لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران را بهتر بشناسید!
اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران را بهتر بشناسید!

اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران را بهتر بشناسید!

هتل پارسیان آزادی تهران یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل‌های پنج ستاره تهران است که در منطقه آزادی واقع شده است. این هتل دارای 470 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مدرن و لوکس می‌باشد که شامل تلویزیون ال سی دی، اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، مینی بار و حمام خصوصی با وان و دوش می‌باشد.
این هتل از شناخته‌شده ترین هتل های تهران دارای رستوران‌هایی با منوی فرانسوی، ایرانی و چینی است که غذاهای لذیذ و با کیفیت را ارائه می‌دهند. همچنین، این هتل دارای سالن بزرگی برای برگزاری کنفرانس‌ها و مراسم های مختلف است که با تجهیزات روز دنیا مجهز گشته‌اند. در ادامه قصد داریم شما را با اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران آشنا کنیم.

معرفی اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران

دارا بودن 470 واحد اقامتی متشکل از اتاق‌های یک تخته و دو تخته و انواع سوئیت‌های شکیل و مجلل نظیر سوئیتهای یک نفره و دو نفره جونیور، رویال و پرزیدنتال خیالتان را از بابت اقامتی راحت و لذت بخش در این هتل خاص راحت خواهد کرد.

اتاق دو تخته برای یک نفر (طبقات 3 تا 8)

از پرطرفدارترین اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران، اتاق دو تخته برای یک نفر است که در طبقات 3 تا 8 قرار دارد. این اتاق یک نفر ظرفیت دارد. اتاق دو تخته برای یک نفر، ظرفیت سرویس خواب اضافه ندارد. تمام امکانات اولیه و موردنیاز بطور کامل در این اتاق فراهم است. خدمات روم سرویس، صندوق امانات و مینی بار با هزینه از امکانات اتاق می‌باشد.

اتاق دو تخته توئین (طبقات 3 تا 8)

اتاق دو تخته توئین هتل پارسیان آزادی تهراناز دیگر اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران اتاق دو تخته توئین است. اتاق دو تخته توئین، ظرفیت سرویس خواب اضافه دارد. این اتاق‌ها در طبقات 3 تا 8 قرار گرفته‌اند. می‌توان سیستم اعلام حریق را یکی از امکانات رفاهی در نظر گرفت که خیال میهمانان را از بابت داشتن امنیت راحت می‌کند.

اتاق دو تخته دبل (طبقات 3 تا 8)

اتاق دو تخته دبل استاندارد هتل پارسیان آزادی تهراناین اتاق دو نفر ظرفیت دارد. اتاق دو تخته دبل به صورت یک سرویس خواب اضافه ارائه می‌شود. همانطور که می‌دانید یخچال، دراور، کمدلباس، مبلمان از جمله پایه‌ترین امکانات هر اتاقی می‌باشد؛ از این رو در اتاق دو تخته دبل به خوبی فراهم گشته‌اند. شما در این اتاق بدون شک احساس خانه خودتان را خواهید داشت. همچنین سایر امکانات موردنیاز در اتاق دو تخته دبل موجود است.

اتاق دو تخته توئین (طبقات 9 تا 19)

از معروف‌ترین اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران اتاق دو تخته توئین می‌باشد. این اتاق دو نفر ظرفیت دارد. اتاق دوتخته توئین یک سرویس خواب اضافه دارد. سرویس بهداشتی فرهنگی در اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران وجود دارد. در اتاق دو تخته توئین میهمانان عزیز به تلویزیون، صندوق امانات و تلفن دسترسی خواهند داشت.

اتاق دو تخته دبل (طبقات 9 تا 19)

اتاق دو تخته دبل هتل پارسیان آزادی تهراناز دیگر اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران اتاق دو تخته دبل است. این اتاق در طبقات 9 تا 19 قرار دارد. اتاق دارای یک سرویس خواب اضافه است. اینترنت در اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران رایگان بوده و به صورت محدود در اختیار مسافرین عزیز قرار می‌گیرد. تمام امکانات رفاهی موردنیاز شامل یخچال، مبلمان و دراور به مسافران ارائه می‌شود.

اتاق دو تخته توئین ویژه (طبقات 20 تا 25)

این اتاق دو نفر ظرفیت دارد و در طبقات 20 تا 25 هتل می‌باشد. اتاق دو تخته توئین از سرویس خواب اضافه برخوردار است. ویو این اتاق‌ها به دلیل قرار گرفتن در طبقات بالا هتل، بسیار جذاب و دیدنی است.

اتاق دو تخته دبل ویژه (طبقات 20 تا 25)

اتاق دو تخته دبل هتل پارسیان آزادی تهراناز محبوب‌ترین اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران، اتاق دو تخته دبل ویژه است. این اتاق دو نفر ظرفیت دارد و از تخت اضافی برخوردار می‌باشد. اتاق دو تخته دبل ویژه در طبقات 20 تا 25 قرار دارد. در اتاق دو تخته دبل ویژه تمامی امکانات رفاهی که در دیگر اتاق‌ها وجود دارد، در این اتاق نیز فراهم است. حمام با وان، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، کمد دیواری و اینترنت با حجم محدود در اتاق وجود دارد.

سوئیت‌های هتل پارسیان

سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی تهران با مساحت بزرگ و طراحی مدرن، امکانات کامل رفاهی را برای مسافرانی که به دنبال اقامتی لوکس هستند، فراهم می‌کنند. این سوئیت‌ها دارای یک یا دو اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه کامل و حمام با وان و دوش هستند.
امکانات داخل سوئیت‌های هتل شامل تلویزیون ال سی دی، اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، مینی بار و صندوق امنیتی می‌باشد. همچنین، مبلمان مدرن و دکوراسیون زیبای این سوئیت‌ها، برای مسافران راحتی لذت بخش را به ارمغان می‌آورد. سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی تهران مناسب برای اقامت طولانی مدت و سفرهای کاری هستند. همچنین، این سوئیت‌ها دارای منظره زیبای شهر تهران هستند.

سوئیت پرزیدنتال

سوئیت پرزیدنت هتل پارسیان آزادی تهراناز معروف‌ترین اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران، سوئیت پرزیدنتال می‌باشد. این سوئیت چهار نفر ظرفیت دارد. اتاق سرویس خواب اضافه ارائه نمی‌دهد. امکانات این سوئیت در مقایسه با سایر سوئیت‌های هتل بیشتر می‌باشد و در عالی‌ترین سطح می‌باشد.

سوئیت جونیور (طبقات 20 تا 25)

فضای داخلی سوئیت جونیور هتل پارسیان آزادی تهراناین سوئیت 2 نفر ظرفیت دارد. سوئیت جونیور به‌ همراه صبحانه ارائه می‌شود و ظرفیت یک سرویس خواب اضافه را دارد. سوئیت جونیور خدمات روم سرویس، مینی بار با هزینه، سیستم اعلام حریق و … را دارد. شما می‌توانید از چای‌ساز موجود در اتاق‌ها جهت درست کردن نوشیدنی دلخواهتان استفاده کنید.

سوئیت جونیور (طبقات 3 تا 8)

سوئیت جونیور تمامی امکانات رفاهی که در دیگر اتاق‌ها وجود دارد، در این اتاق نیز فراهم است. حمام با وان، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، کمد دیواری و اینترنت با حجم محدود در سوئیت وجود دارد. توجه داشته باشید که تفاوت این سوئیت ها با بخش قبلی این است که در طبقات 3 تا 8 قرار گرفته اند.

سوئیت دوبلکس

سوئیت دوبلکس هتل پارسیان آزادی تهراناز مجلل ترین اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران سوئیت دوبلکس است. این اتاق با داشتن پایه‌ترین امکانات، انتخابی مناسب در سفر به تهران است که حس خانه را به مسافر می‌دهد. این اتاق با امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس اینترنت و حمام شخصی، امکان راحتی و رفاه مسافران را تامین می‌کند.

سوئیت رویال

این سوئیت دو نفر ظرفیت دارد و از تخت کوئین برخوردار می‌باشد. رویال سوئیت ظرفیت سرویس خواب اضافه را نیز دارد. در این سوئیت به میهمانان تمام امکانات موردنیاز جهت داشتن اقامتی با آسودگی خیال و راحتی ارائه می‌شود.
جمع‌بندی
هتل پارسیان آزادی تهران با سرویس‌دهی کامل و ارائه خدمات حرفه‌ای توانسته طی سالیان فعالیتش بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. ما در این مقاله سعی کردیم بطور مفصل به اتاق‌های هتل پرداختیم. اگر سفری به پایتخت را در پیش رو دارید، در انتخاب این هتل برای اقامت شک نکنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
23 رستوران لاکچری تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر