لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل جوورا دبی؛ مرتفع ترین هتل جهان
هتل جوورا دبی؛ مرتفع ترین هتل جهان

هتل جوورا دبی؛ مرتفع ترین هتل جهان

هتل «جوورا» (Gevora Hote) در شهر دوبی بعد از افتتاح در اوایل ماه فوریه گذشته به عنوان بلندترین هتل جهان شروع به کار کرد. این هتل که 357.8 متر طول دارد این عنوان را از چنگ یک رقیب محلی به نام هتل «جی وی ماریو مارکز» که در همان حوالی بوده و تنها چند متر کوتاه تر است درآورد. اگر چه این هتل به طور رسمی یک هتل 4 ستاره به شمار می آید اما هتل جوورا قصد دارد با دیگر هتل های مجلل و درجه یک دوبی رقابت داشته باشد.
پس از رزرو آنلاین هتل و به محض ورود به هر جای این هتل که نگاه کنید لوکس بودن را به چشم خواهید دید. میهمانان از درهای گردانی وارد هتل می شوند که رویه آن ها با طلا لعاب کاری شده است. بعد از رزرو اتاق، پیشخدمت ها به سرعت شما را به یکی از 528 اتاق هتل راهنمایی کرده که کوچکترین آن ها تنها 46 متر مربع مساحت داشته و بزرگترین آن ها نیز که دو خوابه است بیش از 85 متر مربع مساحت خواهد داشت.
جذاب ترین بخش این هتل کلوب سلامتی 12 طبقه آن است که سوناها و اتاق های بخار متعدد همراه با یک استخر آب گرم دیگر نیز در فضای باز را شامل می شود. بخش آب درمانی و ماساژ هتل جوورا در طبقه هفتاد و یکم واقع شده که در آن می توانید بهترین خدمات را در حال تماشای مناظر زیبا دریافت نمایید.
gevora hotel
در زمینه غذا و نوشیدنی نیز، در هتل جوورا چهار رستوران بزرگ از جمله رستوران موسوم به «آشپزخانه جوورا» (Gevora Kitchen)، یک بوفه بین المللی به نام «طبقه بیستم» (Level Twelve) که در تمام طول روز باز بوده و غذاهای خاورمیانه ای سرو می کند، و رستوران «بالاترین منظره» (Highest View Restaurant) که در روی سقف هتل واقع شده و می توان از غذاها و نوشیدنی های عربی آن لذت برد اشاره کرد. به جای مشروب فروشی و از آنجایی که این هتل اجازه سرو مشروبات الکلی را ندارد، در کافه زیبای این هتل می توانید بهترین قهوه ها را با خوشمزه ترین کیک ها میل نمایید.
هتل جوورا در جاده شیخ زاید در ورودی «دوبی مارینا» (Dubai Marina) و کمی دورتر از نخل معروف دوبی، دوبی مال و مرکز تجارت جهانی واقع شده است. دوبی همچنین بلندترین ساختمان جهان را که برج العرب نام دارد در خود جای داده است. این برج که 828 متر طول دارد دارای یک هتل در درون خود نیز هست. در مقایسه باید بدانید که بلندترین ساختمان در لندن که بلندترین هتل این کشور را نیز در خود جای داده ساختمان «شارد» (The Shard) است که تنها 306 متر طول دارد.
gevora hotel
هتل جوورا در ماه فوریه به اولین مهمان خود خوشامد گفت و قیمت اتاق های آن از 126 دلار برای هر شب آغاز می شود که البته قیمتی رقابتی و مناسب در مقایسه با دیگر هتل های شهر دوبی به شمار می آید. جایراج گورسیا، مدیر ارشد هتل جوورا در این باره چنین می گوید:” ما از این که درهای هتل را باز کردیم بسیار هیجان زده شدیم. این یک پروژه بسیار حیرت انگیز بوده و در نهایت آماده شدیم تا دیدگاه خود را با جهان به اشتراک بگذاریم. ما فرمولی بسیار منحصر به فرد را ساخته ایم که مهمان نوازی چهار ستاره را به سطح تازه ای برده و می خواهیم که اقامت های فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنیم.”
وی در ادامه می افزاید:” میهمانان ما به دنبال یک جای خواب خوب و راحت، یک فنجان قهوه خوشمزه هستند. هتل جوورا در مرکز دوبی واقع شده و ما در مقایسه با هتل های پنج ستاره مجاور، خدمات بهتری را به مهمانانمان ارایه می دهیم. ما خدماتی را با قیمتی کمتر از میانگین هتل های این حوالی به گردشگران و مهمانان ارایه می دهیم. هزینه اتاق های ما بسیار به صرفه است.”
gevora hotel

لازم به ذکر است که علاقمندان به شنا و استفاده از کلوب سلامتی هتل جوورا می توانند بدون رزرو کردن اتاق و اقامت شبانه، تنها با پرداخت حدود 40 دلار در طول هفته و کمی بیشتر در اواخر هفته به هتل جوورا رفته و از استخر و پشت بام بلند این هتل مجلل طلایی استفاده کنند. برای خانم ها و آقایان دو باشگاه جداگانه در هتل وجود دارد که هر کدام بهترین خدمات و وسایل مدرن را دارا هستند. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت پرسرعت، خدمات پستی و اتاق جلسات با گنجایش بیش از 12 نفر اشاره کرد.

برای ساخت این هتل 4 سال زمان صرف شده و جالب این که در ابتدا قرار بود یک مجتمع بلند مسکونی باشد اما در نهایت تصمیم گرفته شد که به هتلی بلند و مجلل به نام جوورا تبدیل شود.

1.5/5 - (2 امتیاز)
سالن اپرای دبی Dubai Opera Hall
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر