خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا کیش
مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا کیش

مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا کیش

مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا کیش موجب انتخابی بهتر توسط مسافران هنگام مسافرت به جزیره کیش می‌شود. اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که قصد اقامت در این هتل ها را دارید در این مقاله سعی داریم به ویژگی‌ها و مشخصات هتل پالاس یا هتل ویدا کیش بپردازیم.

شما مسافران گرامی قطعاً با مقایسه این دو هتل از هتل های کیش و آگاهی از امکانات، فواصل آنها تا اماکن و جاذبه های گردشگری با اطلاعاتی بیشتر اقدام به رزرو آنها خواهید کرد.

رزرو هتل پالاس و هتل ویدا کیش

شما مسافران عزیز می‌توانید با به دست آوردن اطلاعاتی در مورد خصوصیات و ویژگی‌های هتل پالاس کیش و هتل ویدا کیش به راحتی اقدام به رزرو و انتخاب این هتل‌ ها کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد رزرو هتل شیک پالاس و هتل مجلل ویدا می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

مقایسه قیمت هتل پالاس با هتل ویدا کیش

vida kish hotel 5

هتل پالاس کیش هتلی پنج ستاره و دارای امکاناتی مدرن است. در هتل پنج ستاره پالاس با توجه به ظرفیت و مشخصات واحدها قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است هتل 5 ستاره ویدا کیش نیز دارای امکانات رفاهی ایده‌آلی برای اقامت مسافران است. این دو هتل با توجه به چشم انداز، امکانات رفاهی متفاوت در آنها دارای قیمت‌هایی گوناگون هستند. انتخاب این واحدها بسته به سلیقه و تعداد نفرات و صد البته بودجه شما مسافران عزیز دارد.

شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین و مشخص کردن نام هتل و تاریخ رزرو از قیمت‌های به‌روز اتاق های این هتل ها آگاه شوید.

امکانات هتل پالاس یا هتل ویدا کیش؟ کدام یک بهتر است؟

امکانات هتل پالاس یا هتل ویدا کیش؟ کدام یک بهتر است؟

هتل مجلل پالاس و هتل ویدا کیش هر دو از هتل ‌های با کیفیت و با خدمات مناسب در جزیره کیش هستند. در هتل پنج ستاره پالاس کیش بیشتر امکانات رفاهی به راحتی در دسترس شما مهمانان محترم است. سالن ماساژ، سالن ورزشی، کافی شاپ، خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی، خدمات تهیه بلیط، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، کرایه اتومبیل، آسانسور، نمازخانه، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع و خدمات برای معلولین نمونه‌هایی از خدمات ارائه شده توسط این هتل هستند.

ناگفته نماند هتل مجلل پالاس کیش یکی از بهترین استخر های ایران را دارد. استخر این هتل با نمایی زیبا و معماری خاص اوقاتی شادی‌بخش و مفرح را به مسافران هتل هدیه می‌دهد.

استخر هتل ویدا کیش

هتل لوکس ویدا کیش نیز به مانند هتل پالاس نمونه‌ای از هتل‌ های مدرن و دارای امکانات به‌روز است. در این هتل به راحتی می‌توانید از خدماتی مانند نگهداری کودک، آتلیه، فروشگاه، سونا، استخر، آرایشگاه، پارک کودک، آژانس مسافرتی، اتاق تلفن، زمین ورزشی، سالن ماساژ، فکس، فتوکپی، فضای سبز، اتاق سیگار، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، کپسول آتش‌نشانی، کرایه اتومبیل، لابی، کافی‌شاپ، خدمات تور، زنگ هشدار، سالن ورزشی، تلفن و تلویزیون در لابی، پذیرش شبانه روزی، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدارباش، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی برخوردار شوید.

امكانات هتل داريوش كيش را بهتر بشناسید!
ادامه مطلب

در مجموع اگر بخواهیم مقایسه‌ای از لحاظ امکانات این دو هتل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که در هر دوی آن امکاناتی مشابه در نظر گرفته شده است. شما مسافران عزیز می‌توانید با توجه به نیازهای خود و همچنین امکانات مورد نظر به رزرو هر کدام از این هتل ها بپردازید.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل لیلیوم و هتل ویدا کیش” را مطالعه کنید.

اتاق های هتل پالاس یا هتل ویدا؟ کدام یک بهتر است؟

در هتل شیک پالاس کیش اتاق‌ هایی متنوع برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است. این واحد ها هر کدام دارای ظرفیت‌هایی مختلف و امکاناتی ویژه هستند. به طوری که قیمت هر کدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که اقامت‌های دسته جمعی را می‌پسندید، هتل پنج ستاره پالاس نمونه‌ای مناسب از هتل های کیش است.

در هتل شیک ویدا نیز اتاق و سوئیت ‌های گوناگون با ظرفیت و قیمت ‌های مختلف برای انتخاب پیش روی شما مسافران عزیز است. انتخاب این واحدها همگی بسته به سلیقه و تعداد نفرات همراهتان دارد. در ادامه با اتاق های این هتل ها بیشتر آشنا می‌شویم:

اتاق های هتل پالاس

اتاق های هتل پالاس کیش

هتل شیک پالاس دارای اتاق‌ هایی متنوع است. اتاق های زیر از انواع واحد های اقامتی در هتل پنج ستاره پالاس هستند:

  • اتاق توئین دریا
  • اتاق دوبلکس یه تخته
  • اتاق دو تخته دبل استاندارد
  • اتاق کانکت پنج نفره

هر کدام از این اتاق‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند. به طور مثال اتاق توئین دارای ظرفیت دو نفر و اتاق کانکت دارای ظرفیتی معادل پنج نفر است.

اتاق های هتل پالاس کیش

همچنین در اتاق‌های هتل مجلل پالاس امکاناتی مختلف برای راحتی شما مهمانان عزیز تعبیه شده است؛ حمام، دراور، صبحانه، روم سرویس، لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق و چای ساز نمونه‌هایی از این امکانات هستند.

این اتاق‌ ها با داشتن فضایی دلنشین، شیک و زیبا اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای مسافران جزیره کیش رقم می‌زنند.

اتاق های هتل ویدا

اتاق های هتل ویدا

هتل لوکس ویدا نیز به مانند هتل مجلل پالاس از اتاق هایی متنوع برخوردار است. به طوری که هر مسافر سخت‌پسندی به راحتی یکی از آنها را انتخاب می‌کند. این اتاق ها شامل موارد زیر هستند:

  • دو تخته (استاندارد/ دریا/ رویال رو به دریا)
  • سه تخته (استاندارد/ رو به دریا/ رویال دریا)
  • سوئیت یک خوابه (رو به جزیره/ رو به دریا)

اتاق های هتل ویدا کیش

اقامت در این اتاق‌ های با ظرفیت‌های مختلف با وجود داشتن امکانات رفاهی مناسب بسیار لذت‌بخش است. میز تحریر، روم سرویس، رخت‌آویز، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار با هزینه و آب رایگان از جمله امکانات موجود در این واحدهای اقامتی هستند.

در مجموع این اتاق ‌ها نیز دارای فضایی شیک، مدرن و دلپذیر برای اقامتی چند روزه در جزیره زیبای کیش هستند. انتخاب هر کدام از این واحدها بسته به سلیقه وتعداد همسفران شما دارد.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش” را مطالعه کنید.

هتل پالاس لوکس تر است یا هتل ویدا کیش؟

هتل ویدا کیش از جمله هتل های لوکس و مدرن در جزیره کیش و یكی از زیرمجموعه‌های گروه تاپ تورز از معروف‌ترین برندها در صنعت گردشگری است. با توجه به تازه تأسیس بودن، در ساختمان این هتل از معماری روز دنیا بهره گرفته شده است. علاوه بر چشم انداز زیبا امکانات این هتل مطابق با استاندارهای روز صنعت هتلداری است. در ضمن از دکوراسیون شیک و مجلل اتاق‌های این هتل نباید غافل شد.

معرفی رستوران های هتل ترنج کیش
ادامه مطلب

همچنین هتل پالاس کیش نیز از هتل های تازه ساز در جزیره کیش است . در هتل شیک پالاس نیز از امکاناتی مدرن استفاده شده است. علاوه بر این، هتل لوکس پالاس یکی از زیباترین استخرهای کیش را دارد. این استخر با چشم‌اندازی فوق‌العاده بر فراز ساختمان در طبقه پانزدهم واقع شده است. امکانات رفاهی دیگری هم مانند سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران، کافی‌شاپ، تراس زیبا، ترنسفر فرودگاهی، اتاق‌های مجهز کنفرانس و… را می‌توان به آن اضافه کرد.

در مجموع اگر بخواهیم به مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا کیش از لحاظ لوکس‌ترین هتل بپردازیم، باید بگوئیم که این دو از نظرداشتن امکانات رفاهی و فضای هتل دارای رقابتی تنگاتنگ هستند. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر بررسی کنیم هر کدام از هتل پالاس یا هتل ویدا کیش دارای امکانات رفاهی هستند که بسته به سلیقه و نیاز مسافران می‌توانند اقامت در آنها را انتخاب کنند.

رستوران هتل پالاس یا هتل ویدا کیش، کدام یک بهتر است؟

یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب هتل توسط مسافران وجود رستورانی شیک و مجلل در هتل محل اقامتشان است. هتل پنج ستاره پالاس و هتل شیک ویدا هر دو دارای رستوران‌هایی مناسب با مشخصات مخصوص به خود هستند. در ادامه ویژگی‌های این سالن ‌های غذاخوری را شرح می‌دهیم:

رستوران هتل ویدا

رستوران هتل ویدا کیش

در این سالن غذاخوری شیک انواع غذاهای مختلف ایرانی، دریایی و بین‌الملی به سفارش مهمانان سرو می‌شود. از دیگر خصوصیات این رستوران معماری زیبا و مجلل آن است که مهمانان را برای خوردن غذا بیشتر تشویق می‌کند. علاوه بر این، در این رستوران غذاها با بالاترین کیفیت توسط سر‌آشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شود.

رستوران هتل پالاس

hotel palas kish 10

فضای رستوران هتل شیک پالاس نیز دارای معماری مدرن و امروزی است. در این رستوران که حدود ٤٠٠ نفر ظرفیت دارد انواعی از غذاهای فرنگی، ایرانی، فست‌فود، دریایی و… بنا به سلیقه مهمانان طبخ و سرو می‌شود.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل لیلیوم و هتل ویدا کیش” را مطاعه کنید.

فاصله هتل پالاس و هتل ویدا کیش تا مراکز خرید و بازارها

انتخاب و رزرو هتلی در کیش که فاصله کوتاهی با مراکز خرید و بازار داشته باشد بسیار اهمیت دارد؛ چراکه یکی از دلایل جذب مسافران به این جزیره وجود مراکز خرید و پاساژهای رنگارنگ و متنوع است. در ادامه فواصل این هتل ها را به صورت ریزتر با هم بررسی می‌کنیم:

 فاصله هتل پالاس کیش تا مراکز خرید و بازارها

 فاصله هتل پالاس کیش تا مراکز خرید و بازارها

اگر برای خرید و تفریح به كیش سفر می‌کنید هتل پالاس کیش انتخابی مناسب برای اقامت در این شهر است؛ چراکه با اقامت در هتل شیک پالاس فاصله بسیار کوتاهی با اماکن خرید دارید؛ بازار کیش مال، بازار پردیس یک، رویال مال، بازار مرجان، بازار زیتون، بازار پانیذ، بازار ونوس، بازار دامون، بازار مریم، بازار پردیس، بازار مرواررید و… در فاصله‌ای کوتاه از هتل پنج ستاره پالاس به راحتی در دسترس مسافران هستند.

درخت سبز کیش، سرسبزی به قدمت 500 سال
ادامه مطلب

فاصله هتل ویدا کیش تا مراکز خرید و بازارها

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یکی دیگر از اقامتگاه‌ های نزدیک بازار و پاساژهای کیش است. بازارهای مختلفی مانند کیش مال، بازار پردیس یک، بازار مرجان، بازار زیتون، بازار پانیذ، بازار ونوس، بازار مریم، بازار دامون، بازار بهکیش، بازار پارس خلیج و بسیاری دیگر از مراکز خرید در فواصلی بسیار کوتاه از هتل مجلل ویدا قرار گرفته‌اند.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل فلامینگو با هتل ویدا کیش” را بخوانید.

آدرس و شماره تلفن هتل پالاس و هتل ویدا

هتل پنج ستاره پالاس و هتل شیک ویدا هر دو در موقعیتی بسیار عالی در جزیره کیش واقع شده‌اند.

  • آدرس هتل پالاس: کیش، ما‌بین میدان سیری و میدان داریوش
  • شماره تلفن هتل پالاس: ٠٧٦٤٤٤٤٣٤٧٧
  • آدرس هتل ویدا: کیش، میدان سنایی، بلوار موج
  • شماره تلفن هتل ویدا: ٠٧٦٤٤٤٢٠٠٧٣

نظرات هتل پالاس کیش

نظرات هتل پالاس کیش

در مورد اقامت در هتل پنج ستاره پالاس کیش نظرات مختلفی ثبت شده است. از نقاط قوتی که در نظرات مهمانان به آن توجه بسیار شده است می‌توان از مهمان‌نوازی، برخود حرفه‌ای ، تمیزی، سیستم سرمایش و گرمایشی قوی و تاکسی سرویس در دسترس نام برد. برای آشنایی بیشتر با این هتل، مقاله “معرفی هتل پالاس کیش، هتلی نوساز نزدیک مراکز خرید” را مطالعه کنید.

نظرات هتل ویدا کیش

نظراتی که در مورد هتل شیک ویدا کیش ثبت شده بیشتر به تمیزی اتاق‌ها، کارکنان صمیمی، صبحانه متنوع، آسانسورهای مناسب، کیفیت خوب نسبت به قیمت و محیط مناسب اشاره دارد. شما مسافران عزیز می‌توانید برای آگاهی و به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد نظرات هتل شیک ویدا و هتل مجلل پالاس به بخش نظرات هتل ها در  سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل ویدا کیش – هتلی با استاندارهای روز دنیا” را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

در نهایت می‌توان گفت که با توجه به توضیحات ذکر شده به این نتیجه می‌رسیم که هر کدام از این هتل های پنج ستاره دارای امکاناتی گوناگون، فضایی متفاوت و فواصلی مختلف با بازارهای کیش هستند. بسته به این که چه ویژگی در هتل ها برای شما اهمیت دارد می‌توانید هر کدام از آنها را در سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

سوالات متداول

فاصله هتل پالاس و هتل ویدا کیش تا دریا و ساحل چقدر است؟

هتل مجلل پالاس در فاصله اندکی از ساحل زیبای کیش واقع شده است. شما فقط با ١٠ دقیقه رانندگی می‌توانید از ساحل رؤیایی این جزیره دیدن کنید. در ضمن هتل لوکس ویدا نیز با فاصله‌ای ١.٥ کیلومتری با ساحل و دریای کیش دارد.

فاصله هتل پالاس و هتل ویدا کیش تا مراکز خرید و بازارها چقدر است؟

در مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا کیش نیز متوجه می‌شویم هتل ویدا کیش در فاصله بسیار اندکی از مراکز خرید بهکیش، بازار پانیذ، بازار ونوس و … قرار گرفته است. این بازارها در حدود یک کیلومتر با هتل لوکس ویدا فاصله دارند. در واقع می‌توان هتل پالاس یا هتل ویدا کیش را از هتل های نزدیک بازار به شمار آورد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر