لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> برترین مقاصد گردشگری ارزان آمریکا
برترین مقاصد گردشگری ارزان  آمریکا

برترین مقاصد گردشگری ارزان آمریکا

با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و شروع سال جدید قیمت ها تغییر می یابند و در ماه دسامبر همه چیز گران می شود. مردم در حال خرید کادو و لباس های نو برای مراسم و پارتی سال نو می باشند و به همین خاطر قیمت ها به سرعت در طول تعطیلات بالا می رود. شاید با خود فکر کنید که بهتر است از تمام این فشار ها دور شوید و دیگر نگران پارتی ها و کادو ها نباشید. ماه دسامبر بهترین فرصت برای یافتن گزینه های مناسب مسافرت قبل از کریسمس و سال نو می باشد و همچنین بهترین فرصت برای کاستن شدت فشار ها و خرید نیز می باشد. گفتنی است که در این ماه شرکت های هواپیمایی و هتل ها به دنبال پر کردن صندلی های هواپیما ها و اتاق های هتل می باشند، و فرصت خوبی برای گرفتن تخفیف و قیمت های مناسب دارید. در این ماه می توانید از جاذبه های گردشگری کشور عزیز ایران نیز بازدید کنید، شمال و زیبایی های بی مانند آن محبوبیت زیادی در بین توریست ها دارد و اقامت در هتل های لوکسی مانند هتل ونوس پلاس چالوس، سفری آرامش بخش در دل جنگل های انبوه را به همراه خواهد داشت.

در ادامه مکان هایی برای استراحت در سواحل لاکچری گرفته تا بازدید از مناطق شلوغ و پر ازدحام شهری در لاس وگاس را معرفی می کنیم، که با انتخاب هر یک از این موارد سفری کم خرج و مقرون به صرفه خواهید داشت. همچنین در سایت ایران هتل آنلاین بهترین هتل های ایران را نیز می توانید رزرو کنید، در ادامه با ما همراه باشید:


1 – لاس وگاس، ایالت نوادا (Las Vegas, Nevada)

همراه با تور های توریستی وارد لاس وگاس شوید. این شهر با فضای بی نظیر، متفاوت و بی وقفه شناخته می شود، در شهر لاس وگاس می توانید نیویورک تا پاریس را در یک قدم تماشا کنید. مهم تر از همه قیمت ها مناسب و مقرون به صرفه است، و در طول ماه دسامبر و روز های پایانی سال هتل های لاس وگاس با تخفیف های ویژه منتظر حضور گرم تان می باشند. اغلب اقامت در هتل های لوکس مانند هتل بلاجیو لاس وگاس، هتل اکسکالیبر و هتل مگم گرند هتل مانند یک رویا می باشد اما با رسیدن به پایان سال و کاهش تعداد جهانگردان فرصت چانه زنی و تخفیف دارید و با رزرو بسته های مسافرتی ویژه می توانید در یکی از این هتل ها اقامت کنید. در شهر لاس وگاس بازدید از قلب شهر بلوار معروف استریپ را فراموش نکنید و از موزه ی موب و گرند کنیون نیز دیدن کنید.
بلیز، آمریکای مرکزی

2 – بلیز، آمریکای مرکزی (Belize, Central America)

با سفر به سوی بلیز می توانید بدون پرداخت هزینه های بالا در کنار ساحل حمام آفتاب بگیرید. در ماه دسامبر با کاهش نرخ های هواپیمایی و هتل های بلیز فرصت خوبی دارید تا از ویرانه های باقی مانده از دوران تمدن مایا دیدن کنید. گودال آبی بزرگ که از عجیب ترین پدیده های طبیعی جهان می باشد نیز در بلیز واقع شده است و با بازدید از این جاذبه به اسنورکلینگ بپردازید و از دومین دیوار بزرگ مرجانی جهان که پس از دیوار مرجانی استرالیا شهرت زیادی دارد، دیدن کنید. وارد بهشت کوچکی شده اید، در صورتی که علاقه ی زیادی به شنا ندارید بهتر است که از منطقه محافظت شده ی جنگل کاج بازدید کنید و در دل جنگل به طبیعت گردی بپردازید و از تماشای درختان باشکوه، آبشار های زیبا و غار های بزرگ جنگلی لذت ببرید. سواحل بکر و بی نظیر در کنار جنگل های انبوه و آب های فیروزه ای در کنار هم ذهن تان را آرام خواهند کرد تا دیگر نگران هزینه های سفر نباشید.
اورلندو، ایالت فلوریدا

3 – اورلندو، ایالت فلوریدا (Orlando, Florida)

ایالت فلوریدا جاذبه های توریستی و رمانتیک بیشماری دارد، هرچند اورلندو یکی از رویایی ترین گزینه ها نیست اما در روز های نزدیک به تحویل سال می تواند مقصد گردشگری مناسبی باشد. در این ماه و در روز های پایانی قیمت هتل های لوکس اورلندو به نصف کاهش می یابد، در صورتی که زودتر رزرو کنید می توانید بلیط های ارزان هواپیما نیز به دست آورید. از جاذبه های معروف دیزنی ورلد، یونیورسال استودیوز یا تم پارک سی ورلد اورلاندو که پارک تفریحی آبی و مشهور امریکایی می باشد، بازدید کنید و در آکواریوم های بزرگ نمایشگاه های دلفین و نهنگ ها را تماشا کنید. در خلیج کوچک راه اکتشافات دریایی به غواصی یا اسنورکلینگ بپردازید و از نزدیک نظاره گر حیات زیر دریایی موجودات باشید.

اوآخاکا، کشور مکزیک

4 – اوآخاکا، کشور مکزیک (Oaxaca, Mexico)

اوآخاکا یکی از شهر های جنوبی مکزیک است که جاذبه های توریستی بیشماری دارد و در ماه دسامبر با قیمت های مقرون به صرفه گزینه ی خوبی برای سفر می باشد. قیمت هتل های لوکس و مسافرخانه های شهر پایین بوده و با اندکی پس انداز لحظات خوشی در کنار استخر خواهید داشت. سرگرمی های زیادی برای تفریح در این شهر خواهید یافت، تور دوچرخه سواری رزرو نمایید و در دل طبیعت بگردید یا درون تاریخ و بقایای منطقه ‌ی باستانی مونته آلبان که در گذشته پایتخت تمدن باستانی زاپوتک بوده است کاوش کنید، در یک کلاس آشپزی ثبت نام کنید و از کلیسا های متعدد شهر و یا موزه های تاریخی و فرهنگی دیدن کنید، به بخش مرکزی شهر رفته و از بازار سوغات تهیه کنید. در ماه دسامبر می توانید در فستیوال معروف شهر نیز شرکت کنید و از آتش بازی، موسیقی و رقص محلی لذت ببرید.

شهر سالت لیک سیتی، ایالت یوتا

5 – شهر سالت لیک سیتی، ایالت یوتا (Salt Lake City, Utah)

فرقی ندارد از طرفداران بازی اسکی باشید یا از علاقه مندان به فرهنگ و هنر باشید، پایتخت مرکزی ایالت یوتا با جاذبه های بیشمار در انتظار تان می باشد. شهر سالت لیک سیتی با قیمت های ارزان در ماه دسامبر گزینه ی مناسبی می باشد و همچنین با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی می توانید مبلغی ذخیره کنید. مورمون ‌ها گروه مذهبی و فرهنگی مرتبط با جنبش قدیسان آخرالزمان مسیحیت می باشند که در این ایالت زندگی می کنند و در شهر سالت لیک سیتی معابد زیادی دارند و می توانید از معبو مورمون نیز دیدن کنید. تالار سخنرانی بزرگی با نام تابرناکل مرمون نیز در این شهر قرار دارد که بیش از 6500 صندل برای حضور مردم داشته و رویداد های مذهبی و فرهنگی در این تالار برگزار می شود و می توانید معماری و ساختار این بنا را ببینید. همچنین دوستداران طبیعت می توانند در تنگ دره ی بزرگ کاتن وود از تماشای حیات وحش و چشم انداز های فوق العاده دوست داشتنی کوهستان لذت ببرند.

خلیج مونتگرو و شهر کینگستن، کشور جامائیکا

6 – خلیج مونتگرو و شهر کینگستن، کشور جامائیکا (Montego Bay and Kingston, Jamaica)

اگر از آن دسته توریست ها که به دنبال سواحل زیبا و بکر با قیمت های مقرون به صرفه می باشید، گزینه ی مناسبی در ماه دسامبر در جامائیکا وجود دارد که هر دو شهر خلیج مونتگرو و شهر کینگستن مکان های توریستی محبوب و پر طرفداری دارند و در این شهر ها می توانید در آرامش از سفر خود لذت ببرید، هر دو مورد در روز های پایان سال تخفیف های مسافرتی ویژه ای را ارائه می کنند. در این مقصد توریستی محبوب می توانید با آرامش در صندل کنار ساحل لم دهید، در کوهستان های اطراف به کوهنوردی و طبیعت گردی بپردازید، در آب های کم عمق غواصی کنید یا در کنار استخر و تماشای مناظر زیبا خنک شوید، و با خیال راحت و اطلاع از اینکه هزینه ی کمتری برای اقامت و پرواز پرداخت کرده اید، از سفر خود لذت ببرید. گفتنی است که هتل های شهر اغلب تاکسی در اختیار مسافران قرار می دهند و دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی رفت و آمد نخواهید داشت. همچنین با انتخاب هتل های آل اینکلوسیو دیگر نگران هزینه ی غذا نخواهید بود و به راحتی در آرامش می توانید غذا های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و در جاذبه های زیبای شهر غرق شوید.

پونتا کانا، جمهوری دومینیکن

7 – پونتا کانا، جمهوری دومینیکن (Punta Cana, Dominican Republic)

اگر به دنبال مقصدی رویایی، گرم و زیبا باشید منطقه ی ساحلی پونتا کانا با چشم انداز های فوق العاده زیبا را برای سفر انتخاب کنید. در کنار دریای کارائیب با رزرو بسته های مسافرتی آل اینکلوسیو در روز های آخر سال سفری رویایی و دوست داشتنی را تجربه خواهید کرد. پونتا کانا به داشتن آب های فیروزه ای و زلال و سواحل عالی با شن های سفید و درخشان در قسمت شرقی دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شهرت دارد، با سفر به حوالی بهشت خاطرات به یاد ماندنی خواهید داشت. سرگرمی های زیادی در انتظار جهانگردان می باشد و با زیپ لاین سواری درون دره ها و جنگل های بارانی یا با باد سواری در امواج بلند اقیانوس سفر ماجراجویانه ای خواهید داشت، امکانات کایت سواری، قایق رانی، غواصی یا اسنورکلینگ نیز مهیا می باشد. اگر علاقه ای به تفریحات آبی ندارید پس به سوی زمین بازی گلف بروید، اسب سواری کنید، در کنار ساحل قدم بزنید یا درون استخر غوطه ور شوید. گفتنی است که در ماه دسامبر آب و هوا نیز ملایم بوده، از میزان بارش ها کاسته می شود و در این ماه می توانید بلیط های هواپیمایی ارزان تری در کنار هتل های لوکس و مقرون به صرفه تهیه نمایید.

سنت توماس، جزایر ویرجین ایالات متحده

8 – سنت توماس، جزایر ویرجین ایالات متحده (St. Thomas, U.S. Virgin Islands)

سنت توماس یکی از محبوب ترین مقصد های توریستی در مجمع الجزایر کارائیب می باشد که با داشتن خلیج ها و سواحل متعدد سالانه هزاران توریست را به سوی خود جذب می کنند و این جزیره مکانی آرام و دوست داشتنی برای سپری کردن تعطیلات به شمار می رود. گردشگرانی که از این جزیره دیدن کنند می توانند در کنار لاک پشت ها شنا کنند، به اسنورکلینگ پرداخته یا در آب های آبی روشن اقیانوس غواصی کنند. بازی گلف، خرید و میل کردن غذا های لذیذ نیز از موارد دیگری می باشند که بهتر است فرصت امتحان هر یک را از دست ندهید. متاسفانه در سال 2017 میلادی بخش زیادی از جزیره سنت توماس توسط توفان شدید دریایی آسیب دیده است اما امروزه بخش هایی از جزیره بازسازی شده و هتل های معروف نیز در حال خدمات رسانی به گردشگران می باشند. صنعت توریسم برای سنت توماس اهمیت زیادی دارد و با انتخاب این جزیره می توانید به اقتصاد آنها نیز کمک نمایید. پرواز ها به سوی جزیره بسیار ارزان بوده و هتل ها و رستوران ها نیز با قیمت خیلی مناسب و مقرون به صرفه ای از جهانگردان استقبال می کنند.

 اِستُو، ورمانت

9 – اِستُو، ورمانت (Stowe, Vermont)

نواحی اسکی ورمانت در طول ماه دسامبر برای جذب توریست تخفیف های ویژه ای دارند اما استو نسبت به دیگر مناطق ورمانت تخفیف کمتری دارد، و بخش شمالی استو فرصت های مناسبی برای اسکی با قیمت ارزان دارد که در ماه دسامبر می توانید هفت روز را از پیش رزرو نمایید تا از خدمات و امکانات مناسب این منطقه برخوردار شوید. با اقامت در هتل های استو که تخفیف های ویژه ای برای ماه دسامبر دارند می توانید اقامتی لذت بخش را تجربه نمایید. دوستداران اسکی می توانند مشغول بازی شوند و اگر علاقه ای به اسکی ندارید می توانید در اسپا های سلامت و زیبایی که در اکثر تفرجگاه ها و هتل ها فراهم می باشد، به آرامش برسید. از مراکز خرید بزرگ و مشهور ورمانت خرید کنید و در رستوران های معروف ناهار میل نمایید. از جاذبه های توریستی شهر بازدید کنید و در تفرجگاه های کوهستانی به صخره نوردی بپردازید.
 بنف، استان آلبرتا، کانادا

10 – بنف، استان آلبرتا، کانادا (Banff, Alberta, Canada)
بنف در طول زمستان همچو مرواریدی زیبا می درخشد. از اسکی گرفته تا اسنوبُرد سواری و اسنو شوئینگ یا پیاده‌ روی بر روی برف، اسکی در میان دشت و صحرا، و کلی سرگرمی و تفریح دیگر در انتظار گردشگران می باشد. مسافرانی که به دنبال هیجان و ماجراجویی باشند بهتر است سفر به این مقصد توریستی را در اولویت قرار دهند و در طول ماه دسامبر با قیمت های مقرون به صرفه سفری پر از خاطره را ثبت نمایند. به خاطر لغزندگی و خطرات احتمالی بهتر است که کنار راهنما و تور های گردشگری تفریح کنید تا امنیت لازم را داشته باشید. گفتنی است که با رزرو بسته های مسافرتی اقامت و اسکی در بنف می توانید از تخفیف این شهر بهره مند شوید. بازدید از کوهستان های معروف و مناسب اسکی مانند تفرجگاه لیک لوئیس اسکی ریزورت و مانت نورکوای را فراموش نکنید. بدون شک در ماه دسامبر و در روز های پایان سال سفری ارزان و مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

10 تور تسخیر روح مشهور در آمریکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر