لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 7 مکان سحرانگیز که می توانید شکوفه کردن گل ها را در بهار امسال در آن ها ببینید
7 مکان سحرانگیز که می توانید شکوفه کردن گل ها را در بهار امسال در آن ها ببینید

7 مکان سحرانگیز که می توانید شکوفه کردن گل ها را در بهار امسال در آن ها ببینید

با این که هفته های اول بهار مانند بهشت است، گل ها به نذرت کانون توجه ما در سفرها هستند. مطمئنا یک باغ مشهور گیاه شناسی بسیار اغوا کننده است و یا زمین ها و مناظر بی و عیب و نقص هتلتان لذت بخش است اما معمولا این قضیه به خاطر وسعت آن هاست. ما منحصر به فردترین مناطق، باغ ها و فستیوال های گل را از مراکش تا آریزونا به شما معرفی می کنیم. با انتخاب مکان های دیدنی و هتل های مناسب با ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

مدلین، کلمبیا

در هر آگوست کشاورزان این منطقه برای برپا کردن نمایش های باشکوه از گل ها که به سیلتروس معروفند با هم مسابقه می دهند. آن ها گل ها را دسته دسته می کنند و سپس آن ها بر روی تخته های چوبی نصب می کنند و در خیابان حمل می کنند و آن ها را تبدیل می کنند به صحنه ای برای شادی کردن به همراه موسیقی زنده . این منظره ناب، فریدا د لاس فلورز را به صحنه یکی از بزرگترین تعطیلات مدلین تبدیل می کند. در سال 2019 فریدا د لاس فلورز از 2 تا 11 آگوست برنامه برگزار می کند.

فورانو، ژاپن
Furano

تابستان معتدل در استان شمالی هوکایدوی ژاپن این منطقه را به یکی از ایده آل ترین مکان های آسیا برای پرورش اسطوخودوس تبدیل می کند. در مزرعه تامیتا ردیف های بزرگ از این گیاه بنفش به صورت متوالی با مزارع نفس کودک (نوعی گیاه)، شقایق قرمز و شقایق نارنجی یک رنگین بسیار زیبا را ایجاد می کنند که در ابتدا گمان می کنید که فتوشاپ شده است. ماه جولای ماهی است که جادوی اسطوخودوس ها اتفاق می افتد، نوشی هایازاکی و یوتی دو گونه اسطوخودوس هستند که از اوایل تا اواسط جولای در مزرعه تامیتا گل می دهند. گونه سوم آن به نام اوکامورازاکی از اواسط تا اواخر جولای گل می دهد. فروشگاه سوغاتی اشیا با تم اسطوخودوس در مزرعه را از دست ندهید. جایی که می توانید هر چیزی از صابون گرفته تا بخور را با عصاره اسطوخودوس بیابید.

مراکش، مغرب
Marrakesh

این شهر سرسبز بیابانی دارای 54 باغ عمومی است. در دره رزها که حدود 6 ساعت از مراکش فاصله دارد و در جنوب آن واقع است، پیاده رو ها می توانند غنچه های رز را ببیند که چیده و خشک می شوند تا در روغن های اسانس دار، عطر و گلاب مورد استفاده قرار بگیرند. فستیوال رزها در مغرب در اوایل می برپا می شود و این موقعی است که گل ها در کلات امگونا واقع در دره رزها برداشت می شوند.

لمروی دماغه گل، آفریقای جنوبی
Cape Floral Kingdom, South Africa



این مکان از سوی یونسکو به عنوان یکی از 18 منطقه دارای گونه های متفاوت معرفی شده است. این مکان مدتی طولانی است که گیاه شناسان و عکاسان طبیعت را مسحور کرده است. در اواخر تابستان علاقه مندان به گل باید از پارک ملی نماکوا دیدن کنند، جایی که مزارع دیدنی با گل های وحشی فرش می شوند و می توان آن ها را از مسیرهای پیاده روی نیز مشاهده کرد. حواستان به شاه پروتی که گل ملی آفریقای جنوبی است و شبیه گل نیلوفر است نیز باشد. فراموش نکنید که 30 درصد از گیاهانی که در منطقه گل خیز افریقای جنوبی وجود دارند در هیچ جای دیگر در دنیا یافت نمی شوند.

بیابان سونورا آریزونا، آریزونا
Arizona-Sonora Desert, Arizona

خارج از توسان، موزه بیابان سونورا آریزونا که خانه کاتوس هاست و همچنین گل های وحشی بومی و حتی یک باغ پروانه نیز دارد دو زمان اوج برای شکوفایی گل ها دارد، آوریل و اوایل پاییز (پس از باران موسمی آگوست). هنوز هم در این بیابان که به طور غیرعادی سرسبز است همیشه چیزی برای شکوفایی وجو دارد. در می گلابی های تیغ دار بر روی کاکتوس ها جوانه می زنند و درختان آهنی بیابان به آرامی بر گل های اسطوخودوس پوششی می گذارند.

کیوکناف، هلند
Keukenhof, Netherlands



هیچ چیزی مانند بازدید از این مکان نمی تواند زیبایی بهار را توصیف کند، یک فستیوال نفس بر و غیر واقعی از گل های لاله در هلند جنوبی. لاله ها در بهترین حالت در اواسط آپریل گل می دهند اما این فستیوال از اواخر مارچ تا اواسط می برگزار می شود. در کیوکناف کمتر از 7 میلیون پیاز گل در حال شکوفایی نمی توانید بیابید. 2700 متر مربع از این گل های لاله طرحی از صورت ون گوگ را نمایش می دهند.

توسکانی، ایتالیا
Tuscany, Italy

دیوارهای آجری بی رنگ آن گونه های بیشتری را در برمی گیرد و در گروه های مختلفی دسته بندی می کند. این گونه ها با دقت زیادی با اسم های لاتین و سال اصلی تولیدشان طبقه بندی می شوند و به نسبت باغ های رز اختصاصی دیگر در دنیا دقیق تر معرفی شده اند. با قدم زدن میان بوته های انبوه گیاهان شما بوی هزاران رز را (6500) احساس می کنید. این باغ ها در ماه می بسیار دیدنی هستند زمانی که رزها در اوج شکوفایی هستند.

چیانگ می، تایلند
Chiang Mai, Thailand

فستیوال گل سالانه در چیانگ می، منطقه ای که برای هنر گل آرایی سنتی اش معروف است، زیبایی بی نظیری دارد. در کنار گل های درخشانی که روی آب شناورند و شامل همیشه بهار آفریقایی، تاج خروس کره ای شکل، بن چان و گل داوودی هستند، زنان تایلندی در خیابان ها در حالی که با لباس های بلند پوشیده اند سبدهای ارکیده را حمل می کنند و گروه های رژه در حالی که یونیفرم های مدرسه شان را پوشیده اند رژه می روند. بعد از رژه آن ها دسته های سوسن تازه چیده شده را در طول رودخانه پینگ در بازار گل لامیای که 24 ساعته باز است به نمایش می گذارند.

چگونه در راه سفر سرحال به نظر برسیم
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر