لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> 10 رستوران برتر لاس وگاس
10 رستوران برتر لاس وگاس

10 رستوران برتر لاس وگاس

بدون شک لاس وگاس پایتخت رستورانهایی است که سرآشپزان مشهوری دارند. اگر آشپز معروفی هستید ولی هنوز شعبه ای در بلوار لاس وگاس ندارید، یعنی هنوز آنقدرها هم معروف نیستید. در ادامه به معرفی 10 رستوران در لاوس وگاس می پردازیم که سرآشپزانی مشهور دارند.

البته تقریبا غیرممکن است که از میان این همه رستوران در لاس وگاس فقط 10 رستوران برتر و مشهور را انتخاب کرد، پس یادتان باشد که رستوران های خیلی بیشتری، به غیر از این رستوران ها، نیز در لاس وگاس وجود دارد. پس با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید و هوشمندانه سفر کنید.
جوئل روبوشن

وقتی صحبت از رستوران هایی با سرآشپزان معروف در لاس وگاس می شود، هر دو رستوران جوئل روبوشن در ام جی ام گراند، جز بهترین رستوران ها هستند. معروف ترین سرآشپز فرانسه، دو رستوران L’Atelier Las Vegas de Joël Robuchon و the Joël Robuchon را اداره می کند. در رستوران اول، غذاهای فاخر در مقابل دیدگان شما و در آشپزخانه ای که روبرو شماست، طبخ می شوند. دکور این رستوران به رنگ قرمز و مشکی و براق و شیک است. چه غذایی کامل سفارش دهید یا چه مقداری کم جهت تست غذا، در هر دو صورت اشتباه نکرده اید. رستوران دوم که بنفش رنگ است و دکوراسیون مجللی دارد، به همان شیکی و پرزرق وبرقی است که تصور می کنید. و باید اعتراف کرد که این ستایش ها شایسته چنین رستورانی است.
رستوران گای ساوری
رستوران گای ساوری در هتل سیزرز پالاس، رستورانی ساکت، خالص و عالی است. گای ساوری، استاد آشپزی، کاری کرده است تا تجربه غذا خوردن فاخر در رستوران شعبه لاس وگاسش به همان خوبی رستوران اصلی و ستایش شده اش در پاریس فرانسه باشد. شعبه وگاس این رستوران دارای دو ستاره میشیلین در نوع خود است: منوی13 غذایی تست غذا، لیستی از بهترین شرابها، اتاق خاویار، و یک میز سرآشپز خصوصی برای کسانیکه می خواهند ببینند این جادو، چگونه و کجا اتفاق می افتد. خدمات این رستوران مجلل است و بسیار با دقت انجام می شود.

É by José Andrés
É by José Andrés

نام خوزه اندره در لیست “100 فرد تاثیرگذار” روزنامه تایم و همچنین لیست “سرآشپز ممتاز” جیمز برد است. É by José Andrés که در هتل کازموپولیتن قرار دارد، رستورانی ساکت و محصور است که غذاهای اسپانیایی آوانگارد سرو می کند. از هر هشت نفر، فقط 2 نفر شانس رزرو شبانه را پیدا می کنند و این مشتریان خوش شانس با 21 غذای کاملا معطر و شگفت انگیز پذیرایی خواهند شد.

این غذاها و خود رستوران که به نام Jaleo نیز شناخته می شود، جز لیست آرزوهای هر فرد خوش خوراک و غذابازی است. اندره برای این مشتریان خوش غذا، غذاهای اسپانیایی و مدیترانه ای الهام بخشی خلق کرده که در محیطی شاد و به شکلی زیبا سرو می شوند. این سرآشپز دو رستوران دیگر نیز در لاس وگاس دارد: Bazaar Meat که خانه استیک با وعده های غذایی بزرگ در خارج از محدوه خیابان استریپ وگاس است، و رستوران China Poblano که غذاهای ترکیبی چینی و مکزیکی را در اتاق غذاخوری با رنگهای روشن سرو می کند.
آشپزخانه و بار Guy Fieri در وگاس
Guy Fieri’s Vegas Kitchen and Bar

گای فیری به کالجی در دانشگاه نوادا در لاس وگاس رفته است و به نظر میرسد که حس و حال و روح شهر در ویژگی های رفتاری و آشپزی او نمایان است. زمانیکه صحبت رستورانهایی با آشپزان معروف در لاس وگاس می شود، این رستوران احتمالا اولین رستورانیست که به ذهن می رسد. آشپزخانه و باز گای فیری در هتل لینک ، شباهت خیلی زیادی به خود گای فیری می دهد. اینجا رستورانی شلوغ، روزمره و شاد با کارکنانی خوشرو و ورودی بزرگ و چشمگیر است. یک برگر و سیب زمینی به سبک وگاسی سفارش دهید یا مقداری خوراک “ناچو با گوشت بریان، لوبیای سیاه و سس پنیر” بگیرید و با هم شریکی بخورید. شما می توانید برای خوردن نهار، شام دیر وقت، نوشیدن آبجو و تماشای منظره منطقه استریپ به اینجا بیایید.

فیری مدیر رستوران El Burro Borracho در هتل ریو نیز هست که درست کنار پول پارتی ساحل WooDoo است. در اینجا غذاهای خاص مکزیکی که امضای شخصی فیری پای آنهاست، سرو می شود.
رستوران Border Grill
Border Grill

سوزان فنیجر و مری سو میلیکن، سرآشپزان محبوب لس انجلسی، با برنامه Bravo’s Top Chef Masters و Food Network’s Too Hot Tamales در سطح ملی شناخته شدند. رستوران های زنجیره ای بردر گریل آنها در لاس وگاس دو شعبه داردکه غذاهای مکزیکی مدرن پر رنگ و لعاب و سرشاز از مزه سرو می-کنند.

یکی از این رستورانها Mandalay Bay نام دارد و برای نهار ایده آل است که هر چقدر که بخواهید کوکتل و بشقاب های غذای کوچک در اختیارتان قرار می دهد. دومین رستوران محلی این سرآشپز در هتل سیزرز پالاس است که بار سویچه (نوعی غذا دریایی که معمولا ماهی خام خوابیده در آبلیمو و ادویه است) آن تنوع زیادی دارد: سویچه گواتمالایی، پرویی و کارائیبی. هر دو این رستوران ها، خدمات مشتریان دوستانه و سریعی و دکور لاتینی چشمگیری دارند.
Bouchon
Bouchon

توماس کلر، رستوران داری مورد احترام است که بیشتر بخاطر ایجاد رستوران French Laundry در استان شرابخیز کالیفرنیا و رستوران Per Se در منهتن که هر دو جز رستورانهای سه ستاره میشیلین هستند، مشهور شده است. این سرآشپز معروف به روند رو به رشد و جمع رستورانهایی با سرآشپزان معروف در لاس وگاس پیوست و منو و حال و هوای رستوران دوست داشتنی اش به نام Bouchon Bistro در یونتویل را به این رستوران در اقامتگاه ونتین منتقل کرد.

برای خوردن غذایی سبک به سبک فرانسوی و مشروب فروشی کلاسیک به این فضای طاقی شکل سرشار از گرما بیایید یا از طریق ایوان از منظره شب لذت ببرید. رستوران بوشن لاس وگاس در هر حالتی، خدمات سریع، غذاهایی فوق العاده خوشمزه و دیوارنماهای کار دست به شما پیشکش خواهد کرد. از آنجا که این رستوران شعبه در همکاری با توماس کلر است، یک لیست طولانی از انواع شراب نیز در اینجا وجود دارد.
هلز کیچن گوردون رمزی
Gordon Ramsay’s Hell’s Kitchen

طرفداران برنامه گوردون رمزی حتما طرفدار هلز کیچن که در اوایل سال 2018 در سیزرز پالاس افتتاح شد نیز خواهند بود. این پنجمین رستوران رمزی در لاس وگاس است اما اولین رستورانی است که سعی کردند تا آن را به شکل دکور برنامه تلویزیونی اش دربیاورند. نقش تلویزیونی رمزی در قالب یک ویدئوی بزرگ و به سایز واقعی، به شما خوش آمد خواهد گفت و سپس شما به درون تجربه ای چشمگیر قدم خواهید گذاشت که تماشاگران معمولی خیلی سریع به جزئیات این رستوران پی خواهند برند.

رمزی یک سرآشپز دارای ستاره میشیلین است و استعداد آشپزیش با ترکیبات و معجون هایی که ابداع می-کند، نمایانگر می شوند، مثلا سالاد چغندر دودی، ریزوتوی خرچنگ، گوشت گوساله ولینگتون و پودینگ تافی چسبناک. بار بزرگ این رستوران کوکتل هایی دست ساز، بیش از 20 نوع شراب سرو شده در گیلاس، و یک لیست 30 تایی از انواع آبجو را ارائه می دهد. سالن غذاخوری 300 نفره این رستوران دارای دکوراسیونی با تم آتش است و پنجره هایی عظیم و یکپارچه دارد که مشرف به منطقه استریپ و فواره های اقامتگاه هستند. اینجا همیشه شلوغ است، پس بهتر است از قبل رزرو کنید.
Rivea
Rivea

به سال 2015 برگردیم، زمانیکه آلیان دوکاس، سرآشپز دارای ستاره میشیلین، رستوران ریوا را در لاس وگاس افتتاح کرد. او درباره رستوران خالصش چنین گفت: همه جزئیات این رستوران، مهمانها را به آن شب های بی-پایان در جنوب فرانسه می برد. این احساسات عاشقانه در سراسر این رستوران صدق می کنند: در دکوراسیون داخلی جذاب این رستوران از رنگهای آبی و سبز فام استفاده شده است و سلیقه فرانسوی و ایتالیایی دوکاس با مواد اولیه محلی و فصلی دست به دست هم داده اند تا غذاها همیشه ساده و تازه باشند.

رستوران ریوا در طبقه 64 هتل Mandalay Bay’s Delano لاس وگاس قرار دارد. محلی مرتفع که دیدی 180 درجه و شگفت انگیز به لاس وگاس دارد. در حالیکه از دیدن منظره آسمان لذت می برید، از پیش غذا شروع کنید و سپس به غذای اصلی و دسر برسید که با نوشیدنی های اشتهاآور برگزیده ی مستخدم شراب آور همراه هستند. غذاهای ویژه اینجا عبارتند از: کارپاچیو گوساله، کرپ نخودچی، و کاپوناتای پروانسی. درکنار ریوا، Skyfall Lounge قرار دارد که دی جی ها تا نیمه های شب برنامه دارند.
رستوران Cut ولفگانگ پاک
Cut by Wolfgang Puck

ولفگانگ پاک یکی از مشهورترین سرآشپزهای دنیاست، پس تعجبی ندارد که رستوران کات به یکی از مشهورترین رستوران های با سرآشپزان معروف در لاس وگاس تبدیل شود. خانه استیک شیک Palazzo محیطی مدرن و وسیع دارد که چلچراغ های مستطیل شکلش بر بالای سالن غذاخوری خودنمایی می کنند و کارکنان زبده اش به شما کمک می کنند تا گزینه مورد علاقتان را انتخاب کنید. گزینه های این رستوران عبارتند از: واگیوی ژاپنی و آمریکایی، گوشت راسته نیویورکی، استیک 12 اونسی ribeye، و فیله مینیون. افراد گیاهخوار با ترکیب و تطبیق لیست طولانی و خلاق کنار بشقابی های عالی، می توانند شامی ارزشمند و مفید داشته باشند. همه غذاها با روکش سر میز شما می آیند و یک میز چرخان ویسکی نیز همیشه حاضر به خدمت است.

این لیست برای طرفداران ولفگانگ پاک است که می خواهند رستورانهای دیگر او را نیز ببینید: اسپاگو، کوسینا، لوپو، بار اند گریل ولفگانگ پاک.
Giada
Giada

اولین رستوران Giada de Laurentiis’s یک موفقیت بزرگ بوده است. این رستوران 300 نفره در سال 2014 در هتل کرومیل افتتاح شد و دارای طعم های درخشان ایتالیایی، آشپزخانه ای در مقابل دید مشتریان برای کسانی که می خواهند سرآشپزان را حین آشپزی ببینند، و دکوری جذاب به رنگ سفید و کرم است. این رستوران با منظره فواره های بلاجیو، نیمکتهای داخلی و تراس، و جوی که شکوه و شور را به یکدیگر پیوند می دهد، به نظر می رسد که کاری نباشد که این ستاره Emmy-winning Food Network نتواند انجام دهد.
سرآشپز برتر اینجا، از تجربیاتش در مدرسه آشپزی Le Cordon Bleu به نحو احسن استفاده می کند: وافل پولنتا با نوتلا را برای صبحانه و کوکتل میموسا را برای برانچ امتحان کنید. منوی نهار و شام به همراه شراب است. حتما نان ها و پیتزاهای تازه اینجا را نیز امتحان کنید. کوکی های ریکوتای لیمویی انتخابی عالی برای دسر هستند. اگر در کرنویل اقامت دارید، می توانید به Giada غذا سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. دومین رستوران De Laurentiis در لاس وگاس با نام Pronto by Giada در اوایل سال 2018 در سیزرز پالاس افتتاح شد.

مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر