لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> زیباترین غار هتل ها در کاپادوچیا ترکیه
زیباترین غار هتل ها در کاپادوچیا ترکیه

زیباترین غار هتل ها در کاپادوچیا ترکیه

منطقه کاپادوچیا در آناتولی مرکزی ترکیه واقع شده است. این منطقه یک مقصد گردشگری بسیار زیبا و خیره کننده است که در بالای لیست مقاصد گردشگری بسیاری از علاقمندان به گردشگری قرار دارد. در کاپادوچیا دره ها، ساختارهای سنگی و غارهایی وجود دارد که همگی به شکل طبیعی شکل گرفته اند. برخی از این غارها خود دارای اتاق های متعدد، کلیساها و حتی امکاناتی هستند که توسط مسیحیان اولیه در طی قرن ها در دل کوه حکاکی شده اند. اگر قصد سفر به کاپادوچیا را دارید دیگر نیازی به رزرو آنلاین هتل به شیوه مرسوم ندارید زیرا قرار نیست که در یک هتل عادی سکونت داشته باشید. نکته جالب در مورد سفر به این منطقه این است که می توانید در یکی از همین غار هتل ها ساکن شوید. این ها هتل هایی هستند که از دل سنگ بیرون آمده و به شما اجازه می دهند که فرهنگ واقعی و زیبایی منطقه را درک کنید. در ادامه این فهرست زیباترین و به یاد ماندنی ترین غار هتل های کاپادوچیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

10- سوییت های غاری فوکاس

غار هتل «فوکاس» (Phocas Cave Suites) در روستای «کاووسین» (Cavusin) واقهع شده که تنها دو مایل از مرکز شهر «گورم» (Goreme) و موزه Open Air آن فاصله دارد. اگر چه اتاق های این غار هتل با بهترین و مدرن ترین امکانات تجهیز شده اند اما هنوز هم فضای غارگونه خود را حفظ کرده اند و این جاذبه بر تمایل گردشگران به ماندن در منطقه کاپادوچیا می افزاید. بهار خواب بسیار وسیع این غار هتل نمایی بسیار زیبا از منطقه را در اختیار مهمانان قرار خواهد داد و از آن بالا می توانید ستون های سنگی زیبا و دیگر سازه های شکل گرفته از سنگ را تماشا کنید. در بوفه این غار هتل از محصولات غذایی محلی نهایت لذت را خواهید برد.
Museum Hotel Cappadocia

9- هتل موزه کاپادوچیا

برای اقامتی به یاد ماندنی در هتل موزه کاپادوچیا به منطقه «اوچیسار» (Uchisar) بروید. این هتل سنتی اما لوکس مانند گذراندن شبی بی پایان در یکی از بهترین موزه های جهان است. آثار سنگی این منطقه از خرابه های باستانی جمع آوری شده و دکوراسیونی که در برخی اتاق ها وجود دارد عتیقه هایی بسیار باارزش هستند. استخر آب گرم این غار هتل که در فضای باز واقع شده یکی از بهترین امکانات هتل موزه کاپادوچیا است و بهار خواب آن نیز مکانی منحصر بفرد برای خوشگذرانی و یا شرکت کردن در کلاس آشپزی ترکی است.
Travellers Cave Pension

8-پانسیون غاری گردشگران

اگر می خواهید در قلب منطقه گورم بمانید بدون شک از پانسیون غاری گردشگران که در این منطقه واقع شده لذت خواهید برد. اتاق های این غار هتل از قطعات سنگی که از کوه های اطراف گرفته شده ساخته شده اند و دیوارهای طاق دار نیز شما را به یاد غارهای منحصر بفرد این منطقه خواهند انداخت. اتاق های این پانسیون به زیبایی با اقلام سنتی و امکانات مدرن مانند تلویزیون های فول اسکرین تجهیز شده اند. رستوران این پانسیون که حالت ایوان دارد بهترین نقطه آن به شمار می آید و نمایی زیبا از ستون های سنگی منطقه را در اختیار گردشگران قرار می دهد.
بیشتر بخوانید:
Cappadocia Cave Suites

7- سوییت های غاری کاپادوچیا

با سکونت در سوییت های غاری کاپادوچیا هزاران سال در زمان به عقب بازخواهید گشت. این مجموعه که در مرکز گروم واقع شده، در واقع مجموعه ای از غارهای باستانی است که حس قرون وسطایی منحصر بفردی دارند. با این وجود، تمامی اتاق ها به امکانات مدرن مجهز شده و حتی برخی از آن ها اتاق نشیمن و شومینه های شخصی دارند. در رستوران «هیستوریا»ی این غار هتل می توانید بهترین غذاهای محلی ترکی را در کنار برخی از غذاهای محبوب بین المللی سفارش دهید.
Kelebek Special Cave Hotel

6- غار هتل مخصوص کلبک

بر فراز بلندی های شهر گروم، غار هتل مخصوص «کلبک» (Kelebek) واقع شده که نمایی خیره کننده از شهر و مناظر اطراف را در اختیار مسافران قرار داده و حضور در آن تجربه ای فراموش نشدنی از سبک زندگی سنتی کاپادوچیایی خواهد بود. یک حمام ترکی، یک سونا و یک استخر شنا در هوای آزاد فرصت خوبی برای ریلکس کردن و تعمق در اختیار شما قرار خواهد داد. این غار هتل که از ترکیب چوب و سنگ ساخته شده از اقلام محلی برای به وجود آوردن یک سبک معماری سنتی و منحصر بفرد استفاده کرده است. بسیاری از سوییت های این غار هتل مکانی برای روشن کردن آتش دارند و برخی نیز به بالکن های اختصاصی مجهز شده اند و بدین ترتیب زیبایی های منطقه کاپادوچیا از اتاقتان قابل مشاهده خواهند بود.
Kayakapi Premium Caves

5- غارهای لوکس کایاکاپی

تنها چند مایل دورتر از جاذبه های اصلی گردشگری کاپادوچیا مانند موزه هوای باز زلوه و کلیسای النظر به غارهای لوکس «کایاکاپی» (Kayakapi) می رسید. در این غار هتل می توانید در اتاق هایی که در دوران قرون وسطی در دل کوه حکاکی شده اند اقامت کنید. فضای داخلی و دکوراسیون این غار هتل خیره کننده است. بسیاری از مبلمان و امکانات درون این غار هتل به صورت دستی از سنگ ساخته شده اند و حتی حمام های خصوصی که در برخی از سوییت های بزرگ یافت می شوند نیز کاملا از سنگ و به صورت دست ساز بوجود آمده اند. در این غار هتل به یک استخر شنا در فضای باز و همچنین دو رستوران دسترسی خواهید داشت.
Terra Cave Hotel

4- غار هتل تِرا

غار هتل «ترا» (Terra) در گروم شامل اتاق های سنگی متعددی است که ساخت آن ها به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد. اقامت در این غار هتل شما را با مردمانی آشنا خواهد کرد که برای هزاران سال در این غار خانه های کاپادوچیایی زندگی کرده اند. با این وجود بهترین و مدرن ترین امکانات در این هتل در اختیار شما خواهد بود. از اینترنت وای فای رایگان در حالی که کنار آتش دراز کشیده اید استفاده کنید. می توانید در تور اسب سواری هتل ثبت نام کنید یا از بوفه مخصوصی که هر صبح برای مهمانان بهترین صبحانه ها را فراهم می سازد لذت ببرید.
Yunak Evleri Cave Hotel

3- غار هتل یوناک اِلوِری

بسیاری از غار هتل های کاپادوچیا تاریخچه بسیار قدیمی و غنی دارند اما تعداد کمی از آن ها در این زمینه توان رقابت با غار هتل «یوناک اِلوِری» (Yunak Evleri) را دارند. تاریخچه این غار هتل در منطقه «اورگوپ» (Urgup) به قرن پنجم میلادی باز می گردد. در کنار این غار هتل یک عمارت یونانی متعلق به قرن نوزدهم نیز قرار دارد که می توانید اتاق هایی در هر دو عمارت رزرو کنید. مبلمان دست ساز و حمام های ساخته شده از سنگ مرمر از بهترین ویژگی های این غار هتل هستند. فاصله این غار هتل با پارک تاریخی ملی گروم نیز تنها 5 دقیقه پیاده روی است، جایی که می توانید از فعالیت های مفرحی مانند کوهنوردی، اسب سواری و گشت وگذار در طبیعت زیبای منطقه که کاپادوچیا با آن شناخته می شود لذت ببرید.
Artemis Cave Suites

2- غار سوییت های آرتمیس

از دیگر غار هتل های منطقه گورم می توان به غار سوییت های آرتمیس اشاره کرد، غار هتلی بسیار لوکس که شما را به تجربه ای غیرقابل تصور می برد. اگر چه اتاق های این هتل از لحاظ زیبایی شهره خاص و عام هستند اما همه در مورد باغ خصوصی و ایوان های متعدد این غار هتل صحبت می کنند. در طول شب، نورپردازی خیره کننده هتل باعث روشن شدن منطقه می شود و در هنگام عصر نیز ستون ها و سازه های بلند سنگی منطقه بهترین نمایی است که تاکنون شاهد بوده اید. از دیگر تفریحاتی که در این هتل می توانید تجربه کنید می توان به اسب سواری، کوهنوردی، دوچرخه سوازی و پیاده روی در میان سازه های سنگی و صخره ای منطقه کاپادوچیا به صورت تور اشاره کرد.
1683374313 630 زیباترین غار هتل ها در کاپادوچیا ترکیه

1- غار سوییت های سلطان
غار سوییت های سلطان در بالای تپه «آیدینلی» (Aydinli) واقع شده اند که باعث می شود مهمانان نمایی پانورامیک به روی شهر گروم داشته باشند. اتاق های این غار هتل همگی در دل سنگ حکاکی شده و مدرن ترین امکانات مانند وای فای رایگان و حمام های مجهز در آن یافت می شود. بالون های هوای گرمی که همواره در آسمان به پرواز در می آیند بهترین نمایی است که در هنگام استراحت در ایوان این غار هتل می توانید داشته باشید. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی است که نمایی خیره کننده از غروب آفتاب را در اختیار شما قرار خواهد داد.

غار قوری قلا کجاست؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر