لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل فلامینگو کیش – هتلی 4 ستاره با ویلاهای لوکس
معرفی هتل فلامینگو کیش - هتلی 4 ستاره با ویلاهای لوکس

معرفی هتل فلامینگو کیش – هتلی 4 ستاره با ویلاهای لوکس

از زندگی روزمره امروز خسته شده‌اید و دنبال اندکی هیجان و تجربه‌های جدید هستید؟ ما به شما سفر و اقامت در هتل فلامینگو کیش را پیشنهاد می‌دهیم. سفر به کیش، قدم زدن در خیابان‌های تمیزش، بازدید از فروشگاه‌ها و رستوران‌های شکیل و نیز آب و هوای مطبوعش به خودی خود لذت‌بخش است.
با این حال داشتن مکانی مناسب جهت اقامت با آسودگی‌خاطر کامل همان چیزیست که یک سفر را بی‌نقص و کامل می‌کند. در این مطلب قصد داریم تا هرچه بیشتر به هتل فلامینگو کیش از بهترین هتل های کیش بپردازیم.

اتاق های ویلایی هتل فلامینگو کیش

تمام اتاق‌های ویلایی هتل فلامینگو کیش مجهز به دوش و سرویس فرنگی هستند. اتاق‌ها توسط مبلمان چوبی و کف سرامیکی تزئین گشته‌اند. این اتاق‌ها در میان محوطه فضای سبز چشم‌نواز هتل قرار گرفته‌اند. این دسته از اتاق‌ها (خصوصا اتاق‌های 3 و 4 تخته) برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال مناسب اند؛ چراکه از فضای داخلی بزرگتری برخوردار می‌باشند.
اکثر اتاق‌ها بالکن اختصاصی ندارند و بطور عمده با چشم‌انداز روح انگیز از محوطه فضای سبز و گلکاری شده می‌باشند. خوب است بدانید تمام اتاق‌ها از سیستم‌های امنیتی اعلام حریق، تلفن، تلویزیون، خدمات روم‌سرویس برخوردار هستند. سایر ملزومات ویژه هتل‌های 4 ستاره که قسمتی از توانمندی‌های هتل فلامینگو کیش را تشکیل می‌دهند را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

اتاق های استاندارد هتل فلامینگو کیش

اتاق استاندارد دو تخته دبل هتل فلامینگو کیشتمام اتاق‌های استاندارد هتل مجهز به دوش و سرویس فرنگی هستند. اتاق‌ها دارای تزئینی با مبلمان چوبی و کف سرامیکی می‌باشند. این اتاق‌ها در ساختمان اصلی مشتمل بر 5 طبقه به همراه آسانسور هستند. این آسانسور امکان دسترسی مطلوب به لابی، کافی‌شاپ و سایر بخش‌های هتل را فراهم می‌سازد. اتاق‌ها بالکن اختصاصی ندارند.
بخش زیادی از اتاق‌ها با چشم‌انداز از محوطه دلپذیر فضای سبز و بخشی دیگر با چشم‌انداز دوردست از دریا می‌باشد. لازم است ذکر کنیم تمام اتاق‌ها از سیستم‌های امنیتی اعلام حریق، تلفن، تلویزیون، خدمات روم‌سرویس برخوردارند. سایر ملزومات ویژه هتل‌های 4 ستاره که بخشی از امکانات هتل فلامینگو کیش را تشکیل می‌دهند هم در هتل موجود است.

امکانات هتل فلامینگو کیش

ساختمان هتل فلامینگو کیشمحوطه بیرونی هتل را با آلاچیق و آب‌نما و گل‌هایی رنگارنگ تزئین کرده‌اند تا محیطی مفرح برای میهمانان فراهم گردد. چنانچه قصد سفر به این جزیره را با ماشین خود دارید، می‌توانید از پارکینگ امن هتل فلامینگو بهره‌مند گردید. از جمله مزایای فوق‌العاده هتل فلامینگو کیش برخورداری از تور گردشگری در جزیره می‌باشد. البته اگر علاقمندید از اماکن دیدنی بیشتری در کیش دیدن کنید، می‌توانید با شرکت‌های تور قرارداد ببندید. اینگونه می‌توانید از طیف وسیعی از مکان‌های دیدنی کیش دیدن نمایید.
پیش می‌آید که افراد برای سفر‌ کاری به کیش سفر می‌کنند. هتل فلامینگو با برخورداری از امکاناتی نظیر فتوکپی، دورنگار و همینطور سالن‌های برگزاری همایش و کنفرانس، مناسب‌ترین گزینه برای اقامت شماست. هتل فلامینگو کیش دارای امکاناتی برای معلولین گرامی نیز است تا اقامت آسان و آسوده این عزیزان تضمین گردد.
جهت رفاه حال بیشتر مسافران، هتل فلامینگو امکان بهره‌مندی از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی، نگهداری از چمدان‌ها، اینترنت پرسرعت و استقبال فرودگاهی را هم برای مسافران فراهم نموده است.

امکانات اتاق های هتل فلامینگو کیش

سال تاسیس هتل فلامینگو کیش برمی‌گردد به سال ۱۳۷۶. واحدهای اقامتی این هتل از لحاظ ظاهری در شرایط بسیار مطلوبی به‌سر می‌برند. این اتاق‌ها با هتل‌های نوساز و مدرن کنونی از نظر طراحی و دکوراسیون هیچ تفاوتی ندارند. هتل فلامینگو کیش تعداد ۲۰۲ باب واحد اقامتی مبله دارد که با کلیه تجهیزات رفاهی در ۵ طبقه تجهیز گشته است. اینگونه به مناسب‌ترین گزینه‌ اقامتی برای هر گردشگری تبدیل شده است.
این هتل در فاز اول و دوم خود تعدادی از واحدهای ویلایی لوکسی را جهت پذیرایی از مهمانان خود احداث نموده است. اینگونه علاقمندان به این سبک از واحدهای اقامتی نیز می‌توانند اتاقی مطابق با سلیقه خود و به سبک منازل ویلایی در اختیار داشته باشند. بدون شک حس حضور در خانه در جزیره فوق‌العاده کیش تجربه خاصی برای مسافران خواهد بود.

منو رستوران هتل فلامینگو کیش

میز غذا در رستوران هتل فلامینگو کیش

رستوران فلامینگو

رستوران فلامینگو با گنجایش 180 نفر و برخورداری از منوی غذاهای ایرانی، فرنگی و داشتن کادری مجرب در نوع خود شگفت‌انگیز است. رستوران فلامینگو در تمام روز دارای بوفه صبحانه سرد و گرم می‌باشد. علاوه بر این مهمانان عزیز می‌توانند برای صرف ناهار و شام از غذاهای گوناگون و لذیذ این رستوران بهره‌مند گردند.
در این رستوران ناهار به شکل بوفه و شام به شکل سفارش از منو ارائه می‌شود. در طول پیشگیری از شیوع Covid-19 بوفه ناهار مخصوص هتل فلامینگو برقرار نبوده‌ است و پذیرایی ناهار و شام در رستوران هتل فلامینگو کیش به سفارش از منو محدود بود.

رستوران دلفین

این رستوران با داشتن گنجایش 175 نفر دارای پیشینه طولانی و پر از خاطره‌های شیرین میهمانان عزیزمان می‌باشد. در اوایل سال 1399 مدیریت هتل فلامینگو این رستوران را مجددا بازسازی نمود. با هدف فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و همینطور جلوگیری از انتظار میهمانان به هنگام خوردن صبحانه، در آذر ماه سال 1399 بازگشایی شد و مورد استفاده مجدد واقع گردید. این رستوران معمولا در فصول High Season و همینطور در زمان مراسم و پذیرایی‌های ویژه کاربری دارد.

کافی شاپ و فست فود Prego

کافی شاپ و فست فود زیبای Prego در هتل فلامینگو کیش با خدمات نیمه وقت به میهمانان ارائه می‌گردد. در این کافی‌شاپ غذا همراه با پخش موزیک آرام و تصاویر تماشایی سرو می‌شود. سرو خوش‌مزه‌ترین غذاهای فست فودی با کیفیت و استاندارد بهداشتی مطلوب صورت می‌گیرد.
این مکان خاستگاه افرادی است که به داشتن محیطی بسیار آرام و با طراحی منحصر به فرد علاقمندند. طعم و کیفیت بی‌نظیر تمام غذاها و نوشیدنی‌ها گارانتی مدیریت این رستوران است. میهمانان می‌توانند فارغ از هیاهوی زندگی شهری، لحظاتی ناب را در کنار اعضای خانواده و دوستان خود بگذرانند.

منو صبحانه هتل فلامینگو کیش

میز صبحانه هتل فلامینگو کیششما هم می‌خواهید در سفر از یکایک لحظاتتان استفاده کنید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری نمایید؟ پس به هیچ عنوان وعده اصلی صبحانه را از دست ندهید. همه ما از این وعده مهم و خوش‌مزه و خواص شگرفی که در سلامتی انسان دارد اطلاع داریم. در هتل فلامینگو کیش می‌توانید برای شروع یک روز پر هیجان صبحانه مفصلی را میل کنید.

نحوه دسترسی به هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در موقعیت مکانی مطلوب و در نزدیکی اسکله تفریحی و بولینگ مریم واقع شده است. این هتل برای علاقمندان به ویترین‌گردی و خرید، گزینه‌ای بسیار مناسب است؛ چراکه دسترسی مناسبی به بازارها و مراکز خریدی نظیر مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس و مریم دارد.
شایان ذکر است که اسکله تفریحی در مجاورت هتل قرار دارد. این اسکله امکان استفاده از فعالیت‌های تفریحی متنوع همچون قایق‌سواری با قایق‌هایی کف‌شیشه‌ای، دوچرخه‌سواری، بولینگ و جت اسکی را امکان‌پذیر نموده است.

فاصله هتل فلامینگو کیش تا جاهای دیدنی

استخر و فضای سبز هتل فلامینگو کیش

کوه نور

فاصله هتل فلامینگو کیش تا کوه نورحدود 700 متر است. رستوران کوه نور کیش از جمله رستوران‌های منحصربه‌فرد جزیره کیش به شمار می‌آید. رستوران زیبا و شکیل کوه نور از فضایی متفاوت برخوردار است. این رستوران در دل کوهی به بلندی 27 متر قرار دارد. رستوران کوه نور با چشم‌اندازی خاص و دیزاین و طراحی ویژه، نظر هر شخصی را به خود جلب می‌کند.
نورپردازی گیرای این رستوران در شب منظره فوق‌العاده‌ای دارد که باید تماشا کرد. رستوران کوه نور کیش، از رستوران‌های موزیکال کیش به‌شمار می‌آید که هر شب با اجرای زنده از شما پذیرایی می‌نماید. این رستوران از پارکینگ نیز برخوردار بوده و دارای ظرفیت حدودی 170 نفر می‌باشد.

گذر هنرمندان

فاصله هتل فلامینگو کیش تا گذر هنرمندان حدود ۱.۱ کیلومتر است. گذر هنرمندان کیش در ضلع شرقی خیابان سنایی واقع گشته ‌است. این مکان دارای تزئینی با مجسمه‌هایی از هنرمندان شاخص ایرانی می‌باشد. در این پیاده‌رو این امکان را دارید تا هرچه بیشتر با هنرمندان سرزمین پارس آشنا شوید.
فضای چشم‌نواز گذر هم با نورپردازی خاص خود، به علاقه‌مندان اجازه گرفتن عکس یادگاری با اساتید را خواهد داد. گذر هنرمندان کیش که به‌عنوان یکی از جاذبه‌هاس کیش شناخته می‌شود، در سال ۱۳۷۸ توسط سازمان منطقه آزاد کیش ساخته شد. این گذر با تقلید از بوستان دانشوران ساخته شد و به آهستگی بر تعداد تندیس‌های آن افزوده گردید.

بازار مروارید

فاصله هتل تا بازار مروارید حدود ۱.۲ کیلومتر است. مرکز خرید مروارید کیش در قلب جزیره خلیج فارس، به‌عنوان یکی از شکیل‌ترین مراکز خرید کیش به‌ شمار می‌رود. این مرکز خرید در شهرک صدف و اندکی دورتر از مراکز خرید و جاهای دیدنی دیگر کیش قرار دارد. با داشتن وسعت بیش از ۲۷ هزار متر مربع، بازار مروارید ازجمله بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش محسوب می‌شود.
این بازار در یک طبقه و در سال ۱۳۷۳ احداث گشت. این مجموعه با تاثیرپذیری از بناهای دوره‌ هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران بنا شده است. مروارید از ۲۰۸ غرفه فروش لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم خانگی و… تشکیل شده است. این بازار یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت نیز دارد.

بلوار ساحل

فاصله هتل تا بلوار ساحل حدود 500 متر است.

مراکز تجاری

فاصله هتل تا مرکز تجاری حدود ۱.۱ کیلومتر است.

مالک هتل فلامینگو کیش

سر در ورودی هتل فلامینگو کیشانتخاب مکانی عالی جهت اقامت در جزیره تماشایی کیش، کاری دشوار است. چراکه کیش جایی است که شماری از برترین هتل‌های لوکس و باکیفیت مطلوب کشورمان را در خود جای داده است. در هر گوشه و کنار این جزیره خاص، بنای هتلی مدرن و چند ستاره وجود دارد. بدون شک این هتل‌ها شما را تحت‌تأثیر نمای منحصربه‌فرد بیرونی خود قرار می‌دهد.
با این حال در ضلع غربی بلوار دریا و در فاصله ۶۰۰ متری با ساحل بی‌نظیر کیش، اقامتگاه ممتاز و متمایزی قراردارد. این هتل تنها نمایی زیبا نیست، بلکه از لحاظ کیفیت خدمات‌رسانی نیز امتحان خود را پس داده‌است. هتل با عملکرد درخشانی که از خود برجای گذاشته است توانسته رضایت مسافران را به خود جلب کند.
هتل فلامینگو کیش از سازمان نظارت الکترونیک منطقه آزاد کیش (سناک) افتخار دریافت لوح تقدیر را داشته است. هتل فلامینگو کیش ثابت نموده است که ارائه خدماتی باکیفیت در مدت‌زمانی طولانی به گردشگران امکان‌پذیر است. به ویژه در کشوری که با محدودیت‌هایی مختلف در صنعت گردشگری روبه‌رو می‌باشد.
جمع‌بندی
هتل فلامینگو کیش ازجمله بهترین هتل‌های چهار‌ستاره جزیره کیش می‌باشد. داشتن فضایی دل‌نشین، محیطی آرام و امن و همینطور خدمات و امکاناتی با کیفیت مطلوب، همه و همه باعث محبوبیت این هتل شده‌ است. چنانچه به‌دنبال مکانی جهت اقامت بدون دردسر و با آرامش در کیش هستید این هتل انتخاب عالی برای‌تان خواهد بود.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر