشبو ، همراه با حس لمس و ماساژ را ببینید و تاثیر شگرف آن را بر افزایش سلامتی خود تایید کنید. بوی لیموی شیرین و نعناع هندی هوا را پر کرده است، متخصص زیبایی دستانش را در سمت پشت سر مهمان فشار می دهد در این نقطه از سر فشار و کشش شدیدی جریان دارد. آمرا لیر دست ها و پا های مهمان را تکان می دهد و به سوی دیگر بر می گرداند در حالی که پخش صدای آرام بخش ادامه دارد. با هر ماساژ افراد متوجه آزاد شدن و رهایی سیستم عصبی می شوند و این رهایی به آرامی ، آسودگی و شادی تن مرتبط می باشد.
spa
آمرا لیر تقریبا به مدت 22 سال در صنعت گردشگری تندرستی فعال بوده است و 11 سال از این مدت را در کنار کوا فعالیت داشته است. لیر با ناتورا بلیسه و دیگر همکاران متخصص در زمینه تندرستی و زیبایی گردشگری مانند یوکی آسامی ( Yuki Asami ) نیز کار کرده است و برنامه جدیدی از تندرستی و ماسک ، یکی از لاکچری ترین خدمات را طراحی نموده اند. لیر سابقه و تجربه در سنت مقدس ژاپنی نیز داشته است و به همراه آسامی تمام روش های لوکس و لاکچری را ارزیابی کرده است. این متخصص معتقد است هنگامی که بدن در استراحت و آرامش می باشد در حقیقت پوست در آرامش است و این زمانی رخ می دهد که پوست عملکرد بهتری داشته باشد. پس زمانی که استراحت می کنید خدمات مدیتیشن و زیبایی تاثیر زیادی خواهد داشت.
پس از استفاده از ماسک های ضدعفونی کننده و تماشای تصاویر ذهنی بی نظیر ، صدا های آرام بخش ، رایحه های خوشبو و تندرستی بدن با تجربه ی روش مدیتیشن و آرامش ذهن ، به پا ها و دست های افراد کرم های مرطوب کننده و پارافین زده می شود و در کنار این مراحل ، خدمات زیبایی صورت ارائه می شود که مانند معجزه ای بی نظیر است. پوست دوبار پاک سازی می شود و سلول های مرده آن پاک می شوند ، در این روش پوست کنده شده سیب ، اسید های تارتاریک ، سیتریک ، لاکتیک و اسید گلیکولیک برای پاکسازی سلول های مرده پوست بکار می روند و در ادامه از عصاره های گیاهی جهت لیفت پوست استفاده می شود و با بادکش سطح گردش خون را در پوست افزایش می دهند. پوست مشتری های هتل با استفاده از ماسک سرم و ژل زیبایی مخصوص ناتورا همراه با اسید هیالورونیک مرطوب می شود. صدا هایی درباره مدیتیشن و آرامش ذهن در سراسر محیط به گوش می رسد تا توجه مشتری ها را در لحظات سلامتی متمرکز نماید.
spa

سپس ماسکی با پودر طلای 24 عیار ، مروارید له شده و رز بر روی پوست صورت ، گردن ، بالای سینه و شانه ها قرار داده می شود. از نظر لیر ، طلا یک عنصر طبیعی ضد التهاب است که پوست را آرام می کند. هنگامی که ماسک طلا به همراه پارافین از پا ها و دست ها برداشته می شود ، محصولی دیگر با نیروی پروتئین های حلزون بر روی پوست قرار داده می شود تا سطح لیفتینگ و سفت شدگی را افزایش دهد.
در بخش آخر این سفر ، هدیه ای برای حفظ تاثیر تندرستی و زیبایی پوست به مسافران ارائه می شود. این بسته 555 دلار هزینه دارد و نشان دهنده ی تجربه ی مدیتیشن و آرامش ذهنی در سفر لاس وگاس خواهد بود. توریست ها به خصوص لاکچری گرد ها بهتر است با رزرو هتل و استفاده از خدمات ماساژ و تندرستی سفر خوبی تجربه کنند.

خوابیدن زیر سقف آسمان پرستاره در اقامتگاه‌ حبابی مالدیو
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر