لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> طبیعت >> زیباترین باغ وحش های جهان
زیباترین باغ وحش های جهان

زیباترین باغ وحش های جهان

رفتن به باغ وحش مانند سفری به سراسر جهان است، اما به راحتی طی کردن تنها چند مایل. باغ وحش ها امکان لذت بردن و دیدن حیوانات وحشی از سرزمین های دور را فراهم می کنند. علاوه بر این گردشگران کنجکاومی توانند بدون ترس از خورده شدن توسط این حیوانات از فاصله ی نزدیک آن ها را مشاهده کنند.

ایران هتل آنلاین برای آن هایی که عاشق حیوانات هستند لیستی از 10 باغ وحش شگفت انگیز در سراسر جهان را گردآوری کرده است که خودشان انگیزه ای برای سفر کردن خواهند بود.

باغ وحش بیبلیکال جروسلم، اسرائیل JERUSALEM BIBLICAL ZOO, ISRAEL

شهر جروسلم منزلگاه یک باغ وحش بسیار منحصر به فرد است، که تاریخچه ی حیوانات اسرائیل را بیان می کند. باغ وحش اورشلیم حیوانات ذکر شده در کتاب مقدس را به نمایش می گذارد. بسیاری از حیوانات مانند شیر در دوران کتاب مقدس در اسرائیل زندگی می کردند اما در این منطقه منقرض شده اند. این باغ وحش راهی ست که سرگذشت منطقه را بیاد اسرائیل می آورد؛ در کنار هر حیوان، آیات کتاب مقدس که نام آن حیوان در آن ذکر شده است وجود دارد.

ZOO BRONX، NEW YORK

باغ وحش برونکس همیشه برترین گزینه ی فهرست بهترین باغ وحش آمریکایی است و باید بگوییم که شایسته ی چنین جایگاهی است. با مساحت 265 هکتار، این باغ وحش بزرگ، بیش از 4000 حیوان و 650 گونه منحصر به فرد را در خود جای داده است. این باغ وحش 20 نمایشگاه دارد، که برخی از مهمترین آنها عبارتند از ماداگاسکار، بابون رزرو، دشت افریقا و پرندگان شکار. این بزرگترین باغ وحش شهری در ایالات متحده است و اندازه و کیفیت باغ وحش برونکس باعث می شود که توصیه کنیم در سفر به نیویورک حتما از آن دیدن کنید.
باغ وحش آریگنار آنا هند ARIGNAR ANNA ZOOLOGICAL PARK، INDIA

باغ وحش آریگنار آنا هند ARIGNAR ANNA ZOOLOGICAL PARK، INDIA
پارک باغ وحش Arignar Anna با بیش از 1490 هکتار، از نظر مساحت بزرگترین باغ وحش جهان است. این باغ، اولین باغ وحش عمومی هند بود و از سال 1861 برای بازدید عموم آزاد است.
در حال حاضر باغ وحش میزبان طیف گسترده ای از 169 گونه منحصر به فرد از سراسر جهان و در مجموع بیش از 2000 حیوان است. برای کسانی که به جنوب هند سفر می کنند، بازدید از این باغ وحش ضروری است!
 Zoological، WASHINGTON D.C.
باغ وحش ملی واشنگتون دی سی Zoological، WASHINGTON D.C.

باغ وحش ملی در واشنگتون، بخشی از موسسه اسمیتسونیان است که باغ وحشی بسیار بزرگ با 163 هکتار و خانه ی 400 گونه مختلف و در کل 2000 حیوان می باشد. این باغ وحش علاوه بر بسیاری از گونه های دیگر از سراسر جهان، به خاطر تنها پاندا غول پیکری که در ایالات متحده زندگی می کند، مشهور است. علاوه بر این بر حفاظت و آموزش تمرکز دارد و به لطف اسمیتسونیان، ورودی آن آزاد و رایگان است!
DARJEELING ZOO, INDIA

داریجینگ زو، هند DARJEELING ZOO, INDIA

هندوستان چندین باغ وحش دارد که حیوانات کمتر دیده شده ای را که در هیمالیا زندگی می کنند را به نمایش می گذارد. این باغ وحش که باغ وحش دارجلینگ نام دارد، در ارتفاع 7153 فوت از سطح دریا واقع شده است و مرتفع ترین و بزرگترین باغ وحش هند است. این باغ وحش دارای 156 گونه حیوان، از جمله پانداهای قرمز، ببرهای سیبری، پلنگ برفی و بز ها می باشد. وجود حیوانات عجیب و غریب و منظره ی باور نکردنی از کوه ها نیز دیدار از این باغ وحش را به یک تجربه ی فوق العاده تبدیل می کند.
POLAR PARK، NORWAY

پولار پارک، نروژ POLAR PARK، NORWAY

در نزدیکی نواحی شمالی نروژ، پولار پارک نروژ واقع شده است،که زیستگاه منحصر به فرد حیواناتی است که حیوانات شمالی را در زیستگاه طبیعی خود حفظ می کند. پولار پارک با معنای پارک قطبی، که به صراحت نامگذاری شده است، شمالی ترین پارک حیوانات در جهان است که با فاصله ای حدود 115 مایل از ترومسو واقع شده است. از زمانی که این پارک در سال 1994 افتتاح شد، شامل حیواناتی مانند گرگ، گوزن، گوزن شمالی، گرگ وحشی و حیوانات سایر نواحی نروژی می شود. در این باغ وحش برای افراد شجاع یک تور بازدید از محوطه گرگ ها وجود دارد که گردشگران در آن می توانند به گرگ ها نزدیک شوند و با آن ها از نزدیک ارتباط برقرار کنند. اطمینان حاصل کنید که یک کت گرم به همراه دارید!
LONE PINE KOALA SANCTUARY

LONE PINE KOALA SANCTUARY, AUSTRALIA پناهگاه کوالا لون پاین استرالیا
LONE PINE KOALA SANCTUARY که در نزدیکی بریزبن قرار دارد، اولین و بزرگترین پناهگاه کوالا استرالیا است. این پناهگاه زیستگاه بیش از 130 کوآلا و همچنین بیش از 100 گونه ی منحصر به فرد استرالیایی دیگر مانند پلاتپی، کوکابورا، کنگورو و امو می باشد.
این پارک فرصت نگهداری و خوراکی دادن به حیوانات را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. که تجربه ای مهیج و بسیار شگفت انگیز است!
CHENGDU GIANT PANDA BREEDING CENTER, CHINA
CHENGDU GIANT PANDA BREEDING CENTER, CHINA
چنگدو پایتخت استان سیچوان چین است، علاوه بر این، این شهر پایتخت پانداها نیز محسوب می شوند. از فرودگاه چنگدو تا بیلبورد خیابان ها، پانداها در همه جا هستند. مرکز تجمع این پاندا ها که در جهان بسیار معروف است، CHENGDU GIANT PANDA BREEDING CENTER است، که یک ساختمان عظیم با محوطه های بزرگ و پر از پانداهای بزرگ و همچنین پانداهای قرمز است. از سال 2017، در این پایگاه 176 پاندای غول پیکر وجود داشت، که با توجه به این که کمتر از 2000 پاندای در طبیعت وجود دارد، تعداد زیادی به حساب می آید.

نکته ی جذاب این مرکز این است که شما می توانید با کمترین فاصله ی ممکن تعامل و در مسیری که مشرف به محوطه های مختلف اند و توسط جنگل بامبو احاطه شده است، با این حیوانات نادر در حیات وحش را تجربه کنید و علاوه بر این بسیاری از پانداها را حلق آویز در درختان مشاهده کنید. حتی فرصت هایی برای گردشگران وجود دارد که بچه پانداها را نگهداری کنند. ئر واقع برای هر کسی است که پانداها را دوست دارد مانند زیارت است.
OMAHA HENRY DOORLY

باغ وحش OMAHA HENRY DOORLY و آکواریوم، NEBRASKA

باغ وحش Henry Doorly و آکواریوم Omaha، نسبت به هر باغ وحش دیگری در ایالات متحده، دارای گونه های منحصر به فردی از حیوانات است. این مجموعه دارای 962 گونه منحصر به فرد و بیش از 15،000 حیوان است. این مجتمع بزرگ که تا سال 1894 به عنوان یک پارک افتتاح شد، جذاب ترین جاذبه گردشگری نبراسکا است که میلیون ها نفر در هر سال به آن سفر و از آن دیدن می کنند. یکی از جاذبه های این باغ وحش جنگل دروغین است، یکی از بزرگترین نمایشگاه های جنگل بارانی در جهان می باشد. دیگری کویر می باشد، که یکی از بزرگترین بیابان های داخلی است که در سال 2002 مبلغ 31 میلیون دلار هزینه برای ساختش هزینه شد. اگر بخواهیم از لحاظ تنوع این باغ وحش ها را مقایسه کنیم. باغ وحش اوماها پادشاه است.
اغ وحش ملی برلین آلمان

باغ وحش ملی برلین آلمان BERLIN ZOO, GERMANY
قدیمی ترین باغ وحش آلمان شامل بزرگترین گونه های موجود در جهان است که شامل بیش از 1500 گونه منحصر به فرد و بیش از 17،000 حیوان است. این باغ وحش از سال 1844 فعال بوده و پر بازدید ترین باغ وحش در سراسر اروپا است. برخی از جاذبه های این باغ وحش عبارتند از باغ پاندا، جهان پنگوئن، آکواریوم برلین و چندین جاذبه ی دیگر.
برای کسانی که انواع مختلف حیوانات را دوست دارند، باغ وحش برلین جایی است که بتواند گونه های مختلفی از تمام نقاط جهان را ببینند و آن را گزینه ی اول لیست بهترین باغ وحش جهان قرار دهند.

زیباترین جاذبه های گردشگری تانزانیا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر