لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ‎معرفی هتل بشری مشهد
هتل بشری مشهد

‎معرفی هتل بشری مشهد

مسافرت برای تمامی افراد تفریحی لذت‌بخش بوده که حتی چنانچه سفری کاری باشد، باز هم برایشان هیجانی خاص دارد. بازدید از مکان‌های نو، تجربیات جدید و خاص و یا تجربه مجدد یک خاطره شیرین همگی لذت بخش هستند. حال اگر مقصد شما مشهد است، این شهر جذاب و به یادماندنی می‌تواند تمامی این هیجانات را چندین برابر کند. جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعت بکر و منحصربه‌فرد این شهر هر مسافری را به وجد  می‌آورد. برای اقامت هم ما به شما هتل بشری مشهد را پیشنهاد می‌دهیم.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا هر چه بیشتر به این هتل از هتل های مشهد بپردازیم. هتل بشری در کنار تمامی امکانات و خدمات رفاهی کاملش، مزایای ویژه‌ای نیز دارد که باعث شده تا از سایر هتل های شهر متمایز گردد.

هتل آپارتمان بشری مشهد

درباره هتل آپارتمان بشری مشهد

یکی از محل‌های اقامت بسیار پرطرفدار در شهر مقدس مشهد هتل بشری مشهد است. این هتل آپارتمان از سال ۱۳۸۸ در خیابان خسروی نو فعالیت دارد و همچنین در سال ۱۳۹۵ با هدف ارتقای سطح خدمات بازسازی شد. بشری هتل آپارتمانی ۱۰ طبقه بوده که  میهمانان جهت رفت‌وآمد در میان طبقات این امکان را دارند تا از آسانسور استفاده کنند.

شهر مشهد با دارا بودن چندین هتل و هتل آپارتمان‌ در کنار تمامی امکانات رفاهی خود توانسته اقامتی خوش را برای مسافران رقم بزند. در میان هتل های مشهد هتل آپارتمان بشری با مزایای زیادش از سایر هتل ها متمایز شده است.

هتل بشری مشهد چند ستاره است؟

این هتل با دو ستاره در شهر مشهد فعالیت می‌کند. باتوجه به تعداد ستاره‌های  هتل بشری ، این هتل دارای خدمات و امکانات قابل قبول در کنار قیمت مناسب است.

بهترین هتل های رامسر
ادامه مطلب

امکانات هتل بشری مشهد

امکانات عمومی هتل آپارتمان بشری مشهد

چنانچه زود تر از موعد تعیین شده به هتل رسیدید به راحتی می‌توانید در لابی هتل بشری مشهد منتظر مانده و چمدان‌ها را تحویل اتاق چمدان دهید. همچنین پرسنل پذیرش هتل به‌صورت فعالیتی ۲۴ ساعته دارند و در همه حال آماده خدمت و پاسخگویی به میهمانان می‌باشند. میهمانان برای دسترسی به شبکه‌های مجازی تنها باید به‌صورت رایگان از اینترنت ارائه‌شده در لابی هتل آپارتمان بشری بهره‌مند شوند. همینطور در لابی این امکان را دارید تا از آرایشگاه و کافی‌شاپ هم بهره‌مند گردید.

همچنین میهمانانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند در محوطه این هتل می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند. چراکه پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت ۱۰۰ خودرو است. مجموعه به‌صورت رایگان پارکینگ را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

میهمانانی که در سفر به شهر مشهد به جز تفریح برای کار آماده‌اند، می‌توانند علاوه بر اینترنت از دستگاه کپی، فکس و پرینتر نیز استفاده نمایند. در هتل آپارتمان بشری برای مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند خدمات ویژه و مناسبی  ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل بشری

از جمله تفریحات ارائه‌شده در هتل آپارتمان بشری شامل بازی‌های ویدیوئی می‌شود که کودکان در این قسمت برای چندین ساعت  می‌توانند سرگرم شوند.

اتاق‌ های هتل بشری مشهد

اتاق های هتل بشری مشهد

هتل بشری مشهد دارای ۳۰۰ باب اتاق و سوئیت بوده که ارائه‌دهنده انواع خدمات و امکانات به میهمانان و زائران شهر مشهد هستند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از:

اتاق یک تخته کلاسیک

تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان بشری  به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفای حریق مجهز هستند.

اتاق یک تخته کلاسیک (فولبرد)

همگی این اتاق‌ها مبله بوده و  میز کار نیز دارند. ارائه روم سرویس و صبحانه در اتاق از جمله خدماتی است که در هتل آپارتمان بشری به مسافران ارائه می‌شود.

معرفی هتل پارسیان آزادی تهران | اقامتی دلپذیر بر فراز پایتخت
ادامه مطلب

اتاق یک تخته رویا

سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سشوار، تلفن سانترال، یخچال و چای‌ساز، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت وای فای رایگان است.

آپارتمان یک خوابه کلاسیک برای دو نفر

برای سرگرمی هرچه بیشتر میهمانان تلویزیون با شبکه پخش فیلم در اتاق‌های هتل آپارتمان بشری مشهد وجود دارد.

سوئیت رضوی برای دو نفر

در هتل بشری مشهد برای میهمانان صندوق امانات در داخل اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. میهمانان می‌توانند وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را داخل آن گذاشته و با آسودگی‌خاطر به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی مشهد بپردازند.

اتاق های هتل آپارتمان بشری مشهد

نظرات درباره هتل بشری مشهد

یکی از نقاط قوت هتل بشری مشهد که باعث متمایز شدن آن با دیگر هتل ها شده نزدیک بودنش به حرم مطهر امام رضا است. این هتل تقریبا ۳ دقیقه با حرم فاصله دارد و همین موضوع توجه زائران بسیاری را جلب کرده است. زائران با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز در عرض دو الی سه دقیقه به زیارت حرم بروند.

موقعیت بسیار مطلوب هتل بشری مشهد نه تنها باعث آسان شدن دسترسی به حرم مطهر شده بلکه فاصله بسیار کمی با بازارهای قدیمی مشهد همچون بازار رضا و بازار سرشور نیز دارد. مسافران برای دسترسی به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تقریبا ۲۶ دقیقه مسافت را باید بپیمایند.

باتوجه به تمامی این مزایا در کنار امکانات و خدمات کامل می‌توان حدس زد که نظر اکثریت میهمانان در رابطه با هتل مثبت است. با این حال برای بدست آوردن نظرات بیشتر حتما به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

رستوران هتل‌ بشری مشهد

رستوران هتل بشری مشهد

رستوران هتل بشری شهر مشهد که آن را به نام رستوران رضوی می‌شناسند در طبقه آخر هتل قرار دارد. این رستوران دارای چشم انداز بسیار خاصی رو به حرم مطهر است. در رستوران رضوی می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، عربی و فست فودی را به صورت سلف سرویس سفارش دهید. کیفیتی که غذاهای این رستوران دارد، بسیار خوب بوده و به همین خاطر جزو مزیت‌های هتل بشری  محسوب می‌شود.

دسته بندی هتل های تهران بر اساس نوع هتل، روشی هوشمندانه برای رزرو سریع هتل
ادامه مطلب

آدرس و تلفن هتل بشری مشهد

آدرس: خیابان خسروی نو ، ابتدای بازار سرشور

شماره تماس: 02191005105

جمع‌بندی

افراد بسیاری تصور می‌کنند که این شهر یک شهر مذهبی بوده و تنها هدف از سفر به مشهد تنها زیارت بارگاه مطهر رضوی است. در حالی که اصلا ا ینطور نیست و مشهد که دومین شهر مذهبی جهان می‌باشد، هر ساله پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری از داخل و خارج کشور است. به همین خاطر امروزه این کلان شهر زیبا نه تنها قطب مذهبی ایران است بلکه طی سالیان اخیر از نظر گردشگری نیز مورد توجه قرار گرفته است.

بالغ بر 30 میلیون گردشگر هر ساله از نقاط دور و نزدیک جهان به مشهد سفر می‌کنند. حرم امام هشتم که  از جمله بزرگترین حرم های دنیا به شمار می‌آید از گذشته تا به امروز باعث جلب توجه شیعیان و مسلمانان این شهر شده است. به این صورت صنعت گردشگری رفته رفته در مشهد توسعه پیدا کرد. به طوری که امروزه یکی از شهرهایی که بیشترین تعداد هتل را دارد، مشهد است. ما نیز در این مقاله به معرفی هتل بشری مشهد پرداختیم.

سوالات متداول

هتل بشری مشهد چند ستاره است؟

این هتل مشهد دارای ۲ ستاره است.

منوی رستوران هتل بشری مشهد شامل چه غذاهایی است؟

منو رستوران هتل بشری شامل انواع متنوع غذاها می‌شود که می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر