لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> تخفیف های گروه هتل های هما برای نوروز 97

تخفیف های گروه هتل های هما برای نوروز 97

گروه هتل های هما، یکی از اصلی ترین شرکت های فعال در حوزه گردشگری کشور و دارای 5 هتل 5 ستاره در شهرهای توریستی ایران است. در راستای همکاری های همه جانبه فی ما بین شرکت ایران هتل و این گروه هتلی و در ادامه تخفیف های شگفت انگیزی که در زمستان 96 برای میهمانان محترم فراهم آوردیم، برای نوروز 97 نیز همراه شماییم. با وجود شلوغی و ازدحام سفرهای نوروزی و قرار گرفتن اکثریت هتل ها و اقامتگاه های ایران در پیک کاری، همچنان رزرو در 5 هتل درجه یک و لوکس این گروه در چهار شهر مشهد، تهران،شیراز و بندر عباس برای تعطیلات عید دارای تخفیفاتی به شرح ذیل می باشد. :
هتل هما تهران59 درصد

این هتل موفق جلب رضایتمندی میهمانان ایران هتل گشته و امتیاز 3.7 از 5 (بسیار خوب) را از سوی ایشان دریافت نموده است. موقعیت مکانی هتل هما تهران یکی از امتیازات ویژه این هتل به شمار می رود چرا که در شمال تهران و خارج از محدوده ترافیکی واقع شده و دسترسی آسانی به اتوبان های اصلی پایتخت دارد.
هتل هما شیراز 18 درصد برای هفته دوم عید
این هتل زیبا واقع در یکی از زیباترین باغستان های شهر شیراز بوده و بالغ بر 40 سال قدمت دارد. هتل هما شیراز که امتیاز قابل قبول 4 از 5( بسیار خوب) را نیز از سوی میهمانان محترم دریافت نموده است، برای هفته دوم تعطیلات نوروزی با 18 درصد تخفیف آماده رزرو می باشد.
هتل هما بندرعباس18 درصد

هتل هما بندرعباس، اولین هتل 5 ستاره این شهر و در فاصله نزدیک با ساحل زیبای خلیج فارس قرار دارد که تخفیف 18 درصدی را برای رزرو نوروز شامل می شود.
هتل هما 1 مشهد 15 درصد
این هتل نیز با بیش از 40 سال سابقه در زمینه هتلداری، از بهترین هتل های شهر مشهد بوده و امتیاز قابل توجه 4.8 از 5(عالی) را از سوی میهمانان آی هو بدست آورده است.
هتل هما 2 مشهد12 درصد
هتل هما 2 یکی از بزرگترین هتل های 5 ستاره شهر مشهد بوده و در منطقه ای آرام در بلوار خیام واقع شده است. امتیاز هتل هما 2 مشهد برای رضایتمندی از سوی میهمانان 4 از 5 (بسیار خوب) می باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر