لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> مالدیو؛ محبوب ترین نقطه جهان در بین کاربران اینستاگرام است
مالدیو؛ محبوب ترین نقطه جهان در بین کاربران اینستاگرام است

مالدیو؛ محبوب ترین نقطه جهان در بین کاربران اینستاگرام است

تصاویر غروب بسیار زیبا و چشم نوازهستند، اما مناظر دیگری وجود دارند که می توانند لایک های اینستاگرام را برای شما جمع کنند.
طبق نظرسنجی اخیر، ویلاهای مالدیو آنانتارا کیهاوا در منطقه مجمع الجزاير مالدیو با آتول (Baa Atoll) ، یکی از هتل های معروف در جهان است که با طرفداران زیاد اینستاگرامی همراه هست. این ویلاها 45,385 رای را در نظرسنجی یک مجله به خود اختصاص دادند.
محل محبوب اینستاگرام
علت انتخاب و رای مردم برای گشت و گذار در این جزیره کاملا واضح هست. آب‌های کریستالی و شفاف، ساحل بکر و دست نخورده، عکس از اتاق های خصوصی مدرن و لوکس نیاز به هیچ تغییر و فوتوشاپ ندارند که با فرستادن این عکس ها به اینستاگرام خود موجب حیرت هوادارانتان می شوید.
محل محبوب اینستاگرام
نا گفته نماند در ایران نیز جزایر بسیار زیبایی داریم که همیشه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. جزایر کیش، قشم و جزیره هنگام در جنوب کشور از جمله محبوب ترین آنها می باشند. از پر طرفدارترین هتل های کیش می توان به هتل ترنج،هتل پارمیدا وهتل بین المللی اشاره کرد.
محل محبوب اینستاگرام
هتل آنانتارا دارای هشتاد ویلا استخر خصوصی برای مهمانان است تا در آرامش استراحت کنند. علاوه بر موارد ذکر شده هتل فعالیت هایی
مانند صرف شام یا ناهار در رستوران زیر آب و کافه ی ویلایی جهت صرف نوشیدنی، محلی برای تماشای آب‌های کریستالی و شفاف، غواصی در “دنیای میراث کره زمین ” که توسط سازمان جهانی یونسکو از زیستگاه های منحصر به فرد در جهان معرفی شده و بسیاری موارد دیگر.

محل محبوب اینستاگرام
البته داشتن عکس های مناسب و جالب اینستاگرامی هزینه دارد. هزینه هر شب اقامت در این ویلاها از 934 دلار آغاز می شود. طبق گزارش روزنامه پرتیراژ ایندیپندنت ، رفت و آمد و جابجایی در این جزیره بوسیله هواپیماهای دریایی انجام می پذیرد که هزینه های جدا دارد و در میزان هزینه های اقامت هر شب هتل قید نشده است.

برترین محله ها و هتل های شهر کوالالامپور مالزی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر