لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترين مكان های دنيا برای افراد شکمو
بهترين مكان های دنيا برای افراد شکمو

بهترين مكان های دنيا برای افراد شکمو

وقتی در مورد بهترین مكان ها برای خوردن غذاهای جدید حرف می زنیم،‌ منظورمان دقیقاً در مورد چیست؟
سطح استانداردها بالا هستند، خصوصاً در این مكان ها. ما مطلع هستیم كه شما به خاطر خوردن غذاهای جدید، به مسافرت علاقه مندید در نتیجه مجبور بودیم كه هتل هایی فوق العاده با رستوران هایی منحصر بفرد بیابیم. شناسایی دستپخت های فراموش نشدنی برای یك عمر. جایی كه میهمانان شانس این را دارند كه با اقامت در یك مزرعه درحال كشت یا حضور در یك كارخانه تولید نوشیدنی، تجربه “از تولید به مصرف” را در حوزه غذاها و نوشیدنی ها کسب كنند، به طوریكه قدم به قدم تهیه این غذاهای تماشایی و فوق العاده و آماده كردن آنها بر روی میز نهارخوری را از نزدیك مشاهده و یا حتی در آن مشاركت نمایند. مكان هایی كه در آنها فعالیت های مابین وعده های غذایی شامل اردوهای یافتن غذا (شكار، ماهیگیری، جمع آوری سبزیجات)، امتحان كردن طعم نوشیدنی ها، آموزش آشپزی، و مرحله بعد خوردن میان وعده ها می باشند. جاهایی كه در آن دیدن افرادی كه جهت تهیه برخی از سبزیجات لحظه آخری قبل از شام به سرعت از آشپزخانه خارج می شوند.
این 5 مكان برای خوردن غذاهای متنوع و جدید در نقاط مختلف جهان، برای مردمی كه نوع غذا برایشان مهم بوده و شاید از خوردن غذاهایی كه تغییرات و اصلاحاتی در آنها اعمال شده است، ناخرسند گشته اند، تبدیل به زیارتگاه شده است.

چوب لیمو
چوب لیمو
چوب ليمو
مكان: ليندهارست، انگلستان
در منطقه ای با فاصله 2 ساعت در بیرون از لندن و در قلب پارك ملی لندن و شكارگاه سابق سلطنتی نیوفارست قرار گرفته است، این تفرجگاه قرن سیزدهی كه تبدیل به اقامتگاهی در حومه شهر شده است،‌ برای مردمان شهرنشین تجسمی واقعی از یك مكان برای خوردن غذاهای جدید است. رستوران هارنت هُلدِر اند كوُ كه در این محل قرار دارد، توسط دو سرآشپز خبره و مشهور اهل لندن مدیریت می گردد، بخش اصلی منوی غذای آنها وابسته به مواد غذایی بومی است كه اكثر آنها از چوب درختان اطراف تهیه می گردند. نتیجه كار، یك تركیب تغییریافته از دستور غذایی ایتالیایی – بریتانیایی است.
تخصص مربوطه: محتویات درون آنیولوتی بالش گونه،‌ جهت به نمایش گذاشتن تركیبات اصلی كه از اطراف تهیه می گردند، به طور فصلی تغییر می كنند؛ تركیباتی مانند مرغ دریایی، گوشت گوساله، كنگر فرنگی و بوراتا.
هتل آزادی
هتل آزادی تهران
هتل آزادی تهران
هتل آزادی
مکان: تهران، ایران
در ایران نیز اکثر هتل های 5 ستاره در شهر های بزرگ به خصوص تهران منوهای متنوعی را از غذاهای بین المللی ارائه می دهند. برای مثال هتل آزادی تهران با دارا بودن رستوران 24 ساعته پارسه، رستوران بین المللی ارکیده، رستوران ایتالیایی بیچه و رستوران فصلی سرو امکان انتخاب طیف وسیع و متنوعی از غذاهای خوش مزه را برای میهمانان فراهم .می آورد. علاوه بر آن کافی شاپ نیلودر طبقه لابی، با سرو انواع نوشیدنی ها و دسرها، آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. از دیگر هتل های 5 ستاره تهران می توان به هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل استقلال تهران اشاره کرد که همه روزه منوهای منحصر بفردی از غذاهای ایرانی و خارجی برای مسافرین و میهمانان تدارک می بینند.
تک رشتهتک رشته
تک رشته
تك رشته

مكان:‌ هلدزبورگ، سونوما، كاليفرنيا، ايالات متحده

در محل تلاقی رودخانه روسیه،‌ سه مورد از اصلی ترین مراكز تولید نوشیدنی قرار گرفته است كه یك دهكده كوچك جذاب و مركز بعضی از بهترین غذاها و نوشیدنی های كالیفرنیای شمالی است. در رده بالای لیست،‌ مجموعه ای تقریباً تازه تأسیس با نام تك رشته قرار دارد كه یك مزرعه،‌ رستوران و مسافرخانه با دو ستاره میشلینی است كه سرآشپزفلسفه از تولید به مصرف فصلی مواد غذایی را از نو تعریف نموده اند. عكسی از غذای بر روی میز كه میهمانانی به دور آن نشسته اند بر روی جلد منو غذا قرار گرفته كه متشكل از 11 كورس بوده و با استفاده از تكنیك های باغبانی ژاپنی،‌ نه تنها حاوی غذاهای چهارفصل است بلكه 72 غذای فصلی گوناگون دارد؛ تنوع غذایی مزبور این اطمینان را می دهد كه مواد غذایی تولیدی در 5 مزرعه آنها (و نیز بر روی پشت بام رستوران) در تازه ترین و باطراوت ترین زمان ممكن ارائه می گردند. وعده غذایی پس از آن كه در داخل حاضر شده و در ظروف سفالی ساخته دست نسل هشتم سفالگران ژاپنی سِرو می گردد، در جذابیت و تماشایی بودن، با دقت، نبوغ و تعهدی كه شما انتظار آن را دارید،‌ یكسان است. رزرو هتل انجام دهید و یك شب را در یكی از 5 اتاق عالی آن بگذرانید، تا به بهترین حالت ممكن، میهمان نوازی ژاپنی یا همان اُموتِناشی را تجربه نمایید.
هتل جاکالوپ
هتل جاکالوپ
هتل جاکالوپ
هتل جاكالوپ

مكان: مريكس نورث، استراليا
هتل جديد و لوكس 46 اتاقه كه در قلب منطقه توليد نوشيدنی شبه جزيره مورنينگتون با فاصله يك ساعت از ملبورن،‌ يك مقصد حقيقی برای صرف غذا و طراحی است. به دنبال چيزی بيش از باغ انگور اطراف آن در كنار اقيانوس،‌ كافه ی باشگاه مانند آن در يك حياط ادواردين تزئين شده با مبلمان ريك اونز، و مجسمه ای با ارتفاع 23 فوت همنام با نام هتل در بخش بيرونی نباشيد – و علت اين موضوع را كشف خواهيد كرد. اين هتل دارای 2 رستوران به اصطلاح مزرعه به چنگال (از توليد در مزرعه تا مصرف بر روی ميز نهارخوری)، منويی با 5 كورس غذا كه شديداً متكی به توليدات بومي است، و گردش هايی با محوريت مواد غذايی می باشد كه ميهمانان با شور و نشاط و خوردن نوشيدنی،‌ به همراه يك متخصص محلی و سگ وی به منظور يافتن قارچ های سياه به آنجا می روند.

تخصص مربوطه: منوی خوشمزه 5 كورسی هميشه جذاب می باشد كه هنرمندانه محصولات شبه جزيره مورنينگتون را با نوشيدنی هایی از باغ انگوری با وسعت 11 هكتار تركيب نموده است.
گارزون او هتلگارزون ان هتل
گارزون ان هتل

گارزون ان هتل
مكان: گارزون،‌ اروگوئه
در اين دهكده روستايی دوردست در اروگوئه، سرآشپز معروف آرژانتينی فرانسيس مالمان، كه در خلق يك امپراطوري در طبيعت اطراف و پختن غذاهای سوخاری در فضای باز، به مانند شخصيت آشپزی عجيب و غريبش دارای شهرت است، تصميم به افتتاح يك هتل و رستوران نمود. همانند ديگر تجارب مالمان، اين بازگشايی، با خود گرمی و شور و نشاط به همراه دارد. آيتم هاي منو همانند “نان بر روی زغال” و يا “ميوه های سوخته” گواهی بر سبك خاص آشپزی وی هستند، آشپزي هايی كه در آن ها آتش – اجاق زميني،‌ كوره های كباب گوشت، اجاق گاز در آشپزخانه، كه همگی با چوب روشن می شوند – برای خارج كردن قوی ترين و طبيعی ترين طعم هر كدام از تركيبات بكار می رود. اين هتل، كه قبلاً فروشگاه عمومی گارزون در اين مكان قرار داشته، شبيه به يك خانه روستايی عجيب است. و بله، همه اتاق ها شومينه مخصوص خود را هم دارند.

تخصص مربوطه: ريبه يه با چيميچوری و سيب زمينی های دومينو،‌ گوجه فرنگي و اسكاليون روي زغال. اين يك كاوبوی و بعد از همه، دهكده گوشتخواران است.
فاویکنفاویکن
فاویکن

فاويكن
مكان: جاملند، سوئد
آنچه مورد علاقه ماست: سرآشپز سوئدی ماگنوس نيلسون و همكاران وفادار او در زمين كشاورزی به وسعت 20.000 هكتار در 750 كيلومتری شمال استكهلم كارهايی مانند جمع آوری گياهان و سبزيجات، باغباني، و شكار انجام می دهند. آنگاه كار سخت مراقبت،‌ تميزكاری، و آماده سازی همه چيز (به جز نمك و شكر) برای وعده هايی كه برای 12 ميهمانشان در آشپزخانه قديمی سِرو می نمايند، فرا مي رسد (شامل 32 كورس غذايي). ميهمانان به نوبه خود، مجبورند كه وارد اين زمين اصلی كه نسبت به بخش سردتر شمالی، گرم تر است،‌ شوند و غذايی كامل را در اين رستوران ميل كرده و به شدت از آن لذت ببرند. 5 اتاق ساده – ورقه های چوبی، جزء تشكيل دهنده كف ها،‌ ديوارها، و سقف ها هستند – با خزه های پراكنده و افشانه شاخه های كاج و گل های وحشی خشك تزئين شده اند. بعد از شام، آتشی در خيمه برای كسانی كه علاقه به خوردن نوشيدنی در كنار آن به هنگام شب و گپ زدن درباره صبحانه باور نكردنی فردا صبح در خانه مزرعه ای دارند، برپا می شود.
تخصص مربوطه: نيلسون اغلب اوقات به “پيچيدگی و خوشمزگی ساده شده” حلزون برداشت شده محلی كه بر روی زغال چوبی منجمد پخته می شود و در صدف های خود سِرو مي گردد، اشاره دارد.

لذیذترین غذاهای استان خوزستان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر