لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> افتتاح هتل رزوود (Rosewood) هنگ کنگ در سال 2018
افتتاح هتل "رزوود" (Rosewood) هنگ کنگ در سال 2018

افتتاح هتل رزوود (Rosewood) هنگ کنگ در سال 2018

مجموعه هتل ها و استراحتگاه های رزوود در سال 2018 اولین بنای فوق لوکس خود در هنگ کنگ را افتتاح خواهد کرد. این مجموعه در بهترین نقطه اسکله ویکتوریا هاربر، در محل سابق مرکز نیو ورلد در جاده سالیس بری سیم شا، قرار گرفته است. مجموعه رزوود هنگ کنگ 27 طبقه از برج چند منظوره¬ی شرکت New World Development را در اختیار خواهد داشت که قرار است شکل متفاوت و تاج درخشانش در آسمان معروف هنگ کنگ تبدیل به علامت مشخصی شود که در نگاه اول قابل تشخیص باشد.
سونیا چنگ، مدیر عامل گروه هتلهای رزوود، معتقد است: “هنگ کنگ به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جهان که ماهیت و چشم انداز نمادین دارد، بهترین مکان برای افتتاح هتل رزوود به شمار می¬رود و چنین انتخاب سنجیده¬ای نمایانگر اهمبت فلسفه¬ی “هویت مکان” برای این برند است”. چنگ در ادامه بیان می¬کند: “ما در حالیکه خدمات جذاب، روح نواز و خالص رزوود را در شهر خودمان فراهم میکنیم، بدنبال بکارگیری دلربایی، پویایی، فرهنگ و مدرنیته شهرهنگ کنگ در این هتل نیز هستیم.”
مجموعه رزوود هنگ کنگ بگونه¬ای طراحی شده است تا نمایانگر سبک زندگی جذاب در محلی شیک و امروزی باشد. شما به محض ورود این جذابیت را حس خواهید کرد و این حس در تمام فضاهای عمومی سر باز، اتاقهای خصوصی و محلهای همایش ملموس خواهد بود.برای تونی چی و استودیویش در نیویورک (تونیچی) تنها زیباشناسی این اثر نیست که اهمیت دارد بلکه این افراد به تمام جزئیات ریز هم توجه می¬کنند تا تجربه¬ای بیادماندنی برای مهمانان و بازدیدکنندگان بوجود بیارند.
شیوه¬¬ی آقای چی برای بیان مفهوم “هویت مکان” از نظر برند رزوود، در مراسم افتتاحیه¬ی رزوود لندن در سال 2013 مورد تشویق و تمجید قرار گرفت.
شرکت کن پدرسن فاکس (Kohn Pedersen Fox) اعلام کرده است که برای ساختار معماری این هتل 398 اتاقه، ویژگیهای طراحی کلاسیک را با توجه به محیط امروزی پر جنب و جوش این محل ترکیب خواهد کرد.
مجموعه رزوود هنگ کنگ ارائه کننده چنین خدماتی است: هشت انتخاب برای صرف غذا، امکانات تفریحی نظیر مرکز فیتنس، استخر شنا، مجموعه جامع تندرستی رزوود و سالن تن آسایی جامع”مانر کلاب” که خدمات متنوعی به مهمانانش ارائه میدهد.
پاویلیون (غرفه نمایشگاهی) مجموعه رزوود هنگ کنگ، فضاهایی ویژه نمایشگاه¬ها و جلسات دارد که در استایل اقامتی لوکس و بسیار با کیفیت هستند.
اقامتگاههای رزوود- 199 اتاق لوکس برای اقامتهای طولانی¬تر در 19 طبقه آخر این برج قرار دارند که بعضی از آنها دارای تراس بیرونی¬اند و تمام این اتاقها نمای دید پرنده (Bird’s eye views) دارندو برای ساکنان این اتاقها محلهای تن آسایی اختصاصی، استخر شنای داخلی، مرکز فیتنس و همچنین خدمات و امکانات ویژه ارائه می¬شود.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مالدیو کجاست؟
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر