لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> آرامش مطلق در هتل کارائیبی
آرامش مطلق در هتل کارائیبی

آرامش مطلق در هتل کارائیبی

در یک جزیره ی کوچک کارائیبی به نام ” نویس، Nevis “،یک هتل بوتیک کوچک 19 اتاقه وجود دارد که روند کاری آن با تمام هتل های دیگر در تضاد است. کارکنان آن به دانستن نام کوچک شما افتخار می کنند، رستوران آن فقط سه میز دارد و سرعت انجام کار آن ها فوق العاده پایین است و آن ها وظایف خود را شمرده شمرده انجام می دهند، به زبان دیگر، بهترین روش ممکن! این هتل کوچک کارائیبی در جای دور افتاده ای ساخته شده تا مسافران بتوانند پس از رزرو هتل در کمال آرامش از آن لذت ببرند.
زمانی که به این جزیره ی کارائیبی رسیدم مدیر کل این هتل به من گفت: ” من همیشه به همه ی مشتریان می گویم که ” نویس ” برای همه انتخاب مناسبی نیست. ” با توجه به تعداد کم اتاق ها، نبود رستوران های شیک و با کلاس در کنار ساحل و جاده های پر از چاله ای که گاو ها و بز ها دائماً از آن عبور می کنند، او حرف آن چنان بدی هم نمی زند! من یکی از آن مردم نیستم. ” نویس ” قطعاً برای من مناسب است. این هتل بوتیک کوچک در مزارع و سواحل ” مونت پلیئر، Montpelier ” قرار گرفته است و توسط یک آسیاب شکر و درخت غول آسای زنجیر محاصره شده است. در آن جا همه چیز همانند سرعت تکان خوردن نارگیل های روی درخت بر اثر نسیمی که می وزد، آهسته اتفاق می افتد. این هتل ظاهر پر زرق و برقی ندارد، آرامش خاصی آن را فرا گرفته است و آدم را به یاد خانه اش می اندازد. تمام عناصر لازم برای استراحت در یک تعطیلات بی نظیر.

• محل هتل
“نویس ” در کنار جزیره ی “سنت کیتس، St. Kitts “قرار گرفته است. هر دوی این خشکی ها در میان جزایر “مونت سرات، Montserrat ” و ” آنگوئیلا، Anguilla ” و در دریای کارائیب قرار گرفته اند. این هتل در محلی ساخته شده است که قبلاً مزرعه ی شکر بوده است و در پشت آن کوهستان های “نویس” خودنمایی می کنند.

• سبک هتل

این هتل همانند یک خانه ی ساحلی تکامل یافته ساخته شده است. در محل درب ورودی آن، مهمانان با یک درخت عظیم الجثه ی انجیر و یک آسیاب شکر 300 ساله مواجه می شوند. ساختمان سنگی اصلی، که خانه ی مبلمانی به رنگ روشن و طرحی نقطه ای می باشد که برای استراحت در یک بعد از ظهر بارانی ایده آل می باشند و هم چنین ناهار خوری درون آن، بی نظیر طراحی شده اند. اتاق ها روشن و ساده ساخته شده اند و هر اتاق به یک تخت سلطنتی چهار دیرکه ای مجهز شده است که روی آن پتو های کتان سفید رنگی نو و بالشت های بزرگ پر قرار داده شده اند. با اینکه همه ی این اتاق ها شیک می باشند ولی هیچ نوع سخت گیری برای پاکیزه نگه داشتن آن ها وجود ندارد. این به این معناست که ممکن است همیشه مقداری شن داخل اتاق باشد و یا اینکه شما می توانید پا برهنه در هتل قدم بزنید.

• جزئیات برجسته

رویکرد آرامش بخش هتل. شما واقعاً احساس می کنید در تعطیلات هستید.
Standout Detail
Standout Detail
Standout Detail
• این هتل برای این افراد فوق العاده است …
کسی که واقعاً می خواهد از تب و تاب زندگی شهری راحت باشد. این هتل بسیار کوچک است و محیط بسیار صمیمانه ای دارد و تعداد بسیار محدودی کارمند در آن مشغول به کار هستند که به احتمال زیاد نام شما را در همان روز های اول به خاطر می سپارند. روزها با شنا در استخر شروع می شوند و با صرف یک نوشیدنی در ساحل به پایان می رسند.

• این هتل برای این افراد اصلاً مناسب نیست …

کسانی که به دنبال یک هتل پنج ستاره با سرعت خدمات بالا هستند و انتظار دارند مستخدمان هتل به هر خواسته ی آن ها در اسرع وقت رسیدگی کنند. مزارع و ساحل ” مونت پلیئر ” کاملاً برعکس هتل های دیگر کار می کند.

• چه چیز هایی در محل هتل وجود دارند

پیدا کردن استخر آبی رنگ درخشان هتل کار سختی نیست، چرا که درست در زیر آسیاب شکر قرار گرفته است. بازدید از ساحل را هم اصلاً فراموش نکنید. این هتل شاتلی برای منتقل کردن مهمانان به بخشی از ساحل دارد که می توان در زیر نور آفتاب آن جا استراحت کنید و تا بعد از ظهر و صرف غذا و نوشیدنی در آن جا خود را مشغول کنید. در آن جا هیچ باشگاه ورزشی وجود ندارد، اما دویدن در کنار ساحل جایگزین مناسبی می باشد و با اینکه سونا و جکوزی کلاسیکی هم در این هتل نیست ولیکن یک بخش آبگرم در خارج هتل وجود دارد که یک ماساژور حرفه ای در آن با نمایی از اقیانوس خدمات رسانی می کند.

غذا ها و نوشیدنی ها

تجربه ی صرف غذا در رستوران ” میل پرایو، Mill Privé ” که در درون آسیاب شکر که با شمع تزئین شده است قرار دارد را از دست ندهید. در آن فقط سه میز وجود دارد پس حتماً از قبل صندلی های آن را رزرو کنید. برای صرف ناهار هم می توانید به رستوران ” ایندیگو، Indigo ” بروید که در کنار استخر قرار گرفته است و هم می توانید یک سبد پیک نیک را با خود به ساحل ببرید. برای شام هم از رستوران ” 750 ” که در تراس خارجی دور استخر واقع شده است دیدن کنید و یا به ساحل بروید، چرا که در آن جا به صورت هفتگی مهمانی باربکیو برگذار می شود. صبح ها هم زود از خواب بیدار شوید که ماست خانگی و میوه های تازه ی صبحانه را از دست ندهید. این امتیاز در زمان رزرواسیون به شما گوشزد می شود.
Standout Detail
Standout Detail
Standout Detail
تعداد اتاق ها
نوزده اتاق در طرح ها و اندازه های مختلف در اطراف این ملک قرار دارند، از اتاق های برتر ” Premier Room ” گرفته تا ویلا های مختلف. همه ی آن ها اتاق های روشن و دلبازی هستند که سقف های بلند دارند و در هر سمت آن ها پنجره هایی وجود دارد که اتمسفر دلپذیری را درون فضای اتاق ایجاد کرده و آن را به محل مناسبی برای خواب عصرانه تبدیل کرده اند.


امکانات داخل اتاق

شما در اتاق ها پارچه های رو تختی مصری و در حمام و دستشویی محصولات ” بی کایند، Bee Kind ” و ” گیلکرایست، Gilchrist ” و ” سوامس Soames ” را خواهید یافت. یخچال هم با آب و دیگر خوراکی ها پر شده است و همچنین به درخواست شما بار کوچکی برایتان آماده می شود. از دیگر تجهیزات داخل اتاق ها می توان به سشوار، تخته ی اتو و وای فای رایگان اشاره کرد.

اشکالات

برای رسیدن به ساحل فقط می توان از شاتل هتل استفاده کرد، ولی زمانی که به آن جا برسید متوجه خواهید شد که این کار اصلاً بی فایده نبوده است و به زحمت آن می ارزیده است.
Checking Out

• در نزدیکی هتل چه جاهای دیدنی وجود دارد ؟

غذا ها و نوشیدی های بار و گریل ” پشن ، Passion ” را امتحان کنید. منوی آن کوچک است و سرویس دهی آن کند می باشد. اما کی به این مسئله اهمیت می دهد؟! شما در کارائیب هستید ! از ماهی تازه ی خوابانده شده در سس کرئول و نوشیدنی های سرد آن ها سفارش دهید. در نزدیکی هتل چندین دوچرخه هم وجود دارد، پس چرا قبل از استراحت در کنار ساحل کمی دوچرخه سواری نکنید؟ یکی دیگر از کار هایی که می توانید انجام دهید رزرو یک راهنما برای کوهنوردی و رسیدن به قله ی ” نویس ” می باشد. برنامه ریزی های لازم را به هتل هم می توانید بسپارید. کوهستان های سرسبز و بزرگ فراوانی دور تا دور هتل وجود دارند، پس اگر نمی خواهید خیلی خودتان را خسته کنید، می توانید بجای بالا رفتن و رسیدن به قله از این کوهستان های دیگر بالا بروید.

• نکته ای مفید

رسیدن به ” نویس ” کار سختی است، برای همین بهتر است برای رسیدن به این هتل، وسیله ای برای حمل و نقل را از قبل تدارک ببینید.

• برای سفرتان برنامه ریزی کنید
شما می توانید مستقیماً از نیویورک، نیومارک، میامی، آتلانتا، شارلوت و کارولینای شمالی به سنت کیتز سفر کنید. از آن جا تا ” نویس ” با قایق بیست دقیقه طول می کشد. این قایق را می توانید در زمان رزرو اتاق از هتل درخواست کنید. برای رفتن به ساحل در داخل هتل شاتلی موجود می باشد، در غیر اینصورت می توانید از تاکسی های محلی برای حمل و نقل استفاده کنید.

10 جاذبه توریستی برتر در شیکاگو
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر