لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> طرح جدید هتل هیلتون به دنیا کمک خواهد کرد
طرح جدید هتل هیلتون به دنیا کمک خواهد کرد

طرح جدید هتل هیلتون به دنیا کمک خواهد کرد

هیلتون در نظر دارد تا در پروژه های کاهش آثار زیست محیطی و برنامه های ترویج حقوق بشر در سراسر دنیا، نقش پررنگی داشته باشد.
برنامه هیلتون تا سال 2030، کاهش 50درصدی اثرات زیست محیطی اش در بیش از 5300 مایملک این شرکت خواهد بود. بنابراین به اولین مجموعه هتل های بزرگ تبدیل می شود که رزرو هتل در آن منحصر بفرد می باشد و هدف های مبتنی بر علم را به اجرا درخواهد آورد.
این اهداف جزئی از اهداف نوآورانه مبتنی برعلم است (یک سرمایه گذاری مشترک بین CDP، پیمان جهانی سازمان ملل متحد UNGC، سازمان منابع جهانی WRI، و صندوق جهانی برای طبیعت WWF). هدف از این طرح، اطمینان از هماهنگی کارهای این شرکت با توافق نامه آب و هوایی پاریس است.
در مجموع، برنامه هیلتون برای دست یافتن به اهدافش شامل این موارد می شود: کاهش 61 درصدی انتشار کربن، تلاش برای کاهش استفاده از بطری های پلاستیکی آب معدنی، غذای پایدار و تامین منابع، و کاهش مصرف آب.
بیشتر هتل های مجموعه هیلتون در آینده شاهد حذف نی های پلاستیکی و ادامه روند بازیافت صابون های این شرکت خواهند بود. همچنین، هیلتون در حال امتحان روش هایی است تا میهمان هایش را با این تلاش ها آشنا کند.
برای مثال، می توان از روش هایی نظیر تکنولوژی کانکت روم استفاده کرد. بر اساس گفته مکس ورسترات، معاون شرکت هیلتون در امور مسئولیت های اجتماعی گروهی و پذیرش لایحه آمریکاییان دارای معلولیت، در این روش، در عوض هربار خاموش کردن چراغ ها، می توانید با استفاده از موبایلتان، روشنایی و دمای اتاقتان را کنترل کنید.
شرکت هیلتون در نظر دارد تا سال 2030، علاوه بر اثرات زیست محیطی اش، در برنامه های نوآورانه محلی و برنامه هایی که در سراسر دنیا به سود زنان و کودکان می باشد، دو برابر سرمایه گذاری کند. همچنین، سرمایه گذاری در زمینه تامین مالی برای جبران بلایای طبیعی را نیز دو برابر می کند.
هیلتون 10 میلیون ساعت را داوطلبانه به امور محلی اختصاص خواهد داد. هیلتون با به خدمت گیری متخصصین مهمان نوازی خود چنین خدماتی ارائه خواهد داد: چه از طریق همکاری تیم های آشپزی با خیریه های خصوصی پخش غذا و ایجاد دستورهای غذایی یا از طریق همکاری تیم های نظافت و تمیزکاری با پناهگاه های محلی برای ابداع روشهای موثر نظافت.
کریستوفر جی. ناستا، مدیرعامل هیلتون و مدیر و رئیس کل و نائب رئیس انجمن گردشگری و مسافرت جهانی، در بیانیه ای می گوید: نزدیک به صد سال است که گروه هتل های هیلتون با این هدف اداره شده تا تاثیر مثبتی بر جوامع محلی که در اطراف هتل های ما هستند، داشته باشد. ما می خواهیم در این عصر طلایی سیر و سفر، نقش راهنمای اصلی را داشته باشیم و مطمئن شویم که مقاصدی که شما به عنوان مسافردر آنجا کار یا تفریح می کنید، یاد می گیرید یا به کشف و جستجو می پردازید، برای نسل آینده ماجراجویان نیز پرجنب و جوش، درخشان و محکم باشد تا بتوانید هوشمندانه سفر کنید.
برترين هتل ها كه به زودی افتتاح خواهند شد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر