لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> غیر عادی ترین هتل های جهان در کشور هلند
غیر عادی ترین هتل های جهان در کشور هلند

غیر عادی ترین هتل های جهان در کشور هلند

هتل های عجیب و غریب بسیاری را می توانید در گوشه و کنار جهان تماشا کنید، از کشور سوئد گرفته که گردشگران اغلب در بلوک یخی و زیبا اقامت می کنند تا استرالیا که توریست ها می توانند در هتل هایی با اشکال مختلف مانند لوله های فاضلاب بخوابند و سفری متفاوت و جذاب داشته باشند. اما در میان تمام کشور های جهان، هلند هتل های بی نظیر و عجیبی دارد که با امکانات عالی نیز تجهیز شده اند. کشور هلند به متفاوت و غیر معمول بودن و داشتن سبکی خارج از چارچوب معروف است و در این سرزمین هتل هایی کپسول مانند می توانید بیابید که اتاق هایش اندکی بزرگ تر از فضای تخت خواب بوده، هتل های عجیبی با سوئیت هایی رو به فلک کشیده و درون شکلی مانند جرثقیل و تخت خواب هایی که مانند کابینت بالا می روند. گفتنی است که هتل های ایران نیز تنوع جالبی دارند و با امکانات لوکس از توریست ها استقبال می کنند. در ادامه با ابتکار و نوآوری هلندی ها می توانید آشنا شوید و هتل های عجیب و غریب این سرزمین را تماشا کنید، با ما همراه باشید:


1 – هتل جرثقیلی فارالدا، شهر آمستردام (Crane Hotel Faralda, Amsterdam)
هتل معروف جرثقیلی فارالدا نه تنها در هلند بلکه در سطح جهانی شهرت زیادی دارد، روزگاری در داستان ها این نوع تصاویر تداعی می شد، اما امروزه این هتل لوکس با سه سوئیت و یک استخر اسپا در طبقه ی بالا با ارتفاع 165 فوتی، توریست های زیادی را به آمستردام جذب می کند. باد به آرامی این جرثقیل را تکان می دهد، مسافران هتل جرثقیلی فارالدا می توانند چشم انداز های زیبای آمستردام را از فراز این دستگاه تماشا کنند و بدون شک بهترین لحظات را هنگام غروب خورشید تجربه خواهند کرد.

ساخت این هتل 5 ستاره در سال 2015 میلادی کامل شد، این هتل پر هزینه ترین سازه در کشور هلند به شمار می رود و برای جبران هزینه های پرداخت شده از افراد ثروتمند و پولدار پذیرایی می کند. مسافران این هتل از طریق کشتی، لیموزین ماشین مجلل و بزرگ یا توسط جت های شخصی برای اقامت در فارالدا جابجا می شوند. برخی از گردشگران هتل می توانند پرواز و تور های گردشی با هلیکوپتر را درخواست کنند. نگهبان و بادی گارد شخصی داشته باشند یا از خدمات ویژه میزبانی بهره مند شوند. نرخ اتاق های این هتل مانند خود هتل سر به فلک کشیده و بالا می باشد، هزینه ی اقامت یک شبه از مبلغ تقریبا 750 دلار شروع می شود و بسته به نوع خدمات و سوئیت بالا می رود. اگر این هزینه های بالا نفس گیر نیستند و فکر می کنید انتخاب مناسبی است پس حتما در این هتل اقامت کنید و طناب پرش در فراز جرثقیل که بدون شک نفس گیر و ترسناک می باشد را امتحان کنید.

Botel, Amsterdam

2 – هتل بوتل، شهر آمستردام (Botel, Amsterdam)
اگر دوست دارید تجربه ی کروز داشته باشید و حتی در کروز اقامت کنید بدون ترک کردن آن، می توانید گزینه ی هتل بوتل را انتخاب کنید. این هتل معروف سه ستاره بر روی آب شناور است و در رودخانه ی ایج لنگر انداخته است. با سوار بر یک کشتی کوچک و سفر از ایستگاه مرکزی شهر آمستردام به سوی این هتل حرکت کنید.

بر فراز هتل حروف بزرگ بوتل نصب شده است، اتاق های هتل هریک توسط طراحان مطرح و معروف بین المللی آماده شده است. پشت هر یک از این حروف بزرگ اتاق هایی قرار دارند، در پشت واژه ی ای، اتاق سینما قرار دارد، صفحه ی نمایش بسیار بزرگی در این اتاق وجود دارد که تصاویر زیبایی از موزه ی چشم را به نمایش می گذارد و در پشت حرف بی، اتاق پیست اسکی و ورزش هاف پایت با اسنوبرد وجود دارد که طرفداران این ورزش از خدمات این هتل به خوبی استفاده می کنند. می توانید در عرشه نشسته و با تماشای دریا استراحت کنید و یا به سمت اسکله بروید. روزگاری این منطقه کارخانه کشتی سازی بوده و امروزه مردمان بومی هلند در آن کار و زندگی می کنند، از بار ها، کافه های ساحلی، مراسم های موسیقی و هنری دیدن کنید و یا به بزرگ ترین بازار کهنه فروش و دست دوم اروپا در این اسکله سر بزنید.

Hotel De Vrouwe van Stavoren, Friesland

3 – هتل د ورو ون استاورن، شهر فریزلند (Hotel De Vrouwe van Stavoren, Friesland)
نوشیدنی های خوب بدون شک لذت تعطیلات را دو برابر می کند، و اغلب هتل ها نوشیدنی های الکلی متفاوتی به مسافران خود ارائه می دهند اما مهمان های این هتل پا فراتر گذاشته و درون خمره لحظات خود را سپری می کنند. هتل د ورو ون استاورن در قسمت شمالی شهر فریزلند واقع شده است و 12 بشکه شراب داشته و ظرفیت بالغ بر 4 هزار و 6 هزار گالن را دارد. حمام های از سنگ های طبیعی در پشت اتاق ها قرار دارد، هتل دارای امکانات خوبی است اما با این وجود اتاق هایی برای اشباع شدن دوستداران نوشیدنی های الکلی وجود دارد که می توانند در یکی از اتاق هایی که شکل بشکه دارد و دارای اسپا به همراه اتاق مجهز بخار، دوش و جکوزی می باشد، از اقامت خود لذت ببرند.

هتل د ورو ون استاورن در بندری در کنار روستا واقع شده و اغلب گردشگران دوست دارند به تماشای ماهی ها و کشتی های اطراف بپردازند. تراس هایی درون هتل وجود دارد که مملو از گل های زیبای شمعدانی بوده و به زیبایی تزئین شده اند، در تراس های این هتل متفاوت، نوشیدن و یا میل کردن خوراکی لذت بخش خواهد بود.

The Airplane Suite, Teuge

4 – هتل ایرپلن سوئیت، توخه (The Airplane Suite, Teuge)
هتل ایرپلن سوئیت، هواپیمایی متعلق به دهه 1960 میلادی است که به یک هتل و سوئیت لوکس و خصوصی تبدیل شده است. برخی اوقات سفر از رسیدن به مقصد جذاب تر است و با اقامت در این هواپیما به سفر خود ادامه دهید تا این هیجان را تجربه کنید. تمام قسمت های این هواپیما، از قسمت اتاق خلبان گرفته تا اتاق کنترل و تخت های موجود در عقب هواپیما، همگی در خدمت گردشگران می باشند. سوئیت ویلیگچوایگ اغلب مورد توجه مشتری ها و مسافران تجاری قرار می گیرد، آنها می توانند جت های شخصی خود را در کنار این سوئیت پارک کنند. روزگاری این هواپیما 120 مسافر و چهار خدمه خود را به این سو و آن سو انتقال می داد، و از لحاظ اندازه نیز هواپیمای بزرگی می باشد.

این هتل هواپیمایی دارای جکوزی، سونا، 3 عدد از تلویزیون های بزرگ و تخت و دیگر امکانات مهمی مانند اینترنت و تهویه هوا می باشد. مسافران این هتل لوکس از میل کردن صبحانه فرست کلاس نیز لذت می برند.

Inntel Hotels Amsterdam Zaandam

5 – هتل اینتل آمستردام زاندم (Inntel Hotels Amsterdam Zaandam)

هتل اینتل آمستردام زاندم یکی دیگر از هتل های زیبا و عجیب هلند می باشد، این هتل 4 ستاره زاندم که بخشی از هتل های زنجیره ای اینتل می باشد دارای طرح هلندی متفاوتی بوده و در بیرون مانند یک خانه ی بسیار بزرگ و سنتی شکل که با ارایش سه گوش تزئین شده می باشد. معمار این هتل اهل شهر دلفت هلند بوده و ساخت آن در سال 2010 به پایان رسیده است و سبک و طرح هتل نشان دهنده ی خانه های سنتی و قدیمی ناحیه ی زان در شمال هلند می باشد. هتل دارای 160 اتاق مجهز بوده و نشان دهنده ی تقریبا 70 مدل نمای بسیار بزرگ می باشد. در تزئین و خدمت رسانی از تمام نماد های ملی و با ارزش هلند استفاده شده است. اتاق های خیلی بزرگ این هتل، مانند نمایشگاه بوده، ساختار های صنعتی و سازنده های معروف آنها را به نمایش گذاشته است. اطراف هتل مملو از آسیاب بوده که بر جذابیت اقامت می افزاید، گفتنی است که هتل اینتل آمستردام زاندم تنها 6 مایل از شهر آمستردام فاصله دارد.

The Arcade Hotel, Amsterdam

6 – هتل آركاد، آمستردام (The Arcade Hotel, Amsterdam)
گفتنی است که هتل آركاد اولین هتل ویدئو گیم، و بازی های رایانه ای جهان می باشد. این هتل دارای 42 اتاق بوده و هریک مجهز به سیستم های بازی رایانه ای می باشند. مسافرانی که با برنامه ریزی قبلی در این هتل اقامت می کنند اغلب با درگیر بازی شدن، فرصت بازدید از جاذبه ها را از دست می دهند و لحظات جذاب بازی را در مقابل تجربه می کنند. سوئیت های هتل هریک ویژگی خاصی دارد، برای نمونه اگر سوئیت لاست فور لایف را انتخاب کنید می توانید حتی در زیر دوش حمام نیز به بازی خود ادامه دهید و از گیم لذت ببرید. تکنولوژی در سرتاسر هتل به چشم می خورد، دیوار ها مملو از ابزار های رسانه بوده، لامپ های رنگارنگ در حمام های هتل موجود بوده، و کنسول های زیبای مدرن و کلاسیک در اتاق مسافران به چشم می خورد. کتابخانه ی هتل دارای بازی های کمیک و کمدی بوده، و مسافران با انتخاب هر یک می توانند بازی متفاوتی را تجربه کنند.

اتاق بازی هتل در خدمت مردم بوده و مردم بومی با مسافرانی که به بازی علاقه ی زیادی دارند، آشنا می شوند. افرادی که شب ها نیز بیدار بوده و به بازی می پردازند می توانند با رزرو مستقیم هتل زمان خروج خود را تغییر دهند و شب به بازی خود ادامه دهند.

The Bedstee Hotel, Amsterdam

7 – هتل بد استی، شهر آمستردام (The Bedstee Hotel, Amsterdam)
اگر اقامت در مکانی عجیب با قیمتی معقول و معمولی را ترجیح می دهید، پس در هتل بد استی آمستردام اقامت کنید. این هتل مسافران خود را در تخت خوابی مانند کابینت قرار می دهد، و توریست ها می توانند مانند کشاورزان قدیم هلندی بخواند. تخت خواب هی گنجه ای که جمع می شوند و در کنار دیوار یا درون گنجه قرار می گیرند به رنگ سفید، به همراه پرده های کتان شطرنجی با دو ردیف راه راه، و قسمت بالایی که از طریق نردبان چوبی به آن دسترسی وجود دارد، از دیگر ویژگی های این هتل می باشند. اتاق ها با پانل بزرگ تلویزیون و تهویه کننده هوا تجهیز شده اند و از حالت های روشنایی گوناگون که به مود لایتینگ شهرت دارد، و این سبک در سطوح روانی انسان تاثیر گذار است تا بتواند احساسات افراد را کنترل کند، در اتاق های این هتل بکار رفته است و آنها با وجود فضای کم بسیار دنج و آرام می باشند.
دکوراسیون هتل نیز مانند مفهوم آن عجیب می باشد. سبک آرت دکو در طراحی هتل به چشم می خورد کاغذ دیواری های برجسته ای در طراحی هتل وجود دارند، آثار هنری متفاوت که از استاندار های زیبایی شناسی تقلید کرده اند، کپی هایی از آثار نقاشی های معروف هلندی و سبکی دگرگون گر که با مبلمان و شیشه های رنگی خوش نقش نما دیده شود، از نمونه های جالب بکار رفته در این هتل به شمار می روند.

گفتنی است که هتل بد استی در سال 2017 میلادی تاسیس شده است و در منطقه ی معروف موزه واقع شده است.

The Sweets Hotel, Amsterdam

8 – د سوییت هتل، شهر آمستردام (The Sweets Hotel, Amsterdam)
د سوییت هتل در سال 2018 میلادی افتتاح شد و در کانال شهر آمستردام در امتداد 28 پل خانه ای گسترده شده است. در گذشته نگهبانان در این مکان حضور داشتند و مسیر عبور و مرور کانال ها را باز بسته می کردند، امروزه سیستم اتوماتیک برای این امر بکار می رود و این مکان ها به هتل تبدیل شده اند. در این کانال ها امکانات شیک و گران قیمتی وجود ندارد، اما سوئیت های مختلف در اندازه های متفاوت از 130 تا 640 متر مربع، چشم اندازی زیبا و دیدنی از آب های نیلی دارند، برخی از سوئیت ها در میان کانال ها و بر روی ستون های بتونی واقع شده اند که اقامتی آرام بخش و دوست داشتنی را فراهم می کنند.
هر یک از اتاق های هتل دارای دکور و طراحی متفاوتی بوده و نشان دهنده ی دوران های تاریخی زمان ساخت می باشند که از قرن 12 میلادی تا قرن 17 میلادی را در بر می گیرد. مکانی که در قرن 13 میلادی در میان کانال شهر احداث گردیده و امروزه با تغییراتی به هتل تبدیل شده است، به گونه ای طراحی شده که هنگام اقامت در آن می توانید با وقایع و تاریخ قرن 13 میلادی آشنا شوید و برای لحظاتی حس کنید که به گذشته رفته اید. در این هتل خدمات اتاق ارائه نمی شود اما در صورتی که از قبل سفارش دهید می توانید صبحانه ای لذیذ در اتاق خود و در کنار مناظر زیبای کانال میل نمایید.

ترسناک ترین هتل های جهان را بشناسید! اقامتی از جنس ترس و هیجان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر