لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 كشور جهان با بيشترين تعداد گردشگر
10 كشور جهان با بيشترين تعداد گردشگر

10 كشور جهان با بيشترين تعداد گردشگر

قطعا همه ما بر سر اين موضوع توافق داريم كه سفر براي هر كسي گاها بسیار اهميت دارد. مسافرت به جز لذتي كه دارد، منافع متعدد ديگري را هم داراست. در این مقاله 10 كشور جهان كه بيشترين تعداد گردشگر را دارند و نيز بهترين جاذبه هاي آنها را در قالب يك ليست فراهم آورده ایم. اميدواريم اين ليست شما را در انتخاب مقصد بعدي سفرتان ياري دهد. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

10. تركيه

تركيه ركورد 3/31 ميليون گردشگر را از دسامبر سال 2016 تاكنون به ثبت رسانده است. برخي از جاذبه هاي آن، قلعه بودروم است كه يكي از جالب ترين قلعه هاي جنگي (مربوط به دوره جنگ هاي صليبي) در جهان است، بازار بزرگ استانبول كه يك بازار خياباني تاريخي بوده و بهارهاي گرم پاموكاله كه شهرت جهاني دارد.

9. تايلند
تایلند

تايلند ركورد 6/32 ميليون گردشگر را از دسامبر 2016 تاكنون دارد. اين كشور در بين رمانتيك ترين كشورهاي جهان قرار دارد. از جمله مشهورترين مناظر آن گراند پالاس جزاير في في و ساحل پاتونگ مي باشند.

8. مكزيك
مکزیک
مكزيك با ثبت حضور 35 ميليون گردشگر، در رده هشتم پرگردشگرترين كشورهاي جهان قرار مي گيرد. من به شخصه زماني كه نام مكزيك را مي شنوم، خود به خود به ياد تاكوس و بوريتوس مي افتم. معلوم مي شود كه اين كشور در كنار آشپزي معروف و جهاني اش، جاذبه هاي بسيار بيشتري براي ارائه به گردشگران دارد. زمانيكه در مكزيك باشيد، ‌بايد از كانكن، لوس كابوس و دودوم بازديد كنيد.
بیشتر بخوانید:
7. آلمان
آلمان

آلمان با 600،000 گردشگر بيشتر از مكزيك، هفتمين كشور در اين رده بندي است. آلمان در بين 10 كشور قاره اروپا از نظر وسعت نيز قرار دارد. جوانان و آنهاييكه قلب جواني دارند، حتماً از همزاد ديزني لند ديدن كنند: يوروپا پارك

6. انگلستان
انگلستان

انگلستان با رقم عجيب 8/35 ميليون گردشگر از سال 2016 تاكنون،‌ از حيث تعداد گردشگر بر خود مي بالد. يكي از جاذبه هاي گردشگري كه در انگلستان وجود دارد، از مكان هاي ميراث جهاني يونسكو است كه اتفاقاً جزء مشهورترين كليساهاي جهان هم مي باشد؛ وِست مينيستر اَبِي . همچنين بايد از برج ساعت مشهور در دانشگاه بيرمنگام به نام اولد جو ديدن كنيد.

5. ايتاليا
ایتالیا

ايتاليا با حدود 20 ميليون سفر بيشتر از انگلستان،‌ پنجمين كشور جهان از اين حيث است. اين كشور منزلگاه كليساي مشهور سِينت پيترز بازيليكا و بسياري از مجسمه ها و تنديس هاي مجلل و باشكوه است. افرادي بومي و بسياري از كساني كه قبلاً در اين كشور بوده اند، رستوران هاي ايتاليايي متعددي را پيشنهاد مي دهند.

4. چين
چین

شايد باور كردن آن سخت باشد، اما چين در رده هاي بالاي ليست ما قرار دارد. كشوري كه اگرچه به دليل توانايي آن در توليد هر چيزي معروف است، از تعداد زيادي جاذبه گردشگري هم برخوردار است. آنچه كه آشكار است، ديوار بزرگ چين در بين اين جاذبه ها بوده و تاراكوتا آرمي و پوتالا پالاس در آمارها تعقيب كننده آن هستند.

3. اسپانيا
اسپانیا

اسپانيا جاذبه هايي در انواع مختلف را ارائه مي دهد. اين كشور منزلگاه كليساهاي مشهوري براي كساني است كه ارزش سازه هاي مذهبي و ديني تاريخي را درك مي كنند. ايبيتا كه زماني بعنوان پايتخت جشن در جهان معرفي مي شده نيز در اسپانيا قرار دارد. اسپانيا از سال 2016 تاكنون ركورد 5/75 ميليون گردشگر را به خود اختصاص داده است.

2. ايالات متحده
ایالات متحده آمریکا

از قرن ها قبل، تعداد كثيري از جمعيت جهان در آرزوي مهاجرت به ايالات متحده بوده اند. به دلايلي، اين موضوع به باوري عمومي تبديل گشته كه هيچ فقري در امريكا يافت نمي شود (بخصوص ايالات متحده). به احتمال قوي اين يكي از دلايلي بوده كه ايالات متحده دومين جايگاه را در بين كشورهاي با بيشترين تعداد گردشگر در جهان با ثبت ركورد 6/75 ميليون نفر در اختيار گرفته است.
و اما رتبه اول …

1. فرانسه
فرانسه

فرانسه عدد 6/82 ميليون گردشگر را ثبت كرده است. نيازي به گفتن نيست كه پاريس پربازديدترين شهر فرانسه است. چه كسي تاكنون در مورد برج ايفل يا نوتغه دَم چيزي نشنيده است، درسته؟ زمانيكه در فرانسه هستيد، بازديد از موزه لوور و قصر وِغساي را هم از دست ندهيد.

نیم نگاهی به شغل های مرتبط با تکنولوژی
ادامه مطلب

4.2/5 - (11 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر