لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> آداب و رسوم >> عجیب ترین جشنواره ها و رویدادهای شهر نیویورک
عجیب ترین جشنواره ها و رویدادهای شهر نیویورک

عجیب ترین جشنواره ها و رویدادهای شهر نیویورک

رویدادهای شهر نیویورک هرگز بر پایه ی اصول و هنجارها نیستند و این اتفاقات شگرف محلی تا حد زیادی رنگ و بوی جدید به خود دارند . در این بخش عجیب ترین رویداد ها و جشنواره های شهر نیویورک از روز خیارشور تا مسابقات دوی عمودی را گرد آوری کرده ایم .
روز خیارشور
با اینکه نیویورک مهد رستوران هایی با غذاهای متنوع از بین غذاهای جهانی است ، برخی خوراکی ها در روز خیارشور ممکن است زیاد متداول نباشند . در بزرگترین جشنواره جهانی خیارشور ، بیشتر از بیست نفر از افرادی که این خیارشورها را به بار آورده اند به همراه سی مورد از غذاخوری های محلی خوراکی هایی عجیب و غریب مانند کیک فنجانی خیارشوری با طعم شوید و یا بستنی میوه ای با طعم خیارشور و همچنین خوراکی های نام آشنا مانند خیارشور سرخ شده و خیارشور در سیخ را ارائه می دهند .

روز بین المللی مبارزه با بالش

روز تعطیل مبارزه با بالش ( اکنون رسمی نیست ولی وجود دارد ) اکنون نیز وجود دارد . با فرارسیدن یکم ماه آوریل ، هزاران نیویورکی کودک درونشان را در روز مبارزه بسیار عظیم با بالش در میدان منهتن واشنگتن رها می کنند . نکته : همانطور که این فعالیت مربوط به زمان نیاکان دیگر حالت فرا واقعیتی زیادی ندارد ، بیشتر شرکت کنندگان با لباس محلی از حیوانات مزارع یا با لباس شخصیت های افسانه ای به مبارزه با بالش می پردازند .

مسابقه دوخت لباس عروس با دستمال کاغذی توالت
1683356983 554 عجیب ترین جشنواره ها و رویدادهای شهر نیویورک

در این مسابقه که سالانه توسط کمپانی Cheap Chic Weddings and Quilted Northern برگزار می شود ، طراحانی غیرمعمول لباس های این روز خاص را از موادی تهیه می کنند که مهمانان عروسی را به هیجان در آورد و به قول معروف با دیدن این لباس ها صورتشان از خجالت سرخ شود . این مسابقه به صورت یک نمایش یا شو در شهر نیویورک برگزار می شود و مطمینا شما دلتان نمی خواهد تماشای چنین مسابقه ای را از دست دهید .

بابا نوئل
فستیوال های نیویورک

در این روز نیویورکی های مشتاق زیادی شبیه بابا نوئل لباس می پوشند و در خیابان قدیمی بنام نیک جمع می شوند ( و میخانه گردی می کنند ) تا در لیست افرادی که کارهای بی شرمانه می کنند ، قرار بگیرند . با اینکه 397 شهر در سراسر جهان میزبان رویدادهای مشابهی هستند ، این رویداد شهر نیویورک به واسطه ی ماهیت بی شرمانه اش یعنی ماراتن نوشیدن شراب بصورت ناهنجاردر میدتاون منهتن کم نظیر است .

گاو سواران حرفه ای با گاو نر در ” مدیسون اسکوئر گاردن “
فستیوال های نیویورک

عبارت ” گاو سواری در میدتاون منهتن ” خیلی هم آسان نیست ، با این حال مشتاقان ” سخت ترین ورزشها در دنیا ” در مدت 12 سال گذشته در مدیسون اسکوئر گاردن شهر نیویورک ، با انجام این ورزش احساس آرامش کرده اند . گاو سواران حرفه ای 750 تن خاک و به ارزش 2000 پوند گاو نر را به شهر تیم بسکتبال حرفه ای امریکایی و تیم حرفه ای هاکی روی یخ یعنی شهر نیویورک می آورند . انتظار می رود مراسم آتش بازی ، اجرای آهنگ های معاصر و طرفداران پرشور تر از مسابقه دهندگان در این رویداد بسیار پر مخاطره وجود داشته باشند .

مراسم سالانه رژه سگ های هالووین در پارک میدان تامپکینز
فستیوال های نیویورک

بهترین دوست انسان یعنی سگ شایسته رفتاری مناسب در روز هالووین نیست ؟ این مراسم و هزاران تماشاچی آن بطور قطع پاسخ این سوال است . در این رویداد که به مدت 27 در حال برگزاری است ، صدها سگ لباس پوش برای این رژه و بخت آزمایی تربیت می شوند و در مسابقاتی که شامل هزاران دلار جایزه مربوط به توله سگ ها است ، شرکت می کنند .
مسابقه ای برای تعیین سریع ترین شخصی که به طبقه ی 102 ام ساختمان امپایر استیت می رسد
مشهورترین ” مسابقه برج ” جهان برای این نیست که شما از شدت ترس از هوش بروید . شامل 86 رشته پلکان ( 1576 پله ) و 1050 فوت ( 320 متر) فاصله که باید بالا رفت ، این مسابقه که تقریبا 40 سال است برگزار می شود چالشی است مناسب حتی برای ورزشکاران بسیار برجسته . در خط پایان ، به دوندگان تصاویر شبانه با چشم انداز وسیع و بسیار مهیج از شهر نیویورک جایزه داده می شود .

جشن خیابانی ” بیگ اپل باربیکیو ”
فستیوال های نیویورک

متاسفم تگزاس ، بزرگترین رویداده ها در شهر نیویورک است . نکته مورد توجه : این جشن بزرگترین جشنواره امریکایی است که در آن دستور العمل آشپزی های جامعه برای بیش از 130000 مهمان که چندین ناحیه از شهر را احاطه کرده اند ، ترجمه می شود . برای غذا خوردن بیایید و تصاویر بی نظیری از شهر را ببینید ولی در نهایت این سوال مطرح می شود که اصلا چند وقت یکبار شما کلاه های برند استتسون و کلی خوک که سراسر منهتن را فرا گرفته اند میبینید ؟ پس این جشن بهترین زمان برای دیدن تمام این چیز ها است .

جزیره کوچک نیویورک، بزرگ ترین گورستان جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر