لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی بهترین هتل قزوین به همراه اطلاعات کامل و عکس
معرفی بهترین هتل قزوین به همراه اطلاعات کامل و عکس

معرفی بهترین هتل قزوین به همراه اطلاعات کامل و عکس

یافتن هتل در قزوین کار آنچنان سختی نیست بخصوص اگر با هزینه اقامت در قزوین و اقامتگاه‌های آن آشنا باشید. هتل های قزوین در سراسر شهر با امکانات متنوع و مختلف در دسترس است. در ادامه بهترین هتل‌ قزوین را برحسب امکانات و ویژگی‌های مختلف برای شما به صورت دسته ‌بندی‌ به ‌طور ترتیبی آورده‌ایم.
قزوین بزرگترین شهر و مرکز استان قزوین است. این شهر مهد خوش نویسی ایران هم است. قزوین دارای آب‌ و هوای سرد در زمستان و معتدل در تابستان است. بیشتر مردم این استان فارسی زبان هستند و اقلیت‌هایی نظیر آذری، کردی و لری نیز در این استان سکونت دارند. در این استان بیشتر از ۲۰۰۰ اثر معماری و باستانی وجود دارد و آثار باستانی کشف شده نشان دهنده قدمت 7000 ساله این شهر است. پسته، باقلوا و شیرینی‌‌های سنتی قزوین میان مردم زبان‌زد است.

لیست بهترین هتل های قزوین

هتل مرمر قزوین

هتل مرمر قزوین با در نظر گرفتن استاندارد‌های بین المللی و ارائه دادن امکانات رفاهی مطلوب، از جمله بهترین هتل‌ های قزوین و در عین حال شکیل‌ترین گزینه‌های اقامت در شهر قزوین به شمار می‌رود. هتل چهار ستاره مرمر قزوین در سال ۱۳۷۳ بهره برداری شد و از آن زمان تا امروز، میزبان مسافرانی است که شهر قزوین را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند.
هتل مرمر قزوین بهترین هتل در قزوین است که در ساختمانی ۷ طبقه واقع شده و دارای ۴۸ واحد اقامتی مجزا می‌باشد. اتاق‌های هتل به امکاناتی نظیر یخچال، مبل راحتی تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و همچنین میز تحریر مجهز شده‌اند. تلویزیون داخل اتاق‌ها به شبکه پخش فیلم اتصال دارد و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در فضای داخل اتاق‌ها و لابی هتل از جمله امکانات هتل است.
در اتاق‌ها حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد و لوازم بهداشتی ضروری نیز داخل اتاق‌ها تعبیه شده اند. مسافران در صورت همراه داشتن اشیا و لوازم قیمتی می‌توانند از صندوق امانات هتل برای نگهداری استفاده نمایند.
هنگامیکه صحبت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی به میان باشد، اکثر افراد به شهرهایی مثل شیراز و اصفهان و همدان فکر می‌کنند ولی طبق گزارش وزارت میراث فرهنگی، شهر قزوین دارای بیشترین میزان آثار تاریخی ثبت شده ملی است. سفر به این شهر و بازدید از موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی آن، از جمله گزینه‌های اصلی سفر‌های داخلی به حساب می‌آید. مسافرانی که برای بازدید به این شهر تاریخی سفر کرده‌اند می‌توانند اقامت خوشی را در این هتل داشته باشند.

هتل ایرانیان قزوین

اتاق دو تخته توئین هتل ایرانیان قزوین با تم صورتیهتل چهار ستاره ایرانیان بهترین هتل شهر قزوین در سال ۱۳۹۲ در شهرک هفت سنگان، با فاصله ۸ کیلومتری از شهر قزوین تاسیس شد. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و متشکل از ۳۹ باب اتاق و سوئیت زیبا با امکانات رفاهی مطلوب است.
این مجموعه به خاطر قرار گرفتن در شهرک هفت سنگان و دوری از شلوغی و ترافیک شهر، می‌تواند اقامتی آرام را برای شما رقم بزند. از جمله امکانات هتل ایرانیان قزوین کافی شاپ، استخر، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، رستوران، پارکینگ، حمام ترکی، آتلیه فیلم و عکس و پذیرش شبانه‌روزی است.
هتل ایرانیان با اتومبیل شخصی تا دولتخانه صفوی حدود ۱۵ دقیقه، آب انبار سردار حدود ۱۳ دقیقه، تا مسجد جامع تقریبا ۱۵ دقیقه، تا پیغمبریه ۱۵ دقیقه، تا موزه قزوین تقریبا ۱۵ دقیقه، تا سرای سعدالسلطنه حدود ۱۶ دقیقه و تا کاروانسرای وزیر ۱۶ دقیقه فاصله دارد.

هتل های سه ستاره قزوین

هتل آپارتمان سینا قزوین

اتاق دو تخته دبل هتل آپارتمان سینا قزوینهتل آپارتمان سینا قزوین، اقامتگاهی شکیل و مجهز و بهترین هتل شهر قزوین است. این هتل آپارتمان، دارای چندین آپارتمان با گنجایش‌های متنوع برای پذیرایی از میهمانان است. هر یک از آپارتمان‌ها امکانات رفاهی مجهز و کاملی دارند و باعث می‌شود میهمانان آرامش و آسایش را با همه وجود حس کنند.
رستورانی شیک و جذاب، کافی‌شاپی با منوی متنوع و صبحانه‌ای که به صورت رایگان برای میهمانان ارائه می‌شود؛ از جمله ویژگی‌هایی است که اقامت شما در این هتل آپارتمان را به‌یادماندنی و دلچسب می‌سازد. قرار گرفتن این هتل آپارتمان در بافت سنتی قزوین و مجاور بودنش به مکان‌های تاریخی و گردشگری از دیگر مزایای این هتل آپارتمان 3 ستاره به حساب می‌آید.
امکانات رفاهی هتل آپارتمان:
اینترنت در قسمت لابی
مبلمان
آشپزخانه
سرویس روزانه اتاق
حمام
سرویس بهداشتی ایرانی
صندوق امانات
تلفن

هتل خانه سنتی بهروزی قزوین

اتاق دو تخته توئین هتل سنتی بهروزی قزوینهتل خانه بهروزی قزوین از جمله بناهای تاریخی این شهر زیبا است که در سال ۱۳۹۳ برای ارائه مطلوب‌تر خدمات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل سنتی با حفظ معماری سنتی، کاربری آن به هتل تغییر یافت و از آن موقع تاکنون، میزبان گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد. خانه سنتی بهروزی که یادگار عصر قاجار می‌باشد، در آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است و این مورد نیز یکی از جمله عواملی است که بر جذابیت آن در بین مسافران افزوده است.
هتل سنتی خانه بهروزی قزوین با داشتن قدمتی بالغ بر ۲۰۰ سال و در زمینی با مساحت حدود ۱۳۰۰ متر مربع واقع شده است. این هتل دارای ۱۲ واحد اقامتی مجزا می‌باشد. اتاق‌هایی که منعکس‌کننده‌ی معماری سنتی و طراحی اصیل ایرانی می‌باشند و مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال سی دی، کمد لباس و همینطور مبلمان راحتی هستند. به منظور رفاه حال مسافران و آسایش کاربران در هنگام تهیه دم نوش، دستگاه چای ساز هم در داخل واحد‌ها قرار داده شده است.
مسافرانی که با خودروی شخصی به قزوین سفر کرده‌اند می‌توانند، با هماهنگی قسمت پذیرش و به طور رایگان از فضای پارکینگ هتل استفاده کنند. خدمات تاکسی سرویس، تهیه بلیط و همینطور خدمات فکس و دستگاه کپی هم در همین بخش پذیرش هتل خانه بهروزی ارائه می‌گردد.

لیست هتل‌های قزوین با قیمت مناسب

هتل البرز قزوین

سوئیت هتل البرز قزوینهتل البرز قزوین در قلب شهر قزوین واقع شده است. هتل البرز قزوین در سال ۱۳۵۵ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۷ با هدف ارتقا سطح کیفی و خدمات رفاهی بیشتر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. خوب است بدانید که ساختمان هتل البرز قزوین در ۳ طبقه بنا و متشکل از ۳۸ باب اتاق و ۹۰ تخت ساخته شده است. برای رزرو بهترین هتل در قزوین می‌توانید از سایت‌ ایران هتل آنلاین کمک بگیرید.
از نظر تنوع اتاق‌ها در این هتل چشم‌نواز به اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، سوئیت سه تخته رویال تقسیم بندی می‌گردند. به این نکته توجه داشته باشید نمای دید اتاق‌ها به خیابان و بعضی دیگر به محوطه هتل است. از جمله امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های هتل البرز قزوین می‌شود به روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، حمام و لوازم بهداشتی، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد.
شایان ذکر است که اینترنت به صورت رایگان در اتاق‌ها برای خرید بلیط هواپیما و … قابل دسترسی می‌باشد. همینطور لازم به یادآوری است که هیچ یک از اتاق‌های هتل البرز قزوین گنجایش نفر اضافه را دارا نیستند. موقعیت قرارگیری هتل البرز قزوین باعث دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید، رستوران‌ها، سینما و اماکن تفریحی شهر شده است.
صندوق امانات، مینی بار، لاندری، تلویزیون در لابی، پارکینگ و خدمات خانه‌داری از دیگر امکانات هتل البرز قزوین هستند که برای رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مسافرین گرامی تدارک دیده شده است. از لحاظ وضعیت ترافیک هتل البرز قزوین خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده است. مهمانان عزیز باید توجه داشته باشند که وعده صبحانه در کافی شاپ هتل البرز قزوین از ساعت ۷:۰ الی ۹:۳۰ ارائه می‌شود. همینطور کافی شاپ هتل البرز واقع در طبقه اول با گنجایش ۱۵ نفر به طور شبانه‌روزی با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای متنوع و خوشمزه در خدمت مسافران هتل است.
شایان ذکر است هتل البرز فاقد آسانسور می‌باشد. مطمئنا می‌دانید که قزوین شهری است که نباید تجربه طعم غذاهای محلی‌ این شهر را به هیچ عنوان از دست بدهید؛ بنابراین حتما به رستوران های قزوین سر بزنید و غذاهای سنتی را تست نمایید. هتل البرز قزوین با کادری ماهر و آموزش دیده آماده است تا لحظات دل‌انگیزی از سفر به شهر قزوین و اقامت در این هتل زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

هتل راژیا قزوین

اتاق سه تخته هتل راژیا قزوینهتل راژیا قزوین هتلی دو ستاره در بلوار میرزا کوچک خان قزوین است. این هتل تمیز و زیبا از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و دارای یک طبقه با ۱۹ باب اتاق و سوئیت اقامتی می‌باشد که گنجایش ۶۰ مسافر را دارد.
به خاطر نزدیکی این هتل به کاخ چهل ستون و تعدادی مراکز خرید، همیشه مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد و بدون شک اقامتی خوش در این هتل را تجربه خواهند کرد. مسافران در زمان سفر به شهر قزوین با انتخاب هتل راژیا دسترسی بسیار آسانی به جاذبه‌های شهر خواهند داشت. چند نمونه از این جاذبه‌ها عبارتند از موزه قزوین، بازار سنتی، کاروانسرا، مسجد جامع، آب انبار سردار و آرامگاه حمدالله مستوفی.
هتل راژیا با داشتن پرسنلی ماهر آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران سرتاسر کشور در طی سال هستند. با اینکه از زمان تاسیس این هتل زمان اندکی گذشته است ولی جزو پرطرفدارترین هتل‌های شهر به حساب می‌آید و عموما پر از مسافر است. احتمالا نام این هتل هم توجه شما را به خودش جلب کرده. راژیا در حقیقت نام شهر قزوین در تاریخ یونان باستان می‌باشد که بعدها به آرساس یا آرساسیا و در نهایت به قزوین تغییر داده شد.
این هتل امکاناتی رفاهی مطلوبی برای میهمانان فراهم کرده تا اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را تجربه کنند، از جمله امکانات ارائه شده در هتل راژیا قزوین عبارتند از سیستم اعلام حریق، اینترنت وای فای در لابی، تاکسی سرویس، خشکشویی و لباسشویی.
همینطور لازم به ذکر است پذیرش در این هتل به صورت شبانه‌روزی دایر است، پس در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران زمان رسیدنتان نباشید. هرچند تعداد طبقات این هتل یک طبقه است ولی برای دسترسی به اتاق‌های این هتل می‌توانید از آسانسور هم استفاده کنید.
در ورودی هتل راژیا هم دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. در لابی هتل امکان دسترسی به چمدان فراهم است و در صورت نیاز وسایلتان را میتوانید به این قسمت بسپارید. در راهرو هم سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. در لابی هتل زمان انتظار برای پذیرش یا استفاده از تاکسی سرویس می‌توانید تلویزیون مشاهده کنید. هتل راژیا متشکل از سالن صبحانه خوری و پارکینگ اختصاصی رایگان با گنجایش محدود ۳۰ خودرو است. در نزدیکی این هتل چندین رستوران‌ معروف وجود دارند که شما می‌توانید غذاهای خوشمزه نوش جان کنید.

هتل مینو قزوین

اتاق دو تخته دبل هتل مینو قزوین با تم سفید و سبزهتل مینو قزوین از جمله هتل‌های ۲ ستاره شهر به حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. این هتل از ۲۰ واحد اقامتی تشکیل شده است. در کل گنجایش این هتل ۴۰ نفر می‌باشد. لابی هتل نیز دارای گنجایش ۷ نفره است. مورد جالب توجه آنجاست که این هتل در عین ۲ ستاره بودن به عنوان یکی از پاکیز‌ه‌ترین و بهترین هتل در قزوین شناخته شده است.
حال از نظر موقعیت مکانی باید بدانید که هتل مینو در ورودی شهر و در نزدیکی ترمینال مسافربری قرار گرفته است و همین امر دسترسی بسیار آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر را به ارمغان آورده است. دسترسی آسان به جاذبه‌هایی مثل کلیسای کانتور از جمله مزایای اقامت در این هتل به حساب می‌آید. همینطور لازم به ذکر است به خاطر دو طبقه بودن این هتل نیازی به آسانسور نیست، پس در زمان رزرو در صورت مشکل داشتن با پله بهتر است از واحدهای طبقه اول استفاده کنید. هتل مینو با پرسنل باتجربه و مجرب خود آماده پذیرایی و ارائه خدمت به مسافران از سراسر کشور است.
هتل مینو قزوین پذیرش شبانه‌روزی دارد و شامل امکاناتی مثل پارکینگ رایگان با گنجایش ۱۲ خودرو، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی، خشکشویی و لباسشویی با هزینه، اینترنت در لابی است. در بخش لابی اتاق چمدان دایر بوده تا در صورت لزوم بهره‌‌مند گردید، همینطور سرویس بهداشتی ایرانی هم در لابی و راهروها وجود دارد. خوب است بدانید پرسنل این هتل بسیار باتجربه بوده و همگی به زبان‌های ترکی و انگلیسی مسلط هستند. در زمان خرید بلیط هواپیما بهتر است به خاطر داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید.

هتل سفیر قزوین

سوئیت دو تخته دبل هتل سفیر قزوین با روتختی بنفشهتل دو ستاره سفیر از هتل‌های پرطرفدار و محبوب شهر قزوین به شمار می رود. این هتل در سال ۱۳۹۴ در خیابان سعدی قزوین افتتاح گشته است. هتل سفیر قزوین دارای یک طبقه و ۱۸ باب اتاق و سوئیت است و گنجایش ۴۰ نفری دارد.
شهر قزوین از جمله شهرهای توسعه یافته و تاریخی ایران است که در زمان‌های گذشته پایتخت ایران بوده و از همین رو مکان‌های دیدنی و تاریخی زیادی دارد. همچنین از طبیعت زیبا و بکر این منطقه نباید چشم پوشی کرد، به همین جهت در طی سال‌ها جزوه مقاصد پر طرفدار گردشگری در میان توریست‌ها است. حال، هتل سفیر به خاطر موقعیت مکانی عالی و قرارگیری در مرکز شهر و داشتن دسترسی آسانی به خیابان ها و جاهای دیدنی شهر به انتخاب اول اکثر مسافران تبدیل شده است.
هتل سفیر قزوین با امکانات رفاهی مطلوب خود در بین مسافران محبوبیت دارد و همیشه پر از مسافر است. از مزایای این هتل می‌‌شود به دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و دیدنی مثل کاخ چهل ستون قزوین، عمارت عالی قاپو و موزه مدرسه دیانت اشاره کرد. همینطور جاذبه‌های دیگری که در مجاورت این هتل واقع شده‌اند عبارتند از امام زاده حسین، بازار قزوین، حمام قجر، آب انبار سردار بزرگ، تفرجگاه باراجین و قلعه تاریخی لمبسر.

هتل آپارتمان اطلس قزوین

اتاق دو تخته توئین هتل آپارتمان اطلس قزوینهتل آپارتمان اطلس قزوین یک هتل آپارتمان بسیار بزرگ متشکل از 12 واحد آپارتمان 85 متری می‌باشد که در مجموع ظرفیت پذیرش 96 نفر مهمان را دارد. گنجایش هر یک از این آپارتمان‌ها چهار نفر بوده که قابلیت پذیرش یک نفر اضافه به صورت کف خواب و یا کاناپه تخت خواب شو را داراست.
آپارتمان های این هتل از هال و پذیرایی با مبلمان، دو عدد اتاق خواب با یک تخت دبل و دو تخت توئین، توالت ایرانی، فرنگی و حمام اختصاصی، آشپزخانه با تجهیزات آشپزی کامل، گاز، سینک و یخچال تشکیل شده‌اند. این هتل با سیستم گرمایشی شوفاژ گرم می‌شود و کولر آبی در روزهای گرم تابستان خنک کننده فضا می‌باشد.
هتل آپارتمان اطلس قزوین پارکینگ اختصاصی ندارد با این حال در جلوی درب هتل امکان پارک ماشین برای مسافران فراهم شده است. از لحاظ امنیت هم از طریق دوربین مدار بسته و نگهبان شبانه روزی ماشین‌ها نگهداری می‌شوند. هتل آپارتمان اطلسی فاقد رستوران بوده اما کافه این مجموعه با سرو انواع متنوع غذاهای فست فودی آماده خدمت رسانی به مهمانان و گردشگران عزیز است.
محل قرار گیری این هتل آپارتمان در شمالی ترین نقطه ی شهر می‌باشد. از همین رو هتل اطلس به جاذبه‌های گردشگری شهر قزوین مثل باغ پرندگان و باغ وحش، کاخ چهل ستون ، پارک فدک، کاروانسرای سعدالسلطنه و عمارت عالی قاپو بسیار نزدیک است. کاروانسرای سعدالسلطنه از جمله بزر‌گترین کاروانسرهای سرپوشیده داخل شهر ایران و یکی از 38 ساختمان منتخب میراث فرهنگی کشور است که در سفر به این شهر پیشنهاد می‌کنیم که بازدید کنید.

لیست هتل‌های ارزان قیمت قزوین

برای بدست آوردن قیمت بهترین هتل های قزوین به سایت‌ها ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. برای اقامت ارزان می توانید از مهمانپذیر های این شهر استفاده کنید.

مهانپذیر ابریشم قزوین

اتاق دو تخته توئین مهانپذیر ابریشم قزوینمهمانپذیر ابریشم قزوین در چهارراه منتظری قرار گرفته است. این هتل در سال 1385 افتتاح شد و با هدف بهسازی و ارتقا سطح کیفی در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. مهمانپذیر ابریشم از ۱۶ باب اتاق با امکانات مناسب تشکیل شده است. این مهمان‌پذیر در مجاورت حسینه امینی‌ها که از جمله شاهکارهای معماری شهر قزوین می‌باشد قرار گرفته و دسترسی مطلوبی به ترمینال مرکزی، راه آهن و مرکز شهر دارد. مهمانپذیر ابریشم با کادر حرفه‌ای و باتجربه آماده میزبانی از شما مسافرین گرامی می‌باشد.
خوب است به این مهم توجه کنید، مهمانپذیر ابریشم قزوین آسانسور نداشته و در طبقه دوم ساختمانی تجاری قرار دارد. همینطور در این مهمان‌پذیر اتاق‌ها فاقد حمام و سرویس بهداشتی بوده و حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی داخل راهرو برای مهمانان فراهم شده است.

مهمانپذیر طالقانی قزوین

این مهمانپذیر تک ستاره در خیابان طالقانی قرار گرفته و در سال ۹۰ مورد بازسازی واقع گرفت. مهمانپذیر طالقانی قزوین در مجاورت کلیسای کانتور و موزه عالی قاپو است. اقامت برای کودکان زیر پنج سال رایگان می‌باشد و شامل امکانات اینترنت و تاکسی سرویس است.

هتل میرعماد قزوین

هتل میر عماد قزوین واقع در بلوار اسد آبادی در سال ۸۹ افتتاح شد. از امتیازات این هتل می‌شود به دسترسی آسان آن به ایستگاه راه آهن و اماکن دیدنی مانند حمام بلور اشاره کرد. اقامت در این هتل برای کودکان زیر شش سال رایگان می‌باشد. پارکینگ، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، اینترنت و لاندری از جمله امکانات هتل میرعماد است.

بهترین هتل قزوین کدام است؟

سوئیت هتل ایرانیان قزوین هتل‌های تک ستاره

هتل‌های ۱ ستاره، آنچنان بزرگ نیستند و معمولا فضایی خانوادگی و دوستانه دارند. در حقیقت در اکثر موارد صاحب هتل و نزدیکان او، هتل را می‌گردانند. رعایت تمیزی و سالم بودن وسایل و تجهیزات از الزامات هتل‌های ۱ ستاره است.
پذیرش میهمانان نیز تقریباً در همه ساعات شبانه‌روز (در بعضی از هتل‌ها این زمان کمی قبل از زمان صبحانه شروع شده و تا آخر شب ادامه دارد) توسط خود مدیر هتل یا یکی از کارمندانش صورت می‌گیرد. از جمله خدماتی که در هتل‌های ۱ ستاره لازم است از پرسنل بخواهید، توضیح درباره‌ی امکانات و همه هزینه‌هایی است که باید پرداخت کنید.

هتل‌های 2 ستاره

هتل‌های ۲ ستاره، کوچک یا متوسط هستند و حدود ۲۰ اتاق دارند. برخورد و پوشش پرسنل هتل‌های ۲ ستاره حرفه‌ای تر و در سطح بالاتری در مقایسه با هتل‌های ۱ ستاره است. در هتل‌های ۲ ستاره، مثل هتل‌های ۱ ستاره، تقریباً در طی 24 ساعت شبانه‌روز، پذیرش میهمانان انجام می‌شود. اگر برای اقامت به این هتل‌ها مراجعه کردید، پرسنل هتل وظیفه دارند در همان ابتدا، و با رعایت ادب همه خدمات هتل و هزینه‌های آن‌ها را برای شما تشریح کنند.
کمک در حمل بارها و چمدان‌ها هم جزوه وظایف پرسنل هتل‌های ۲ ستاره تعریف شده است. در هتل‌های ۲ ستاره، برای میهمانان صبحانه سرو می‌شود ولی وعده‌ی ناهار و شام اختیاری می‌باشد. چنانچه قرار باشد، ناهار و شام سرو شود، رعایت استانداردها لازم است. وعده‌ی شام هم می‌تواند شامل غذاهای سرد و گرم باشد.

هتل‌های 3 ستاره

هتل‌های ۳ ستاره بزرگ‌تر از هتل‌های ۲ ستاره بوده و پرسنل آن‌ها در طول 24 ساعت شبانه‌روز، در محل پذیرش حضور دارند تا استقبال گرمی از مسافران به عمل بیاورند. سرویس بهداشتی و حمام به صورت مستقل در آن‌ها موجود است و وسایلی مثل تلویزیون و یخچال حتماً در اتاق به چشم می‌خورند.
هتل‌های ۳ ستاره رستوران‌های مناسبی دارند. هر روز وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت کامل در این رستوران برای میهمانان آماده می‌شود؛ طول زمان تهیه وعده‌های غذایی نباید کمتر از ۲ ساعت باشد. کیفیت غذا و رعایت تمیزی و بهداشت آشپزخانه رستوران دارای اهمیت است. ارائه خدمات لباسشویی در هتل‌های ۳ ستاره بر خلاف هتل‌های ۱ و ۲ ستاره، لازم است. کیفیت تشک‌های تخت‌ها نیز باید در سطح مناسبی باشد.

هتل‌های 4 ستاره

بدون شک امکانات اتاق‌ها، پذیرایی، چیدمان و زیبایی در هتل‌های ۴ ستاره بیشتر از هتل‌های ۱، ۲ و ۳ ستاره می‌باشد. به علاوه در هتل‌های ۴ ستاره ﺗخت‌هایی ﺑﺎ سایزهای ﺑﺰرﮔﺘﺮ ﻣثل ﺳـﺎﯾﺰ ﮐﯿﻨـﮓ و ﮐـﻮﺋﯿﻦ موجود است. تشک‌های این تخت‌ها باید دارای کیفیت خیلی خوب برای استفاده باشند. در اکثر هتل‌های ۴ ستاره، سالن بدنسازی، استخر و سالن اسپا هم برای میهمانان در نظر گرفته شده است.
امکاناتی مثل تلویزیون، یخچال، سشوار و مینی‌بار نیز در اتاق‌ها یا سوئیت‌های هتل‌های ۴ ستاره لازم است. سعی می‌شود دیزاین و چینش اتاق‌ها در هتل‌های ۴ ستاره زیبا و چشم‌نواز باشد تا آرامش میهمانان در هنگام استراحت و اقامت تأمین گردد. وجود فضای سبز لذت‌بخش و وسیع هم از جمله ویژگی‌های این هتل‌هاست.

هتل‌های 5 ستاره

هرچند شهر زیبای قزوین هتل 5 ستاره ندارد، با این حال توضیحات مختصری از ویژگی‌های این هتل‌ها به شما می‌دهیم. زمانی هتلی می‌تواند عنوان ۵ ستاره را بگیرد که از ایده‌آل‌ترین شرایط و امکانات برخوردار باشد. به عبارتی کیفیت اتاق‌ها و سوئیت‌ها و همینطور خدمات باید در بالاترین سطح استانداردهای روز جهان باشد.
تخت‌هایی بزرگ و راحت، با تشک‌هایی مطلوب، در اتاق‌هایی بسیار شیک و تمیز از حداقل‌های این شرایط است. تنوع رستوران‌ها و غذاهایی لذیذ و خوشمزه نیز از دیگر امکاناتی است که هتل‌های ۵ ستاره لازم است که داشته باشند. وسایل و تجهیزیاتی مانند سشوار، دستگاه واکس، مینی‌بار و… هم از ملزومات اتاق‌ها و سوئیت‌های شکیل هتل‌های ۵ ستاره است.
پرسنلی باتجربه، آموزش‌دیده و ماهر با پوششی متحدالشکل از جمله ویژگی‌های هتل‌های ۵ ستاره است. امکانات تفریحی شامل سالن ورزشی، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بازی کودکان، استخر و اسپا نیز از گزینه‌هایی می‌باشد که در تمام هتل‌های ۵ ستاره، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
جمع بندی
داشتن سفری دل‌انگیز با خاطرات به‌یادماندنی و اقامتی دلچسب، آرزوی اکثر ما برای تعطیلات و زمان‌های فراغت است. اقامت در هتل یا هتل آپارتمانی با امکانات مناسب یکی از اصول خوشگذرانی و حال خوب در سفر می‌باشد. برای رزرو بهترین هتل در قزوین می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. همچنین قیمت بهترین هتل های قزوین در سایت نوشته شده است. رزرو خود را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید و سفری لذت بخش داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
روستای زرگر تهران، نیمه ایرانی- نیمه اروپایی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر