لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل قصر بوتانیک گرگان – هتلی جذاب با معماری انگلیسی
معرفی هتل قصر بوتانیک گرگان - هتلی جذاب با معماری انگلیسی

معرفی هتل قصر بوتانیک گرگان – هتلی جذاب با معماری انگلیسی

گرگان به‌خاطر تاریخ کهنش شهری می‌باشد که از یک سو پیشینه‌ای طولانی دارد. از جهت دیگر گرگان، شهری امروزی شناخته می‌شود که هم با دریای خزر همسایه بوده و هم مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد. این موقعیت جغرافیایی سبب شده استان گلستان، از جایگاهی ویژه در نیمه شمالی کشور برخوردار باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم یکی از هتل‌های اقامتی خوب گرگان را به شما معرفی کنیم. چنانچه شما هم به این شهر علاقه‌مندید و قصد سفر به گرگان را دارید تا انتها با ما باشید تا از هتل قصر بوتانیک گرگان بیشتر برای شما بگوییم.
گرگان مرکز استان گلستان و از جمله شهرهای کلیدی ایران در قسمت شمالی کشور می‌باشد. این شهر در کنار دریای مازندران یا خزر قرار گرفته است. گرگان و استان گلستان از شمالی‌ترین قسمت‌های ایران به حساب می‌آیند. هتل های گرگان بسیار متنوع هستند؛ اما ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل این شهر را به شما معرفی کنیم.

امکانات اتاق‌ ها هتل قصر بوتانیک

اتاق‌ها و سوئیت‌های شکیل هتل قصر بوتانیک به امکاناتی نظیر چای ساز، کمد لباس، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی، مبلمانی شیک، صندوق امانات، سیستم تهویه مناسب، یخچال، اینترنت رایگان، تلویزیون ال.سی.دی، میزکار، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام و اطفاء حریق و… مجهز است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دولوکس، اتاق کوئین و اتاق سه نفره می‌باشند.

اتاق یک نفره یا سینگل

اتاق یک نفره یا single شامل یک تخت یک نفره راحت، سیستم‌های رفاهی و تهویه هوشمند و محیطی آرام و دلنشین است. امکانات این اتاق عبارت است از:
صندوق امانات
تلویزیون LCD
اینترنت رایگان
مینی بار
میز کار

اتاق دونفره به همراه دو تخت جدا از یکدیگر

ویو اتاق های هتل قصر بوتانیک گرگان رو به محوطه اتاق دو نفره توئین شامل دو تخت یک نفره راحت، سیستم‌های رفاهی و تهویه هوشمند و محیطی آرام و آسوده است. زمانی که با دوستان خود سفر می‌کنید، این اتاق گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. امکانات اتاق توئین عبارت است از:
صندوق امانات
تلویزیون LCD
اینترنت رایگان
مینی بار
میز کار
مبلمان نشیمن

اتاق دولوکس

اتاق وسیع دولوکس به جدیدترین سیستم‌های رفاهی هوشمند الکترونیک نور، صدا، موسیقی و تهویه هوشمند مجهز است و دارای چشم اندازی فوق‌العاده از باغ هتل می‌باشد. این هتل تجربه‌ای اقامتی فراموش نشدنی را به شما عرضه می‌دارد.
صندوق امانات
تلویزیون LCD
اینترنت رایگان
مینی بار
میز کار
مبلمان نشیمن

بوتیک و فروشگاه هتل قصر بوتانیک

هتل قصر بوتانیک گرگان از جمله لوکس‌ترین هتل‌های کشور است. پس دور از ذهن نمی‌باشد که این هتل سطح فوق‌العاده‌ای از امکانات و خدمات باکیفیت را داشته باشد! هتل قصر بوتانیک از بوتیک و فروشگاهی زیبا برخوردار است که در آن هدایا و سوغاتی‌های مدنظر خودتان را می‌توانید برای عزیزانتان به یادگار خریداری کنید.

پارکینگ هتل بوتانیک

پارکینگ فضای باز  هتل قصر بوتانیک گرگان چنانچه شما هم ترجیحتان برای سفر به گرگان خودروی شخصی می‌باشد، بد نیست بدانید که هتل قصر بوتانیک گرگان از پارکینگی رایگان با گنجایش 400 خودرو برخوردار است. از بابت خودرو خود دیگر قرار نیست نگران باشید؛ زیرا به راحتی می‌توانید آن را در پارکینگ هتل پارک کنید.

سالن ورزشی هتل قصر بوتانیک

چنانچه دغدغه عقب ماندن از برنامه‌های ورزشی و تمرینات خود را دارید، اصلا نگران نباشید! هتل قصر بوتانیک به باشگاه تناسب اندام و سالن ورزشی فوق‌العاده با حرفه‌ای‌ترین و بهترین وسایل ورزشی مجهز می‌باشد. سالن‌های ماساژ و اسپا هتل قصر بوتانیک گرگان در اختیار شما می‌باشد تا جانی تازه و طراوت و شادابی به پوست و روح شما تقدیم کنید!

سایر امکانات هتل بوتانیک

سالن بیلیارد هتل قصر بوتانیک گرگان پارک کودک، اتاق بازی، زمین تنیس و سالن بیلیارد از جمله تفریحاتی است که وجود آن در هتل می‌تواند اوقاتی خوش و مفرح برای شما و کودکانتان بوجود آورد. از دیگر امکانات موجود در هتل قصر بوتانیک گرگان که لازم است به آن اشاره کرد شامل: زمین تنیس، تاکسی سرویس، آرایشگاه زنانه، اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، فضای سبز، نمازخانه و … می‌باشد.
هتل قصر بوتانیک گرگان در کیلومتر 10 جاده گرگان به ساری و درست مقابل روستای نودیجه قرار گرفته است. این هتل با واقع شدن در موقعیت مکانی مناسب، دسترسی مطلوبی به جاذبه‌ها و دیدنی‌های گرگان دارد. شما می‌توانید فقط با 10 دقیقه خود را از هتل قصر بوتانیک گرگان به تپه قلعه خندان، برج گرگان، کاخ موزه گرگان، پارک شهر، مسجد جامع، موزه صنایع دستی، تپه هزارپیچ و … برسانید. دو جنگل سرسبز و تماشایی گرگان، یعنی ناهارخوران و النگدره با شما فاصله 30 دقیقه‌ای دارد.

رستوران هتل قصر بوتانیک گرگان

شیشلیک رستوران هتل قصر بوتانیک گرگان رستوران‌ها و کافی‌شاپ های هتل قصر بوتانیک یکی از بهترین مکان‌هایی است که بدون شک می‌توانید غذایی دلچسب و لذیذ را در محیطی بسیار شکیل نوش جان نمایید! رستوران اصلی هتل با داشتن دکوراسیونی چشم‌نواز، شیک و مدرن انواع متنوع غذاهای خوش‌ طعم و رنگ ایرانی، بین المللی، ایتالیایی و فرنگی را به شما ارائه می‌دهد.
گنجایش این رستوران هتل حدود 300 نفر بوده و با واقع شدن در طبقه همکف، می‌توانید خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشید. در لابی هتل نیز کافی شاپ در مساحتی بزرگ با گنجایش 150 نفر قرار دارد. در کافی شاپ هتل قصر بوتانیک شما این امکان را دارید تا انواع متنوع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها، میان وعده ها، تنقلات و … را در محیطی آرام و دنج نوش جان نمایید.

استخر هتل قصر بوتانیک گرگان

پیشنهاد ما به شما استفاده از استخر هتل قصر بوتانیک است. با مراجعه به استخر، سونا و جکوزی هتل می‌توانید خستگی یک روز را از تن به در کنید. استخر هتل بوتانیک به شکل مجزا برای استفاده بانوان و آقایان است. شما می‌توانید از استخر این هتل لوکس استفاده کرده و اوقات خوشی را پشت سر بگذارید.

صبحانه هتل قصر بوتانیک گرگان

صبحانه میهمانان هتل قصر بوتانیک گرگانمطمئنا شما هم بارها این توصیه را به‌خصوص هنگامیکه کوچک بودید و در برابر خوردن صبحانه مقاومت داشتید، شنیده‌اید که صبحانه را همچون شاهان بخور اما شام را همچون گدایان. پیامی که این ضرب المثل قدیمی دارد، چیزی نیست جز تأکید بر اهمیت این وعده غذایی مهم. حالا اگر به گرگان سفر کرده‌اید و در هتل قصر بوتانیک اقامت دارید پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این وعده را از دست ندهید. شما با نوش جان کردن صبحانه لذیذ و خوش‌طعم این هتل می‌توانید تجربه اقامتی بی‌نظیری داشته باشید.

رزرو هتل قصر بوتانیک گرگان

لابی  هتل قصر بوتانیک گرگانهتل قصر بوتانیک گرگان از هتل های گرگان بوده که به عنوان هتلی شکیل و لوکس در باغی پهناور با معماری فوق‌العاده قرار گرفته ‌است. این هتل در نگاه اول به احتمال زیاد شما را به یاد قصرهای انگلیسی خواهد انداخت. هتل قصر بوتانیک از هتل‌های پنج ستاره می‌باشد که در باغی 4 هکتاری واقع شده‌است. این هتل با فضاسازی و پوشش گیاهی چشم‌نوازش، بدون شک اقامتی رویایی و شاهانه را به شما هدیه می‌دهد.
در سال 1393 هتل قصر بوتانیک گرگان تاسیس گشت. ساختمان هتل به شکل 4 طبقه مثبت و 2 طبقه منفی می‌باشد که با طراحی معماری منحصربه‌فرد و مجللش توانسته توجه میهمانان این استان سرسبز را به سمت خود جلب کند. هتل قصر بوتانیک گرگان بطور کلی شامل 75 باب اتاق و سوئیت باشکوه و شکیل است. این هتل با امکانات و خدمات عالی که دارد، در آن احساس خانه خودتان را خواهید داشت، همینقدر راحت!

مکان‌های نزدیک به هتل قصر بوتانیک

سالن بازی هتل قصر بوتانیک گرگان
فاصله تا برج گرگان: حدود ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا تپه هزارپیچ: حدود ۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد جامع: حدود ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا کاخ موزه گرگان: حدود ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا روستای زیارت: حدود ۳۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا منطقه جنگلی ناهارخوران: حدود ۲۰ دقیقه با ماشین
جمع‌بندی
در این مقاله سعی داشتیم تا شما را به یکی از بهترین هتل‌های شمال کشور یعنی هتل قصر بوتانیک گرگان ببریم. امیدواریم توانسته باشیم به خوبی هتل را معرفی کنیم. در سفر بعدی، اگر قصد داشتید به گرگان زیبا و سرسبز بروید حتما این هتل را برای اقامتی آسوده انتخاب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل ترسناک
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر